MVAgusta Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 MOTOR Tip DOHC 4 cilindrii / 4 timpi, 16 supape, racit cu lichid Capacitate cilindrica 1078,37cc Putere maxima 140 kW (190 CP) / 12.200 min-1 Cuplu maxim 124 Nm / 10.000 min-1 Viteza maxima* 311 km/h Sistem de racire Lichid (Radiatoare separate apa/ulei) Sistem de aprindere aprindere “Weber Marelli” 5SM Carburatie Injectie electronica MPI Capacitatea rezervorului 21 litri / rezerva 4 litri SISTEMUL ELECTRIC Pornire Electrica TRANSMISIE Ambreiaj Multidisc in baie de ulei Tip transmisie 6 viteze CADRU Tip Structura Tubulara CrMo Steel (sudura TIG) brat spate aluminiu SASIU Dimensiuni (L x l x H) 2007 x 685 x 1110 mm Ampatament 1408 mm Inaltimea seii 810 mm Garda la sol 130 mm Greutate la gol 192 kg SUSPENSII Tip Fata Furca “UPSIDE - DOWN” telescopica de 50mm, 130mm cursa suspensiei Tip Spate Progresiva, Amortizor, 120mm cursa suspensiei ROTI & Cauciucuri Dimensiunea rotilor Fata 120/70 - ZR 17 (58 W) Dimensiunea rotilor Spate 190/55 - ZR 17 (75 W) FRANE Fata Disc dublu Ø320 / etrier cu 4 pistonase Spate Disc Ø210 / etrier cu 4 pistonase pe circuit noul colorit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 MOTOR Tip DOHC 4 cilindrii / 4 timpi, 16 supape, racit cu lichid Capacitate cilindrica 1078,37cc Putere maxima 140 kW (190 CP) / 12.200 min-1 Cuplu maxim 124 Nm / 10.000 min-1 Viteza maxima* 311 km/h Sistem de racire Lichid (Radiatoare separate apa/ulei) Sistem de aprindere aprindere “Weber Marelli” 5SM Carburatie Injectie electronica MPI Capacitatea rezervorului 21 litri / rezerva 4 litri SISTEMUL ELECTRIC Pornire Electrica TRANSMISIE Ambreiaj Multidisc in baie de ulei Tip transmisie 6 viteze CADRU Tip Structura Tubulara CrMo Steel (sudura TIG) brat spate aluminiu SASIU Dimensiuni (L x l x H) 2007 x 685 x 1110 mm Ampatament 1408 mm Inaltimea seii 810 mm Garda la sol 130 mm Greutate la gol 192 kg SUSPENSII Tip Fata Furca “UPSIDE - DOWN” telescopica de 50mm, 130mm cursa suspensiei Tip Spate Progresiva, Amortizor, 120mm cursa suspensiei ROTI & Cauciucuri Dimensiunea rotilor Fata 120/70 - ZR 17 (58 W) Dimensiunea rotilor Spate 190/55 - ZR 17 (75 W) FRANE Fata Disc dublu Ø320 / etrier cu 4 pistonase Spate Disc Ø210 / etrier cu 4 pistonase pe circuit noul colorit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 ai uitat lista de prețuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 nimic nou ... cred ca ar fi momentul sa schimbe putin proiectul invechit deja de ani de zile. ramane una dintre cele mai frumoase ..dar a cam saturat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 Greutate la gol 192 kg Asta nu prea e greutate de 2008... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 deap.. deja exclusivismul lor parca incepe sa fade away.. se lauda cu 1078 cmc si 311 kmh care ii obtii numai in niste conditii speciale. e un fel de.. hai sa vindem scump un motor pe baza de marketing. NUMAI marketing. asta e agusta.. plm.. 192 .. la GOL god heaven.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 da Scumpa'n draci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.