NeBuN@Ke Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 Povestea incepe asa...mergeam cu mobra turatie 10000 11000 rpm..., urma sa opresc la un semafor, trag ambreiajul scade turatia...moare motorul...trag pe dreapta iau contactul, pun contactul...dau sa o pornesc nimica...incerc de 2 -3 ori...tot nimica. Mai astept 2-3 minute incerc sa o pornesc din nou , apas starterul nu imi invarte electromotorul dar mi se aude un sunet ciudat in fata parca ar face scurt ceva. Mai stau 10-20 de min vine un motociclist o iau la impins..opaaa porneste..k..am crezut ca a fost ceva "de vara" mai merg cu ea cativa kilometri iarasi ma zguduie, parca nas avea benzina....mi se opreste iar. De data asta bordul nu mai este luminos cum era inainte, cand dau semnal se opreste de tot sau flash. Altceva ce am mai observat e ca daca o turez nu mi se opreste ...inca merge da trebe sa stau cu ea turata rau..7-8000 rpm.Asa...acum sa tinem cont ce am schimbat la ea acum o luna: Bujii, filtu aer, baterie, releul de incarcare. ce ar putea fii ca am dus-o la mecanic si imi zicea ca a gasit un fir lipit (topit) pe cadru si aia ar fii problema. Am fost am luat-o de acolo, iarasi aceeasi problema sa incalzit , bordul si-a pierdut din intensitate, rateuri ca si cum nu am mai avea benzina, si mortus. Si aceeasi problema incerc sa o pornesc ..nimic.Aprind farul are putere lumineaza exact cu ar trebui. de la ce sa fie...pls help. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 Povestea incepe asa...mergeam cu mobra turatie 10000 11000 rpm..., urma sa opresc la un semafor, trag ambreiajul scade turatia...moare motorul...trag pe dreapta iau contactul, pun contactul...dau sa o pornesc nimica...incerc de 2 -3 ori...tot nimica. Mai astept 2-3 minute incerc sa o pornesc din nou , apas starterul nu imi invarte electromotorul dar mi se aude un sunet ciudat in fata parca ar face scurt ceva. Mai stau 10-20 de min vine un motociclist o iau la impins..opaaa porneste..k..am crezut ca a fost ceva "de vara" mai merg cu ea cativa kilometri iarasi ma zguduie, parca nas avea benzina....mi se opreste iar. De data asta bordul nu mai este luminos cum era inainte, cand dau semnal se opreste de tot sau flash. Altceva ce am mai observat e ca daca o turez nu mi se opreste ...inca merge da trebe sa stau cu ea turata rau..7-8000 rpm.Asa...acum sa tinem cont ce am schimbat la ea acum o luna: Bujii, filtu aer, baterie, releul de incarcare. ce ar putea fii ca am dus-o la mecanic si imi zicea ca a gasit un fir lipit (topit) pe cadru si aia ar fii problema. Am fost am luat-o de acolo, iarasi aceeasi problema sa incalzit , bordul si-a pierdut din intensitate, rateuri ca si cum nu am mai avea benzina, si mortus. Si aceeasi problema incerc sa o pornesc ..nimic.Aprind farul are putere lumineaza exact cu ar trebui. de la ce sa fie...pls help. releul, sau mai rau, statorul....ia un aparat de masura si masoara cu motorul pornit si luminile aprinse bateria, tre sa scoata minim 14 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeBuN@Ke Postat Aprilie 29, 2008 Autor Share Postat Aprilie 29, 2008 releul, sau mai rau, statorul....ia un aparat de masura si masoara cu motorul pornit si luminile aprinse bateria, tre sa scoata minim 14 done...e ok asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 Vezi ca releele de incarcare au prostul obicei de a functiona cu intermitente inainte de a deceda complet si de obicei functioneaza ok cand sunt reci iar dupa un timp de mers (care va deveni din ce in ce maiscurt) nu mai functioneaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 masoara infasurarile de la stator sa nu dea la masa sau intre ele apoi verifica sa fie releul bun daca si relul este bun vezi k papuci care vin de la stator si intra in releu sa fie stransi si sa nu aiba joc in mufa releului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remijaru Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 posibil sa ai un scurt la partea electrica undeva,iar in timpul mersului ala e motivul incalzirii si goliri bateriei.bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeBuN@Ke Postat Mai 1, 2008 Autor Share Postat Mai 1, 2008 posibil sa ai un scurt la partea electrica undeva,iar in timpul mersului ala e motivul incalzirii si goliri bateriei.bafta! esti pe aproape...oricum sarumana , era vorba de un papuc de la releul de incarcare, nu mai facea contact bine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the lord Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 esti pe aproape...oricum sarumana , era vorba de un papuc de la releul de incarcare, nu mai facea contact bine.... Ai scapat ieftin ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 posibil sa ai un scurt la partea electrica undeva,iar in timpul mersului ala e motivul incalzirii si goliri bateriei.bafta! Ai dreptate, orice baterie se incalzaste daca face scurtcircuit undeva intre borne. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.