Jump to content

Recommended Posts

Salut baieti!Am tot citit zilele astea diferite topicuri pe aici referitor la o problema care o am dar vad ca tot nu reusesc sa ii dau de cap!In ture mici cand o accelerez imi face detonatie in carburator, mai exact se aud niste pocnituri,2 la numar, moment in care motorul si intrerupe putin!am incercat sa schimb bujiile Champion RA4HC si RA6HC, am verificat distributia, am sincronizat carburatoarele, am curatat carburatoarele, am reglat amestecul de aer/combustibil! Cu toate astea tot nu pot sa scap de acea mica problema!Imediat cum urca putin in ture trage fara nici o problema!E vreo problema sau asa se comporta motorul asta in ture mici?

Face asa tot timpul sau doar cand e rece ?

 

La SS-uri e problema clasica intre 3500 si 5000 de ture sa pufaie pe la admisie, trebuie reglat senzorul TPS,

Aici se vorbeste de carburatie :tomato:

Link to post
Share on other sites
  • Replies 15.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

da.tot timpul face asa.dar cel mai mult cand e rece!as putea sa inlocuiesc filtru de combustibil cu unul universal?

1. cred ca poti pune unul universal, doar sa ai posibilitatea sa infigi furtunele in el acolo sub rezervor.

2. de obicei carburatoarele fac asa doar la rece...verifica daca sunt sincronizate si daca au amestecu facut cum trebuie. Nu stiu daca fenomenul asta are legatura cu filtrul de aer (ex. mie imi face asa la rece si cu filtru stock, si cu filtru sport)

Link to post
Share on other sites

La SS-uri e problema clasica intre 3500 si 5000 de ture sa pufaie pe la admisie, trebuie reglat senzorul TPS,

Unde e acest senzor si daca pot sa fac reglajul eu sau trebuie un specialist?

Mersi.

Link to post
Share on other sites

salutare monsteristi

va rog frumos sa imi recomandati o persoana care m-ar putea ajuta in reconditionarea unui monster 900 din 1998 care a stat vreo doi ani in conditii improprii.

Link to post
Share on other sites

sau numarul de telefon al lui Andu, anybody, please?

Intra pe facebook....monster lounge e mai activa lumea acolo...eu mi am stricat tel ca ti l daddeam eu...bafta

Link to post
Share on other sites

In curand o sa trimit seaua la retapitat si as vrea niste pareri intai. Caut sa nu ii schimb forma de monster prea mult sau deloc, sa fie mai confortabila si ma gandeam sa modific si locul pasagerului. O sa pun material anti alunecare doar la pasager pana spre rezervor, urmand ca locul pilotului sa aiba materialul acela gaurit. La asa ceva m-ama gandit:

tn_be8622051cf6f8d9da0373d5d2d17696.jpg
tn_693cef596029e0e92fe26301895209c0.jpg
Astept pareri sau idei cum as putea sa o fac.
Link to post
Share on other sites

Da mi mie un telefon doar daca esti din Bucuresti si poti sa vi personal la atelier sa le cautam, pretul il facem impreuna 0736323929 Alex. Am vreo 6 buc.

» Post actualizat in 22 Jun 2015 22:33

Care nu stiu exact pe unde sunt.

Link to post
Share on other sites

Are cineva un capac monopost pentru un Monster M 900 din '97 ?

Daca e careva interesat de un schimb de tobe sa lase un PM. Eu am 2 Marving carbon cu coturi incluse si sunet demential, care sunt prinse sus. As vrea sa incerc ceva tobe cu prindere la scarita.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

CooL :ok:


» Post actualizat in 17 Jul 2015 10:38

O sticla de far pentru Ducati Monster gasesc pe aici?

Link to post
Share on other sites

O sticla de far pentru Ducati Monster gasesc pe aici?

 

Slabe șanse. Indicativ, este intercompatibilă cu cea de pe farul de BMW K75: blocul de iluminat e practic identic (geam, ramă, garnituri, oglindă, etc), în afară de oala din spate care are o formă puțin diferită.

Link to post
Share on other sites

salut baieti!de curand am dat jos cricul de pe Monsterul meu,sa curat zona deoarece era plina de vaselina si mizerie!Cand am dat sa pun cricul la loc supriza, lovea schimbatorul in el.mai exact fix in arc!e vorba despre acel model care sare singur! Se poate sa imi dea cineva o poza detaliata a acelei zone sa vad care e diferenta? eu acum merg cu un surub bagat pe post de opritor dar nu mai sta cricul inchis! precizez ca pozitia schimbatorului nu a fost schimbata!

Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Aseara m-am oprit la benzinarie sa alimentez, am bagat cheia in busonul de la rezervor si surpriza ... nu am mai reusit sa-l descui. Cheia se invarte spre drepata doar pana pe "la ora unu" adica nu face nici macar un "sfert de tura" dupa care se blocheaza. Am scos pana si suruburile inelului insa nu reusesc sub nici o forma sa desfac rezervorul.

 

Monsterul meu e de 620 fabricatie 2002.

 

A mai avut cineva problema asta sau stiti cum as putea sa rezolv ? Sau spuneti-mi macar (cei care aveti acelasi model) pana unde se roteste cheia la voi pana sare busonul ... pana la sfert ? Macar sa-mi dau seama daca problema e butucul sau carligul ...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...