Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

Ultimele fiare, cine mai doreste, cine mai pofteste! Hai baetii, sa strang si eu patura sa plec acasa! :)


Etrier fata/spate - 50 lei bucata
Galerie evacuare - 50 lei
Amortizor spate - 100 lei
Bascula spate - 50 lei
Pinion spate + prindere - 50 lei
Ax roata fata/spate - 50 lei bucata
Melc vitezometru - 50 lei
Undertail spate - 25 lei
Sea - 150 lei

 

0730 654 777

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultimele fiare, cine mai doreste, cine mai pofteste! Hai baetii, sa strang si eu patura sa plec acasa! :)

 

Etrier fata/spate - 50 lei bucata

Galerie evacuare - 50 lei

Amortizor spate - 100 lei

Bascula spate - 50 lei

Pinion spate + prindere - 50 lei

Ax roata fata/spate - 50 lei bucata

Melc vitezometru - 50 lei

Undertail spate - 25 lei

Sea - 150 lei

 

0730 654 777

 

Apăi dacă nu-i cu supărare, fă și matale niște poze :)

 

Să vadă omul starea și mai ales modelul fiecărei piese.

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saluut,

 

nu am mai postat de mult pe aici, dar revin cu o intrebare. la un monster 695 revizia aia de 18.000 - 20.000 km la supape cam la ce pret se ridica ?

 

isi mai aminteste cineva de cand a facut o ? un pret estimativ ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saluut,

 

nu am mai postat de mult pe aici, dar revin cu o intrebare. la un monster 695 revizia aia de 18.000 - 20.000 km la supape cam la ce pret se ridica ?

 

isi mai aminteste cineva de cand a facut o ? un pret estimativ ?

 

Strict revizia de supape? Fără distribuție? N-ar trebui să fie mult: se verifică și se reglează jocul dintre culbutori și pastile/supape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde prin "se regleaza" se intelege ca se inlocuiesc acele pastile si sigurantele (asa-zisele semilune) corespunzatoare a caror toleranta depaseste anumite limite. Drept urmare costul poate varia destul de mult tinand cont ca ai 8 pastile, fiecare avand 2 sigurante.

Pretul unei pastile este de aproximativ 10-15E (difera intre pastilele de coborare si cele de ridicare) la care se mai adauga vreo 3E setul de 2 sigurante pentru fiecare pastila.

 

Ca si manopera nu am idee dar e posibil ca ea sa varieze in functie de numarul de pastile de inlocuit si, nu in ultimul rand, de atelierul unde vrei sa executi aceasta lucrare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul e ca eu am facut acea verificare la 695 pe la 32-34000 si nu a fost nevoie sa schimb niciuna. In schimb, la 1000DS, la 29k am schimbat cam multe. Am avut chiar si o siguranta sparta...

 

Dar tu la ce reglaje te referi?

Editat de silvik1313
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce ma uitam in cartea tehnica a motoretei (695) e o revizie la 24.000

oricum distributia trebuie schimbata, si gumele. Voi de unde luati gumele ? M am uitat pe Ebay si am gasit niste oferte ..

Editat de Alexdimi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

Ceva pareri legate de cei de la sermoto sau motomus? Vreau sa iau un monster ca primul motor si as merge pe una dintre variantele astea. Bugetul se invarte in jurul la 1500 de euro. :)

 

Sfatul meu e să uiți de Monster la 1500€. Asta dacă nu vrei să investești după achiziție.

 

Mai pune 500 ca să-ți iei ceva în regulă. Un 620ie din 2002-2003, ceva de genul acesta.

 

Dar tu la ce reglaje te referi?

 

Nu se poate regla distanța dintre culbutor și supapă (pastilă) fără să schimbi pastila?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi de unde luati gumele ? M am uitat pe Ebay si am gasit niste oferte ..

Anvelope am luat din mai multe locuri.

Odata ce ti-ai ales modelul cauta pretul cel mai mic cu mentiunea sa ai grija la DOT. De cand am luat teapa cu anul fabricatiei la o comanda online, eu nu mai cumpar fara sa le vad fizic. Acum nu stiu ce model de anvelope vrei tu sa iti iei incat sa merite sa faci comanda pe ebay pentru ele... Care e diferenta de pret fata de RO?

 

Eu am luat de aici ultima data si am fost multumit. Ai grija cum ti le monteaza; mai exact cum prinde roata inapoi pentru ca sunt niste saibe/distantiere (nu stiu exact cum se numesc) pe acolo, conice, pe care multi tind sa le puna invers fata de cum erau.

Nu se poate regla distanța dintre culbutor și supapă (pastilă) fără să schimbi pastila?

Eu nu stiu sa existe un asemenea reglaj.

Stiu ca daca ai toleranta mai mare decat cea acceptata, se scoate pastila, se inlocuiesc sigurantele cu unele noi (si ele se pot tasa/sparge/deforma), se pune pastila inapoi, se masoara din nou si se inlocuie pastila cu una la o dimensiune conform ultimei masuratori incat sa se incadreze in limitele acceptate.

Editat de silvik1313
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Sfatul meu e să uiți de Monster la 1500€. Asta dacă nu vrei să investești după achiziție.

 

Mai pune 500 ca să-ți iei ceva în regulă. Un 620ie din 2002-2003, ceva de genul acesta.

 

 

Nu se poate regla distanța dintre culbutor și supapă (pastilă) fără să schimbi pastila?

 

Am tot vorbit cu cativa prieteni care au monstere si mi-au recomandat mai degraba pe carburatie decat pe injectie. Nu m-ar deranja o investitie in timp dupa achizitie. Gen in urmatoarele 2-3 luni dar intre timp sa pot sa ma dau cu el :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu stiu sa existe un asemenea reglaj.

Stiu ca daca ai toleranta mai mare decat cea acceptata, se scoate pastila, se inlocuiesc sigurantele cu unele noi (si ele se pot tasa/sparge/deforma), se pune pastila inapoi, se masoara din nou si se inlocuie pastila cu una la o dimensiune conform ultimei masuratori incat sa se incadreze in limitele acceptate.

 

Mă înclin respectuos în acest caz. Știam că jocul la supape se reglează. Se pare că la sistemul desmodromic nu se poate. TIL... :)

 

Am tot vorbit cu cativa prieteni care au monstere si mi-au recomandat mai degraba pe carburatie decat pe injectie.

 

Cum așa? Care e logica? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurul avantaj al carburației este relativa simplitate a sistemului. Pe scurt, dacă se strică un carburator, îl repari sau îl înlocuiești și pleci mai departe. Dacă ai probleme la sistemul de injecție, în schimb...

Acestea fiind zise, nu am auzit/citi despre probleme majore la injecția de pe motoarele desmodue. Iar ca avantaje față de carburație ai lipsa sincronizărilor regulate, consumul mai mic, puterea mai mare, etc.

Chiar și dacă scoți carburația (ca sistem) din discuție, cu 1500€ vei cumpăra un Ducati Monster de acum vreo 20 de ani. Ești sigur că vrei așa ceva? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurul avantaj al carburației este relativa simplitate a sistemului. Pe scurt, dacă se strică un carburator, îl repari sau îl înlocuiești și pleci mai departe. Dacă ai probleme la sistemul de injecție, în schimb...

 

Acestea fiind zise, nu am auzit/citi despre probleme majore la injecția de pe motoarele desmodue. Iar ca avantaje față de carburație ai lipsa sincronizărilor regulate, consumul mai mic, puterea mai mare, etc.

 

Chiar și dacă scoți carburația (ca sistem) din discuție, cu 1500€ vei cumpăra un Ducati Monster de acum vreo 20 de ani. Ești sigur că vrei așa ceva? :)

Ca prim motor, sincer as prefera unul de care sa nu imi para rau. Plus ca am un vis de al transforma dupa un an in cafe racer dar e doar un vis :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Mă înclin respectuos în acest caz. Știam că jocul la supape se reglează. Se pare că la sistemul desmodromic nu se poate. TIL... :)

Omul cat traieste... Mai iesim si noi la o bere?

Ca prim motor, sincer as prefera unul de care sa nu imi para rau. Plus ca am un vis de al transforma dupa un an in cafe racer dar e doar un vis :))

Si eu sunt de aceeasi parere cu @PzKpfW. Din punctul meu de vedere primul motor trebuie sa fie unul de care sa te poti bucura la plimbari si nu unul care iti face tot felul de probleme din cauza vechimii dar, bineinteles, este decizia ta.

Ca si costuri de intretinere sa stii ca nu sunt diferente notabile intre carb si ie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

Ceva pareri legate de cei de la sermoto sau motomus? Vreau sa iau un monster ca primul motor si as merge pe una dintre variantele astea. Bugetul se invarte in jurul la 1500 de euro. :)

Despre sermoto e plin si ,,motociclismul,, de parare ,,bune,,! De la motomus stiu 3 scutere (1burgman, si 2 aprilia leonardo dintre care unul al meu). Nu sunt chiar impecabile cum iti zice la telefon dar sunt destul de seriosi. De la motomus as mai cumpara dar doar daca vad eu cu ochii mei utilajul. Ca prim motor este ideal monsterul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

silvik - ms mult de reply.

 

O vulcanizare unde stiu aia ce fac stiti ? am fost sfatuit sa merg la una din militari (am uitat cum se numeste) undeva la iesirea pe autostrada, dar ultima oara cand am fost acolo nu prea mi au placut baietii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...