Jump to content

Recommended Posts

L-ai pus asa ostentativ primul, sa imi fortezi mana ca la Aikido :)))
Da, cum se boserva, 800SS in primplan, imi poti explica, cum te-as putea ajuta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altfel... poză de aseară de la Academie :P

 

Subtil :))

 

cum te-as putea ajuta...

Ti-am scris PM, mersi frumos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am revenit si eu pe monstru :D bicicleta presupun ca este cunoscuta pe aici de la fostul proprietar :D

post-68475-0-34179800-1470916511_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am revenit si eu pe monstru :D

Bine ai...revenit !

 

Bicicleta presupun ca este cunoscuta pe aici de la fostul proprietar :D

Nu prea.... sincer!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare pentru monsteristi, voi unde va asezati sistemul antifurt cand plecati prin oras ? Ma mai plimb cu lantul prin rucsac dar nu este deloc comod si deh portbagaj nu are deloc monstrul asta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:crack: :crack: :funny: cine crezi tu ca priponeste Ducati-ul ? nu il fura nimeni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt roman si am incredere in romani ca nu discrimineaza cand vin la furat :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

bicicleta presupun ca este cunoscuta pe aici de la fostul proprietar :D

 

Dacă nu e fosta motoretă a lui Huidu, făcută daună totală de două ori, nici eu n-o știu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sună cunoscut... Ah, stai:

 

Ducati%20125%20Scrambler%2071.jpg


» Post actualizat in 24 Aug 2016 09:48

L.E.: se pare că nu va avea un motor mai mic, ci mai mare față de Scrambler-ul de bază (803cc). Se vorbește de reînvierea motorului desmodue de 1100, iar modelul în sine ar vrea să fie o alternativă mai ieftină la MTS 1200 Enduro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum se diferentiaza monster cu abreaj uscat de cel ud ? Inainte am avut un 2001 dark care avea ud 100%, dar la asta 2004 620ie nu sunt sigur ... idei cum sa verific, are geam de verificare si nu pare nici scufundat in ulei nici uscat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva daca am facut asigurarea azi , e valabila la control rutier? Stiu ca pe ea scrie de ziua urmatoare cand ai facut-o dar fata de la ghiseu a zis ca pt control e valabila si azi, dar nu si in caz de dauna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva daca am facut asigurarea azi , e valabila la control rutier? Stiu ca pe ea scrie de ziua urmatoare cand ai facut-o dar fata de la ghiseu a zis ca pt control e valabila si azi, dar nu si in caz de dauna.

Exact asa cum ti-a zis la ghiseu.

pt control e valabila dar nu si in caz de dauna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Imi poate imprumuta cineva niste tobe care sa se potriveasca la al meu Monster 600? Am nevoie de ele cat sa duc motorul la Cristi sa mi le modifice pe ale mele. Am facut un schimb si tocmai ce am primit niste tobe care nu se potrivesc la al meu. Platesc, dau bere...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Ma uitam dupa un monsteras de 620 cu km putini, propietarul spune ca i-a intrat apa in bord(probabil e ars cu totul) si o porneste cu imobilizatorul anulat. La consumabile, relativ noi: lant, baterie, placute spate, filtru aer; restul trebuiesc schimbate.

 

Imi spune ca la 500€ o fac ca noua, eu nu prea il cred ^_^

 

Ce ziceti ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neata.

Da, cu 500-600 gasesti cred....o pereche bord+centrala (trebuiesc schimbate impreuna). Despre restul..tu cunosti stare motocicletei, daca mai necesita si alte investitii. Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

propietarul spune ca i-a intrat apa in bord(probabil e ars cu totul) si o porneste cu imobilizatorul anulat.

 

 

Confirm ca se poate intampla, am patit-o si eu. Bine mie mi s-a dat peste cap doar odometrul, in rest functioneaza.

Daca a flash-uit ECU si a scos Imobilizatorul poti sa schimbi doar bordul cu unul compatibil(testat).

Dar se gasesc cu greu, doar pe afara si la preturi foarte variate (de la 200 bord simplu la 5-6-700 cu tot cu ECU).

 

Daca are si cheia rosie, cu un bord "virgin" le poti reimperechea si activa imobilizatorul.

 

La care mai adaugi un schimb de curele (la primavara) OEM vreo ~200E sau Dayco ~50-70E

 

Deci in teorie poti sa rezolvi treaba si cu mai putin de 500E, daca vrei pe ieftineala. :)

Totul tine de cum ai de gand sa exploatezi utilajul.

 

Noroc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

(...)

 

Motocicleta trebuie văzută pe viu de cineva cu experiență pe Ducati. Sunt ceva ducatriști în Ploiești. Poate se sesizează vreunul pe aici să te ajute. Asta dacă nu-s țigani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Motocicleta trebuie văzută pe viu de cineva cu experiență pe Ducati. Sunt ceva ducatriști în Ploiești. Poate se sesizează vreunul pe aici să te ajute. Asta dacă nu-s țigani.

N`avem țîgani în Ploiești...vă rog

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Ați fugit toți la București?

Fă bine și ajută-ți consăteanul acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...