PzKpfW Posted April 13, 2017 Share Posted April 13, 2017 Nici eu nu dețin, altfel aș fi pus deja întrebarea Încearcă la academie. Anii trecuți era cam nelipsit proprietarul. Anul acesta nu l-am văzut încă... HusaBusa este jucăria perfectă pentru oraș. Nu există altceva mai bun pentru mediul urban decât SM-ul. Doar că te împinge constant la tâmpenii. Nu poți merge liniștit pe așa ceva Quote Link to post Share on other sites
paulynos Posted April 13, 2017 Share Posted April 13, 2017 Salutare baieti! E careva pe aici care dezmembreaza un Monster? As avea nevoie de un etrier de pe partea stanga si sa nu coste o avere. Lucrez la o motoreta si vreau sa ii imbunatatesc sistemul de franare. Daca motoreta la care lucrezi nu e ducati, ca nu ai specificat, ai si alte optiuni in afara de dafway... » Post actualizat in 13 Apr 2017 13:30 Dafway Sau "DAF Corse" cum își zic acum Angel, ai gresit varu', isi zic DAF Corpse. Quote Link to post Share on other sites
PzKpfW Posted April 13, 2017 Share Posted April 13, 2017 Să se numească cum vor ei și să vândă și pepeni dacă vor Ca service nu am fost la ei, nu mă bag. Dar dacă ești la ananghie, cauți piese SH de Ducati și nu ești susceptibil de fraiereală, sunt o alternativă viabilă. În rest... sunt români, atât zic Quote Link to post Share on other sites
GoodKat Posted April 13, 2017 Share Posted April 13, 2017 @Paul, nu e Ducati. E un Suzuki de 250 pe care incerc sa il aduc pe linia de plutire. Quote Link to post Share on other sites
paulynos Posted April 13, 2017 Share Posted April 13, 2017 Eu as zice sa cauti un etrier provenit de pe un motor cu caracteristici cat mai apropiate fata de Suzukiul de 250: greutate, putere dezvoltata... eventual un pic mai mare dar in nici un caz de pe vreun SBK de 1000 de exemplu. Adica un etrier Brembo de pe un Ducati e bun, ideea e sa nu fie prea bun Quote Link to post Share on other sites
adidas Posted April 14, 2017 Share Posted April 14, 2017 Angel, dar cate mobre ai in garaj? Niste poze Quote Link to post Share on other sites
GoodKat Posted April 14, 2017 Share Posted April 14, 2017 (edited) Eu as zice sa cauti un etrier provenit de pe un motor cu caracteristici cat mai apropiate fata de Suzukiul de 250: greutate, putere dezvoltata... eventual un pic mai mare dar in nici un caz de pe vreun SBK de 1000 de exemplu. Adica un etrier Brembo de pe un Ducati e bun, ideea e sa nu fie prea bun Ar merge un etrier de Aprilia RS 125 mai vechi. Tot brembo au fost folosite (daca nu ma insel chiar modelul ce era pe M600). Voi vedea, in principiu caut ceva in stare buna in primul rand si mai bun ca performante decat cel care a fost montat pe motoreta. Edited April 14, 2017 by GoodKat Quote Link to post Share on other sites
sanduionut Posted April 14, 2017 Share Posted April 14, 2017 Salutare colegi. Fratele meu doreste sa achizitioneze un Monster 695 din 2007. Mai exact acesta: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-ducati-monster%20695-din-2007-632401.html Imi puteti da cateva stafuri despre model, cum se comporta 695 si care ar fi problemele lui? Efentual si cateva pareri despre moto din anunt ar fi foarte utile. Quote Link to post Share on other sites
silvik1313 Posted April 14, 2017 Share Posted April 14, 2017 (edited) Salutare colegi. Fratele meu doreste sa achizitioneze un Monster 695 din 2007. Mai exact acesta: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-ducati-monster%20695-din-2007-632401.html Imi puteti da cateva stafuri despre model, cum se comporta 695 si care ar fi problemele lui? Efentual si cateva pareri despre moto din anunt ar fi foarte utile. E foarte ok ca moto de începător. De probleme specifice nu îmi aduc aminte. Moto din anunț e un pic "tunată" (semnale și stop cu led, atele cu fașe elastice pe jambe - glumesc, tobe reising) într-un sens în care nu pot să zic ca îmi place. Îi sta mai bine cum a făcut-o mă-sa (eventual cu niște tobe de carbon) dar asta e doar o părere personală. Codița tăiată are un plus la aspect însă un mare dezavantaj la mersul pe ploaie sau ud. Radiatorul nu știu cât util este... mai ales dacă motoreta nu se folosește în aglomerații urbane. Poate chiar să încurce în sensul că se încălzește mai greu în zilele mai răcoroase. În rest cred că știți deja de celebrele "probleme" Ducati: schimbare a distribuției la 2 ani sau 20k km (și verificare întindere la jumătatea intervalului) și reglatul jocului la supape (parcă o dată la 20k km la modelul în cauză). Eu am dus-o la verificare la supape la 35k și nu a fost nevoie de nimic dar nu-s 2 Ducatiuri la fel. Eu cred că merită văzută, mai ales ținând cont de kilometraj. Ca service nu am fost la ei, nu mă bag. Dar dacă ești la ananghie, cauți piese SH de Ducati și nu ești susceptibil de fraiereală, sunt o alternativă viabilă. În rest... sunt români, atât zic Da ce bre, demontat ambreiaj nu e operație de service? De montat înapoi nu mai zic... Încearcă la academie. Anii trecuți era cam nelipsit proprietarul. Anul acesta nu l-am văzut încă... HusaBusa este jucăria perfectă pentru oraș. Nu există altceva mai bun pentru mediul urban decât SM-ul. Doar că te împinge constant la tâmpenii. Nu poți merge liniștit pe așa ceva Anul ăsta nu cred că apare până prin iunie dar e posibil să mă înșel. S-o călărești sănătos monsieur! Edited April 14, 2017 by silvik1313 Quote Link to post Share on other sites
sanduionut Posted April 15, 2017 Share Posted April 15, 2017 E foarte ok ca moto de începător. De probleme specifice nu îmi aduc aminte. Moto din anunț e un pic "tunată" (semnale și stop cu led, atele cu fașe elastice pe jambe - glumesc, tobe reising) într-un sens în care nu pot să zic ca îmi place. Îi sta mai bine cum a făcut-o mă-sa (eventual cu niște tobe de carbon) dar asta e doar o părere personală. Codița tăiată are un plus la aspect însă un mare dezavantaj la mersul pe ploaie sau ud. Radiatorul nu știu cât util este... mai ales dacă motoreta nu se folosește în aglomerații urbane. Poate chiar să încurce în sensul că se încălzește mai greu în zilele mai răcoroase. În rest cred că știți deja de celebrele "probleme" Ducati: schimbare a distribuției la 2 ani sau 20k km (și verificare întindere la jumătatea intervalului) și reglatul jocului la supape (parcă o dată la 20k km la modelul în cauză). Eu am dus-o la verificare la supape la 35k și nu a fost nevoie de nimic dar nu-s 2 Ducatiuri la fel. Eu cred că merită văzută, mai ales ținând cont de kilometraj. Oare ai idee de la ce ramane aprins in bord ledul portocaliu? Inca o chestie, pornit la rece motorul nu scoate nici un pic de fum (alb sau negru). Quote Link to post Share on other sites
silvik1313 Posted April 15, 2017 Share Posted April 15, 2017 Care led portocaliu? Dacă e cel de check engine pot fi 100 de motive, începând de la apă în benzină. Fum precis scoate dar nu se vede. Trage un pic (mai mult) de accelerație și o să se vadă. Quote Link to post Share on other sites
PzKpfW Posted April 17, 2017 Share Posted April 17, 2017 Angel, dar cate mobre ai in garaj? Una. Restul sunt la revizie (dacă nu mi-a plăcut 'onda...). Pentru restul poate ne vedem la o academie. Sau la o Cico Da ce bre, demontat ambreiaj nu e operație de service? De montat înapoi nu mai zic... De la spălat domle Ca să fiu clar, pentru cei ce vor să treacă pe la ei: mergeți la ei de luați piese SH, dar nu-i lăsați să vă pună mâna pe mobră. Sau pe altceva S-o călărești sănătos monsieur! Doamneajutăcristosanviatlamulțean! Să te audă și să ne ajute dumnezeii 4-timpului. Și ai fiabilității. Quote Link to post Share on other sites
addrianii Posted April 18, 2017 Share Posted April 18, 2017 (edited) Salutare colegi. Fratele meu doreste sa achizitioneze un Monster 695 din 2007. Mai exact acesta: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-ducati-monster%20695-din-2007-632401.html Imi puteti da cateva stafuri despre model, cum se comporta 695 si care ar fi problemele lui? Efentual si cateva pareri despre moto din anunt ar fi foarte utile. pare sa aibe si jantele schimbate, sau vopsite, jantele originale fiind de culoare neagra. Nu stiu daca are mare importanta, dar e un aspect de luat in calcul... Iar din cauza montarii semighidoanelor, furtunele de frana arata cam dubios (sunt prea lungi si arcuite), daca te hotarasti sa o iei si vrei sa o pastrezi cu semighidoane, e indicat sa le schimbi cu unele mai scurte. Daca montezi un ghidon original, ceea ce te si ajuta sa simti cu adevarat monsterul, e totul ok Edited April 18, 2017 by addrianii Quote Link to post Share on other sites
iulianserban Posted April 26, 2017 Share Posted April 26, 2017 Salutare, Trebuie sa schimb placute de frana pe fata, Monster 600 din 2000. Pana acum, când le-am mai schimbat, nu le-am cumpărat eu, asa ca nu știu ce sa aleg. Am cautat pe net, nu sunt prea multe de unde sa aleg, dar poate aveți vreun pont. Quote Link to post Share on other sites
Starcream Posted April 26, 2017 Share Posted April 26, 2017 Doar că te împinge constant la tâmpenii. Nu poți merge liniștit pe așa ceva Sigur, motocicleta e de vina, tu altfel mergi linistit pe toate celelalte Quote Link to post Share on other sites
adidas Posted April 28, 2017 Share Posted April 28, 2017 Are cineva de vanzare? Cred ca sunt ST2, ST3 sau ST4. Multam! Quote Link to post Share on other sites
PzKpfW Posted April 28, 2017 Share Posted April 28, 2017 Salutare, Trebuie sa schimb placute de frana pe fata, Monster 600 din 2000. Pana acum, când le-am mai schimbat, nu le-am cumpărat eu, asa ca nu știu ce sa aleg. Am cautat pe net, nu sunt prea multe de unde sa aleg, dar poate aveți vreun pont. Ce zici de astea? ...Sau dacă vrei s-o arzi ceva mai reising, astea. Sigur, motocicleta e de vina, tu altfel mergi linistit pe toate celelalte ...zise dracul Quote Link to post Share on other sites
iulianserban Posted April 28, 2017 Share Posted April 28, 2017 Le-am luat pe alea Sinter, la recomandare lui Andu. Schimb si kit-ul de lant saptamana viitoare, sa iau o firma anume? Quote Link to post Share on other sites
adidas Posted April 28, 2017 Share Posted April 28, 2017 DID ZVM-X 520 cu pinioane JT. Ce raport final ai? Ti-as recomanda sa pui -1 pe fata. Quote Link to post Share on other sites
iulianserban Posted April 28, 2017 Share Posted April 28, 2017 Cred ca cel standard, 15 cu 46. Dacă iau cu -1 pt fata demarajul va fi mai puternic /rapid? Dar se pierde din top speed? Nu știu exact, sper ca m-am exprimat ok... Quote Link to post Share on other sites
adidas Posted April 28, 2017 Share Posted April 28, 2017 Da, pierzi cam 5-10km din topspeed. Nu e mare lucru. Dar motorul va merge mai fin, mai elegant, e greu sa ma exprim..nu vei mai patina ambreiajul iar in curbe nu vei mai fi intre viteze. Eu aveam 15/38 si mi-am pus 14/38 iar schimbarea a fost drastica, alta motoreta, mult mai buna. Saptamana ce vine schimb si eu kitul de lant si pun 14/41 la recomandarea unora de pe ducati.ms Quote Link to post Share on other sites
iulianserban Posted April 29, 2017 Share Posted April 29, 2017 (edited) Bun atunci, cred ca o sa încerc asa, mersi! Edited April 29, 2017 by iulianserban Quote Link to post Share on other sites
adidas Posted April 29, 2017 Share Posted April 29, 2017 (edited) Eu as merge pe -1 pe fata si +1 pe spate. Ideea e sa fie numere impare (fata/spate), pentru o mai viata mai lunga a lantului. Vezi aici si experimenteaza putin: http://www.gearingcommander.com/ Edited April 29, 2017 by adidas Quote Link to post Share on other sites
iulianserban Posted April 29, 2017 Share Posted April 29, 2017 Fain link-ul, mersi! Mă uit zilele următoare » Post actualizat in 10 May 2017 18:14 Fain link-ul, mersi! Mă uit zilele următoare Am pus standard, 15/46, nu am vrut sa ma complic, mai mult din comoditate. Am facut un singur drum, service-acasa si chiar se simte o diferenta. O sa urmeze si curelele, au 2 ani si vreo 15.000 km. Quote Link to post Share on other sites
vervega_eusebio Posted May 12, 2017 Share Posted May 12, 2017 (edited) Salutare la toata lumea! Am nevoie de un sfat in legatura cu problema de mai jos. Am un amic cu un Bandit S de 600 din 2002, pe care nu a mai pornit-o de 2 ani (fiind plecat din tara). Zilele astea am fost pe la "mobra" sa ma uit, sa-i fac o evaluare (ca mai apoi sa incerc sa o pornesc) si am observat ca nu se vede uleiul prin hublou. Ma gandesc ca dupa atata timp s-o fi scurs totul in baie si ar fi trebuit sa se vada prin hublou. Deschid busonul, bag degetul, ma uit .... totul uscat. Ma uit sub ea, nici urma de ulei. Ma uit pe la motor nici urma de scurgeri .... (zona crepusculara ) Unde naiba s-a dus uleiul? E ok daca o pornesc? Sa-i pun ulei? Edited May 12, 2017 by vervega_eusebio Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.