raresdec Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 Este testat in numarul 67 Moto Life. Noul Bmw vine cu un motor monocilindru, distributie DOHC cu 4 supape,50 Cp care cantareste 30kg.O chestie cu adevarat unica la aceasta motocicleta este transmisia.Mai exact,axul basculei trece prin axul secundar al cutiei de viteze cu 5 rapoarte.Cadrul din otel are o structura undeva intre dublu leagan si pod cu 5 lonjeroane din otel inalt,cantarind doar 9 kg.Motocicleta cantareste 144kg la gol.Pe fata are o furca upside-down complet reglabila Marzocchi si roata de 21",iar pe spate de 18" cu amortizor Ohlins.Etrier brembo cu 2 pistonase pe fata,avand disc de 260mm,iar pe spate 220mm.Tin sa mentionez ca motorul este fabricat de Kymco in Taiwan,dar bavarezii au tinut sa anunte ca fabrica din Taiwan se ridica la nivelul cerut de ei. Pret 10.448 euro. Eu cred k este un concurent care se remarca ,insa are un pret peste concurentii directi(Yamaha WR 450,Aprilia RXV si desigur KTM 450 EXC) Voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 io zic ca e greu ca porcu in comparatie cu ktm-ul..... restu nu mai conteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 Ce preferati? Un BMW G450x de 10.440 euro sau un Suzuki DRZ 400 nou de 5500 iar restu banilor de aproximativ 5000 in aftermarketuri pt Suzuki. Care ar avea apoi performante mai bune? In loc de Suzuki poate sa fie la fel de bine Yamaha WR 450, Aprilia RXV, KTM 450 EXC iar diferenta de bani in componente mai bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 (editat) pretul este super mare fata de concurenta in primul rand iar esapamentul ala..alooooo ..parca e burlan de scurgere.. momentan ktm e rege ..la banii astia iti pui pe ktm si akrapo si toate protectiile si mai raman si de o ciorba pe la vreo cabana.. plus ca la banii astia sa nu aibe ambreiaj hidraulic??????ai murit direct de maini cand e sa lucrezi pe urcari cu el.. Editat Mai 4, 2008 de atillas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 (editat) Mai exact,axul basculei trece prin axul secundar al cutiei de viteze cu 5 rapoarte.Daca nu ma inseala pe mine ochiul, bascula are prinderea in dreptul pinionului, nu stiu daca este prinsa cu un ax dintr-un capat in altul. S-ar putea ca aceasta inventie sa fie de fapt calcaiul lui Ahile la aceasta motocicleta Editat Mai 4, 2008 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raresdec Postat Mai 4, 2008 Autor Share Postat Mai 4, 2008 momentan ktm e rege .. dar am facut topicul pentru ca mi se pare o motocicleta de luat in seama.sa vedem ce or sa spuna posesorii despre ea.(asta daca o cumpara cineva ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LO550 Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 MAI TREBUIE SA STUDIEZE CEI DE LA BMW 5-10 ANI MOTOCICLETELE DE ENDURO NU SE NASC PESTE NOAPTE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 MAI TREBUIE SA STUDIEZE CEI DE LA BMW 5-10 ANIMOTOCICLETELE DE ENDURO NU SE NASC PESTE NOAPTE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 Daca vrei sa schimbi pinionul cum il scoti , ca te incurca o gramada de piese ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 Este testat in numarul 67 Moto Life. Noul Bmw vine cu un motor monocilindru, distributie DOHC cu 4 supape,50 Cp care cantareste 30kg.O chestie cu adevarat unica la aceasta motocicleta este transmisia.Mai exact,axul basculei trece prin axul secundar al cutiei de viteze cu 5 rapoarte.Cadrul din otel are o structura undeva intre dublu leagan si pod cu 5 lonjeroane din otel inalt,cantarind doar 9 kg.Motocicleta cantareste 144kg la gol.Pe fata are o furca upside-down complet reglabila Marzocchi si roata de 21",iar pe spate de 18" cu amortizor Ohlins.Etrier brembo cu 2 pistonase pe fata,avand disc de 260mm,iar pe spate 220mm.Tin sa mentionez ca motorul este fabricat de Kymco in Taiwan,dar bavarezii au tinut sa anunte ca fabrica din Taiwan se ridica la nivelul cerut de ei. Dau un singur exemplu: BMW G 650 Xchallenge are 144 kg la gol (vezi aici) Baietii de la M.L. spun ca si G 450 are tot 144 la gol. Nu vi se pare absurd? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 Dau un singur exemplu: BMW G 650 Xchallenge are 144 kg la gol (vezi aici) Baietii de la M.L. spun ca si G 450 are tot 144 la gol. Nu vi se pare absurd? oricum ai da-o tot greu si scump ramane..chiar daca e bmw.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 oricum ai da-o tot greu si scump ramane..chiar daca e bmw.. In enduro BMW nu are nimic de spus, momentan invata. Deci, sa lasam firma deoparte. Ceea ce vroiam de fapt sa spun e ca eu nu cred ca datele tehnice oferite de MotoLife sunt corecte. Mi se pare ciudat ca o firma, oricare ar fi ea, sa produca doua motociclete enduro de categorii diferite, motoare de capacitati diferite, dar cu puteri relativ egale si ca greutate identice. Nici nu mai zic de faptul ca cea de 650, 53 cai si 144 kg costa in jur de 8000 euro iar cea de 450, 50 de cai si tot 144 kg costa 10500. E ceva ciudat in toata combinatia asta, si cred ca e vorba de datele tehnice (eronate) oferite de MotoLife, cel putin eu asa banuiesc. Altfel, nu gasesc nicio logica.....................sau pur si simplu baietii de la BMW s-au tampit definitiv ps- Site-ul oficial BMW nu ofera date tehnice referitoare la noul G 450. Cred ca o discutie obiectiva poate exista doar cand vor afisa "scorurile" acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 In enduro BMW nu are nimic de spus, momentan invata. Deci, sa lasam firma deoparte.Ceea ce vroiam de fapt sa spun e ca eu nu cred ca datele tehnice oferite de MotoLife sunt corecte. Mi se pare ciudat ca o firma, oricare ar fi ea, sa produca doua motociclete enduro de categorii diferite, motoare de capacitati diferite, dar cu puteri relativ egale si ca greutate identice. Nici nu mai zic de faptul ca cea de 650, 53 cai si 144 kg costa in jur de 8000 euro iar cea de 450, 50 de cai si tot 144 kg costa 10500. E ceva ciudat in toata combinatia asta, si cred ca e vorba de datele tehnice (eronate) oferite de MotoLife, cel putin eu asa banuiesc. Altfel, nu gasesc nicio logica.....................sau pur si simplu baietii de la BMW s-au tampit definitiv ps- Site-ul oficial BMW nu ofera date tehnice referitoare la noul G 450. Cred ca o discutie obiectiva poate exista doar cand vor afisa "scorurile" acolo. nu ar fi prima oara cand cei de la motolife fac datele varza cu carnati..am mai vazut greseli gramada in revista lor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 nu ar fi prima oara cand cei de la motolife fac datele varza cu carnati..am mai vazut greseli gramada in revista lor.. Exact asta am vrut sa zic si eu dar nu vroiam sa le fac reclama proasta. Totusi, sa nu ne grabim cu afirmatiile si sa asteptam specificatiile tehnice oferite de BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 greutate aproximativa 104 kg la gol, nu 144 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_c Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 greutate aproximativa 104 kg la gol, nu 144 Asa mai merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 greutate aproximativa 104 kg la gol, nu 144 asa mai vii de acasa..la cum arata sa aibe 144 de kile poate sa se ia de mana cu dr-ul din 91.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raresdec Postat Mai 5, 2008 Autor Share Postat Mai 5, 2008 greutatea adevarata schimba putin datele problemei.astfel bmw devine cea mai usoara motocicleta din aceasta categorie-ktm 113kg,aprilia 117kg.bine 9kg nu explica diferenta enorma de pret fata de ktm care este mult peste si are un palmares impresionant.da probabil preturile astronomice sunt o traditie la BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 greutatea adevarata schimba putin datele problemei.astfel bmw devine cea mai usoara motocicleta din aceasta categorie-ktm 113kg,aprilia 117kg.bine 9kg nu explica diferenta enorma de pret fata de ktm care este mult peste si are un palmares impresionant.da probabil preturile astronomice sunt o traditie la BMW la cum arata nu ar trebui sa sara de 8000-8500 de euro..totusi e un monocilindru si e plin de plastice ce draq,eu personal nu as renunta la ktm ptr cele 9 kg..au reusit astia sa ne viruseze in asa hal ca nu mai am altceva in cap decat ce imi lipseste din catalogul ktm..sorry nu vreau sa para ca pun bmw-ul intr-o lumina proasta dar momentan ktm rules Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raresdec Postat Mai 5, 2008 Autor Share Postat Mai 5, 2008 la cum arata nu ar trebui sa sara de 8000-8500 de euro..totusi e un monocilindru si e plin de plastice ce draq,eu personal nu as renunta la ktm ptr cele 9 kg..au reusit astia sa ne viruseze in asa hal ca nu mai am altceva in cap decat ce imi lipseste din catalogul ktm..sorry nu vreau sa para ca pun bmw-ul intr-o lumina proasta dar momentanktm rules asa e ai dreptate.eu nu am mers de la ktm decat cu exc-ul de 125 care mi s-a parut desavarsit fata de husqvarna pe care vreau sa mi-o iau(chiar daca si husqvarna e foarte buna).si iti dai seama ca nu am mers cu un 450 sau cu altceva mai mare de 125(INCA),cu toate ca dupa ce fac 18 ani si dupa ce o sa am destui bani sa imi iau,o sa imi iau,dar am citit pe forum posturi de la tine si de la altii care au experienta si am invatat destule(in fond asta e unul din scopurile forumului).in plus ktm-ul are ani de experienta,ani pe care bmw-ul nu poate sa ii recupereze intr-un timp asa scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 (editat) Ce preferati?Un BMW G450x de 10.440 euro sau un Suzuki DRZ 400 nou de 5500 iar restu banilor de aproximativ 5000 in aftermarketuri pt Suzuki. Care ar avea apoi performante mai bune? In loc de Suzuki poate sa fie la fel de bine Yamaha WR 450, Aprilia RXV, KTM 450 EXC iar diferenta de bani in componente mai bune. Aprilia RXV tinde si ea spre 9000 Euro, iar KTM-ul e doar cu 2000 mai ieftin si Yamaha tot pe acolo. 2000 care s-ar putea justifica in cazul in care BMW-ul ar da dovada de o fiabilitate nemaintalnita la mobrele enduro. Ceea ce nu m-ar mira. Nici nu mai zic de faptul ca cea de 650, 53 cai si 144 kg costa in jur de 8000 euro iar cea de 450, 50 de cai si tot 144 kg costa 10500. Pai la fel se intampla si la KTM si Husqvarna (dar nu la Husaberg): mobrele de 600 (690 Enduro si SM 610 sa zicem) sunt putin mai ieftine decat cele de 450, de competitie (450 EXC si 450 SMR). Sau poate cei de la BMW si-au dat seama ca amortizorul spate e un punct slab al 650-ului. Editat Mai 5, 2008 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 bmw totusi propune cateva solutii tehnice evoluate, iar experienta in enduro nu se pune problema ca nu au. daca vor veni si cu o fiabilitate superioara, cu siguranta ca vor capta o parte din piata de profil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 De unde atata 144kg? Atat are ala de 600 Mobra are 104. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 arata interesant. dar nu pot sa zic nimic pana nu ma urc pe ea... oricum ... bmw-ul nu cred ca o sa faca 2t, asa ca nu ma intereseaza. oricum, pretul este mult prea mare. daca stai sa te gandesti, la pretul asta cumperi o masina interesanta. noua!! bine, bmw-ul ramane bmw. din cate stiu eu e pe locul 1 la productia de motoare. am avut ocazia sa aflu mai multe informatii direct de la ei. dar... io zic ca portocala ramane pe locul 1 la enduro pt ceva vreme. are o ciclistica si o suspensie ideala. poate ca sunt alte motoare mai bune care depasesc portocala in putere, dar nu puterea e cel mai important lucru. iar fiabilitate, nu cred ca are rost sa vb de fiabilitate pt hard-enduro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 nu cred ca are rost sa vb de fiabilitate pt hard-enduro... Nu v-ar placea o mobra de hard-enduro indestructibila? Pe care sa va puteti baza oriunde ati fi si care sa nu va lase in mijlocul "naturii"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.