cristi cbr Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 va salut. odata /sapt ii mai dau si eu cate un 13-14mii rpm. (pe loc nu in mers). prima oara scoate mult fum negruuu , a 2 -a oara mai putin a 3-a si mai putin si cam atat nu-i mai dau. peste 1 sapt ( 300km rulati) iarasi ii dau si se intampla tot la fel mult fum prima oara mai putin a 2-a si tot asa. eu zic ca e funingine din galerii depusa in turatii joase(normale). mai am 2 prieteni zzr si yzf tot asa de prin 96-97 oricat si oricand le-ar coxa nu scot gram de fum. sa fie problema de la amestecul aer-benzina sau ceva infundat???? ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex66 Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 va salut. odata /sapt ii mai dau si eu cate un 13-14mii rpm. (pe loc nu in mers). prima oara scoate mult fum negruuu , a 2 -a oara mai putin a 3-a si mai putin si cam atat nu-i mai dau. peste 1 sapt ( 300km rulati) iarasi ii dau si se intampla tot la fel mult fum prima oara mai putin a 2-a si tot asa. eu zic ca e funingine din galerii depusa in turatii joase(normale). mai am 2 prieteni zzr si yzf tot asa de prin 96-97 oricat si oricand le-ar coxa nu scot gram de fum. sa fie problema de la amestecul aer-benzina sau ceva infundat???? ms mult Eu zic s-o mai intetzesti si tu in mers la 13-14mii din cand in cand, nu numai pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 Nu ma, tre sa cureti motorul. Da-i la fiecare stop 13-14 000. Cand nu mai iese fum negru si apare fum alb inseamna ca motorul s-a curatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Mai 5, 2008 Autor Share Postat Mai 5, 2008 Nu ma, tre sa cureti motorul. Da-i la fiecare stop 13-14 000. Cand nu mai iese fum negru si apare fum alb inseamna ca motorul s-a curatat. aha am inteles . ms mult de sfat chiar mi-ai fost de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 Nu ma, tre sa cureti motorul. Da-i la fiecare stop 13-14 000. Cand nu mai iese fum negru si apare fum alb inseamna ca motorul s-a curatat. ;) bun bancu` fum negru pt un motor cu benzina 4 timpi, inseamna consum mai mare de combustibil, fum albastru consum de ulei ar trebui curatate, verificate si re sincronizate carburile daca ai asa ceva, daca e injectie trebe mers pe stand, la carburatoare cineva priceput le face si fara stand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Mai 5, 2008 Autor Share Postat Mai 5, 2008 e cbr '95. + de asta de fiecare data cand o pornesc tre sa trag si de acceleratie un pic altfel nu o ia. sincronizate carbelele aaaa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 e cbr '95. + de asta de fiecare data cand o pornesc tre sa trag si de acceleratie un pic altfel nu o ia. sincronizate carbelele aaaa? Da! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 va salut. odata /sapt ii mai dau si eu cate un 13-14mii rpm. (pe loc nu in mers). prima oara scoate mult fum negruuu , a 2 -a oara mai putin a 3-a si mai putin si cam atat nu-i mai dau. peste 1 sapt ( 300km rulati) iarasi ii dau si se intampla tot la fel mult fum prima oara mai putin a 2-a si tot asa. eu zic ca e funingine din galerii depusa in turatii joase(normale). mai am 2 prieteni zzr si yzf tot asa de prin 96-97 oricat si oricand le-ar coxa nu scot gram de fum. sa fie problema de la amestecul aer-benzina sau ceva infundat???? ms mult Sa nu imi zici ca tu ti-ai luat CBR600 ca sa mergi cu 5000 rpm . Si daca vrei sa stii turatiile joase nu sunt normale la un motor sport, asa cum ai zis tu mai sus. Mai da-i si tu rpm pana in rosu cateodata...dar in mers, nu la neutru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Mai 6, 2008 Autor Share Postat Mai 6, 2008 ms mult de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 Totusi nu e nerecomandat sa turezi motorul asa de tare pe liber? Din cite stiu nu e recomandat de facut asa ceva decit in sarcina. Scuze de offtopic, dar chiar is curios sa stiu daca-i asa sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Mai 6, 2008 Autor Share Postat Mai 6, 2008 Totusi nu e nerecomandat sa turezi motorul asa de tare pe liber? Din cite stiu nu e recomandat de facut asa ceva decit in sarcina. Scuze de offtopic, dar chiar is curios sa stiu daca-i asa sau nu. asa am auzit si eu dupa ce am apucat sa-i dau coxala pe loc. un prieten cu yzf de 600 o bubuie nu doar din bobine ci din contact la fiecare iesire , altul cu un zzr 600 la fel ii da la intruniri de cate 7-8 portii bune de zici ca sare in aer nu alta+ cai fierbe apa pana ce iese abur de sub sea pana acum n-au avut nici un fel de probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Mai 6, 2008 Autor Share Postat Mai 6, 2008 trebuie curatate carburile facut sincro si apoi reglat amestecul cu colortune (cea mai importanta faza a reparatiei) reglat amestecul cu colortune sper k se face la toate service-urile unde se si sincronizeaza nu??sper.....k oricum tre sa merg cu ea in alt oras k aici pe o raza de 100km nu se ocupa nimeni cu asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.