Sari la conținut

Bubine inductie


Postări Recomandate

Cum pot sa aflu daca neste bobine de inductie sunt duse, ochiometric dau scanteie slaba, motoru cu bujii noi porneste ff greu si da rateuri asa ca ma gandesc ca bobinele sunt consumate.

Nu are posibilitate de reglare avans.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care stiti de la ce japane se potrivesc bobinele ptr. nipru?

Astea de care vorbesc eu au conda de aprondere pe +. Nipru are platini si atunci cred ca comanda e pe - ca la Dacie . Incearca cu alea daca ai 12V.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut la Nipru bobina de la un Kawasaki. Trebuie sa fie de la o aprindere tip TCI (tranzistorizata), care merge pe intrerupere, nu pe puls de curent ca la CDI. E preferabil de la un motor in 2-4 cilindri, sa fie o bobina cu 2 iesiri, ca aia originala de Nipru. Restul de fire sint simplu de montat (are doar + si -).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asa vreau si eu, sa pun una care sa se apropie cat se poate de mult de cea ruseasca daca se poate si ca dimensiuni sa o bag frumos acolo sub capac.Vream doar sa stiu exact un model de moto de la care se potriveste ca sa stiu ce sa caut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa te convingi ca bobinele nu sunt duse de tot, trebe in primul rind sa le verifici cu un ohmetru; verifici pe rind infasurarea primara apoi cea secundara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu un GSX-F de 600 din 91 (de fapt il mai am da vreau sa-l dau).

 

Daca te uiti la scanteie afara (la soare) nici macar nu o vezi. Intra in garaj. Oricum, varianta ochiometrica = nu bun.

 

Da ce ti-a cashunat pe bubine? 4 carburatoare Mikuni sunt suficiente motive de probleme. Mie imi vine sa le dau foc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu era vorba de GSX-F era vorba de o bunicutza Yamaha, 2 cilindri in v.

Cu Suzi e relativ simplu la carburatoare adica vreau sa spun ca nu e nevoie sa umbi decat sa le mai cureti din cand in cand si iarna sa le faci si un reglaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu un GSX-F de 600 din 91 (de fapt il mai am da vreau sa-l dau).

 

Daca te uiti la scanteie afara (la soare) nici macar nu o vezi. Intra in garaj. Oricum, varianta ochiometrica = nu bun.

 

Da ce ti-a cashunat pe bubine? 4 carburatoare Mikuni sunt suficiente motive de probleme. Mie imi vine sa le dau foc.

Am vazut ca vrei sa vinzi Suzukiul. Poate vrei sa il dezmembrezi ca stiu pe cuneva care are nevoie de piese, si eu as avea nevoie de ceva maruntisuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...