Sari la conținut

Ktm Duke 1/2 - Cer Informatii, Eventual Teste


Postări Recomandate

Salutare.

 

Desi Duke nu e enduro, am scris aici ptr ca la niste topicuri anterioare despre KTM DUKE la sectiunea motociclete de strada,nu s-a dat nici un raspuns.

 

Ma intereseaza KTM DUKE 1 si 2 as vrea sa cat mai multe informatii de la proprietari.

Ce imi place la Duke :

- pornirea la pedala

- caracterul motorului

- faptul ca are un fun factor foarte ridicat

- faptul ca nu seamana cu nimic altceva

 

Eu am 1,71, nu stiu daca stau bine pe ea.Mi-ar prinde bine un test cu Dukele- eu sunt din Bucuresti. Daca sunteti si voi pasionati de Duke, nu exitati, scrieti despre pasiunea voastra, despre plusurile si minusurile lui.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce inseamna fun factor? :laugh:

Are Demostene un Duke, pe care il mai plimba ocazional pe la Motomania.

 

Pai o motocicleta jucausa - wheelie, stoppie, trecut pe trotuare, facut nebunii cu ea, acceleratie excelenta, ca o vitezana pana-n suta- argint viu daca vrei- dar destul de iertatoare totusi, nu te da jos fara avertisment;o motocicleta care te indeamna sa fii "baiat rau" - nu, nu genul de cocalar de pe Mageru, sau care se da cu 200 in oras sau pe ceata, sau conduce fara carnet, un fel de baiat rau inofensiv ptr trafic.

Eu am GSR600, merg 80% in oras, e cinstita, e onesta, motor rasat, viteza, la drum lung e ok, arata bine...dar parca e prea cuminte, prea previzibila. In plus, la manevre pe loc sau in locuri stranse, se simte ca e "grasa".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate noua generatie de propulsoare LC4, respectiv 690 cum ii numita mai nou nu mai are kick starter......pt modelu enduro ii chiar de speriat....unui enduro fara kickstarer ii lipseste ceva

 

Dar, ca totdeauna exista un "dar", ii superioara fata de modelele anteriore si ca performante si ca fun fuctor si ca design. Asta ii din ce am citit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai o motocicleta jucausa - wheelie, stoppie, trecut pe trotuare, facut nebunii cu ea, acceleratie excelenta, ca o vitezana pana-n suta- argint viu daca vrei- dar destul de iertatoare totusi, nu te da jos fara avertisment;o motocicleta care te indeamna sa fii "baiat rau" - nu, nu genul de cocalar de pe Mageru, sau care se da cu 200 in oras sau pe ceata, sau conduce fara carnet, un fel de baiat rau inofensiv ptr trafic.

 

Adica Supermoto :). La capitolul "fun factor" cred ca un supermoto rasat e deasupra; doar ca Duke arata mai exotic, este mai exclusivist si are personalitate.

 

Sa vezi ce fain ii Duke 690 :laugh:

 

Imi pare rau, dar Duke 690 e un naked. Nu mai are treaba cu fun factor. Plus ca mai sunt si tobele alea puse in cele mai neinspirate locuri (deh, KTM style la pus tobe aiurea): adieu borduri, gropi si orice altceva. De teren nici nu poate fi vorba.

In mod evident, noul Duke nu are nici kick; ar da ca naiba naked cu kickstart.

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acu am vazut si topicu asta.. ti-am raspuns pe mail.

Revin in privinta posibilelor pb de inaltime. Ar fi bine sa incerci sa incaleci una o data inainte sa te decizi. Desi nu prea ai d c sa atingi pamantu decat atunci cand stai pe loc.. in rest nici nu prea ai nevoie, chiar si la mers incet incet sau manevre la viteze mici. Are un echilibru f bun de la mama ei. Deci fata de GS500-le ala de care ziceam in mail... diferenta de la cer la pamant. Daca nu esti pe loc, n-ai nevoie sa pui picioru jos.

Parerea mea.. si eu m-am urcat pe motocicleta acu juma de an.

E foarte user-friendly asa.. si-ti da impresia ca poti sa faci orice cu ea :laugh:.

 

edit:Am un vecin.. care s-ar putea sa fie cam cat tine de inalt.. s-a urcat o data pe ea da nu parea prea sigur. Si pe mine m-a speriat un pic... cand mi-a fost adusa n-aveam luat inca permisu.. si nici n-am indraznit sa ma urc pe ea la baieti in parcare.. sa nu ma trezesc pe jos sau ceva. Dar odata ce te-ai miscat de pe loc... iti trece orice spaima... deci, daca pui mana pe un duke sa-l testezi.. fa si cativa metri cu 2 la ora, si-ai sa intelegi despre ce vb :). Sau orice alt supermoto la indemana.

 

cheers

Editat de hoozit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

duke 1 l-am incalecat prima data la un amic prin creta intr-un concediu acum 8 ani..in romania nici nu se auzise de asa ceva..pe vremea respectiva trecusem prin gixxer de 750 si un dominator,deci aveam ceva experienta pe motoare mai smechere decat cele rusesti..ptr cine a fost acolo stie ca traficul e o nebunie..bucurestiul la ora de varf joaca la pitici..acolo cand e varful nu se tine cont de semafoare decat in centru..trotuare nu prea exista iar turistii pur si simplu coplesesc strazile..tot ce era motor mai mare de 400 inainta cu viteza melcului prin trafic..cu duke-le in schimb se schimba treaba,super manevrabil,sunet de harley(avea 2 acrapo montate),subtirel,cauciucurile se lipesc pur si simplu de asfalt..nu cred ca ptr oras exista un motor mai practic decat duke-le sau supermoto in general..poti sa urci borduri,sa cobori scari..etc..stoppie si weelie cat te tin pingelele..etc

 

motorul trage super bine,telescoapele te ajuta,designul a fost interesant de la primul model..deci ia-ti duke

 

PS..pds-ul se poate regla daca nu ma insel vreo 10 cm toleranta la sea..asa ca poti sa te descurci cu el,iar daca iti place in mod deosebit modelul seaua se poate subtia la un mester..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acu am vazut si topicu asta.. ti-am raspuns pe mail.

Revin in privinta posibilelor pb de inaltime. Ar fi bine sa incerci sa incaleci una o data inainte sa te decizi. Desi nu prea ai d c sa atingi pamantu decat atunci cand stai pe loc.. in rest nici nu prea ai nevoie, chiar si la mers incet incet sau manevre la viteze mici. Are un echilibru f bun de la mama ei. Deci fata de GS500-le ala de care ziceam in mail... diferenta de la cer la pamant. Daca nu esti pe loc, n-ai nevoie sa pui picioru jos.

Parerea mea.. si eu m-am urcat pe motocicleta acu juma de an.

E foarte user-friendly asa.. si-ti da impresia ca poti sa faci orice cu ea :laugh:.

 

edit:Am un vecin.. care s-ar putea sa fie cam cat tine de inalt.. s-a urcat o data pe ea da nu parea prea sigur. Si pe mine m-a speriat un pic... cand mi-a fost adusa n-aveam luat inca permisu.. si nici n-am indraznit sa ma urc pe ea la baieti in parcare.. sa nu ma trezesc pe jos sau ceva. Dar odata ce te-ai miscat de pe loc... iti trece orice spaima... deci, daca pui mana pe un duke sa-l testezi.. fa si cativa metri cu 2 la ora, si-ai sa intelegi despre ce vb :). Sau orice alt supermoto la indemana.

 

cheers

 

Merci, am citit mail-ul nu am avut timp sa raspund, foarte interesant.

O sa raspund mai pe luni, sunt pe plecare acum.

 

 

Salutare.

 

Am inteles pana acum despre Duke :

- este fun

- vibreaza

- are rezervorul mic - dar cineva a reusit sa monteze un rezervor de 18 litri - merci hoozit

- in oras "face" orice motor non-supermoto, poate urca trepte, borduri, fara probleme

- se poate face ceva off-road ( zic off-road ca la masini ca sa nu se confunde cu enduro sau cross, ca nu asta astept de la el )

- se poate merge cu 150 cu el

- kickstarterul ala chiar poate porni motocicleta

 

Este cineva din Bucuresti care are Duke si este dispus sa ne intalnim sa schimbam impresii ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles pana acum despre Duke :

1) in oras "face" orice motor non-supermoto,

2) poate urca trepte, borduri, fara probleme

3) se poate face ceva off-road ( zic off-road ca la masini ca sa nu se confunde cu enduro sau cross, ca nu asta astept de la el )

4) se poate merge cu 150 cu el

 

1) eu nu m-as baza pe asta :lol:

2) si 3) poti sa iti iei adio daca te gandesti la noul model 690

4) ai sa vezi ca practic, mai mult de 120-130 nu poti sa mergi (si alea pe distante scurte) pentru ca te ia vantul

 

Am avut ocazia azi sa "probez" un Duke 690.

- pozitia chiar e de supermoto, adica foarte in fata (ai impresia ca mai ai putin si cazi peste ghidon), ceea ce eu nu ma asteptam

- ghidonul mi se pare mai jos ca la un supermoto, ceea ce contribuie la impresia sus mentionata

- saua este foarte foarte tare, cred ca aceeasi ca la EXC

- cand te dai jos de pe el si te uiti din lateral sau de oriunde, nu mai zici ca e supermoto, ci un naked cu steroizi

- farul din fata arata bestial, mult mai bine ca la modelul vechi

- si in final, problema cu tobele este mai acuta cand o privesti de aproape: eu unul nu m-as aventura sa urc borduri cu el, si chiar as tremura la fiecare groapa mai sanatoasa; garda la sol e aproximativ cat cea de la o vitezana (ochiometric, dupa ochiul meu)

 

Deci, eu recomand sa nici nu te gandesti la 690; 640-ul mi se pare mult mai versatil si mai apropiat de supermoto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1) eu nu m-as baza pe asta :lol:

2) si 3) poti sa iti iei adio daca te gandesti la noul model 690

4) ai sa vezi ca practic, mai mult de 120-130 nu poti sa mergi (si alea pe distante scurte) pentru ca te ia vantul

 

Am avut ocazia azi sa "probez" un Duke 690.

- pozitia chiar e de supermoto, adica foarte in fata (ai impresia ca mai ai putin si cazi peste ghidon), ceea ce eu nu ma asteptam

- ghidonul mi se pare mai jos ca la un supermoto, ceea ce contribuie la impresia sus mentionata

- saua este foarte foarte tare, cred ca aceeasi ca la EXC

- cand te dai jos de pe el si te uiti din lateral sau de oriunde, nu mai zici ca e supermoto, ci un naked cu steroizi

- farul din fata arata bestial, mult mai bine ca la modelul vechi

- si in final, problema cu tobele este mai acuta cand o privesti de aproape: eu unul nu m-as aventura sa urc borduri cu el, si chiar as tremura la fiecare groapa mai sanatoasa; garda la sol e aproximativ cat cea de la o vitezana (ochiometric, dupa ochiul meu)

 

Deci, eu recomand sa nici nu te gandesti la 690; 640-ul mi se pare mult mai versatil si mai apropiat de supermoto.

 

Multumesc ptr informatii, dar nu m-am gandit si nici nu ma gandesc la Duke 690 (Duke III).Preferatul meu e Duke II (640, 625 cmc reali), dar nici Duke I (620, 605 cmc reali) nu-i de lepadat.

 

In lipsa de Duke, testai azi un Dominator - saua 88 cm, greutate 160 kg la gol- pe principiul ca seamana un pic CU Duke II la dimensiuni - saua 90 cm, 152 kg la gol. Ce sa zic, stateam ca un balerin, pe degetele mari. Cu toate astea, reusii sa dau niste ture, sa ma intorc cu el, sa dau in spate-faza asta imi iesi stand doar cu un picior jos, cumva descentrat, cu fundul intr-o parte.

Sunt surprins ca reusii totusi sa il stapanesc. Dupa ce ma catzarai pe el, eu nu aveam curaj sa ma si dau cu el, ca efectiv, daca tin picioarele atarnand relaxate, nu ating solul-trebuie sa imi intind labele picioarelor ca si cum as sta pe tocuri foarte abrupte ca sa reusesc. Noroc cu amicul proprietar care insista, hai ca se poate, hai ca stau in spatele tau, etc.

 

Astept in continuare un binevoitor cu Duke, undeva in zona Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...