mariusMZ Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 Va salut, eu va recomand sa cautati mai degraba un cadru de atas original de mz,poate gasiti,si sa va rezumati la a adapta prinderea cutiei pe el.Poate chiar gasiti un atas original de mz,complet iar pe acesta care arata destul de bine sa il vindeti cuiva care are o Jawa si care cauta de asemenea un atas original.Prinderea atasului de motocicleta in cazul adaptarii unui atas ce nu este original da destula bataie de cap si influenteaza mult tinuta de drum.Ce este original de fabrica a fost realizat in urma unor teste si de proiectare s-au ocupat niste cunoscatori. Bafta. da am inteles.....! nu vreu altul .va fireconditionat asta.... .cat permite bugetul si vad cum il prind. acum il demontez ...am timp toata vara. vom vedea...oricum multumesc pt sfaturi ! tot nu ma-mlamurit ce diametru are sfera (bila ).....? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Bila trebuie facuta dupa ghearele de prindere pe care le are atasul. In mod normal se iau pereche. Masori ghearele la interior cu surubul strans 2/3. Atentie, tija care se termina cu bila in cap trebuie sa permita inchiderea ghearelor. In nici un caz bila nu are voie sa iasa din gheare daca ghearele nu sunt scoase la maxim, si nu are voie sa aiba nici un fel de joc cu ele stranse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 (editat) O tura de circa 300 km,cu atasele. Editat Mai 14, 2014 de Dnepr&Sidecar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Bila trebuie facuta dupa ghearele de prindere pe care le are atasul. In mod normal se iau pereche. Masori ghearele la interior cu surubul strans 2/3. Atentie, tija care se termina cu bila in cap trebuie sa permita inchiderea ghearelor. In nici un caz bila nu are voie sa iasa din gheare daca ghearele nu sunt scoase la maxim, si nu are voie sa aiba nici un fel de joc cu ele stranse. Am intels vad ce adaptez.....va tin la curent... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 Inca una. E de vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 frumusel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 frumusel... Da! O combinatie reusita. Aripa atasului o fi de Ural...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 22, 2014 Autor Share Postat Mai 22, 2014 (editat) Da, e aripa de Ural! Decizia BMW de a o rupe cu atasele dupa R69S a fost cred o greseala. In acele momente fabrica vindea bine si ar fi putut avea in vedere la o parte din modelele ulterioare posibilitatea de a purta atas. Editat Mai 22, 2014 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Ia priviti aici atas ( Japan Concept ) : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Cea mai atasista nunta. F. faina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Si noi le-am scos la soare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 V-aliniați! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 (editat) Cu atasele Sambata trecuta la parada G.M. la Deta: Editat Iulie 4, 2014 de Dnepr&Sidecar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 Cu atasele Sambata trecuta la parada G.M. la Deta: intr-o poza cu palarie si căput, in cealaltă la pelea goala si cu barba mică...o dată doi prunci , alta data o lodovică..... a fost si ceva călătorie in timp acolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 Cu atasele Sambata trecuta la parada G.M. la Deta: Haha, mai traieste si Semaca? Nu l-am vazut de cativa ani buni, tot cu nipre stralucitoare vad ca umbla... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viorel_dumitru Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 Mi-am permis sa "fur" de pe celalalt forum o poza. Sper sa nu se supere initiatorul topicului de acolo. Poza e facuta in Romania pe autostrada Soarelui. Concluzia e una: motocicletele BMW sunt foarte foarte solide : Restul pozelor sunt aici: http://www.pro-bike.ro/forums/topic/121732-motociclete-cu-atas-pe-autostrada-soarelui/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 i-a intrat seaua in c. u. r. ps bmw urile intotdeauna au fost si vor ramane bmw uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Spre Valiug... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lidi_moto Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 Din germania.ie omologate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 Ai adus una pe meleagurile noastre? Ca pe afara am vazut si eu o gramada... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 La o mica plimbare pe la amici , insotit de co-pilot ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 Spre Valiug... in Valiug.....spre Garana....pe Semenic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freerider Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Salutare tuturor. Va cer ajutorul cu un sfat. Doresc sa cumpar un ij Jupiter 5 cu atas. Problema este ca motocicleta este inmatriculata solo propietarul avand acte doar pe moto. Pentru a o inmatricula cu atas cum trebuie procedat? Se poate? Care ar fi costurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 RAR-ul iti permite sa omologhezi motocicleta cu atas deoarece acel model de motocicleta a fost prevazut, din constructie, cu atas. Te va costa in jur de 200 - 300 ron omologarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freerider Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Mulțumesc pentru răspunsul rapid. Pot avea probleme daca nu am acte pe atas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.