Sari la conținut

Da In Nas La Turatii Mari


Postări Recomandate

Salut

 

Problema se manifesta in felul urmator:

 

In orice treapta de viteza la ture inalte si parca numai cand ii dau brusc gaz imi da in nas in sensul ca se opreste motorul, turometrul scade la 0 iar dupa 1..2...3 secunde porneste iar.

 

Bujiile sunt noi, bateria la fel, relantiul este stabil, merge impecabil pana sa dea in nas.

 

Am obs ca fisele de la bujii nu prea stau infipte in bujii, sunt cam uzate si urmeaza sa le schimb, dar problema asta a fost de mult si nu dadea in nas.

 

Am mai observat ca la treptele superioare imi da mai repede in nas, la turatii mai joase.

 

 

Ce poate sa fie ? am turnat pana si o solutie de curatat depunerile din carburatoare dar fara nici un efect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Problema se manifesta in felul urmator:

 

In orice treapta de viteza la ture inalte si parca numai cand ii dau brusc gaz imi da in nas in sensul ca se opreste motorul, turometrul scade la 0 iar dupa 1..2...3 secunde porneste iar.

 

Bujiile sunt noi, bateria la fel, relantiul este stabil, merge impecabil pana sa dea in nas.

 

Am obs ca fisele de la bujii nu prea stau infipte in bujii, sunt cam uzate si urmeaza sa le schimb, dar problema asta a fost de mult si nu dadea in nas.

 

Am mai observat ca la treptele superioare imi da mai repede in nas, la turatii mai joase.

 

 

Ce poate sa fie ? am turnat pana si o solutie de curatat depunerile din carburatoare dar fara nici un efect

 

Cea mai probabila cauza este circuitul alimentarii si anume carburatia. O curatare si sincronizare a lor ar trebui sa rezolve problema.

Daca era o problema de natura electrica, aveai dificutati in toate plajele de turatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai probabila cauza este circuitul alimentarii si anume carburatia. O curatare si sincronizare a lor ar trebui sa rezolve problema.

Daca era o problema de natura electrica, aveai dificutati in toate plajele de turatii.

Te contrazic putin aici,daca era din carburatie acul turometrului nu scadea la 0,deci sigur e ceva de natura electrica,iti taie aprinderea si alimentarea la bord,verifica foarte bine fisele de la baterie ca de obicei se cam desprind si nu e singurul gixxer la care aud treaba asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare un contact imperfect. Ia in sprei de contacte, apuca-te si desfa toate mufele de pe motocicleta, curata-le si da cu sprei, da sigurantele jos, curata-le si da cu sprei, schimba preventiv si filtrul de benzina.

 

Spor la treaba

Editat de RaduSPR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu Âştiu cît de relevant e în cazul tău, dar simptomul ăsta l-am avut cînd mobra mea avea probleme cu pompa de Âşpriț ... dacă acceleram brusc se oprea ... dacă acceleram progresiv nici o problemă (brusc = dat peste cap maneta din relanti, instantaneu ... în mod normal ar trebui să se audă un pocnet ca de bici :() ... acum nu Âştiu cum e a ta .. a mea e monocilindru Âşi are un singur carburator ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema de carburatie

Cum sa fie din carburatie daca lui ii cade turometrul la 0? tie in frana de motor sau daca nu mai ai benzina nu iti mai indica turatia?E de natura electrica,si asa cum a zis cineva mai sus e un contact imperfect,la baterie sau pe traiectul oricarui fir mai important,bag mana in foc ca nu e de la vreo fisa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa pateam si eu, credeam ca e de la benzina, apoi de la carburatie, insa in final am aflat ca era de la baterie, contactele se slabisera, iar cand acceleram de la vibratii nu mai facea contact cum trebuia si prindea cate 1 sec de curent, incerca sa se opreasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai probabila cauza este circuitul alimentarii si anume carburatia. O curatare si sincronizare a lor ar trebui sa rezolve problema.

Daca era o problema de natura electrica, aveai dificutati in toate plajele de turatii.

verifica firele de la bobinele de inductie...am intalnit treaba asta la un SV 650

initial ii dadea in nas, apoi nu mai mergea turometrul si-i mergea intr-un cilindru. Era un papuc scos de la o bobina de inductie.

Asta trebe sa fie...un contact imperfect la o bobina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu impresia sau bobinele sunt in capul fisei ? :(

nu stiu cum e la gixer, dar daca sunt...ia vezi tu daca se pupa bine cu bujiile

la sv sunt prinse pe undeva pe cadru si era un papuc iesit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU zic ca ar fi numai de la carburatie dar am avut o problema similara la masina.Nu ma luati acum ca nu se compara cu moto ca stiu care sunt sa zicem diferentele.Pana nu am schimbat carburatorul nu s-a remediat.

Apoi un caz particular pe motoreta: porneam cu socul si incercam sa o accelerez.Imi dadea in nas SCADEA turatia si apoi daca nu incetam sa accelerez murea motorul.Fara benzina am ramas o singura data dar nu mai retin cum s-a comportat turometrul.In frana de motor dupa ce moare ar trebui ca la un interval foarte mic sa reporneasca.

 

 

Tot ce am spus mai sus reprezinta strict parerea mea avand in vedere faptul ca nu sunt mecanic sau expert.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai normal ca reporneste ca e in frana de motor. nu stiu ce sa zic...oricum fisele mele stau cam scoase afara, nu vor sa se mai infiga

 

era senzorul de la cric, nu mai era comprimat bine si la socuri sau acceleratii bruste "vedea" cricul jos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...