tun de bus Postat Iunie 14, 2005 Share Postat Iunie 14, 2005 BAIETI CUM SE FACE UN BURNOUT? PRIN ORICE METODA AR FI. ASA MAI STIU SI EU, DAR NU CRED CA ESTE TOT. VREAU TOTI PASII, PREMERGATORI LA UN BURNOUT. ASTEPT RASPUNSURI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Iunie 14, 2005 Share Postat Iunie 14, 2005 Cu minsk-ul nu cred ca reusesti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Iunie 14, 2005 Share Postat Iunie 14, 2005 eu am reusit cu mobra 50S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Iunie 14, 2005 Share Postat Iunie 14, 2005 Merge si cu bicicleta! Depinde pe ce suprafata incerci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabin_sbz Postat Iunie 14, 2005 Share Postat Iunie 14, 2005 Ideea este urmatoarea....trebuie sa ai fata fixa si sa nu se miste(frana fata tinuta), eliberezi grutatea de pe spate, bagi in a 1-a, o turezi si debraiezi, la inceput mai usor pana prinzi unde rupe aderenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Placebo Postat Iunie 14, 2005 Share Postat Iunie 14, 2005 Preferabil fixezi roata din fatza nu numai cu frana ci o propteshti shi intr-un zid. Fara zid mai bine nu incerci ... m-am razgandit, mai bine nu incerci. Este o prostie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Iunie 14, 2005 Share Postat Iunie 14, 2005 Deci... cu roata proptita in zid sau tzinuta cu frana de mana, da.. este o prostie si o uzura nejustificata a motoretei. Cred ca burn-out-ul "adevarat", ca manevra de "stunt" consta in a avea ambele picioare in scaritze, roata fatza franata, insa nu de tot, ci eliberata putin, cat motocicleta sa descrie niste cercuri largi, cu viteza mica si cu roata spate in derapaj continuu relativ la sol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ray Postat Iunie 14, 2005 Share Postat Iunie 14, 2005 Am facut pe iarba, cu rs50. Frana fata, eu aplecat pe o parte, cu piciorul jos, motoreta o ia in partea opusa si descrie un (semi)cerc. Cool! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wabit Postat Iunie 14, 2005 Share Postat Iunie 14, 2005 Tii ambreiajul, tragi acceleratia, strangi frana fata, eliberezi ambreiajul (asta in cazul in care te bazezi pe frana fata). Cel mai bine ar fi sa nu incerci (uzezi degeaba cauciucul), dar daca vrei neaparat, sa proptesti roata fata in ceva (daca vrei sa fie mai "frumos", va puneti doi cu roata fata una in cealalta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mario Postat Iunie 14, 2005 Share Postat Iunie 14, 2005 Pentru primele incercari ar trebui sa exersezi pe iarba sau pe o suprafata cu nisip. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Iunie 14, 2005 Share Postat Iunie 14, 2005 Sau si mai bine incerci ceva folositor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tun de bus Postat Iunie 14, 2005 Autor Share Postat Iunie 14, 2005 FAZA E CA NU MAI AM MINSK CI AM APRILIA E 125. MAR IMTERESA BURNOUTUL ALA APLECAT PE FATA.....IN MERS.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tun de bus Postat Iunie 14, 2005 Autor Share Postat Iunie 14, 2005 DAR CAND TII ROATA BLOCATA, ACCELETARIA LA MAX, DAI DRUMU BRUSC LA AMBREIAJ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mario Postat Iunie 14, 2005 Share Postat Iunie 14, 2005 Stai putin ca ne-ai facut varza.Deci hai s-o luam de la inceput. Ai o Aprilia de 125 o sa fie ceva mai greu datorita puterii mici a motorului.Ca sa faci burnoutul ala din mers trebui trebuie sa poti s-al faci pala dupa loc.Acum fi atent. 1. Tragi ambreajul, bagi in viteza intai, ti frana fata, acelerezi progresiv si dai usor drumul la ambreaj tinand incontinuare frana fata.In momentul in care eliberezi ambreajul acelerezi sa sa nu moara motorul si in momentul care incepe sa rupa dai inainte cu gazul. 2.Acelasi lucru se intampla si la burnoutul din miscare doar ca acolo dai usor drumul la frana fata.Cred ca o sa-ti fie greu cu motorul pe care-l ai sa faci un burnout in miscare Nu da drumul brusc la ambreaj brusc ca nu vei reusii trebuie sa o iei progresiv. Toate aceste lucruri duc la o uzura considerabila a caucicului spate, a franelor si nu in ultimul rand a motorului care este 2T Bafta si spunene si noua daca ai reusit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Iunie 14, 2005 Share Postat Iunie 14, 2005 Ca sa faci burnoutul ala din mers trebui trebuie sa poti s-al faci pala dupa loc Ce frumos ar fi sa fie numai atat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Iunie 14, 2005 Share Postat Iunie 14, 2005 Sau si mai bine incerci ceva folositor adica mai bine te dai pe-o roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Iunie 14, 2005 Share Postat Iunie 14, 2005 adica mai bine te dai pe-o roata Eu la stopie ma refeream Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Loris Postat Iunie 14, 2005 Share Postat Iunie 14, 2005 cand incerci ? ca sa venim si noi la un circ fara bani mai bine te multumesti cu ala pe iarba asa nu faci prea multe daune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimitris Postat Iunie 14, 2005 Share Postat Iunie 14, 2005 Eu am reusit cu scuterul (stiu, idiot dar trebuia sa incerc)... Frana fata, impins in ghidon si gaz... am reusit pana am observat ca vine un fum ciudat din spate si miroase a cauciuc... Cu rs'u nu am incercat dar nici nu prea vreau, eu sunt mai mare fan stoppie, mai ales pe scuter... Probabil m-au scapat ai mei in cap cand eram mic si acum vreau din nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wabit Postat Iunie 14, 2005 Share Postat Iunie 14, 2005 Cu scuterul e cea mai simpla chestie. Il ridici pe cricul central, tragi acceleratia si il lasi un pic pe spate, sa atinga asfaltul ... si ...ete burnout! Exista desigur pericolul (cam mare, adevarat) sa prinzi aderenta si sa zboare de sub tine. De aia e bine sa il tii ferm si la orice semn, inchizi acceleratia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tun de bus Postat Iunie 15, 2005 Autor Share Postat Iunie 15, 2005 CAND OSA FAC BURNOUT SIGUR SIGUR O SA FIE FILMAT, SUPER CALITATE. SI DESIGUR O SAL AU PE NET. PRIMA OARA PUTIN UPA AIA VREAU SA EXPLODEZE CAUCIUCUL CA E DOAR 500K. BAFTA BAIETI SI RUM USCAT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tun de bus Postat Iunie 15, 2005 Autor Share Postat Iunie 15, 2005 BAIETZI DACA VRETI UN FILM CU UN NSR125 CARE FACE BURNOUT? LASATI ARESELE E MAIL. MA GASITI SI PE MESENGER. bsc_lx@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joe Black Postat Iunie 15, 2005 Share Postat Iunie 15, 2005 Un burn il faci cu orice moto... daca se si filmeaza tare draga mi-e imaginea cand o comunista se desface ca un "puzzle" ... pe viitor IA-TI UN MOTOR MARE(capacitate cilindrica), dar nici atunci nu e sigura placerea... ma refer la lant - efect dezastruos pentru motor ca sa nu zic de public...cardanul n-ar fi chiar atat de grav ... si eu am incercat gramada de chestii pe MOBRA s50( ), inclusiv burnout (dust ), dar aveam motor de "schimb"-max 30 min. shi ma dadeam iarasi ... inca ceva... n-as incerca sa creez atmosfera prea departe de casa... bafta in tot ceea ce-ti propui! ... sper sa discutam shi face2face My Burn Webpage Ps. Incearca sa "dai" cu BURNOUT in GOOGLE ....si selectezi imagini...restul te descurci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tun de bus Postat Iunie 15, 2005 Autor Share Postat Iunie 15, 2005 da poate o sa vorbim face 2 face, dar nu rup comunista in doua, ci italianca. da si tu nick de la mesenger, poate vb. acolo, mai multe detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tun de bus Postat Iunie 15, 2005 Autor Share Postat Iunie 15, 2005 asta e boala mea incurabila! sunt nebun dupa street fightere! asta e viata mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.