christensen Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 Buna Ieri am desfacut capacul din partea dreapta (unde este lantul si platina) ca sa pun suportul de ungere pt cama si spre marea mirare am gasit bucati din lant acuma trebuie sa schimb tot setul(daca schimb doar lantul si pinionul din fata nu cred ca voi rezolva mult desi pinionul din spate ii ok) si mam decis sa cumpar restul pieselor cemi trebuie. Una dintre ele este problema la motor, cand reglam aprinderea am observat ca pistonul are un jos in PMS....adica cand se pistonl intro parte sau alta. Daca a mai desfacut cineva vrodeata un motor de ETZ va rog sa ma ajutati, azi as dori sal desfac ca maine sa comand piesele. (ordinea, la ce sa fiu atent, ce sa nu fac....) Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexkovacs81 Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 Buna Intra pe Google Video si da-i sa caute mz maintenance, sunt cinci filmulete in care se prezinta cum se desface si cum se reaseambleaza motorul de ETZ 250, poate gasesti vreo informatie folositoare. Btw, nu prea pricep ce ai vrut sa scrii aici: "pistonul are un jos in PMS....adica cand se pistonl intro parte sau alta." Bafta la munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Mai 15, 2008 Autor Share Postat Mai 15, 2008 cand il duc in punctul mort superior si il dau inapoi sau in fata se simte un jos(cu un pix pus pe capul de piston si asa am observat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 (editat) Buna Intra pe Google Video si da-i sa caute mz maintenance, sunt cinci filmulete in care se prezinta cum se desface si cum se reaseambleaza motorul de ETZ 250, poate gasesti vreo informatie folositoare. Btw, nu prea pricep ce ai vrut sa scrii aici: "pistonul are un jos in PMS....adica cand se pistonl intro parte sau alta." Bafta la munca. Mda, link-ul pe care-l Âştiam nu mai e de actualitate. Să sperăm că a descărcat cineva filmele Âşi le are în format avi. Toate bune! Editat Mai 15, 2008 de cicloburu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Mai 15, 2008 Autor Share Postat Mai 15, 2008 Am desfacut motorul,la toba de esapamnet mam chinuit, pana la urma am facut rost de o cheie speciala si pe loc lam desfacut am dat jos chiuloasa dar nu pot da jos cilindrul...numi incape de cadru...este vreo solutie sal dau jos fara a fi nevoit sa dau si cutia jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 Pai credeai ca desfaci motorul fara sa il dai jos de pe cadru? Nu poti sa scoti cilindrul daca nu dai jos motorul de pe cadru. Trebuie sa te lupti un pic cu el cand il dai jos...mare grija sa nu apuci de galeria de admisie cand il dai jos ca se rupde galeria de admisie......Eu recomand sa bagi ceva sub motor (butuci) exact cat sa stea motorul pe ei , scoti suruburile de langa schimbator si apoi desfaci din contactul elastic. Spun ca trebuie sa ai ceva sub motor ca atunci cand slabesti suruburile greutatea sa nu ramana pe unul din suruburi sau pe contactul elastic... Inainte de asta trebuie sa desfaci firele si sa stii cum sunt... Uite aici 5 filmulete de unde poti sa inveti cum sa desfaci motorul....Eu m-am uitat sa vad daca are chestii la care sa fii atent..... http://video.google.com/videoplay?docid=-5780522324325429327 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 (editat) ia tati, topic la care am muncit de mi-au sarit capacele cu cautarea http://www.urbanriders.ro/forum/index.php?showtopic=1779 ai totu filmat @augustin: acu am vaz ca le-ai pus si tu....eu am pus acolo embedded, si am si la simson sunt super utile filmuletele alea nene... Editat Mai 15, 2008 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Mai 16, 2008 Autor Share Postat Mai 16, 2008 mersi mutl...credeam ca pot da jos fara a lua cutia... o sa pun sub cutie un cric hidraulic. aceste filmulete leam descarcat, mai treuie sa le modific si le voi pune pe un ftp server ca sa aveti la indemana. Am reusit sa desfac dau jos motorul(cu cablul de ambreaj mam chimuit) dar in rest a venit jos foarte usor....daca faceam asa de al inceput economiseam o gramada de timp. am joc(orizontal) la piston si la bratul pistonului. pistonul nu cred ca va fi greu sal dau jos dar ambielajul imi va pune probleme mai ales ca nu am scule. am sa ma uit in filmuletele descarcate sa vad cum se desface. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Da jos pistonul (chiar nu e greu) si verifica rulmentul cu role de pe bolt sa vezi daca e bun. Apoi verifica ambielajul sa vezi daca nu are joc.... Eu sper din tot sufletul sa nu aiba joc ambielajul....Cred ca ti-ai cumparat deja un set de garnituri ca sa o inlocuiesti pe cea de la cilindru (sau o faci tu din carton de dosar) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Mai 16, 2008 Autor Share Postat Mai 16, 2008 si la ambielaj(nu cele laterale ci care tin bratul) are joc...se vede din brat. inca nu miam cumparat piese, trebuie sa fac 'inventarul' si dupa aceea comand. garnituri am sami cumpar nu vreau sa carpesc si apoi sa am probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 pai sa tragi de biela sa vezi daca are joc sus -jos , joc lateral (stanga-dreapta) are si un ambielaj nou... In cartea tehnica (vezi ca era pe forum) scrie cat trebuie sa aiba joc stanga-dreapta...........se masoara cu lera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Mai 17, 2008 Autor Share Postat Mai 17, 2008 am atasat cateva poze cu pistonul. nu stiu ce sa zic de jocul pistonului..totul pare ok(nici o deformare, rulmentul.....boltul ok).inca la brat nu stiu ce sa zic daca asa trebuie sa fie sau ii dus ceva. am pus si nakedul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Iunie 24, 2008 Autor Share Postat Iunie 24, 2008 doresc sa desfac motorul si nu reusesc sa desfac surubul cu pinionul de la turometru. Cum pot bloca ambielajul sa se invarta? am incercat sa bag in viteza si sa blochez pinionul de fuga dar surubul ii strans in asa fel incat aluneca placa de ambreaj. amlielajul nu pot sal blochez cu surubul de la cama ca se desface(cel de la cama). aveti vreo indee cum sa blochez axul ca sa pot desface surubul? surubul in cauza este notat cu nr 8 in imagine. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 Mai, daca nu a fost strans de un animal, surubul respectiv se desface repede asa : pui inelara pe el si dai repede spre stanga...fulgerator sa dai ,dar nu cu ciocanul,cu mana (oricum stiu ca tu nu folosesti ciocanul :crack: ).... Pana sa apuce sa se invarta ambielajul,ar trebui sa se slabeasca piulita...Incearca asa pt ca daca incerci sa desfaci lent e normal sa se invarta ambielajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Iunie 24, 2008 Autor Share Postat Iunie 24, 2008 nici gand, nu am putut asa desface. dar in neputinta am fost nevoit sa caut alta metoda si asa mam chinuit pana am slabit dar pana la urma am reusit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 Ala nu trebuie strans foarte tare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Iulie 13, 2008 Autor Share Postat Iulie 13, 2008 statorul am reusit sal dau jos, acuma cu ambreajul ma chiunui sal dau...trebuie sami cumpar o piulita pt a face o presa. daca aveti alte metode inafara de ciocanit sunt deschis pt al utiliza multumesc azi am primit presa in cateva secunde am reusit sa dau jos ambreajul dar mam confruntat cu desfacerea motorului(toate suruburile sunt scoase)dar nu am podul acela de sprijin pt presa(pt a impinge axul si axul pinionului de fuga) in sfarsit ieri am primit puntea pt prese. pe loc lam desfacut. Am dat peste rulmeti ce isi faceau de cap...cam mare au avut jocul dar in lateral, la prima vedere axul era ok saptamana ce vine imi fac timp sa masor axul cu comparatorul sa vad daca nu sa deformat. Erau rulmenti originali DDR.Am sa ma uit in carte sa vad cum veneau rulmenti deoarece mi se pare ca nu aparatorile de praf trebuiau sa vina spre interior si pe o parte era invers.... ungerea acestor rulmenti doar din benzina vine?sau se pune vazelina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 ia tati, topic la care am muncit de mi-au sarit capacele cu cautarea http://www.urbanriders.ro/forum/index.php?showtopic=1779 ai totu filmat @augustin: acu am vaz ca le-ai pus si tu....eu am pus acolo embedded, si am si la simson sunt super utile filmuletele alea nene... ce frumos poate sa fie un motor dasta nou. :D:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Iulie 29, 2008 Autor Share Postat Iulie 29, 2008 (editat) Am uitat si o intrebare: saiba(sau mai bine zis distantierul nr. 7 din foto) la mine sunt mai multe 2 pe partea piulitei si 2 sub 'furca' ce impinge abreajul(nui vad sensul deoarece indeparteaza furca de partea de rulment si scade distanta de 'deschidere' respectiv departarea placilor ambreajului) comfor pozei 1 singura saiba/distantie trebuie sa fie...ce grosime are? Editat Iulie 29, 2008 de christensen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.