Sari la conținut

Cum Sa Desfac Motorul


christensen
 Share

Postări Recomandate

Buna

Ieri am desfacut capacul din partea dreapta (unde este lantul si platina) ca sa pun suportul de ungere pt cama si spre marea mirare am gasit bucati din lant :( acuma trebuie sa schimb tot setul(daca schimb doar lantul si pinionul din fata nu cred ca voi rezolva mult desi pinionul din spate ii ok) si mam decis sa cumpar restul pieselor cemi trebuie.

 

Una dintre ele este problema la motor, cand reglam aprinderea am observat ca pistonul are un jos in PMS....adica cand se pistonl intro parte sau alta.

 

Daca a mai desfacut cineva vrodeata un motor de ETZ va rog sa ma ajutati, azi as dori sal desfac ca maine sa comand piesele.

(ordinea, la ce sa fiu atent, ce sa nu fac....)

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna

 

Intra pe Google Video si da-i sa caute mz maintenance, sunt cinci filmulete in care se prezinta cum se desface si cum se reaseambleaza motorul de ETZ 250, poate gasesti vreo informatie folositoare.

Btw, nu prea pricep ce ai vrut sa scrii aici: "pistonul are un jos in PMS....adica cand se pistonl intro parte sau alta."

 

Bafta la munca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna

 

Intra pe Google Video si da-i sa caute mz maintenance, sunt cinci filmulete in care se prezinta cum se desface si cum se reaseambleaza motorul de ETZ 250, poate gasesti vreo informatie folositoare.

Btw, nu prea pricep ce ai vrut sa scrii aici: "pistonul are un jos in PMS....adica cand se pistonl intro parte sau alta."

 

Bafta la munca.

Mda, link-ul pe care-l Âştiam nu mai e de actualitate. Să sperăm că a descărcat cineva filmele Âşi le are în format avi.

Toate bune! :(

Editat de cicloburu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut motorul,la toba de esapamnet mam chinuit, pana la urma am facut rost de o cheie speciala si pe loc lam desfacut

am dat jos chiuloasa dar nu pot da jos cilindrul...numi incape de cadru...este vreo solutie sal dau jos fara a fi nevoit sa dau si cutia jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai credeai ca desfaci motorul fara sa il dai jos de pe cadru? Nu poti sa scoti cilindrul daca nu dai jos motorul de pe cadru.

 

Trebuie sa te lupti un pic cu el cand il dai jos...mare grija sa nu apuci de galeria de admisie cand il dai jos ca se rupde galeria de admisie......Eu recomand sa bagi ceva sub motor (butuci) exact cat sa stea motorul pe ei , scoti suruburile de langa schimbator si apoi desfaci din contactul elastic. Spun ca trebuie sa ai ceva sub motor ca atunci cand slabesti suruburile greutatea sa nu ramana pe unul din suruburi sau pe contactul elastic...

 

Inainte de asta trebuie sa desfaci firele si sa stii cum sunt...

 

 

 

Uite aici 5 filmulete de unde poti sa inveti cum sa desfaci motorul....Eu m-am uitat sa vad daca are chestii la care sa fii atent.....

 

http://video.google.com/videoplay?docid=-5780522324325429327

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia tati, topic la care am muncit de mi-au sarit capacele cu cautarea ;)

 

http://www.urbanriders.ro/forum/index.php?showtopic=1779

 

ai totu filmat :laugh:

 

@augustin: acu am vaz ca le-ai pus si tu....eu am pus acolo embedded, si am si la simson ;)

 

sunt super utile filmuletele alea nene...

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mutl...credeam ca pot da jos fara a lua cutia...

o sa pun sub cutie un cric hidraulic.

aceste filmulete leam descarcat, mai treuie sa le modific si le voi pune pe un ftp server ca sa aveti la indemana.

 

 

Am reusit sa desfac dau jos motorul(cu cablul de ambreaj mam chimuit) dar in rest a venit jos foarte usor....daca faceam asa de al inceput economiseam o gramada de timp.

 

am joc(orizontal) la piston si la bratul pistonului.

pistonul nu cred ca va fi greu sal dau jos dar ambielajul imi va pune probleme mai ales ca nu am scule.

am sa ma uit in filmuletele descarcate sa vad cum se desface.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da jos pistonul (chiar nu e greu) si verifica rulmentul cu role de pe bolt sa vezi daca e bun. Apoi verifica ambielajul sa vezi daca nu are joc.... Eu sper din tot sufletul sa nu aiba joc ambielajul....Cred ca ti-ai cumparat deja un set de garnituri ca sa o inlocuiesti pe cea de la cilindru (sau o faci tu din carton de dosar)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la ambielaj(nu cele laterale ci care tin bratul) are joc...se vede din brat.

inca nu miam cumparat piese, trebuie sa fac 'inventarul' si dupa aceea comand.

garnituri am sami cumpar nu vreau sa carpesc si apoi sa am probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai sa tragi de biela sa vezi daca are joc sus -jos , joc lateral (stanga-dreapta) are si un ambielaj nou... In cartea tehnica (vezi ca era pe forum) scrie cat trebuie sa aiba joc stanga-dreapta...........se masoara cu lera

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am atasat cateva poze cu pistonul.

nu stiu ce sa zic de jocul pistonului..totul pare ok(nici o deformare, rulmentul.....boltul ok).inca la brat nu stiu ce sa zic daca asa trebuie sa fie sau ii dus ceva.

 

post-22733-1211009168_thumb.jpg

post-22733-1211009156_thumb.jpg

post-22733-1211009141_thumb.jpg

post-22733-1211009129_thumb.jpg

post-22733-1211009104_thumb.jpg

post-22733-1211009068_thumb.jpg

post-22733-1211009050_thumb.jpg

 

am pus si nakedul meu ;)

post-22733-1211009182_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

doresc sa desfac motorul si nu reusesc sa desfac surubul cu pinionul de la turometru.

Cum pot bloca ambielajul sa se invarta?

am incercat sa bag in viteza si sa blochez pinionul de fuga dar surubul ii strans in asa fel incat aluneca placa de ambreaj.

amlielajul nu pot sal blochez cu surubul de la cama ca se desface(cel de la cama).

aveti vreo indee cum sa blochez axul ca sa pot desface surubul?

 

post-22733-1214303174_thumb.png

 

surubul in cauza este notat cu nr 8 in imagine.

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, daca nu a fost strans de un animal, surubul respectiv se desface repede asa :

 

pui inelara pe el si dai repede spre stanga...fulgerator sa dai ,dar nu cu ciocanul,cu mana (oricum stiu ca tu nu folosesti ciocanul :crack: :crack: ).... Pana sa apuce sa se invarta ambielajul,ar trebui sa se slabeasca piulita...Incearca asa pt ca daca incerci sa desfaci lent e normal sa se invarta ambielajul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

statorul am reusit sal dau jos, acuma cu ambreajul ma chiunui sal dau...trebuie sami cumpar o piulita pt a face o presa.

 

daca aveti alte metode inafara de ciocanit sunt deschis pt al utiliza

 

multumesc

 

azi am primit presa :)

in cateva secunde am reusit sa dau jos ambreajul dar mam confruntat cu desfacerea motorului(toate suruburile sunt scoase)dar nu am podul acela de sprijin pt presa(pt a impinge axul si axul pinionului de fuga)

 

post-22733-1214657157_thumb.jpg

 

in sfarsit ieri am primit puntea pt prese.

pe loc lam desfacut.

Am dat peste rulmeti ce isi faceau de cap...cam mare au avut jocul dar in lateral, la prima vedere axul era ok saptamana ce vine imi fac timp sa masor axul cu comparatorul sa vad daca nu sa deformat.

Erau rulmenti originali DDR.Am sa ma uit in carte sa vad cum veneau rulmenti deoarece mi se pare ca nu aparatorile de praf trebuiau sa vina spre interior si pe o parte era invers....

ungerea acestor rulmenti doar din benzina vine?sau se pune vazelina?

 

post-22733-1215950788_thumb.jpg

post-22733-1215950814_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia tati, topic la care am muncit de mi-au sarit capacele cu cautarea :D

 

http://www.urbanriders.ro/forum/index.php?showtopic=1779

 

ai totu filmat :hug:

 

@augustin: acu am vaz ca le-ai pus si tu....eu am pus acolo embedded, si am si la simson :kali:

 

sunt super utile filmuletele alea nene...

:D :(

ce frumos poate sa fie un motor dasta nou. :hug::D:D:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

post-22733-1217359370_thumb.jpg

post-22733-1217359382_thumb.jpg

post-22733-1217359464_thumb.jpg

 

Am uitat

post-22733-1217360224_thumb.jpg

post-22733-1217360288_thumb.jpg

post-22733-1217360297_thumb.jpg

post-22733-1217360333_thumb.jpg

 

 

si o intrebare:

post-22733-1217360574_thumb.png

 

saiba(sau mai bine zis distantierul nr. 7 din foto) la mine sunt mai multe 2 pe partea piulitei

post-22733-1217360773_thumb.jpg

si 2 sub 'furca' ce impinge abreajul(nui vad sensul deoarece indeparteaza furca de partea de rulment si scade distanta de 'deschidere' respectiv departarea placilor ambreajului)

post-22733-1217360782_thumb.jpg

 

comfor pozei 1 singura saiba/distantie trebuie sa fie...ce grosime are?

Editat de christensen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...