scaf Postat Iunie 17, 2005 Share Postat Iunie 17, 2005 salutari !... cred ca a inceput sa imi sara din viteza (a 2-a binenteles !) ..destul de rar dar nu mi se pare ok !..de la ce ar putea fi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Iunie 17, 2005 Share Postat Iunie 17, 2005 De la uzarea crabotilor de cuplare a pinioanelor din cutie. Acestia pot fi polizati de un meserias pentru a se reface unghiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaf Postat Iunie 17, 2005 Autor Share Postat Iunie 17, 2005 De la uzarea crabotilor de cuplare a pinioanelor din cutie. Acestia pot fi polizati de un meserias pentru a se reface unghiul. ce mama dracu' sunt aia "craboti" te rog, explica-mi si mie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 17, 2005 Share Postat Iunie 17, 2005 pinioanele alea au 2 seturi de dinti, dintii normali care permit pinioanelor de pe cele 2 axe sa se invarta(pe o axa ai 1 si 3 si pe alta 2 si 4) si mai au niste dinti care blocheaza intre ele pinioanele de pe aceeasi axa! ei despre ultimii dinti vorbea $ilver Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iunie 17, 2005 Share Postat Iunie 17, 2005 E o confuzie mica de termeni: Crabotii sunt niste "gheare" care agata harta cutiei la actionarea schimbatorului . Dintii aia laterali de pe pinioane se numesc de obicei "catei". Astia in timp se rotunjesc la cap(odata cu marginea gaurilor in care intra in pinionul alaturat) dar pot fi polizati egal si drept ca solutie de compromis. Cauza mai poate fi si o furca stramba/uzata... ... sau distante/jocuri incorecte intre pinioane dar asta se intampla cand la asamblare inversezi niste saibe sau schimbi distanta intre cartere cu o garnitura prea groasa, strangere incorecta samd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berchez_cel_turbat Postat Iunie 17, 2005 Share Postat Iunie 17, 2005 e ruseasca....de aia.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaf Postat Iunie 17, 2005 Autor Share Postat Iunie 17, 2005 e ruseasca....de aia.... ....si noi romani ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iunie 17, 2005 Share Postat Iunie 17, 2005 Cauza: - nuturi de cuplare laterale (craboti) uzati (rotunjiti) - joc incorect la distantele laterale dintre pinioane (de-aia nu se mai imbuca bine si sare) - furca de cuplare uzata (se vede uzura la demontare) Remediere: - polizat crabotii la unghi de 90 grade sau putin ascutit - reglat distantele intre pinioane (laine de reglaj) - schimbat furca de cuplare vitezele I-II Spor la treaba.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berchez_cel_turbat Postat Iunie 17, 2005 Share Postat Iunie 17, 2005 io ma intreb de ce sa intampla treaba asta numai la planeta 5 si nu se intampla si la iju vechi....de ce..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 18, 2005 Share Postat Iunie 18, 2005 ei nu! eu am avut probleme la jupiter 4! tot cu a 2-a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 Toate modelele de IJ au probleme cu saritul din viteza si de obicei motivul sunt crabotii. Daca sunt furcile uzate, cutia sare peste viteze sau nu intra, nu sare din viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arian46 Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 e ruseasca....de aia.... ce rau esti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arian46 Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 Apropo de saritul dintr-a 2-a , Jawa mea face la fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apasu77 Postat Iunie 29, 2005 Share Postat Iunie 29, 2005 Eu am IJ jupiter 4 si am libetul intre viteza 2 si 3 Explicatimi asta Si becul de bord se aprinde numai intre 2 si 3 Pot sa o las pe liber si intre 1 si 2 dar am joc foarte mic si risc sa ramina in viteza si ...restul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 29, 2005 Share Postat Iunie 29, 2005 ai umblat in cutie, nu? vezi ca axul de la schimbator (are o semiluna pe el care angreneaza melcul cu furcile) nu e pus bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 29, 2005 Share Postat Iunie 29, 2005 sau melcul nu e pus bine! vezi ca pe melc exista ma multe santuri in care se infinge martorul de liber! santul mai mare e pt. liberul dintre 1 si 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.