leibnizster Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 Cumparat la inceputu lui aprilie motocicleta. A ajuns din Italia cu bateria descarcata (n-a fost folosita deloc sezonul asta). Am incarcat-o la un redresor de ala romanesc comunist. Toate bune si frumoase pana acuma vro sapt cand am vrut s-o pornesc. Ecranul de-abia se vedea, bateria nu mai avea putere sa porneasca. Am pus-o la incarcat, arata ca era aproape complet descarcata. N-am lasat-o asa mult ca ma grabeam. Azi cand s-o pornesc NIMIC. Nici ecranul nu se aprinde. Pus bateria la incarcat. Era complet descarcata. Scriu asta cat timp se incarca. In manual zice ca trebe incarcata la 1.2A pt 5-10 ore sau 5A pt 1 ora. Redresorul comunist nu te lasa sa alegi. Isi selecteaza el amperaju. Nu mai tin minte exact cat scria in manual dar 5A nu depasea. Are si ceva circuit de protectie. Am facut o prostie ca am incarcat-o cu chestia comunista? Bateria i pe duca? Se poate sa nu fie bateria de vina. EU evident ma gandesc sa iau alta baterie acuma. Asta mai are scapare? Nu prea am experienta cu situatii de genu deci orice ajutor e bine-venit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 Schimba bateria. Deja d e2 ori pe redresor si pica -> clar ca se duce. Nu e o investitie atat de mare un acumulator bun nou si nu mai stai nici cu grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Ar fii frumos daca la redresorul cu care o incarci sa ai si un ampermetru legat in serie cu transformatorul, si sa ai posibilitatea de a alege treapta potrivita pt. tine; eu imi incarc bateria la un redresor facut de tata (are functionalitatea celui descris mai sus). Inca in lucru important: cel mai sanatos pentru o baterie este sa o incarci cu un curent mic pentru mai multe ore, si nu sa o incarci la un curent mare intr-o ora; la fel si la telefoane mobile, incarcatoarele mari cu transformator iti incarcau un Nokia in 3-4 ore, pe cand cele noi subtiri, compacte o incarca in 1 - 1 + 1/2 ore, si vezi ca dupa o vreme nu mai tine asa mult; de asemenea, poti incerca sa lasi bateria montata pe motor, sa dai jos saua, sa legi incarcatorul la baterie, sa il pornesti si sa vezi daca iti porneste motorul asa, adica daca ti se aprinde bordul, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 Daca bateria nu este sigilata verifica si nivelul lichidului din baterie. daca este cazul completeaza cu apa distilata si incarca din nou pana incepe sa bolboriseasca (nu prea mai conteaza curentul de incarcare ca oricum este pe duca). daca nici acum nu tine curentul macar o saptamana, aruanc-o si ia una noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 (editat) O baterie noua ar fi binevenita !!daca a stat cateva zile complet descarcata,bateria se sulfateaza si e buna de aruncat.Nu te mai complica si ia o baterie noua,chiar daca nu e de firma,un sezon tot te tine,decat sa trebuiasca sa impingi la ea !! PS;orice baterie auto-moto se incarca cu MAXIM 10%din amperajul ei,recomandat redresoare speciale pt moto,eu am unul din Louis si e ok. Editat Mai 20, 2008 de A-L-E-X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VincentVega Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 Un scurt nu e o optiune ? Ofi slaba bateria, dar sa te lase chiar asa si sa moara,dupa ce ai incarcat-o ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 Si io mi-am luat mobră de la italieni si mi-au zis că bateria e descărcată! Era cât se poate de PA! Simtomele ei: am măsurat-o înainte se o pun la încărcat (avea 3,6V), deja era clar că e pa. ÂŞi după incărcat 3 ore la redresoru comunist avea 8,9V Âşi scădea brusc adică 0,1V cam în 3 sec. Soluția: baterie nouă Âşi Âştii o treabă. Ar fi bine să măsori Âşi încărcarea când o montezi pe cea nouă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.