Sari la conținut

Ce Motor Consuma Cel Mai Putin?


nvidia
 Share

Postări Recomandate

Al meu consuma 10-11 %

PS:Nu recomand carburator de 21....

 

:lol: :lol: :(

tu vb serios sau ai glumit?

 

pana la urma scuterul tau are motor minarelli sau nu, ca cineva zicea ca pe cartea de indentitate, diferit de ceea ce zice importatorul (made in ungary), scrie made in china. vreau sa stiu daca ai vazut cu ochii tai pe motor: minarelli. eu am fost la un disrtibuitor de motowell si baiatul de acolo mi-a motivat ca nu e la vedere marca motorului pt a nu intra in concurenta cu scuterele mai scumpe cu acelasi motor. pe mine ma intereseaza un magnet sport, cu conditia sa aiba motor minarelli si consum de sub 4 %

da...este motor minarelli tip my50 cilindru orizontal,racire pe aer cu carburator vacuumatic tip Mikuni VM18...atentie ca Magnet Sport consuma mai mult de 4%,din cate am inteles din cauza unor jiglere marite la carburator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 76
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

inca studiez... pe mine ma intereseaza sa imi dau seama care e cel mai producatorul care produce cele mai eficiente motoare, si ce tip de motor e cel mai eficient, oricum motorul va fi "choped & untuned" :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Transportat pe platforma si mergand la ralanti da. Asa si chinezul meu POATE consuma 1,5 l/100km daca merg constant cu 30 km/h, dar in viata reala nu facem asa ceva.

Da esti culmea!!! Si eu iti spun ca un Ditech consuma intre 2,5 si 3%...am o gramada de preteni cu scuter de asta si la nici unu nu i trece de 3% consum...dar de obicei le manca sub 3%.

4% papa astea pe carburatie...si nici astea nu papa atata. Mie intre 3 si 3,5 se invarte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am un moped cu motor de puch(KTM e numai cadrul :( ) consumul meu mediu este de 2l pe suta mers cu 30-35km/h dar daca as fi mai bland cu accereratia 1,5l scot lejer numai ca nam chef sa stau mult sa prind 30la ora si am reglat si carburatorul pentru putere nu economie :lol: bafta la alegere cine stie poate ca un model mai italian scoate 1% :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prin 2005 am avut si eu un ditech al unui prieten... m-am dat vreo saptamana si nu imi sarea de 3 in oras si in afara.... adica acceleratia la blana constant

mi-a placut mult... da nu stiu daca ala avea 2T injectie

 

era de prin 2003 si stiu ca era ditech da nu imi aduc aminte cati timpi avea...

 

da fac cele mai multe mototare de capacitati mici deaia au ales honda... mie nu imi plac motoarele lor

as prefera oricand un minarelly

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Altfel, orice mtor in 2 timpi e mai ineficient decat orice motor in 4 timpi si are un consum specific mai mare.

 

Fals, ia ca model scuterele chinezesti de 49cmc si la capitolul fiabilitate palesc in fata 2T'urilor de renume de pe piata(ma refer strict la motor). Asadar nu putem face referire chiar la ORICE...In prezent la ce exista in Romania la categoria asta de 49cmc as alege un 2T de renume in fata oricarui 4T.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e simpla...

Sunt in cautarea celui mai eficient motor, si caut motorul care ofera cel mai bun randament(practic, nu doar statistici)

Alternativele ar fii:

Diesel(nu cred ca s-a pus vreodata pe scutere)

Benzina 2T-carburatie(consuma mult)

Benzina 2T-injectie(nu stiu prea multe despre consumul lui dar suna interesanta ideea, cel putin trebuie sa devolte mai multa putere la acceasi capacitate decat 4T)

Benzina 4T-carburatie(ocirum consuma mai mult decat injectia)

Benzina 4T-injectie(cred eu ca ofera un consum bun)

 

Atept sugestiile voastra

 

Daca cauti economie sa stii ca la italieni exista si instalatii GPL pt scutere :lol: ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Altfel, orice mtor in 2 timpi e mai ineficient decat orice motor in 4 timpi si are un consum specific mai mare.

 

cum poti sa declari ca este ineficient un motor in 2T fata de unul in 4T ?

ia sa luam pe rand daca vorbim de eficienta :

-un motor 2t produce lucru mecanic in 1 timp din cei 2...deci are un timp mort...motorul 4t are 3 timpi morti,iar in 1 produce lucru mecanic (la detenta,in ambele cazuri)..deci care este mai eficient aici?

-un motor 2t produce mai multa putere sau putere egala cu unul in 4t la un consum identic.Iti dau un exemplu - daca la 6000 rpm un motor 4t obtine sa zicem 1.8 kw acesti 1.8 kw sunt obtinuti de 2t la 5000 rpm (datele nu sunt exacte,sunt ca un exemplu).Motorul 2t consuma mai mult deoarece are o putere specifica mai mare,puterea se obtine prin consum mai mare,turatie mai mare si prin lipsa celor 2 timpi morti in plus care exista la 4t.Deci in final consumul mai mare se traduce in putere mai mare.De ce este ineficient aici?

-singurele dezavantaje care le gasesc la 2t sunt zgomotul specific,fiabilitatea (teoretic) mai scazuta - dar astea nu tin de eficienta...Ce tine de eficienta este consumul mai mare aici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis eu mai sus ceva de fiabilitate? Te rog frumoas mai citeste. Si in orice caz, trebuie sa fii masochist sa folosesti un 2T la Shell Eco marathon. Nu i-am recomandat sa foloseasca cu GY6 chinezesc, ci un motor original Honda in 4 t de cilindree si mai mica.

 

Daca te uiti prin toate posturile sale ai sa observi ca in cadrul topicului nu a specificat exact la ce ii trebuie motorul, nici daca vrea sa fie eficient dar si cu ceva putere, daca are nevoie de fiabilitate, sau daca vrea unul provenit de la un scuter pt. a beneficia si de transmisie etc. Daca ai vorbit cu el in particular esti in avantaj si de aici si neintelegerea asta.

Editat de crettz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mentionez ca motorul imi va folosii la crearea unei masini, concepute special sa consume putin

 

da...aici ai dreptate einstein...am sarit peste scopul initial al topicului...

 

te`a facut kreatoare :lol: :lol: :(

 

nu inteleg ce este cu bucuria asta pe tine... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e simpla...

Sunt in cautarea celui mai eficient motor, si caut motorul care ofera cel mai bun randament(practic, nu doar statistici)

Alternativele ar fii:

Diesel(nu cred ca s-a pus vreodata pe scutere)

Benzina 2T-carburatie(consuma mult)

Benzina 2T-injectie(nu stiu prea multe despre consumul lui dar suna interesanta ideea, cel putin trebuie sa devolte mai multa putere la acceasi capacitate decat 4T)

Benzina 4T-carburatie(ocirum consuma mai mult decat injectia)

Benzina 4T-injectie(cred eu ca ofera un consum bun)

 

Atept sugestiile voastra

 

 

 

 

Editat de miha_hoe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine nu ma intereseaza motorul luat ca atare de pe scuter, ma intereseaza ce principiu e mai eficent,

Ma intereseaza motorul care sa aibe cel mai bun randament adica raportul consum/putere cat mai mic, si in situatia in care as alege sa folosesc motor de scuter el va avea mult de suferit la capitolul fiabilitate spre a ii micsora consumul... urmeaza sa fac teste cu usurari de biela, de piston, sa incerc sa il las intr-un singur segment, sa renunt la rulmentul cu ace si sa pun 2 mici si cu un distantier intre ei, modificari la supape, lustruirea carterul-ui pana devine oglinda, la fel si a galeriei de admisie, eventual un piston cu suprafata de foc placata ceramic da e vreo 10000E cm2 :lol:

sunt multe de facut ca sa micsoram consumu.

einstein e avantajat el s-a a fost implicat in crearea unui priect similar:P

GPL-ul nu e avantajos, prin arderea unui gram de GPL rezulta ma multa energie decat prin arderea unu gram de benzina cu cifra octanica 95

consumul se ve calcula in functie de cantitatea de energie obtinuta prin ardere, nu in functie de volumul de carburant ars

Diesel-u ala e simpatic, da... problema lor e ca nu prea se gasesc la dimensiuni mici, eu inca cercetez piata in domeniul asta

problema lor e ca pentru a dezvola acceasi putere ca benzina au cilindrea cu aprox 1.5 mai mare decat benzina, au volanta grea, vibratii mari, si sunt grele cu totul

Editat de nvidia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toate sunt loate in calcu... inclusiv injectia, controllerul electronic, echipa am ceva... stiu ca trebuie mai multi dar pana nu avem motor nu putem face nimic

 

daca optimizez admisia singurele parti prin care se mai pierde energie ramane frecarea si caldura(la care inca ma gandesc cum sa o folosesc, ma bate gandul al un motor stirling atasat cu cilintrul cald celui cu ardere interna

 

einstein ce zici e vreo posibilitate sa ne intalnim candva sa vb despre ideile pe care le-ati avut voi?

Editat de nvidia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma ce vrei sa faci ?? ai un proiect de facultate ?? sau .... ?? :lol:

 

Haste. E o competitie internationala Eco- Shell Marathon. E vorba despre a construi vehicule care sa faca multi km cu o cantitate mica de combustibil. Mai multe detalii : Google sau http://www.shell.com/home/content/eco-mara...bout/about.html

Editat de ionutz100cc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...