arcgotic Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 puterea honda: Honda has been the world's largest motorcycle manufacturer since 1959,[3][4] as well as the world's largest manufacturer of internal combustion engines measured by volume, producing more than 14 million internal combustion engines each year. Hence HONDA POWER! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 nu prea vad eu modelul asta ca un succesor al Rc51 avand in vedere faptul ca este vorba de un V4...iar in WSBK , personal cred ca fabrica ar trebui sa se implice mai mult , in loc sa fie reprezentata dor de echipa client (TenKate)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 credeti ca ar anima "platanele" un prototip V4 aruncat in BSB? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 nu prea vad eu modelul asta ca un succesor al Rc51 avand in vedere faptul ca este vorba de un V4...iar in WSBK , personal cred ca fabrica ar trebui sa se implice mai mult , in loc sa fie reprezentata dor de echipa client (TenKate)... Doar Ducati mai merge pe V2 în WSBK, și sunt aproape sigur că de la generația următoare vor trece și ei pe V4. E păcat, dar asta e realitatea. În acest sens deci, un eventual urmaș al lui RC51 va fi cu siguranță un V4, nu un V2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 da stiu motocicleta ,e frumoasa insa nu ma prinde pozitionarea tobelor,nu sunt genul/pe placul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 stiu ... imi pare rau,gusturile nu se discuta ,pozitionarea asa paralela cu codita nu ma prinde ,nu sunt pe gustul meu,nu am zis ca e urata sau ca nu e frumoasa doar ca nu sunt pe placul meu ,cand te duci undeva si nu-ti place mancarea nu poti spune ca "nu e buna" doar ca tie nu-ti place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 stiu ... imi pare rau,gusturile nu se discuta ,pozitionarea asa paralela cu codita nu ma prinde ,nu sunt pe gustul meu,nu am zis ca e urata sau ca nu e frumoasa doar ca nu sunt pe placul meu ,cand te duci undeva si nu-ti place mancarea nu poti spune ca "nu e buna" doar ca tie nu-ti place http://www.honda-rc51.de/High_mount_at_its_best_1.JPG dar pozitionarea asta iti place? În acest sens deci, un eventual urmaș al lui RC51 va fi cu siguranță un V4, nu un V2. prin definitie, VTR ( V Twin Racing) inseamna V2...deci un urmas nu ar avea cum sa fie echipat cu V4 si sa se numeasca VTR sau RVT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 (...) prin definitie, VTR ( V Twin Racing) inseamna V2...deci un urmas nu ar avea cum sa fie echipat cu V4 si sa se numeasca VTR sau RVT OK, precizez: mă refeream la originea conceptului și la genul de motocicletă. Un V dezvoltat pentru pistă care se diluează puțin, obținându-se o mașinărie de pură distracție pentru drumurile publice. La japonezi de obicei calea e inversă, iar la Honda singura excepție care-mi vine în minte e VTR 1000. Dacă o iei în sensul strict, VTR-ul nu va mai avea probabil nici un urmaș direct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 as vrea sa vad macar un V4 sport de la honda...chiar de nu ar fi urmasul VTR-ului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 nu ,nu-mi place ,singura pozitionare este ca aia din fabrica ,unghiul acela Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 (editat) pe o parte sau pe ambele...astea sunt singurele care-mi plac greutatea totala 3,1 kg ...fatza de 13,5kg OEM Editat Iunie 25, 2012 de servant.1980 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 (editat) eu vb doar din punct de vedere viziual pt mine ,nu amestec performantele aici ,secundele ,zecimile,sutimile sunt pt alte persoane ,ale tale mi se par extraordinare daca nu sunt 2`a "e nimic" 100 % pt consumul de : . Editat Iunie 25, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 cred ca ti-a crescut inima la video cu firestormu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 ingenioasa treaba cu butoiasele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 ingenioasa treaba cu butoiasele Și estetică. Deși, parcă blochează puțin vizibilitatea extremităților bordului, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 ingenioasa treaba cu butoiasele da..dar uita-te ce mai are pe langa butoiasele alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 are toata partea din fata cu tot cu semighidoane etc pompa radiala e frumos facuta ,place place stateam acum si ma gandeam , daca ai 6300 de iEURO pe ce ii dai ? pe o honda 1000rr'08 sau pe un SP2 ? ambele stock argumentati raspunsul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 are toata partea din fata cu tot cu semighidoane etc pompa radiala e frumos facuta ,place place stateam acum si ma gandeam , daca ai 6300 de iEURO pe ce ii dai ? pe o honda 1000rr'08 sau pe un SP2 ? ambele stock argumentati raspunsul zilele trecute nu aveam ce face si intrebam pe MCN si Autotrader daca accepta part exchange cu SP2-ul.....numai de as fi stat in angia ca nu va vine a crede ce moto dadeau la schimb eBay sent this message to dedeaga ovidiu (dedeaga2007). Your registered name is included to show this message originated from eBay. Learn more. Seller has responded to your question about this item Do not respond to the sender if this message requests that you complete the transaction outside of eBay. This type of offer is against eBay policy, may be fraudulent, and is not covered by buyer protection programs. Learn More. Dear dedeaga2007, no problem, the SP is a great bike with much more character than the blade, I would keep the SP if I were in your shoes. Good luck Si - simon204501 Reply in your email program or through My Messages -------------------------------------------------------------------------------- From: dedeaga2007 To: simon204501 Subject: Re: Other: dedeaga2007 sent a message about 2010 Honda Fireblade CBR1000rr8 not GSXR Yamaha Suzuki KTM Aprilia Ducati #330714287378 Sent Date: 30-Apr-12 12:30:14 BST Dear simon204501, thank you...and i am sorry From: eBay Member: simon204501 < > To: Sent: Monday, April 30, 2012 2:23 PM Subject: Re: Other: dedeaga2007 sent a message about 2010 Honda Fireblade CBR1000rr8 not GSXR Yamaha Suzuki KTM Aprilia Ducati #330714287378 Dear dedeaga2007, wow your grasp of the English language is very good. Unless it is a UK registered bike I would not be interested in a part ex. thanks for asking Si - simon204501 From: dedeaga2007 To: simon204501 Subject: Other: dedeaga2007 sent a message about 2010 Honda Fireblade CBR1000rr8 not GSXR Yamaha Suzuki KTM Aprilia Ducati #330714287378 Sent Date: 30-Apr-12 12:20:12 BST Dear simon204501, Full Name: dedeaga ovidiu Country: Romania Primary Telephone: 0743818290 --------------------------------------------------------- hello my name is ovidiu ,i am from romania and i want to know if you`d be interested in a part exchange with a honda VTR 1000 SP2 from 2005 ,Arrow slipons and OEM ones, in mint condition with 20000km on the clock if you want i can email pictures of it thank you asta este unul din raspunsurile ce le-am primit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 are toata partea din fata cu tot cu semighidoane etc pompa radiala e frumos facuta ,place place stateam acum si ma gandeam , daca ai 6300 de iEURO pe ce ii dai ? pe o honda 1000rr'08 sau pe un SP2 ? ambele stock argumentati raspunsul În ceea ce mă privește, RC51 fiind cam singura motocicletă care-mi place de la 'onda, întrebarea e de prisos... Dar dacă ar fi să fac abstracție de "aura" motocicletei, cel mai bun, subiectiv și irațional argument ar fi: e V2 Totuși, nu e puțin cam mult 6300€ pe un SP2 stock? OK, știu că sunt și mai scumpe de atât, dar personal aș da banii ăștia dacă ar avea măcar Brembo pe față și Arrow pe spate (Ăhlins-urile nu mă excită, nu aș merge pe circuit cu ea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 daca puneam mai putin nu puteam sa ne incadram pt cbr 1000rr'08 am pus si asa cel mai mic pret hai sa consideram sp2`ul cu ceva aftermarket de ex tobe ... e motorul acesta de pe sp2 mai putin costisitor si mai durabil decat cel de pe 1000rr'08,costurile lui de intretinere sunt macar apropiate cand pun intrebarile astea incerc sa ma detasez de latura emotionala/placerea care o ofera un v2 pe curbe mai ales cand vine vb de sp1,sp2 am vazut servant ce sa zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 (editat) printre lucrurile care-mi plac cel mai mult la VTR este lipsa electronicii...pe langa PGM-FI altceva nu are.....nu tu HISS ,nu tu HESD, nu sonda Lamba, ...nici macar catalizator nu are... ...ba nu cred ca gresesc....am impresia ca in finalele OEM are catalizator... Editat Iunie 27, 2012 de servant.1980 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 PGM-FI asta are si sp1 sau lipseste pt modelul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 (editat) a fost un pret mare atunci pt vremea de acum,nu era criza asta,aveau pret motocicletele ,ne spune servant imediat !?!?! ce-i site`ul asta ca nu ma pricep ,enciclopedia asta Editat Iunie 27, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 PGM-FI asta are si sp1 sau lipseste pt modelul asta? o are pt ca apare scisa pe amandoua Sa ne spuna servant cu cat a luat mobra de la freeman, sau la cat a evaluat-o in Euro,cand a facut schimbu cu MT-01 ul:) Probabil englezii se mirau de engleza lui servant pt ca ei insisi sunt niste agramati total. ZILNIC vb la tel cu englezi (verbal,in scris etc) iar engleza pare ca a doua limba pt ei.... http://en.wikipedia.org/wiki/Programmed_fuel_injection wikipedia boy MT-01 il dadeam cu 7000 de euro si freeman la fel vindea SP-2 PGM FI scrie si pe SP1 si pe SP2 si pe vechile 600 F-uri ... obsedatule de wikipedia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 multumesc servant o poza cat o mie de cuvinte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.