Sari la conținut

Honda Rc51


higheaven
 Share

Postări Recomandate

Da-i si tu un goagal la "honda rc 51 review".

Intelept raspuns dupa un an de la intrebare.

Doream sa intiez discutii cu posesori de asa motor, nu sa citesc "reviste".

Mesaj completat

La poza zilei pe bikepics.com azi e un SP1

post-7003-1249744792_thumb.jpg

Mesaj completat

... un bord de sp2... poate reinvie topicul

post-7003-1267737401_thumb.jpg

Editat de higheaven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...
  • Răspunsuri 379
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

E superba felicitari.Ce motor ai avut inainte?Cum ti se pare VTR-u in comparatie?Sa o folosesti sanatos si fara incidente!

 

am avut : FZR 1000 EXUP, VTR SP1, CBR 1000 rr 06 , ZX12 r 05 , MT-01 si m-am oprit la VTR SP2 ...pentru ca mi-a lasat o impresie f buna primul SP

chiar daca isi pierde suflul pe la turele inalte, este o motocicleta de suflet , ii plac mult curbele, trage din ture joase de zici ca nu e adevarat, iar distributia aia si zgomotul ce-l scoate sunt dementiale...

recent am inceput o vanatoare pe net dupa SP-uri mai speciale si chiar am adunat cateva.....daca vreti pot sa le postez

....am vazut mai devreme ceva discutii despre puterea ce o dezvolta....a mea are 136 CP ...dar varianta castigatoare de SBK a lui colin edwards scotea peste 185 CP la roata .....

am o serie de modificari pe care vreau sa i le fac dar toate astea vor urma in timp si cu ceva investitii serioase....

o sa postez o poza de proba cu specialele sa vad daca prinde ...

 

in ca hal poate sa arate moto asta :makeout:

multumesc de aprecieri :friends:

totusi astept ziua in care pretul la motocicletele astea va incepe sa creasca, pentru ca deocamdata vad ca stau pe loc , gradul de devalorizare fiind foarte scazut

 

aici este un filmulet cu un motociclist care-si ia SP-ul in serios :rolleyes:

 

 

 

.....sunetul este demential...ca sa nu mai zic de cum arata.... :wink:

post-17059-0-87399400-1318266062_thumb.jpg

Editat de servant.1980
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

baietii aia stiu sa faca o motocicleta sa arate bine, iar tributul este pe masura talentului lui Freddie Spencer

...vazand evacuarile finale pe motorul asta, tin sa-i multumesc lui Paul ( primul proprietar) pentru alegerea facuta in alegerea lor...suna intr-un mare fel... :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

geniala frate !geniala,o pagina din istorie!

mi-am adus aminte de sp1`ul care era sa-l cumpar ,am vizitat iar siteul uof uof :) frumoasa masinarie.nu inteleg de ce nu se vand la noi in tara,sau mai bine zis de ce nu cumpara lumea

?!?

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

geniala frate !geniala,o pagina din istorie!

mi-am adus aminte de sp1`ul care era sa-l cumpar ,am vizitat iar siteul uof uof :) frumoasa masinarie.nu inteleg de ce nu se vand la noi in tara,sau mai bine zis de ce nu cumpara lumea

?!?

 

Pentru ca sunt scumpe, si intr-un fel il inteleg pe roman. Vrea un motor cat de cat sport, fara pretentii, de ce sa dea 4-5 mii euro pe un SP1 (sau peste 4500 eur SP2) cand paote sa-si iaFirestorm ul.

Si itntr-un fel asa e, daca o cumpara (pe SP1 sau SP2) nu e ca si cum o exploateaza pt ce-a fost facuta...

 

In miintea noastra,a majoritatii, poluata de griji si lipsa de bani, cantareste mult mai greu pretul ei.....decat alte aspecte...

 

SP urile si le iau cine si le doresc mult mult mult prea mult sau cine si le permite...

 

Oricum e pacat ca o parte sunt luate doar ca sa le vezi pe la intruniri sau parcate pe undeva,fara sa faca kilometri...plm

Editat de Adrian B
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

America e plina de ele.

 

A fost conceputa si scoasa pe circuit in anii 90 cand la clasa SBK 750 4 cilindri era permisa 1000cc in 2 cilindri si Ducati era o moto de temut.

 

Suzuki si Honda si-au incercat puterile de mari constructori scotand tlr ul si sp1.

 

Aceste 2 motociclete (cu toate ca in varianta stradala erau mai puternice k Ducati nu au reusit sa ia titlul...

 

Suzuki a folosit TLR ul doar 3 curse din Mondialele WSBK si a revenit la GSXR750, Honda a continuat cu SP1 si ulterior SP2 dar nu a reusit sa ajunga la varf.

 

Varful acelor vremuri a fost detinut de Ducati si ulterior din 1998 de catre Yamaha cu modelul sau R7.

 

Revenind pe strada, in SUA motocicleta se bucura de un mare respect. Sunt foarte iubite de catre motociclisti ptr sunetul (cu tobe sport) extraordinar (mai ales in ture) si in gasca.

 

Are un bord foarte misto pe care practic Kawasaki il copăiaza in 2011 si o ciclistica ce permite multa manevrabilitate in toate vitezele.

 

O moto de colectie, fiabila (Honda) si cu un sunet superb.

 

Sa o stapanesti sanatos si sa ai grija de ea.

post-11347-0-90400800-1339821604_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Undeva pe aici, cu nu prea mult timp in urma, ii dadeam niste replici lui Adrian, legate de pretul unui Ducati 916 si referitor la decizia de motor. daca nu-mi luam 916 imi luam VTR SP1/2

 

 

Ducati 916 si 996 impreuna cu Honda VTR SP 1 si SP2 au facut legea in perioada lor. erau nume grele si de temut care nu au putut fi date jos de pe podium. motiv pt care pretul marisor inca se tine ca si acum cativa ani, fara sa scada vizibil. preturi pt 916, 996, SP1, SP2 sunt cam aceleasi.

 

pun pariu ca daca ii intrebi pe fanii Lorenzo, Rossi, dar astia noi, proaspeti reisari. daca ii intrebi de Carl Fogarty, Troy Bayliss sau Corser nu stiu cine au fost.

Copy/paste wikipedia

 

Ducati won 4 Superbike World Championships with the 916, in 1994–1996, and in 1998, with riders Carl Fogarty and Troy Corser. Fogarty won again in 1999, with 996 replacing the 916, and again in 2001 with Troy Bayliss on the 996. Ducati won the Manufacturer's Championship in all those years plus 2000.

 

Year Rider Victories Bike Manufacturer's Championship

1994 Carl Fogarty 11 Ducati 916 Ducati

1995 Carl Fogarty 13 Ducati 916 Ducati

1996 Troy Corser 7 Ducati 916 Ducati

1998 Carl Fogarty 3 Ducati 916 Ducati

1999 Carl Fogarty 11 Ducati 996 Ducati

2000 (Colin Edwards) (7) (Honda RC51) Ducati

2001 Troy Bayliss 6 Ducati 996 Ducati

 

o mare lovitura ce ar putea sa o dea Honda, ar fi lansarea unui model SP3, si aruncat in Superbike.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o mare lovitura ce ar putea sa o dea Honda, ar fi lansarea unui model SP3, si aruncat in Superbike.

 

Intradevar un SP3 de 1200 cm,ar fi o chestie ca doar are voie ca e doi in v, parerea mea ca ar lua campionatul. Dicati 916 intradevar a facut istorie si chiar nu s-au folosit de de faptul ca aveau voie cu 1100 cm, dar in momentul acela japonezii mergeau cu cu pana in 750cm 4 in linie si intradevar cand au facut un doi in v de 1000 au cam batut ducati. Regulile in SBK au fost facute in favoarea celor de la ducati din diferite motive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.asphaltandrubber.com/oped/honda-rc51-concept-nicolas-petit/

 

nu stiu daca am mai postat linkul de mai sus , dar articolul este foarte reusit , un articol in care apar comparatii destul de interesante cu un mesaj destul de puternic indreptat spre constructor si nu numai...

dar mai bine va las sa cititi...

 

 

si pana una alta m-am gandit sa mai bag niste foto

post-17059-0-48859900-1339830964_thumb.jpg

post-17059-0-31158100-1339830999_thumb.jpg

post-17059-0-06325400-1339831212_thumb.jpg

post-17059-0-34565200-1339831253_thumb.jpg

Editat de servant.1980
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar trebui sa plece de la zero, si sa importe idei. dar asta ar insemna un fel de furt iar fanii vor judeca.

 

luarea de la zero sau continuarea lui SP2 cu teste si gadileli, in 1-2ani cred ca ar scoate o jucarie care nu neaparat pt SBK dar pt strada. daca ar fi capabili de construirea ei, dar si aruncarea in SBK alaturi de un pilot bun ce sa aduca niste podiumuri, ar fi un atu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servant, din intamplare stai/ai drum prin Rahova? Chiar si ocazional? Am impresia ca iti vedeam motoreta anul trecut, destul de frecvent chiar pe acolo.

 

 

fostul proprietar este din Bucuresti si cred ca la el era cand ai vazut-o

 

pentru ca Honda sa scoata un eventual VTR SP3 , cred ca ar trebui sa-si incordeze inca o data muschii cum au facut cu SP1 pentru ca asta ar fi singura sansa pentru a mai realiza ceva in WSBK...

...sa nu uitam ca VTR -ul SP(RC 51) este ultima motocicleta care a alergat ca motocicleta "factory" in WSBK, adica sa ai in spatele tau direct echipa de uzina si nu o echipa de client (Ten Kate), care nu sunt deloc de neglijat , acestia din urma obtinand si ei un titlu , am impresia prin 2006 cu 1000 RR...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...