Sari la conținut

Honda Rc51


higheaven
 Share

Postări Recomandate

chiar si pe linie dreapta se simte suspensia reglata bine, o schimbare de banda, o depasire mai din scurt, tot se simte...

pana nu am ajuns in italia pe circuit unde cei de la Ohlins mi-au setat suspensia.... nu mi-am dat seama asa tare ca diferenta e de la cel la pamant. o simteam pe curbe ca e instabila, doar ca dupa aia, motocicleta era pus si simplu lipita de asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 324
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Tot offtopic, azi am dat curs invitatiei unui amic de a merge cu el sa testeze un FZ1, nemultumit fiind de actualul Crossrunner. Ca sa nu se plimbe omu' singur, mi-am luat dupa mine geaca, casca si manusile, just in case...

 

Ajunsi la dealer, am observat ca au, pe langa Yamaha, KTM, Suzuki si Mv Agusta...Tzoc Poc, dupa o discutie in prealabil cu patronul, ne trezim ca suntem invitati sa vedem cum sunt un KTM RC8 R si un R1 2012, asta pana ii pregatesc ei amicului, FZ1 pt test.

 

Usor timorati, inaintam catre parcarea unde ne asteapta motoarele pornite...Le poti auzi si de la 200 m cum duduie...

 

Ne-am dat ca prostii o ora, ca 2 copii tembeli ce vad dulciuri pentru prima oara dupa mult timp.

 

Rc8 R este un monstru, la propriu...Incomod (si nu prea), sa f tare,f ridicata,greu de manevrat la viteze mici...In schimb cand treci de 10 kmh :grinbandit: ...Pana acum n-am mers cu un V2 care sa nu vibreze si care sa se tureze intr-un mod incredibil. Motorul este pur si simplu bomba. Ciclistica este super iar motorul trage oriunde, oricum, f brutal( :bounce: ) In primele trepte trebuie sa ai grija cu gazul, altfel risti sa zbori...La propriu :crack: #

 

R1 este bestial si are avantajul de a fi un pic mai prietenos decat Rc-ul. Trage bestial, dar nu reuseste sa se apropie de KTM. Desi are 2 megafoane Akrapovic, Rc8-ul suna, cu tobe stoc, mai tare...

 

O alta problema este vitezometrul, 100 kmh sunt nimic. Nu-i simti de nici un fel. Te trezesti citind semnul care iti arata ca e limita de 30,iar tu nu poti altceva decat sa privesti insensibil cadranul care arata aproape de 4 ori valoarea maxima admisa...

 

R1 are frane absolut fantastice dar RC8-ul risca sa-ti faca desprindere de membrana la franarile bruste... :crack:

 

Pe scurt WOW...Atat de impresionat am fost e ktm, incat saptamana viitoare o sa-l iau pt o zi...Trebuie sa fie al meu, macar atat.

post-11570-0-64972000-1347645582_thumb.jpg

post-11570-0-71011400-1347645635_thumb.jpg

post-11570-0-38249100-1347645684_thumb.jpg

post-11570-0-60012900-1347645753_thumb.jpg

post-11570-0-75259700-1347645799_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gixu: diferenta se vede si la design, ca RC8 e mai bomba, cand o vezi iti da acel fior de frica. din orice unghi ai privi-o nu vezi decat o fiara gata de atac. nu spun ca nici R1 nu e agresiva, dar RC parca e prea Star treck

 

Fesu, stiu ca sunt is in romania, doar ca ca eu atunci eram acolo si am vazut ca ei se ocupa de asta. asa ca am intrebat si au zis sa vin. a doua zi pe pista nu-mi venea sa cred cum se comporta, si la fel si pe drum dupa aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dau si eu 100E,200E pt o zi pe rc8 in RO ,mai nasol e cu depozitu in ro daca-ti cere 500-600

 

gixule cum zici tu ca e foarte ridicata daca are 805 ridicarea @ sha ? sau asa se simte ?:P

felicitari pt ierire,mai rar asa noroc :P

 

discutam si cu mac acum ceva timp cand a probat un rc8 pe circuit si era foarte impresionat de motocicleta,altceva

 

in benzinarie la valeni am vazut un rc8,daca ai sansa acolo poti vedea multe moticlete daca esti @ momentul si locul potrivit :P

 

rc8`urile sh au preturi accesibile atat in it cat mai ales in .DE

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-am dat nimic pentru ora aia, nici amicul asta n-a platit.

 

O zi cu un R1 2012 (poza) sau cu un Rc8R costa 140 euro, plus 1000 euro garantie...Daca platesti cu cardul, garantia nu e musai sa o prezinti cash. Acum 5 ani am platit garantia cu cash, iar la final am primit fix aceiasi bani. Nu se cauta nod in papura.

 

Ziua incepe la ora zece si se termina a doua zi la 10. In bani ai 300 km inclusi, tot ce trece de, costa 0.50c KM.

 

Tot la capitolul balute de inchiriat, in parc mai aveau (printre altele) un Mt 01 la 119 euro/zi, Un KTM 990 SMT la 100eu/zi, FZ1-8,Vstrom si altele.

 

Motoarele sunt asigurate casco iar cei 1000 de euro sunt suma maxima care trebuie platita in caz de accident din vina.

 

Pentru mine a fost o onoare ca am avut ocazia sa plimb in voie un R1 Big Bang si o onoare si mai mare ca am strunit o mobra atat de speciala precum RC8R.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e belea 140E pe zi

sa-mi lasi pe privat un nr de tel sa te sun cand ajung in .de sa-mi dai si mie ponturile astea cu inchiriatu ,daca nu am permis de munca pt .de ce zici ma accepta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multe review-uri bune a primit rc8-ul ala,toti care s-au dat pe el au zis ca e extraordinar.

Si ca look arata foarte interesant.

R1 big bang in schimb...eu nu am servit deloc,dar mi-a zis un amic care s-a dat cu unul ca nu a simtit nimic special,decat ca tragea mai slab decat al lui,care e model 2007.Eu prima oara am ras de el cand mi-a zis,m-am gandit ca isi lauda el marfa prea mult,dar m-am uitat pe dyno-uri si intr-adevar,r1 07-08 are vreo 160 de cai la roata si r1 09 bate pe la 145-150,deci nu manca cacao.

Tu ai simtit ceva deosebit,adica functioneaza in vreun fel schema aia cu aprinderea la 90?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e belea 140E pe zi

sa-mi lasi pe privat un nr de tel sa te sun cand ajung in .de sa-mi dai si mie ponturile astea cu inchiriatu ,daca nu am permis de munca pt .de ce zici ma accepta?

 

Daca ai cei 1000 euro pt garantie si permis, nu intereseaza pe nimeni altceva. :bounce:

 

" 004915236296859 "

 

@Method

 

Asta a fost primul R1 cu care m-am dat, ever...In comparatie cu RC8-ul pare mai slab, mai prietenos ca sa nu jignim pe nimeni.

 

Ma asteptam sa fie ceva mai neprietenoasa, sa zgaltaie, sa muste din asfalt. Mi-a placut mai mult decat noul Blade , din toate punctele de vedere.

 

Trage superb, se aude ca un Ducati( :crack: ) iar aspectul este bomba. Mie mi-a placut, desi recunosc ca n-as da cei 15000 euro pe ea.

 

Cu cei 6000 euro pe care ii pierzi in primi 3 ani, fara sa mai socotim consumabilele sau costurile de servisare, poti sa iti inchiriezi aproximativ 50 motociclete exotice. Aici nu este o investitie de neglijat. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper sa prind vreme buna acum cand vin in .DE :D

mersi

 

ai idee gixule daca rc8`ul din 08 are moduri de putere ?

 

Nu stiu...Daca pui ochii pe una pe mobile.de, trimite-i un Mail vanzatorului si pune intrebarea. Sunt destul de "vioi" si prietenosi, mai ales cand e vb de o posibila vanzare. :bounce:

 

 

Cu asta incheiem offtopicu' :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când v-am zis că Honda o să scoată un urmaș pentru VTR...

 

Va fi V4 ce-i drept, dar va fi un V. Performant. De la Honda. Iar așa ceva nu a mai existat de la VTR încoace.

 

Când v-am zis că Honda o să scoată un urmaș pentru VTR...

 

Va fi V4 ce-i drept, dar va fi un V. Performant. De la Honda. Iar așa ceva nu a mai existat de la VTR încoace.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si pretul?

 

avand in vedere ca va fi aceiasi treaba ca Desmosedici RR

 

Nu, nu cred că va fi un Desmo16 făcut de Honda. Va fi un fel de CBR1000RR doar cu motor V4 - inspirat din prototipul de MotoGP, dar cu care nu va avea multe în comun.

 

Desmo16 e ceva unic. Motorul era făcut pe aceeași bandă cu cel de GP, cadrul era fix același, furca era de competiție, etc. Singurele diferențe față de motocicleta de GP erau electronica, frânele (deși foarte similare cu cele folosite în MotoGP pe ploaie) și faptul că avea tot ce trebuia pentru a fi legală pe drumurile publice (faruri, oglinzi, silencer-e, etc.). Honda nu va face o motocicletă destinata unui public atât de restrâns, va face ceva pe care poți să mergi zilnic. Honda nu vrea să vândă 1.500 de motociclete, vrea să facă profit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare isi lauda marfa! :blbl: E normal sa fie nevoie de profit, Honda e o corporatie foarte mare, necesita profit pentru a supravietui. Nici Ducati nu cred ca refuza profitul, si sa presupunem ca lumea ar cumpara Ducati precum se cumpara Honda, aceeasi strategie ar fi adoptata si de Ducati. Cu cat esti mai mare cu atat ai cheltuieli mai mari, chestie logica.

 

N-am judecat: n-am spus că a face profit e un lucru rău. Spun doar că prin acest proiect, Honda nu vrea să facă un Desmo16 - care a fost făcut de Ducati strict pentru prestigiu, nu pentru profit.

 

Din punct de vedere abstract, ca scop, singura motocicletă de la Honda care se poate compara cu Desmo16, este NR-ul: model fără logică de piață, doar una de blazon.

 

Oricum ar fi, motocicleta asta va fi demnă de interes (sper doar să n-o dea în bară cu design-ul). Cum zice și articolul:

 

(...) if Honda can truly channel the mojo the company produced with the Honda RC30, the company could finally tap into the hearts and minds of sport bike enthusiasts with something more than bulletproof manufacturing.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu cred că va fi un Desmo16 făcut de Honda. Va fi un fel de CBR1000RR doar cu motor V4 - inspirat din prototipul de MotoGP, dar cu care nu va avea multe în comun.

 

Desmo16 e ceva unic. Motorul era făcut pe aceeași bandă cu cel de GP, cadrul era fix același, furca era de competiție, etc. Singurele diferențe față de motocicleta de GP erau electronica, frânele (deși foarte similare cu cele folosite în MotoGP pe ploaie) și faptul că avea tot ce trebuia pentru a fi legală pe drumurile publice (faruri, oglinzi, silencer-e, etc.). Honda nu va face o motocicletă destinata unui public atât de restrâns, va face ceva pe care poți să mergi zilnic. Honda nu vrea să vândă 1.500 de motociclete, vrea să facă profit.

Get a grip man! Chiar crezi ca aia la Ducati fac motoare GP pe banda? Sunt sigur ca nici cel mai mic surub nu era la fel ca cel de pe moto de curse :crack:

 

Get a grip man! Chiar crezi ca aia la Ducati fac motoare GP pe banda? Sunt sigur ca nici cel mai mic surub nu era la fel ca cel de pe moto de curse :crack:

 

Another mistaken belief is that the engine in the Desmosedici RR is literally a carbon copy of the powerplant from the GP06 Desmosedici MotoGP machine; just detuned to lengthen the lifespan of its parts and make its performance more accessible to mere mortals, along with an alternator and electric starter grafted on. In reality, however, the only parts shared between the two engines are the cylinder head base bolts. The RR engine and its entire mechanical makeup was designed specifically for its production purpose, and is not just a conglomeration of parts made from the same castings as the MotoGP engine

 

Read more: http://www.sportrider.com/bikes/146_1006_ducati_desmosedici_rr/viewall.html#ixzz27EsjiGqz

Deci totusi ceva suruburi sunt la fel :crack:

Editat de kyvacka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Get a grip man! Chiar crezi ca aia la Ducati fac motoare GP pe banda? Sunt sigur ca nici cel mai mic surub nu era la fel ca cel de pe moto de curse :crack:

 

Get a grip man! Chiar crezi ca aia la Ducati fac motoare GP pe banda? Sunt sigur ca nici cel mai mic surub nu era la fel ca cel de pe moto de curse :crack:

 

Another mistaken belief is that the engine in the Desmosedici RR is literally a carbon copy of the powerplant from the GP06 Desmosedici MotoGP machine; just detuned to lengthen the lifespan of its parts and make its performance more accessible to mere mortals, along with an alternator and electric starter grafted on. In reality, however, the only parts shared between the two engines are the cylinder head base bolts. The RR engine and its entire mechanical makeup was designed specifically for its production purpose, and is not just a conglomeration of parts made from the same castings as the MotoGP engine

 

Read more: http://www.sportride...l#ixzz27EsjiGqz

Deci totusi ceva suruburi sunt la fel :crack:

 

Specificațiile motorului în sine (cilindree, alezaj, cursă, aprindere, etc.), sunt fix aceleași cu cele ale motorului de pe GP6. Faptul că nu s-au folosit aceleași materiale pentru piese și că s-au gândit și la preț (o veritabilă motocicleta de GP ar costa sute de mii de euro) și durabilitate (un motor de MotoGP are durata de viață estimată la câteva mii de km cel mult) nu înseamnă că motorul e complet altul.

 

Cea mai clară indicație a faptului că motorul ăla este foarte apropiat de cel din GP, este chiar puterea dezvoltată: prototipurile de curse aveau o putere estimată la vreo 230 de cai în acea perioadă (2002-2006). Desmo16 are vreo 200 ș'un pic - cu evacuarea stock! Compară tu valoarea asta cu orice motocicletă de pe piață la timpul respectiv.

 

În plus, sunt și alte elemente pe motocicleta aia care sunt luate direct de pe prototipul de GP, cum ar fi furca sau cadrul. Și asta îi conferă unicitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Specificațiile motorului în sine (cilindree, alezaj, cursă, aprindere, etc.), sunt fix aceleași cu cele ale motorului de pe GP6. Faptul că nu s-au folosit aceleași materiale pentru piese și că s-au gândit și la preț (o veritabilă motocicleta de GP ar costa sute de mii de euro) și durabilitate (un motor de MotoGP are durata de viață estimată la câteva mii de km cel mult) nu înseamnă că motorul e complet altul.

 

Cea mai clară indicație a faptului că motorul ăla este foarte apropiat de cel din GP, este chiar puterea dezvoltată: prototipurile de curse aveau o putere estimată la vreo 230 de cai în acea perioadă (2002-2006). Desmo16 are vreo 200 ș'un pic - cu evacuarea stock! Compară tu valoarea asta cu orice motocicletă de pe piață la timpul respectiv.

 

În plus, sunt și alte elemente pe motocicleta aia care sunt luate direct de pe prototipul de GP, cum ar fi furca sau cadrul. Și asta îi conferă unicitate.

Puterea la roata e de 177 CP in vreme ce la un BMW RR 1000 S e de 178 CP, deci nu vad unde e atata mare filozofie. E un motor de moft, la fel cum si Bugatti Veyron e o masina de moft. N-are nimic in comun cu realitatea de zi cu zi. Si oricum nu inteleg motivatia de a construi un motor de strada[chiar daca race replica] dupa un motor de curse care nu castiga curse :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 years later...
  • 1 year later...

Am inceput de ceva timp si eu sa mi caut un SP 2 dar din pacate au devenit extrem de rare ....doar in Germania si pe afara in general se mai vand.Eram curios daca mai sunt si acum pe la noi ceva exemplare bine intretinute.

Editat de ady_viteza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...