higheaven Postat August 7, 2009 Autor Share Postat August 7, 2009 (editat) Da-i si tu un goagal la "honda rc 51 review". Intelept raspuns dupa un an de la intrebare. Doream sa intiez discutii cu posesori de asa motor, nu sa citesc "reviste". Mesaj completat La poza zilei pe bikepics.com azi e un SP1 Mesaj completat ... un bord de sp2... poate reinvie topicul Editat August 7, 2009 de higheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 (editat) hai sus cu topicul ... l-am gasit cam greu dar dati-mi voie sa ma prezint....sunt noul posesor al motocicletei lui freeman si anume.... Editat Octombrie 9, 2011 de servant.1980 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 E superba felicitari.Ce motor ai avut inainte?Cum ti se pare VTR-u in comparatie?Sa o folosesti sanatos si fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 hai sus cu topicul ... l-am gasit cam greu dar dati-mi voie sa ma prezint....sunt noul posesor al motocicletei lui freeman si anume.... in ca hal poate sa arate moto asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 (editat) E superba felicitari.Ce motor ai avut inainte?Cum ti se pare VTR-u in comparatie?Sa o folosesti sanatos si fara incidente! am avut : FZR 1000 EXUP, VTR SP1, CBR 1000 rr 06 , ZX12 r 05 , MT-01 si m-am oprit la VTR SP2 ...pentru ca mi-a lasat o impresie f buna primul SP chiar daca isi pierde suflul pe la turele inalte, este o motocicleta de suflet , ii plac mult curbele, trage din ture joase de zici ca nu e adevarat, iar distributia aia si zgomotul ce-l scoate sunt dementiale... recent am inceput o vanatoare pe net dupa SP-uri mai speciale si chiar am adunat cateva.....daca vreti pot sa le postez ....am vazut mai devreme ceva discutii despre puterea ce o dezvolta....a mea are 136 CP ...dar varianta castigatoare de SBK a lui colin edwards scotea peste 185 CP la roata ..... am o serie de modificari pe care vreau sa i le fac dar toate astea vor urma in timp si cu ceva investitii serioase.... o sa postez o poza de proba cu specialele sa vad daca prinde ... in ca hal poate sa arate moto asta multumesc de aprecieri totusi astept ziua in care pretul la motocicletele astea va incepe sa creasca, pentru ca deocamdata vad ca stau pe loc , gradul de devalorizare fiind foarte scazut aici este un filmulet cu un motociclist care-si ia SP-ul in serios .....sunetul este demential...ca sa nu mai zic de cum arata.... Editat Octombrie 10, 2011 de servant.1980 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 Va rog sa nu mai scrieti pe acest topic, de fiecare data cand intru sunt din ce in ce mai invidios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 Va rog sa nu mai scrieti pe acest topic, de fiecare data cand intru sunt din ce in ce mai invidios macar niste imagini atunci.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 multam fain un campion in detalii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 baietii aia stiu sa faca o motocicleta sa arate bine, iar tributul este pe masura talentului lui Freddie Spencer ...vazand evacuarile finale pe motorul asta, tin sa-i multumesc lui Paul ( primul proprietar) pentru alegerea facuta in alegerea lor...suna intr-un mare fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 (editat) geniala frate !geniala,o pagina din istorie! mi-am adus aminte de sp1`ul care era sa-l cumpar ,am vizitat iar siteul uof uof frumoasa masinarie.nu inteleg de ce nu se vand la noi in tara,sau mai bine zis de ce nu cumpara lumea ?!? Editat Iunie 15, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 in ce hal poate sa arate moto aia..VTR-ul arata criminal. urmata de fireblade.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 America e plina de ele. A fost conceputa si scoasa pe circuit in anii 90 cand la clasa SBK 750 4 cilindri era permisa 1000cc in 2 cilindri si Ducati era o moto de temut. Suzuki si Honda si-au incercat puterile de mari constructori scotand tlr ul si sp1. Aceste 2 motociclete (cu toate ca in varianta stradala erau mai puternice k Ducati nu au reusit sa ia titlul... Suzuki a folosit TLR ul doar 3 curse din Mondialele WSBK si a revenit la GSXR750, Honda a continuat cu SP1 si ulterior SP2 dar nu a reusit sa ajunga la varf. Varful acelor vremuri a fost detinut de Ducati si ulterior din 1998 de catre Yamaha cu modelul sau R7. Revenind pe strada, in SUA motocicleta se bucura de un mare respect. Sunt foarte iubite de catre motociclisti ptr sunetul (cu tobe sport) extraordinar (mai ales in ture) si in gasca. Are un bord foarte misto pe care practic Kawasaki il copăiaza in 2011 si o ciclistica ce permite multa manevrabilitate in toate vitezele. O moto de colectie, fiabila (Honda) si cu un sunet superb. Sa o stapanesti sanatos si sa ai grija de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 Undeva pe aici, cu nu prea mult timp in urma, ii dadeam niste replici lui Adrian, legate de pretul unui Ducati 916 si referitor la decizia de motor. daca nu-mi luam 916 imi luam VTR SP1/2 Ducati 916 si 996 impreuna cu Honda VTR SP 1 si SP2 au facut legea in perioada lor. erau nume grele si de temut care nu au putut fi date jos de pe podium. motiv pt care pretul marisor inca se tine ca si acum cativa ani, fara sa scada vizibil. preturi pt 916, 996, SP1, SP2 sunt cam aceleasi. pun pariu ca daca ii intrebi pe fanii Lorenzo, Rossi, dar astia noi, proaspeti reisari. daca ii intrebi de Carl Fogarty, Troy Bayliss sau Corser nu stiu cine au fost. Copy/paste wikipedia Ducati won 4 Superbike World Championships with the 916, in 1994–1996, and in 1998, with riders Carl Fogarty and Troy Corser. Fogarty won again in 1999, with 996 replacing the 916, and again in 2001 with Troy Bayliss on the 996. Ducati won the Manufacturer's Championship in all those years plus 2000. Year Rider Victories Bike Manufacturer's Championship 1994 Carl Fogarty 11 Ducati 916 Ducati 1995 Carl Fogarty 13 Ducati 916 Ducati 1996 Troy Corser 7 Ducati 916 Ducati 1998 Carl Fogarty 3 Ducati 916 Ducati 1999 Carl Fogarty 11 Ducati 996 Ducati 2000 (Colin Edwards) (7) (Honda RC51) Ducati 2001 Troy Bayliss 6 Ducati 996 Ducati o mare lovitura ce ar putea sa o dea Honda, ar fi lansarea unui model SP3, si aruncat in Superbike. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionel Leonard Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 o mare lovitura ce ar putea sa o dea Honda, ar fi lansarea unui model SP3, si aruncat in Superbike. Intradevar un SP3 de 1200 cm,ar fi o chestie ca doar are voie ca e doi in v, parerea mea ca ar lua campionatul. Dicati 916 intradevar a facut istorie si chiar nu s-au folosit de de faptul ca aveau voie cu 1100 cm, dar in momentul acela japonezii mergeau cu cu pana in 750cm 4 in linie si intradevar cand au facut un doi in v de 1000 au cam batut ducati. Regulile in SBK au fost facute in favoarea celor de la ducati din diferite motive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 (editat) http://www.asphaltandrubber.com/oped/honda-rc51-concept-nicolas-petit/ nu stiu daca am mai postat linkul de mai sus , dar articolul este foarte reusit , un articol in care apar comparatii destul de interesante cu un mesaj destul de puternic indreptat spre constructor si nu numai... dar mai bine va las sa cititi... si pana una alta m-am gandit sa mai bag niste foto Editat Iunie 16, 2012 de servant.1980 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 ar trebui sa plece de la zero, si sa importe idei. dar asta ar insemna un fel de furt iar fanii vor judeca. luarea de la zero sau continuarea lui SP2 cu teste si gadileli, in 1-2ani cred ca ar scoate o jucarie care nu neaparat pt SBK dar pt strada. daca ar fi capabili de construirea ei, dar si aruncarea in SBK alaturi de un pilot bun ce sa aduca niste podiumuri, ar fi un atu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 Servant, din intamplare stai/ai drum prin Rahova? Chiar si ocazional? Am impresia ca iti vedeam motoreta anul trecut, destul de frecvent chiar pe acolo. fostul proprietar este din Bucuresti si cred ca la el era cand ai vazut-o pentru ca Honda sa scoata un eventual VTR SP3 , cred ca ar trebui sa-si incordeze inca o data muschii cum au facut cu SP1 pentru ca asta ar fi singura sansa pentru a mai realiza ceva in WSBK... ...sa nu uitam ca VTR -ul SP(RC 51) este ultima motocicleta care a alergat ca motocicleta "factory" in WSBK, adica sa ai in spatele tau direct echipa de uzina si nu o echipa de client (Ten Kate), care nu sunt deloc de neglijat , acestia din urma obtinand si ei un titlu , am impresia prin 2006 cu 1000 RR... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 asa este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 servant nu ti-ai mai cumparat alte gume? tot pe alea ai ramas?sau nu ai mai iesit cu ea? tot asa frumoasa e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 servant nu ti-ai mai cumparat alte gume? tot pe alea ai ramas?sau nu ai mai iesit cu ea? tot asa frumoasa e am 5000 km cu ele si vad ca mai duc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 @Servant vii/mergi la intrunirea de la Gura Humorului, la sfarsitul lunii? as vrea sa admir si sa discutam putin despre jucarie. berea o dau eu. CMD: invitatie valabila si pt tine. poate facem un Tihuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 multumesc,hai ca o sa tin cont ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 (editat) @Servant vii/mergi la intrunirea de la Gura Humorului, la sfarsitul lunii? as vrea sa admir si sa discutam putin despre jucarie. berea o dau eu. CMD: invitatie valabila si pt tine. poate facem un Tihuta. 100% si cred ca weekendul urmator fac un Mestecanis Editat Iunie 17, 2012 de servant.1980 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 weekendul viitor sunt in Italia pe Misano, apoi revin in tara si vin la G.H. unde dau o raita si pe Mestecanis sau Tihuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.