Sari la conținut

DR BIG-uri !


remu1
 Share

Postări Recomandate

vazut V STROMU lui as 25! lesinat langa el! :D scula de motor!

 

o sa mi trebuiasca cateva :cheers: sa ma trezesc ASULE!

 

iti doresc kilometri cat toata planeta fara nici o zgarietura!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 193
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aseara ma fost in plimbare prin centru si am trecut, asa din greseala si pe la Arc. Baietii de acolo vroia sa iasa la o plimbare care se pare a fost amanta deoarece un DR 650 RS a crapat. E vorbad e un DR rosu cu kick stareter Mai multe nu stiu nici eu, Cunoasteti careva personaju? :cheers:

Se pare ca e o lipsa acuta de scanteie...boala lor.

Ce sa mai faci cand bobina da curent, cdi-ul e bun, iar bobina de inductie e buna?...si tot n-ai scanteie...

Eventual ii dai o scanteie de la bricheta :D

Rad eu...da' si pe mine ma paste acelasi lucru :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca e o lipsa acuta de scanteie...boala lor.

Ce sa mai faci cand bobina da curent, cdi-ul e bun, iar bobina de inductie e buna?...si tot n-ai scanteie...

Eventual ii dai o scanteie de la bricheta :crack:

Rad eu...da' si pe mine ma paste acelasi lucru :crack:

 

 

Motivul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motivul?

Motivul e ca subit n-are scanteie, iar bobinutza, cdi-ul si bobina de inductie sunt bune.(le-am verificat) si butonul de on-off l-am eliminat ca sa fiu mai sigur.

O sa ma uit mai atent, poate e vreun contact imperfect pe undeva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda...ne-am invartit pe langa ea vre-o 2 ore si tot n-am gasit unde se ascundea scanteia :crack: Foarte "simpatice " defectele astea de cacao la aprinderile electronice...e banal de reparat dar gasesti greu buba :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

I-a zi Dragoane, cum ramane pentru maine??!!

Sa stiu ce planuri imi fac si sa nu plec iar de acasa.

Eu as vrea sa facem o mica plimbare.

Astept raspuns!

 

la 11.30 la arc fara indoiala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baaaaah nebunilor ploua, unde dracu va mai duceti, nu a ramas ca daca ploua nu mai mergem :crack:

 

pentru ca ne-ai jignit , nu mai pupi benzina de pomana pana la Mizil.punct

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

abia mi-am achizitionat un DR 650 SE din '97

ce stiti despre modelul asta ca io nu stiu nimic (ei aproape nimic) despre el.

am mers cu el anul trecut dar putintel.

ma enerveaza vremea asta caci altfel as fi veni pe la voi in Bucuresti sa stam de vorba.

sunt incepator ( chiar daca am A-ul de 3 ani).

 

mie imi plac mai mult XT-urile si am impresia ca-s mai fiabile.

poate din cauza ca-s mai decomprimate.

dar imi place mult si DR-ul.

 

ma primiti in clubul vostru ?

sau motorul meu e prea diferit de al vostru? e mai soft decat cele de pana in 96 ?? e mult prea soft ?

daca o sa am ceva probleme...ceea ce nu cred...o sa va deranjez cu ceva intrebari

sper ca distanta sa nu fie un impediment si sa ne vedm pe la intruniri toti cu DR-uri.

 

ar fi misto daca ar fi si un club de XT-isti si sa ne unim cu ei...

am io ceva babau cu XT-urile

 

care ati incercat XT-uri?

care e diferenta dintre un XT 600 E si un DR 650 SE ???

 

XT-urile nu prea mor cu una cu doua

da si DR-ul se tine bine

 

VA DORESC UN SEZON FULL

 

TRAIASCA ENDURO MANIA

 

asta e DR-ul meu

post-5286-1142422350_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari, e o motocicleta reusita. Totusi atentie la modelele 97 si 98 , se pare ca au o problema cu consecinte dezastruase daca nu ai noroc, e cunoscuta printre DR-isti ca "starter grenade" :blbl: Modelele astea nu au un sistem de protectie in transmisia eletromotor-arbore, si daca la pornire iti da un "kick-back" , se sparge blocul. :crack: Coincidenta asta apare destul de rar, dar sunt destui pe afara pe care i-am auzit plangandu-se de asta . Investigheaza sa vezi ce tip de transmisie ai de la electromotor la arbore.

 

http://groups.google.com/group/rec.motorcy...r&start=0&num=2

 

mai investigheaza pe forumurile de la thumpertalk.com

 

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uau...m-ai pus pe ganduri

dar vestea buna este ca al meu e din '97 chiar inceputul lui '97

deci poate are acea protectie de cuplu cum ii zic ei...

o sa ma documentez

 

io aud un zgomot ciudat cand se opeste motoru...

asta care mi-a vadut-o zice ca e normal...

se aude cum inca se invarte si ceva loveste brusc si se opreste...

nu mai stiu ce explicatie mi-a oferit dar nu pare sa fi daunat cu ceva...cred ca asa fac ele...

 

acum ca ma gandesc mai bine...se aude ca un kick back...

poate imi pot spune posesorii de Dr 650 SE dupa '96 care e spilul...tot asa se aude si la ei ?

repet se aude ciudat cand opresc motorul

ca o lovitura puternica...

 

sper sa am noroc sa nu fie nimic...

 

MULTAM AXA CU SCAME

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recently I figure out that, up to the 1997 models (T/V models), the

starter mechanism had a torque limiter. From 1998 models (W model and

some X model up to the no. X2100560), this limiter was replaced by a

normal gear. Moreover, by mid-1999 (X model from the no. X2100561 and

Y model), the starter mechanism was once again replaced, adopting a

torque limiter again.

 

Vezi ce model ai tu si daca se potriveste intre cele fara acel limitator.

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

uau...m-ai pus pe ganduri

dar vestea buna este ca al meu e din '97 chiar inceputul lui '97

deci poate are acea protectie de cuplu cum ii zic ei...

o sa ma documentez

 

io aud un zgomot ciudat cand se opeste motoru...

asta care mi-a vadut-o zice ca e normal...

se aude cum inca se invarte si ceva loveste brusc si se opreste...

nu mai stiu ce explicatie mi-a oferit dar nu pare sa fi daunat cu ceva...cred ca asa fac ele...

 

acum ca ma gandesc mai bine...se aude ca un kick back...

poate imi pot spune posesorii de Dr 650 SE dupa '96 care e spilul...tot asa se aude si la ei ?

repet se aude ciudat cand opresc motorul

ca o lovitura puternica...

 

sper sa am noroc sa nu fie nimic...

 

MULTAM AXA CU SCAME

 

 

mihai tu esti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

Sunt nou pe aici, dar tot posesor de DR BIG 750. Am o intrebare, pe care de cateva luni caut raspunsul si anume de unde as putea cumpara un CDI? Oare gasesc second? Si la ce pret? Acum folosesc una facuta HOME. Motorul porneste bine, dar nu mai merge peste 120 km/h, e mult mai slaba ca inainte si la frana de motor toba raspunde cu impuscaturi cat un tun si "artifici" de pana la 20 cm.

De altfel cunosc deja situatia, cand se rupe arcul de la intinzatorul lantului de distributie si urmarile acestuia...

Sper sa ma puteti ajuta cu sfaturi in legatura cu CDI.

Exista deja clubul posesorilor de DR?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uau...m-ai pus pe ganduri

dar vestea buna este ca al meu e din '97 chiar inceputul lui '97

deci poate are acea protectie de cuplu cum ii zic ei...

o sa ma documentez

 

io aud un zgomot ciudat cand se opeste motoru...

asta care mi-a vadut-o zice ca e normal...

se aude cum inca se invarte si ceva loveste brusc si se opreste...

nu mai stiu ce explicatie mi-a oferit dar nu pare sa fi daunat cu ceva...cred ca asa fac ele...

 

acum ca ma gandesc mai bine...se aude ca un kick back...

poate imi pot spune posesorii de Dr 650 SE dupa '96 care e spilul...tot asa se aude si la ei ?

repet se aude ciudat cand opresc motorul

ca o lovitura puternica...

 

sper sa am noroc sa nu fie nimic...

 

MULTAM AXA CU SCAME

 

 

citind si alte forumuri am inteles k face asa daca opresti mot din"cheie"..contact...tu tot asa opresti mot?

incearca sa -l opresti intii de la buton si apoi sa scoti cheia din contact...k cik nu mai face asa...

incearca si tu...

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

citind si alte forumuri am inteles k face asa daca opresti mot din"cheie"..contact...tu tot asa opresti mot?

incearca sa -l opresti intii de la buton si apoi sa scoti cheia din contact...k cik nu mai face asa...

incearca si tu...

:crack:

La mine are un zgomot "misterios" cand il mai opresc cateodata, dar nu e nimic suspect. Asta dupa ce am mai stat de vb cu unii altii. Bine eu am un SP43, dar stiu ca aceste zgomote sunt specifice DR-urilor. Sa ma corecteze cineva daca vb prostii.

Cat despre un club al DR-istilor, nu stiu sa existe... Eu cunosc cativa cu care mai ies, bazele unui club inca nu s-au pus... Poate e timpu :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare din nou...

 

deci pe rand...

 

multumesc mult Inger' Albastru...aka Fanu ....al meu nu se incadreaza in seriile alea

am verificat si seriile de pe motor si de pe cadru....corespund cu cele de pe cartea de identitate si de pe certif de inmatriculare...totu e ok....doar ca apare peste tot an fabricatie 1993....ce idioti....pe mine nu ma deranjeaza

 

Stress L&P da mai eu sunt ....Mihai....cand iti iei motor japo ??? sau cand mergem pe undeva ??? am avut si eu jawa nu uita....sa ne vedem cu bine cand da caldura

 

Manuel....multumesc mult....cred ca asta era....tipu de la care am luat-o numai asa o oprea....din cheie...

eu am sa o opresc numai din buton cum e normal....sper sa nu-i fi daunat prea mult....a mers doar un an cu ea adica vreo 5.000 km...

 

 

Multam tuturor

Editat de zzz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ fmattyi

 

CDI second hand se gaseste foarte greu . Daca iei nou vezi ca CDI-ul de 750 nu e la fel cu cel de 800 , asa ca fi atent ce comanzi . Pretul este cam 15 mil . Fara CDI-ul original nu o sa-ti mearga niciodata ca lumea orice improvizatii ai incerca .

 

Incercam sa punem bazele unui DR-Club .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io ma bag la club daca e...pacat ca-s cam la distanta

de unde comandati voi piese pentru DR-uri deobicei ???

 

vivat DR-urile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io ma bag la club daca e...pacat ca-s cam la distanta

de unde comandati voi piese pentru DR-uri deobicei ???

 

vivat DR-urile

Eu stiu 2 reprezentantze in tara. Poate or fi mai multe... :crack:

1.Reprezentantza in Bucuresti

2.Reprezentantza in Timisoara

Comanda dureaza in jur de 3 saptamani si se face dupa ce ai achitat un avans de 50%

@zzz: ca sa te linistesti in privintza seriilor, suna la reprezentantza din Bucuresti, spune seria de cadru si o sa-ti zica anul de fabricatie.

Da-i dreaq pe cei de la R.A.R. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Salutare din nou...

 

deci pe rand...

 

multumesc mult Inger' Albastru...aka Fanu ....al meu nu se incadreaza in seriile alea

am verificat si seriile de pe motor si de pe cadru....corespund cu cele de pe cartea de identitate si de pe certif de inmatriculare...totu e ok....doar ca apare peste tot an fabricatie 1993....ce idioti....pe mine nu ma deranjeaza

 

Stress L&P da mai eu sunt ....Mihai....cand iti iei motor japo ??? sau cand mergem pe undeva ??? am avut si eu jawa nu uita....sa ne vedem cu bine cand da caldura

 

Manuel....multumesc mult....cred ca asta era....tipu de la care am luat-o numai asa o oprea....din cheie...

eu am sa o opresc numai din buton cum e normal....sper sa nu-i fi daunat prea mult....a mers doar un an cu ea adica vreo 5.000 km...

Multam tuturor

 

 

mergem cand vrei! merge jawa cu 110 fara probleme! :crack:

 

japo nu stii ca de-abia mi-am bagat p.... in gatu' alor mei? astept sa-mi fac credit :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu 2 reprezentantze in tara. Poate or fi mai multe... :lol:

1.Reprezentantza in Bucuresti

2.Reprezentantza in Timisoara

Comanda dureaza in jur de 3 saptamani si se face dupa ce ai achitat un avans de 50%

@zzz: ca sa te linistesti in privintza seriilor, suna la reprezentantza din Bucuresti, spune seria de cadru si o sa-ti zica anul de fabricatie.

Da-i dreaq pe cei de la R.A.R. :laugh:

 

 

acum m-am linistit

e din '96 sau '97 conteaza ca nu e cu probleme

seriile corespund si nu par a fi masluite

deci sunt linistit

 

multam mult

 

mergem cand vrei! merge jawa cu 110 fara probleme! :laugh:

 

japo nu stii ca de-abia mi-am bagat p.... in gatu' alor mei? astept sa-mi fac credit :D

 

cred ca o sa merg cu Adrian cu XT-ul de 350 sambata sau duminica pe undeva daca e vremea buna

daca esti amator...ne vedem pe la zid si facem o gasca ad-hoc nu excludem pe nimeni

sau poate chiar vineri (azi) dar prin oras

 

stress abia astept sa mergem la o intrunire...ce tare a fost la BV anu trecut :cheers:

Editat de zzz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine are un zgomot "misterios" cand il mai opresc cateodata, dar nu e nimic suspect. Asta dupa ce am mai stat de vb cu unii altii. Bine eu am un SP43, dar stiu ca aceste zgomote sunt specifice DR-urilor. Sa ma corecteze cineva daca vb prostii.

Cat despre un club al DR-istilor, nu stiu sa existe... Eu cunosc cativa cu care mai ies, bazele unui club inca nu s-au pus... Poate e timpu :cheers:

 

 

ATENTIE DR-ISTI, curand se va infiinta oficial Clubul DR-istilor, care va avea sediul in strada Calusei nr.25.27

Tot la adresa mai sus mentionata se afla si service-ul autorizat pentru aceste Motociclete . cine este interesat sa se alature acestui club sa ma contacteze la tel. (Dragonu 0722659618) sau IvanDnepr 0724323471

 

 

 

io aud un zgomot ciudat cand se opeste motoru...

asta care mi-a vadut-o zice ca e normal...

se aude cum inca se invarte si ceva loveste brusc si se opreste...

nu mai stiu ce explicatie mi-a oferit dar nu pare sa fi daunat cu ceva...cred ca asa fac ele...

 

acum ca ma gandesc mai bine...se aude ca un kick back...

poate imi pot spune posesorii de Dr 650 SE dupa '96 care e spilul...tot asa se aude si la ei ?

repet se aude ciudat cand opresc motorul

ca o lovitura puternica...

 

sper sa am noroc sa nu fie nimic...

 

 

Hei, ai incercat sa opresti motorul cand este la ralanti apasand scurt butonul de pornire ( demaror) ? ai sa constati ca nu se mai aude pocnetul racului de pornire.

De fapt ce se intampla, in momentul in care motorul este pornit si la ralanti daca apesi butonul de pornire foarte scurt decompresorul trage si blocheaza supapele de evacuare pe pozitia deschis si degajaza compresia din cilindru oprind astfel motorul.

Cauza pocnetului la oprirea motorului... daca esti interesat suna la 0722659618 si ti le explic telefonic ca ma-m plictisit sa scriu.

post-3672-1142659516_thumb.jpg

Editat de Dragonu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...