Sari la conținut

DR BIG-uri !


remu1
 Share

Postări Recomandate

In sfarsit v-am gasit si eu domni doctori am citit cu mare interes acest topic desi inca nu am avut timp sa ma dau cu dr-ul meu cumparat in noiembrie deci nici probleme nu am avut...totusi as mai pune odata intrebarea formulata de MacLeod legata de schimbarea aripii din fata cu una de cross care vine mai sus pentru ca la primavara vreau sa-i pun mitas de 07 sau 09 nu stiu inca sigur....

Orice sugestie legata de cele de mai sus este binevenita :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 212
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si eu vreau aripa sus....mi se pare ca se gaseste pe la yamaha..e din plastic..!

Baaaa! tu`n loc de aripa aia mai bine iati numerele de`n`matriculare si hai la plimbare cu motoarele.

 

Plimbarea de Sambata 18.02.2006 Bucuresti - Oltenita - Giurgiu - Bucuresti

Mergeam cu 80 Km/h venind dinspre Oltenita spre Giurgiu , in fata eu, al doilea SVR , al treilea Remu 1 si ultimul Mcleod, pe la kilometru 24 aproape de iesirea di padure un logan venea din sens opus cu viteza foarte mare, asfaltul in zona respectiva ere acoperit cu pamant ud din care se formase un fel de mazga extraordinar de alunecoasa, dintr-o data ,cam la 500-600 metri in fata mea vad ca loganul fandeaza spre dreapta cu rotile cabrate spre stanga, aproapa ca se redresase dar rotile au ramas tot spre stanga, a mers asa in derapaj cam 80-100 metri dupa care intrat pe sensul meu de mers in fata mea cam la 150-200 metri izbinduse intr-un sant adanc cam de 1.5 m a ras cativa pomi dupa care sa rostogolit, masina s-a facut praf ,am incercat sa opresc dar mi-a fost foarte dificil din cauza asfaltului cu mazga intrand intr-un derapaj necontrolat ,reusind sa m-a opresc am lasat motocicleta pe cric si am fugit spre masina care deja luase foc, vazand in ce stare este masina nu mai credeam ca mai exista cineva in viata si am zis sa merg sa scot totusi persoana accidentata de acolo. (Eu DRAGONU, SVR, REMU1 si McLEOD) abia am scos persoana respectiva de acolo, masina fiind atat de contorsionata ma gandeam ca fara cei de la descarcerare nu avem nici o sansa, flacarile incepuse sa se inteteasca in zona motorului, ne-am chinuit sa deschidem capota sa decuplam bateria si sa stingem focul, intre timp au mai oprit si alte vehicule sarind cu instingtoarele dar surpriza ,nici unul nu a functionat , neavand cu ce stinge focul am scos repede din Topcase sticle cu cola si am inceput sa stingem focul, HA o sa radeti (COCA COLA este buna la stins incendii) tipul pe carel l-am salvat era destul de drogat cu alcol si cred ca s-a ranit destul de urat la sold la cap si la piciorul stang Masina era Nou Nouta "B 34 SVR"

FRATI MOTOCICLISTI CASCATI BINE OCHI LA VIRAJELE PRIN PADURI SAU IN ZONELE UNDE IES TRACTOARELE DIN BRAZDA DE PAMANT PE ASFALT ACESTEA AU PE ROTI PAMANT CARE IL LASA PE JOS IAR DACA MAI SI PLOUA E DEZASTRU , NU MAI AVETI TIMP SA GANDITI NU MAI VORBESC DE REACTIILE PENTRU REDRESARE :10: :finger: X-( ;) :moron: :10:

 

 

 

Poza din dreapta , Prezentare :De la stanga la dreapta. SVR (Razvan Honda NX Dominator), Mcleod (Andrei Suzuki DR 650), Remu1(Remus Aprilia ETX 350) Dragonu (Victor Suzuki DR BIG 750)

post-3672-1140291764_thumb.jpg

post-3672-1140291786_thumb.jpg

Editat de Dragonu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! Dr isti soldati! ce are un DR 650 Dakar in plus fata de R, RS, RSE..?

 

 

aripa sus!!

sal,remember me.....us?

ne-am intilnit cindva ,pe undeva prin judetzu constanta,pe cimpuri...

eu eram cu "R"-u' ala negru cu albastru...

post-3910-1140380846_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitari pt plimbare.

as fi venit si eu :yikes: , daca stiam.

de unde si urmatoarea rugaminte: daca mai planuiti o iesire ceva si nu va deranjeaza compania, ati putea anunta macar cu 1 zi inainte o ora si un loc de intalnire?

multumesc si va doresc un sezon cat mai bun :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitari pt plimbare.

as fi venit si eu :yikes: , daca stiam.

de unde si urmatoarea rugaminte: daca mai planuiti o iesire ceva si nu va deranjeaza compania, ati putea anunta macar cu 1 zi inainte o ora si un loc de intalnire?

multumesc si va doresc un sezon cat mai bun :yikes:

Asta e o idee buna

 

Propun ca de acum incolo sa se anunte pe acest topic ce plecari vom avea in fiecare we.

 

@demoto omule i-ati numere..si nu te mai gandii la alte tampenii, cu aripi si cu dakare si alte motoare... Decat sa salivezi acasa vino cu noi sa ne mozolim

 

@Dragonu, bai poza aia nu sunt eu..sunt prea alb la fata, e arsa omule... Si nici macar nu se vede dunga de pe fata

 

nu poate fi sarit lantul,de pornit porneste dar la rece mai greu.Acum am venit de la el,dupa 3 saptamini a pornit la a patra pedala,s-a oprit la a doua a pornit din nou si mergea bine(am bagat niste ture printre blocuri).Sunetul de lant nu e puternic si suna numai la motor cald.A fost super n-am mai mers de 3 saptamini,oricum momentan e radiata. mersi

O sa porneasca mereu mai greu la rece. El nu e facut pt zonele astea. Gandeste-te ca DR 750 BIG este supranumit si corabia desertului. La vremea lui a batut la poponeata cam tot ce misca la Dakar. Sa ma corecteze cineva daca gresesc.

In ceea ce priveste zgomotul, daca e un zgomot asa ca de tigaie...aiurea rau de tot, mai bine il opreasti si verifici atent. In rest orice zgomot e absolut normal la DR :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai ca vine acus acus si tatuca Ivan ... sa facem numa motorul sa mearga si apoi vedeti voi ...

Tatuca maine am ceva liber daca poti suna-ma in cursul zilei de maine si vin eu cu remorca sa luam motorul Pentru ca pe Vineri pregatim o evadare in jurul Bucurestiului Valabil si pentru restul Gastii.Care vrei sa vii pregatestete sufleteste fizic si moral , pentru ca avem de gand sa luam ceva macadam in piept plecarea Vineri la ora 12.00 sau sambata ora 10.00din fata firmei (Calusei nr 25) Care nu stii unde este cereti detalii

Editat de Dragonu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa porneasca mereu mai greu la rece. El nu e facut pt zonele astea. Gandeste-te ca DR 750 BIG este supranumit si corabia desertului. La vremea lui a batut la poponeata cam tot ce misca la Dakar. Sa ma corecteze cineva daca gresesc.

In ceea ce priveste zgomotul, daca e un zgomot asa ca de tigaie...aiurea rau de tot, mai bine il opreasti si verifici atent. In rest orice zgomot e absolut normal la DR :yikes:

nu-i zgomot de tigaie,e de lant neintins asa ceva,nu suna tare si numai la motor cald,cum se intinde lantul balansier,tre sa dau jos capacul de la ambreiaj???,deci nu sunt total afon dar n-am mai avut motor din asta de aceea cer sfaturi,poate cum ziceai e unsunet normal pt dr,dar la rece merge super silentios,mai ziceti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i zgomot de tigaie,e de lant neintins asa ceva,nu suna tare si numai la motor cald,cum se intinde lantul balansier,tre sa dau jos capacul de la ambreiaj???,deci nu sunt total afon dar n-am mai avut motor din asta de aceea cer sfaturi,poate cum ziceai e unsunet normal pt dr,dar la rece merge super silentios,mai ziceti...

Salve Flexi Daca ai nelamuri in privinta intanzatorului de lant al balansierelorcred ca sunt cel mai in masura sa te ajut conditia ar fii sa aduci moto aici la firma (str. Calusei Nr.25)

Ps. Repar in General DR-uri. tel 0722659618

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve Flexi Daca ai nelamuri in privinta intanzatorului de lant al balansierelorcred ca sunt cel mai in masura sa te ajut conditia ar fii sa aduci moto aici la firma (str. Calusei Nr.25)

Ps. Repar in General DR-uri. tel 0722659618

mersi oricum dar sunt din cluj,m-as duce sa dai o parere dar... 500km,nu mi se pare ceva sfirsitul lumii dar mi-ar placea s-o auda un cunoscator(eu mai mult simsonuri am avut din 90 incoace,le cunosc toate suruburile)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tatuca maine am ceva liber daca poti suna-ma in cursul zilei de maine si vin eu cu remorca sa luam motorul Pentru ca pe Vineri pregatim o evadare in jurul Bucurestiului Valabil si pentru restul Gastii.Care vrei sa vii pregatestete sufleteste fizic si moral , pentru ca avem de gand sa luam ceva macadam in piept plecarea Vineri la ora 12.00 sau sambata ora 10.00din fata firmei (Calusei nr 25) Care nu stii unde este cereti detalii

da o comunista amatoare de macadam nu luati cu voi?Daca se iese sambata, ca vineri nici o sansa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da o comunista amatoare de macadam nu luati cu voi?Daca se iese sambata, ca vineri nici o sansa

Cu cea mai mare placere dar nu stiu ce o sa faci tu cu o jumatate de tona me macadam. dar in orice caz daca te tine blana nici o problema din partea noastra , esti super bine venit iar cu plecarea ramane de vazut cati se strang Vineri si cati Sambata.

Sa traiasca Comunista ca inca rezista

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge ijul mai bine pe coclauri decat pe sosea. pe macadam nici o problema, necazuri sunt la aratura si la chestii de hard enduro, la care nu e cazul sa ma gandesc. Oricum a vazut la viata ei ingropat pana la sea in namol si drumuri pe care nu mergea nici caruta, dar acum cu pinion de 21 mai subtire........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi oricum dar sunt din cluj,m-as duce sa dai o parere dar... 500km,nu mi se pare ceva sfirsitul lumii dar mi-ar placea s-o auda un cunoscator(eu mai mult simsonuri am avut din 90 incoace,le cunosc toate suruburile)

intanzatorul de lant de la DR 650 este pretensionat de un arc elicoidal acest arc trebuie sa tina o greutate de 10 Kg la o intindere de 25 mm fata de pozitia initiala.daca depaseste aceasta limita arcul este imbatranit si trebuie schimbat cu unul ORIGINAL inlocuirea cu un alt arc uzual nu este indicata, intinderea lantului se face in felul urmator: in primul rand se verifica semnele de pe pinioane (balasier inferior,balasier superior, virlbroken) sa fie pozitionate in dreptul zalelor aurite se slabeste contrapiulita de la intinzator se desface surubul intinzator. si se roteste spre stanga si spre dreapta de volant pentru a uniformiza intinderea lantului la forta de intindere a arcului. Atentie, nu se forteaza intinderea lantului cu o forta mai mare decat a arcului pentru ca se poate rupe lantul de antrenare al balansierelor.

 

merge ijul mai bine pe coclauri decat pe sosea. pe macadam nici o problema, necazuri sunt la aratura si la chestii de hard enduro, la care nu e cazul sa ma gandesc. Oricum a vazut la viata ei ingropat pana la sea in namol si drumuri pe care nu mergea nici caruta, dar acum cu pinion de 21 mai subtire........

Pe mine unul m-ai convins :yikes:

motor_17.pdf

Editat de Dragonu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tatuca maine am ceva liber daca poti suna-ma in cursul zilei de maine si vin eu cu remorca sa luam motorul Pentru ca pe Vineri pregatim o evadare in jurul Bucurestiului Valabil si pentru restul Gastii.Care vrei sa vii pregatestete sufleteste fizic si moral , pentru ca avem de gand sa luam ceva macadam in piept plecarea Vineri la ora 12.00 sau sambata ora 10.00din fata firmei (Calusei nr 25) Care nu stii unde este cereti detalii

Din pacate trebuie sa va anunt de pe acum ca nu voi fi prezent la acesata destrabalare in mod organizat... Atat vineri cat si sambata voi fi plecat din Bucuresti asa ca o sa o lasam pe WE ce va veni. Deja vad ca sezonul s-a deschis si trebuie sa iesim. Dasta stau si ma gandesc ca la modul in care am forjat pe Igor we asta, ar cam trebui sa imi iau placute de ambreiaj, ca nu se mai poate altfel. Asa ca strangem banuti sa avem piese pt etapele de enduro pe care o sa le facem in acest sezon. Distractie maxima celor cale pleaca WE asta sa se mozoleasca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....se slabeste contrapiulita de la intinzator se desface surubul intinzator...

@Flexi: ...inainte de toate astea trebuie sa slabesti suruburile de 8 cu cap de imbus care strang patina intinzatoare , daca nu faci asta inainte ai toate sansele sa strici surubul intinzator.

La poza 15 desfaci mai inati suruburile A, apoi piulitza B si strangi surubul C.(cu grija sa nu intinzi prea tare lantzul).Apoi in ordine inversa.

P.S. ar fi bine ca aici sa se discute numai de service, plimbarile sunt pe alt topic. :yikes:

post-143-1140479012_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Flexi: ...inainte de toate astea trebuie sa slabesti suruburile de 8 cu cap de imbus care strang patina intinzatoare , daca nu faci asta inainte ai toate sansele sa strici surubul intinzator.

La poza 15 desfaci mai inati suruburile A, apoi piulitza B si strangi surubul C.(cu grija sa nu intinzi prea tare lantzul).Apoi in ordine inversa.

P.S. ar fi bine ca aici sa se discute numai de service, plimbarile sunt pe alt topic. :yikes:

 

:yikes: asa este uitasem de suruburile de fixare al intinzatorului, dar banuiesc ca putea sa-si de sie el seama de chestia asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...