enduro_mania Postat Februarie 19, 2006 Share Postat Februarie 19, 2006 Nu mi-ar place sa vad asa ceva live e o experienta neplacuta cred mai ales ca incepator iti ia din entuziasm ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demoto Postat Februarie 19, 2006 Share Postat Februarie 19, 2006 salutare! Dr isti soldati! ce are un DR 650 Dakar in plus fata de R, RS, RSE..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enduro_mania Postat Februarie 19, 2006 Share Postat Februarie 19, 2006 nisip? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Februarie 19, 2006 Share Postat Februarie 19, 2006 salutare! Dr isti soldati! ce are un DR 650 Dakar in plus fata de R, RS, RSE..? aripa sus!! sal,remember me.....us? ne-am intilnit cindva ,pe undeva prin judetzu constanta,pe cimpuri... eu eram cu "R"-u' ala negru cu albastru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragonu Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 salutare! Dr isti soldati! ce are un DR 650 Dakar in plus fata de R, RS, RSE..? Mai bine cumparati un V Strom de 1000, ce zici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adybai Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 felicitari pt plimbare. as fi venit si eu , daca stiam. de unde si urmatoarea rugaminte: daca mai planuiti o iesire ceva si nu va deranjeaza compania, ati putea anunta macar cu 1 zi inainte o ora si un loc de intalnire? multumesc si va doresc un sezon cat mai bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 felicitari pt plimbare. as fi venit si eu , daca stiam. de unde si urmatoarea rugaminte: daca mai planuiti o iesire ceva si nu va deranjeaza compania, ati putea anunta macar cu 1 zi inainte o ora si un loc de intalnire? multumesc si va doresc un sezon cat mai bun Asta e o idee buna Propun ca de acum incolo sa se anunte pe acest topic ce plecari vom avea in fiecare we. @demoto omule i-ati numere..si nu te mai gandii la alte tampenii, cu aripi si cu dakare si alte motoare... Decat sa salivezi acasa vino cu noi sa ne mozolim @Dragonu, bai poza aia nu sunt eu..sunt prea alb la fata, e arsa omule... Si nici macar nu se vede dunga de pe fata nu poate fi sarit lantul,de pornit porneste dar la rece mai greu.Acum am venit de la el,dupa 3 saptamini a pornit la a patra pedala,s-a oprit la a doua a pornit din nou si mergea bine(am bagat niste ture printre blocuri).Sunetul de lant nu e puternic si suna numai la motor cald.A fost super n-am mai mers de 3 saptamini,oricum momentan e radiata. mersi O sa porneasca mereu mai greu la rece. El nu e facut pt zonele astea. Gandeste-te ca DR 750 BIG este supranumit si corabia desertului. La vremea lui a batut la poponeata cam tot ce misca la Dakar. Sa ma corecteze cineva daca gresesc. In ceea ce priveste zgomotul, daca e un zgomot asa ca de tigaie...aiurea rau de tot, mai bine il opreasti si verifici atent. In rest orice zgomot e absolut normal la DR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shak Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 Da ce a patit motorul de numerge? Daca pot sa intreb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragonu Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 (editat) Stai ca vine acus acus si tatuca Ivan ... sa facem numa motorul sa mearga si apoi vedeti voi ... Tatuca maine am ceva liber daca poti suna-ma in cursul zilei de maine si vin eu cu remorca sa luam motorul Pentru ca pe Vineri pregatim o evadare in jurul Bucurestiului Valabil si pentru restul Gastii.Care vrei sa vii pregatestete sufleteste fizic si moral , pentru ca avem de gand sa luam ceva macadam in piept plecarea Vineri la ora 12.00 sau sambata ora 10.00din fata firmei (Calusei nr 25) Care nu stii unde este cereti detalii Editat Februarie 20, 2006 de Dragonu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flexi720609 Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 O sa porneasca mereu mai greu la rece. El nu e facut pt zonele astea. Gandeste-te ca DR 750 BIG este supranumit si corabia desertului. La vremea lui a batut la poponeata cam tot ce misca la Dakar. Sa ma corecteze cineva daca gresesc. In ceea ce priveste zgomotul, daca e un zgomot asa ca de tigaie...aiurea rau de tot, mai bine il opreasti si verifici atent. In rest orice zgomot e absolut normal la DR nu-i zgomot de tigaie,e de lant neintins asa ceva,nu suna tare si numai la motor cald,cum se intinde lantul balansier,tre sa dau jos capacul de la ambreiaj???,deci nu sunt total afon dar n-am mai avut motor din asta de aceea cer sfaturi,poate cum ziceai e unsunet normal pt dr,dar la rece merge super silentios,mai ziceti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragonu Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 nu-i zgomot de tigaie,e de lant neintins asa ceva,nu suna tare si numai la motor cald,cum se intinde lantul balansier,tre sa dau jos capacul de la ambreiaj???,deci nu sunt total afon dar n-am mai avut motor din asta de aceea cer sfaturi,poate cum ziceai e unsunet normal pt dr,dar la rece merge super silentios,mai ziceti... Salve Flexi Daca ai nelamuri in privinta intanzatorului de lant al balansierelorcred ca sunt cel mai in masura sa te ajut conditia ar fii sa aduci moto aici la firma (str. Calusei Nr.25) Ps. Repar in General DR-uri. tel 0722659618 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flexi720609 Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 Salve Flexi Daca ai nelamuri in privinta intanzatorului de lant al balansierelorcred ca sunt cel mai in masura sa te ajut conditia ar fii sa aduci moto aici la firma (str. Calusei Nr.25) Ps. Repar in General DR-uri. tel 0722659618 mersi oricum dar sunt din cluj,m-as duce sa dai o parere dar... 500km,nu mi se pare ceva sfirsitul lumii dar mi-ar placea s-o auda un cunoscator(eu mai mult simsonuri am avut din 90 incoace,le cunosc toate suruburile) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 Tatuca maine am ceva liber daca poti suna-ma in cursul zilei de maine si vin eu cu remorca sa luam motorul Pentru ca pe Vineri pregatim o evadare in jurul Bucurestiului Valabil si pentru restul Gastii.Care vrei sa vii pregatestete sufleteste fizic si moral , pentru ca avem de gand sa luam ceva macadam in piept plecarea Vineri la ora 12.00 sau sambata ora 10.00din fata firmei (Calusei nr 25) Care nu stii unde este cereti detalii da o comunista amatoare de macadam nu luati cu voi?Daca se iese sambata, ca vineri nici o sansa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragonu Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 da o comunista amatoare de macadam nu luati cu voi?Daca se iese sambata, ca vineri nici o sansa Cu cea mai mare placere dar nu stiu ce o sa faci tu cu o jumatate de tona me macadam. dar in orice caz daca te tine blana nici o problema din partea noastra , esti super bine venit iar cu plecarea ramane de vazut cati se strang Vineri si cati Sambata. Sa traiasca Comunista ca inca rezista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 merge ijul mai bine pe coclauri decat pe sosea. pe macadam nici o problema, necazuri sunt la aratura si la chestii de hard enduro, la care nu e cazul sa ma gandesc. Oricum a vazut la viata ei ingropat pana la sea in namol si drumuri pe care nu mergea nici caruta, dar acum cu pinion de 21 mai subtire........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragonu Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 (editat) mersi oricum dar sunt din cluj,m-as duce sa dai o parere dar... 500km,nu mi se pare ceva sfirsitul lumii dar mi-ar placea s-o auda un cunoscator(eu mai mult simsonuri am avut din 90 incoace,le cunosc toate suruburile) intanzatorul de lant de la DR 650 este pretensionat de un arc elicoidal acest arc trebuie sa tina o greutate de 10 Kg la o intindere de 25 mm fata de pozitia initiala.daca depaseste aceasta limita arcul este imbatranit si trebuie schimbat cu unul ORIGINAL inlocuirea cu un alt arc uzual nu este indicata, intinderea lantului se face in felul urmator: in primul rand se verifica semnele de pe pinioane (balasier inferior,balasier superior, virlbroken) sa fie pozitionate in dreptul zalelor aurite se slabeste contrapiulita de la intinzator se desface surubul intinzator. si se roteste spre stanga si spre dreapta de volant pentru a uniformiza intinderea lantului la forta de intindere a arcului. Atentie, nu se forteaza intinderea lantului cu o forta mai mare decat a arcului pentru ca se poate rupe lantul de antrenare al balansierelor. merge ijul mai bine pe coclauri decat pe sosea. pe macadam nici o problema, necazuri sunt la aratura si la chestii de hard enduro, la care nu e cazul sa ma gandesc. Oricum a vazut la viata ei ingropat pana la sea in namol si drumuri pe care nu mergea nici caruta, dar acum cu pinion de 21 mai subtire........ Pe mine unul m-ai convins motor_17.pdf Editat Februarie 20, 2006 de Dragonu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 Tatuca maine am ceva liber daca poti suna-ma in cursul zilei de maine si vin eu cu remorca sa luam motorul Pentru ca pe Vineri pregatim o evadare in jurul Bucurestiului Valabil si pentru restul Gastii.Care vrei sa vii pregatestete sufleteste fizic si moral , pentru ca avem de gand sa luam ceva macadam in piept plecarea Vineri la ora 12.00 sau sambata ora 10.00din fata firmei (Calusei nr 25) Care nu stii unde este cereti detalii Din pacate trebuie sa va anunt de pe acum ca nu voi fi prezent la acesata destrabalare in mod organizat... Atat vineri cat si sambata voi fi plecat din Bucuresti asa ca o sa o lasam pe WE ce va veni. Deja vad ca sezonul s-a deschis si trebuie sa iesim. Dasta stau si ma gandesc ca la modul in care am forjat pe Igor we asta, ar cam trebui sa imi iau placute de ambreiaj, ca nu se mai poate altfel. Asa ca strangem banuti sa avem piese pt etapele de enduro pe care o sa le facem in acest sezon. Distractie maxima celor cale pleaca WE asta sa se mozoleasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 ....se slabeste contrapiulita de la intinzator se desface surubul intinzator... @Flexi: ...inainte de toate astea trebuie sa slabesti suruburile de 8 cu cap de imbus care strang patina intinzatoare , daca nu faci asta inainte ai toate sansele sa strici surubul intinzator. La poza 15 desfaci mai inati suruburile A, apoi piulitza B si strangi surubul C.(cu grija sa nu intinzi prea tare lantzul).Apoi in ordine inversa. P.S. ar fi bine ca aici sa se discute numai de service, plimbarile sunt pe alt topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragonu Postat Februarie 21, 2006 Share Postat Februarie 21, 2006 @Flexi: ...inainte de toate astea trebuie sa slabesti suruburile de 8 cu cap de imbus care strang patina intinzatoare , daca nu faci asta inainte ai toate sansele sa strici surubul intinzator. La poza 15 desfaci mai inati suruburile A, apoi piulitza B si strangi surubul C.(cu grija sa nu intinzi prea tare lantzul).Apoi in ordine inversa. P.S. ar fi bine ca aici sa se discute numai de service, plimbarile sunt pe alt topic. asa este uitasem de suruburile de fixare al intinzatorului, dar banuiesc ca putea sa-si de sie el seama de chestia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Februarie 21, 2006 Share Postat Februarie 21, 2006 despre reglarea lantisorului ....daca nu va suparati. ajut si io cit pot. e pt 600 dar in mare parte e cam la fel si 650. ausgleichende_gerechtigkeit_v1.1.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragonu Postat Februarie 21, 2006 Share Postat Februarie 21, 2006 despre reglarea lantisorului ....daca nu va suparati. ajut si io cit pot. e pt 600 dar in mare parte e cam la fel si 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Februarie 22, 2006 Share Postat Februarie 22, 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Februarie 22, 2006 Share Postat Februarie 22, 2006 Intrebare. Daca schimb cele doua tobe alea lui Igor si schimb cu una singura, racing Borla, va creste consumul? Inteleg ca automat cresc si Calutii, cica ar fi un castig de vreo 5 cai. Si este deajuns sa schimbi toba sau mai trebuie umblat si in motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flexi720609 Postat Februarie 22, 2006 Share Postat Februarie 22, 2006 Multumesc la toata lumea pt ajutor ,nu m-am lamurit daca trebuie sa dau jos capacul (de la m-alternator sau de la ambreiaj?)sau se poate intinde de afara,ca la distributie,eventual ziceti sa nu-mi bag nasul daca nu suna tare???....si o ultima intrebare:pinionul de la motor(a lantului de transmisie)are voie putin joc lateral? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvy83700 Postat Februarie 22, 2006 Share Postat Februarie 22, 2006 Salut Dragonule! Ce mai faci? Ai bagat ceva si de mine pe aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.