demoto Postat Martie 6, 2006 Share Postat Martie 6, 2006 vazut V STROMU lui as 25! lesinat langa el! scula de motor! o sa mi trebuiasca cateva sa ma trezesc ASULE! iti doresc kilometri cat toata planeta fara nici o zgarietura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Martie 7, 2006 Share Postat Martie 7, 2006 Aseara ma fost in plimbare prin centru si am trecut, asa din greseala si pe la Arc. Baietii de acolo vroia sa iasa la o plimbare care se pare a fost amanta deoarece un DR 650 RS a crapat. E vorbad e un DR rosu cu kick stareter Mai multe nu stiu nici eu, Cunoasteti careva personaju? Se pare ca e o lipsa acuta de scanteie...boala lor. Ce sa mai faci cand bobina da curent, cdi-ul e bun, iar bobina de inductie e buna?...si tot n-ai scanteie... Eventual ii dai o scanteie de la bricheta Rad eu...da' si pe mine ma paste acelasi lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragonu Postat Martie 10, 2006 Share Postat Martie 10, 2006 Se pare ca e o lipsa acuta de scanteie...boala lor. Ce sa mai faci cand bobina da curent, cdi-ul e bun, iar bobina de inductie e buna?...si tot n-ai scanteie... Eventual ii dai o scanteie de la bricheta Rad eu...da' si pe mine ma paste acelasi lucru Motivul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Martie 10, 2006 Share Postat Martie 10, 2006 Motivul? Motivul e ca subit n-are scanteie, iar bobinutza, cdi-ul si bobina de inductie sunt bune.(le-am verificat) si butonul de on-off l-am eliminat ca sa fiu mai sigur. O sa ma uit mai atent, poate e vreun contact imperfect pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Martie 10, 2006 Share Postat Martie 10, 2006 Mda...ne-am invartit pe langa ea vre-o 2 ore si tot n-am gasit unde se ascundea scanteia Foarte "simpatice " defectele astea de cacao la aprinderile electronice...e banal de reparat dar gasesti greu buba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvy83700 Postat Martie 10, 2006 Share Postat Martie 10, 2006 Salut! I-a zi Dragoane, cum ramane pentru maine??!! Sa stiu ce planuri imi fac si sa nu plec iar de acasa. Eu as vrea sa facem o mica plimbare. Astept raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragonu Postat Martie 11, 2006 Share Postat Martie 11, 2006 Salut! I-a zi Dragoane, cum ramane pentru maine??!! Sa stiu ce planuri imi fac si sa nu plec iar de acasa. Eu as vrea sa facem o mica plimbare. Astept raspuns! la 11.30 la arc fara indoiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretorian Postat Martie 11, 2006 Share Postat Martie 11, 2006 la 11.30 la arc fara indoiala. baaaaah nebunilor ploua, unde dracu va mai duceti, nu a ramas ca daca ploua nu mai mergem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragonu Postat Martie 11, 2006 Share Postat Martie 11, 2006 baaaaah nebunilor ploua, unde dracu va mai duceti, nu a ramas ca daca ploua nu mai mergem pentru ca ne-ai jignit , nu mai pupi benzina de pomana pana la Mizil.punct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zzz Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 Salutare tuturor, abia mi-am achizitionat un DR 650 SE din '97 ce stiti despre modelul asta ca io nu stiu nimic (ei aproape nimic) despre el. am mers cu el anul trecut dar putintel. ma enerveaza vremea asta caci altfel as fi veni pe la voi in Bucuresti sa stam de vorba. sunt incepator ( chiar daca am A-ul de 3 ani). mie imi plac mai mult XT-urile si am impresia ca-s mai fiabile. poate din cauza ca-s mai decomprimate. dar imi place mult si DR-ul. ma primiti in clubul vostru ? sau motorul meu e prea diferit de al vostru? e mai soft decat cele de pana in 96 ?? e mult prea soft ? daca o sa am ceva probleme...ceea ce nu cred...o sa va deranjez cu ceva intrebari sper ca distanta sa nu fie un impediment si sa ne vedm pe la intruniri toti cu DR-uri. ar fi misto daca ar fi si un club de XT-isti si sa ne unim cu ei... am io ceva babau cu XT-urile care ati incercat XT-uri? care e diferenta dintre un XT 600 E si un DR 650 SE ??? XT-urile nu prea mor cu una cu doua da si DR-ul se tine bine VA DORESC UN SEZON FULL TRAIASCA ENDURO MANIA asta e DR-ul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 Felicitari, e o motocicleta reusita. Totusi atentie la modelele 97 si 98 , se pare ca au o problema cu consecinte dezastruase daca nu ai noroc, e cunoscuta printre DR-isti ca "starter grenade" Modelele astea nu au un sistem de protectie in transmisia eletromotor-arbore, si daca la pornire iti da un "kick-back" , se sparge blocul. Coincidenta asta apare destul de rar, dar sunt destui pe afara pe care i-am auzit plangandu-se de asta . Investigheaza sa vezi ce tip de transmisie ai de la electromotor la arbore. http://groups.google.com/group/rec.motorcy...r&start=0&num=2 mai investigheaza pe forumurile de la thumpertalk.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zzz Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 uau...m-ai pus pe ganduri dar vestea buna este ca al meu e din '97 chiar inceputul lui '97 deci poate are acea protectie de cuplu cum ii zic ei... o sa ma documentez io aud un zgomot ciudat cand se opeste motoru... asta care mi-a vadut-o zice ca e normal... se aude cum inca se invarte si ceva loveste brusc si se opreste... nu mai stiu ce explicatie mi-a oferit dar nu pare sa fi daunat cu ceva...cred ca asa fac ele... acum ca ma gandesc mai bine...se aude ca un kick back... poate imi pot spune posesorii de Dr 650 SE dupa '96 care e spilul...tot asa se aude si la ei ? repet se aude ciudat cand opresc motorul ca o lovitura puternica... sper sa am noroc sa nu fie nimic... MULTAM AXA CU SCAME Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 Recently I figure out that, up to the 1997 models (T/V models), thestarter mechanism had a torque limiter. From 1998 models (W model and some X model up to the no. X2100560), this limiter was replaced by a normal gear. Moreover, by mid-1999 (X model from the no. X2100561 and Y model), the starter mechanism was once again replaced, adopting a torque limiter again. Vezi ce model ai tu si daca se potriveste intre cele fara acel limitator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 uau...m-ai pus pe ganduri dar vestea buna este ca al meu e din '97 chiar inceputul lui '97 deci poate are acea protectie de cuplu cum ii zic ei... o sa ma documentez io aud un zgomot ciudat cand se opeste motoru... asta care mi-a vadut-o zice ca e normal... se aude cum inca se invarte si ceva loveste brusc si se opreste... nu mai stiu ce explicatie mi-a oferit dar nu pare sa fi daunat cu ceva...cred ca asa fac ele... acum ca ma gandesc mai bine...se aude ca un kick back... poate imi pot spune posesorii de Dr 650 SE dupa '96 care e spilul...tot asa se aude si la ei ? repet se aude ciudat cand opresc motorul ca o lovitura puternica... sper sa am noroc sa nu fie nimic... MULTAM AXA CU SCAME mihai tu esti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fmattyi Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 Salutare tuturor! Sunt nou pe aici, dar tot posesor de DR BIG 750. Am o intrebare, pe care de cateva luni caut raspunsul si anume de unde as putea cumpara un CDI? Oare gasesc second? Si la ce pret? Acum folosesc una facuta HOME. Motorul porneste bine, dar nu mai merge peste 120 km/h, e mult mai slaba ca inainte si la frana de motor toba raspunde cu impuscaturi cat un tun si "artifici" de pana la 20 cm. De altfel cunosc deja situatia, cand se rupe arcul de la intinzatorul lantului de distributie si urmarile acestuia... Sper sa ma puteti ajuta cu sfaturi in legatura cu CDI. Exista deja clubul posesorilor de DR? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Martie 16, 2006 Share Postat Martie 16, 2006 uau...m-ai pus pe ganduri dar vestea buna este ca al meu e din '97 chiar inceputul lui '97 deci poate are acea protectie de cuplu cum ii zic ei... o sa ma documentez io aud un zgomot ciudat cand se opeste motoru... asta care mi-a vadut-o zice ca e normal... se aude cum inca se invarte si ceva loveste brusc si se opreste... nu mai stiu ce explicatie mi-a oferit dar nu pare sa fi daunat cu ceva...cred ca asa fac ele... acum ca ma gandesc mai bine...se aude ca un kick back... poate imi pot spune posesorii de Dr 650 SE dupa '96 care e spilul...tot asa se aude si la ei ? repet se aude ciudat cand opresc motorul ca o lovitura puternica... sper sa am noroc sa nu fie nimic... MULTAM AXA CU SCAME citind si alte forumuri am inteles k face asa daca opresti mot din"cheie"..contact...tu tot asa opresti mot? incearca sa -l opresti intii de la buton si apoi sa scoti cheia din contact...k cik nu mai face asa... incearca si tu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Martie 16, 2006 Share Postat Martie 16, 2006 citind si alte forumuri am inteles k face asa daca opresti mot din"cheie"..contact...tu tot asa opresti mot? incearca sa -l opresti intii de la buton si apoi sa scoti cheia din contact...k cik nu mai face asa... incearca si tu... La mine are un zgomot "misterios" cand il mai opresc cateodata, dar nu e nimic suspect. Asta dupa ce am mai stat de vb cu unii altii. Bine eu am un SP43, dar stiu ca aceste zgomote sunt specifice DR-urilor. Sa ma corecteze cineva daca vb prostii. Cat despre un club al DR-istilor, nu stiu sa existe... Eu cunosc cativa cu care mai ies, bazele unui club inca nu s-au pus... Poate e timpu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zzz Postat Martie 16, 2006 Share Postat Martie 16, 2006 (editat) Salutare din nou... deci pe rand... multumesc mult Inger' Albastru...aka Fanu ....al meu nu se incadreaza in seriile alea am verificat si seriile de pe motor si de pe cadru....corespund cu cele de pe cartea de identitate si de pe certif de inmatriculare...totu e ok....doar ca apare peste tot an fabricatie 1993....ce idioti....pe mine nu ma deranjeaza Stress L&P da mai eu sunt ....Mihai....cand iti iei motor japo ??? sau cand mergem pe undeva ??? am avut si eu jawa nu uita....sa ne vedem cu bine cand da caldura Manuel....multumesc mult....cred ca asta era....tipu de la care am luat-o numai asa o oprea....din cheie... eu am sa o opresc numai din buton cum e normal....sper sa nu-i fi daunat prea mult....a mers doar un an cu ea adica vreo 5.000 km... Multam tuturor Editat Martie 16, 2006 de zzz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Martie 16, 2006 Autor Share Postat Martie 16, 2006 @ fmattyi CDI second hand se gaseste foarte greu . Daca iei nou vezi ca CDI-ul de 750 nu e la fel cu cel de 800 , asa ca fi atent ce comanzi . Pretul este cam 15 mil . Fara CDI-ul original nu o sa-ti mearga niciodata ca lumea orice improvizatii ai incerca . Incercam sa punem bazele unui DR-Club . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zzz Postat Martie 16, 2006 Share Postat Martie 16, 2006 io ma bag la club daca e...pacat ca-s cam la distanta de unde comandati voi piese pentru DR-uri deobicei ??? vivat DR-urile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Martie 16, 2006 Share Postat Martie 16, 2006 io ma bag la club daca e...pacat ca-s cam la distanta de unde comandati voi piese pentru DR-uri deobicei ??? vivat DR-urile Eu stiu 2 reprezentantze in tara. Poate or fi mai multe... 1.Reprezentantza in Bucuresti 2.Reprezentantza in Timisoara Comanda dureaza in jur de 3 saptamani si se face dupa ce ai achitat un avans de 50% @zzz: ca sa te linistesti in privintza seriilor, suna la reprezentantza din Bucuresti, spune seria de cadru si o sa-ti zica anul de fabricatie. Da-i dreaq pe cei de la R.A.R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 17, 2006 Share Postat Martie 17, 2006 Salutare din nou... deci pe rand... multumesc mult Inger' Albastru...aka Fanu ....al meu nu se incadreaza in seriile alea am verificat si seriile de pe motor si de pe cadru....corespund cu cele de pe cartea de identitate si de pe certif de inmatriculare...totu e ok....doar ca apare peste tot an fabricatie 1993....ce idioti....pe mine nu ma deranjeaza Stress L&P da mai eu sunt ....Mihai....cand iti iei motor japo ??? sau cand mergem pe undeva ??? am avut si eu jawa nu uita....sa ne vedem cu bine cand da caldura Manuel....multumesc mult....cred ca asta era....tipu de la care am luat-o numai asa o oprea....din cheie... eu am sa o opresc numai din buton cum e normal....sper sa nu-i fi daunat prea mult....a mers doar un an cu ea adica vreo 5.000 km... Multam tuturor mergem cand vrei! merge jawa cu 110 fara probleme! japo nu stii ca de-abia mi-am bagat p.... in gatu' alor mei? astept sa-mi fac credit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zzz Postat Martie 17, 2006 Share Postat Martie 17, 2006 (editat) Eu stiu 2 reprezentantze in tara. Poate or fi mai multe... 1.Reprezentantza in Bucuresti 2.Reprezentantza in Timisoara Comanda dureaza in jur de 3 saptamani si se face dupa ce ai achitat un avans de 50% @zzz: ca sa te linistesti in privintza seriilor, suna la reprezentantza din Bucuresti, spune seria de cadru si o sa-ti zica anul de fabricatie. Da-i dreaq pe cei de la R.A.R. acum m-am linistit e din '96 sau '97 conteaza ca nu e cu probleme seriile corespund si nu par a fi masluite deci sunt linistit multam mult mergem cand vrei! merge jawa cu 110 fara probleme! japo nu stii ca de-abia mi-am bagat p.... in gatu' alor mei? astept sa-mi fac credit cred ca o sa merg cu Adrian cu XT-ul de 350 sambata sau duminica pe undeva daca e vremea buna daca esti amator...ne vedem pe la zid si facem o gasca ad-hoc nu excludem pe nimeni sau poate chiar vineri (azi) dar prin oras stress abia astept sa mergem la o intrunire...ce tare a fost la BV anu trecut Editat Martie 17, 2006 de zzz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 17, 2006 Share Postat Martie 17, 2006 hehehheheh, mie imi spui ce tare a fost? in mai ce faci? hai la cluj ca se suprapune cu ziua mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragonu Postat Martie 18, 2006 Share Postat Martie 18, 2006 (editat) La mine are un zgomot "misterios" cand il mai opresc cateodata, dar nu e nimic suspect. Asta dupa ce am mai stat de vb cu unii altii. Bine eu am un SP43, dar stiu ca aceste zgomote sunt specifice DR-urilor. Sa ma corecteze cineva daca vb prostii. Cat despre un club al DR-istilor, nu stiu sa existe... Eu cunosc cativa cu care mai ies, bazele unui club inca nu s-au pus... Poate e timpu ATENTIE DR-ISTI, curand se va infiinta oficial Clubul DR-istilor, care va avea sediul in strada Calusei nr.25.27 Tot la adresa mai sus mentionata se afla si service-ul autorizat pentru aceste Motociclete . cine este interesat sa se alature acestui club sa ma contacteze la tel. (Dragonu 0722659618) sau IvanDnepr 0724323471 io aud un zgomot ciudat cand se opeste motoru... asta care mi-a vadut-o zice ca e normal... se aude cum inca se invarte si ceva loveste brusc si se opreste... nu mai stiu ce explicatie mi-a oferit dar nu pare sa fi daunat cu ceva...cred ca asa fac ele... acum ca ma gandesc mai bine...se aude ca un kick back... poate imi pot spune posesorii de Dr 650 SE dupa '96 care e spilul...tot asa se aude si la ei ? repet se aude ciudat cand opresc motorul ca o lovitura puternica... sper sa am noroc sa nu fie nimic... Hei, ai incercat sa opresti motorul cand este la ralanti apasand scurt butonul de pornire ( demaror) ? ai sa constati ca nu se mai aude pocnetul racului de pornire. De fapt ce se intampla, in momentul in care motorul este pornit si la ralanti daca apesi butonul de pornire foarte scurt decompresorul trage si blocheaza supapele de evacuare pe pozitia deschis si degajaza compresia din cilindru oprind astfel motorul. Cauza pocnetului la oprirea motorului... daca esti interesat suna la 0722659618 si ti le explic telefonic ca ma-m plictisit sa scriu. Editat Martie 18, 2006 de Dragonu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.