Sari la conținut

Help


Postări Recomandate

Am observat de ceva vreme ca motoru meu o i-a cateodata intr-un piston, de cele mai multe ori cand o pornesc...dar m-i s-a intamplat si sa porneasca normal si dupa ceva timp de mers sa o i-a intr-un piston...

Am scos pe rand fisele...observand ca cilindrul din stanga e cu pricina....schimbat bujie...nimic, acelasi lucru, scos bujia si am verificat daca da scanteie...yock sansa Rambo!

Scotand din nou bujia, iar aceasta fiind noua se vedeau mai mult urme de ulei decat de benzina nu dadea semne de inecare...

Am mai scos din curiozitate fisa de pe dreapta cand am prinso mergand normal, iar pe cilindrul cu pricina mergea putin intrerupt.

Rog pe ce-i care au Suzuki GS 500, sau care sau lovit si ei de acesta problema sa ma ajute cu niste sfaturi...

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca gaba ulei in cilindru...

e can nashpa....

trebuie sa-i faci chiuloasa: supape+scaun supape, pastile, semeringuri supape

si mai trebuie sa-ti schimbi segmentii cu unii facuti la comanda. Daca nu ai unde, imi spui si te trimit eu la cineva.

 

Am mai facut operatia asta la un gs500 care "mergea pe carbuni"......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca gaba ulei in cilindru...

e can nashpa....

trebuie sa-i faci chiuloasa: supape+scaun supape, pastile, semeringuri supape

si mai trebuie sa-ti schimbi segmentii cu unii facuti la comanda. Daca nu ai unde, imi spui si te trimit eu la cineva.

 

Am mai facut operatia asta la un gs500 care "mergea pe carbuni"......

omul, adica frate-miu, zice ca nu da scanteie, deci ulei o baga si de-ala, dar in primul rand are probleme la partea electrica sau aprindere. nu ajunge curent la bujie sa-i dea scanteie. are vreo legatura cu faptul ca ar baga ulei in cilindru? bujia e moarta, a schimbat bujia, la fel. a fost azi in service, a pus bobina de inductie noua, la fel. deci, nici bujia, nici bobina nu aveau nimic. poate alimentarea bobinei sa aiba ceva. in afara de vreun fir intrerupt care baga curent in bobina de inductie, ar mai putea fi ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai atunci verifica asa:

-firele care duc de la CDI la bobinele de inductie

-firul de la senzorii de aprindere la CDI

-CDI-ul

 

Cel mai simplu, chemi pe cineva cu un GS care merge la tine, si bagi CDI-ul tau la el (e treaba de 2 min). Daca nu mai merge, ai aflat care e problema (partea nasoala e ca sunt scumpe ca dracu'). Daca CDI-ul tau merge pe celalalt motor, verifici firele de care ti-am zis.

Important: nu incerca invers, adica sa bagi CDI-ul bun la tine. Daca ai CDI-ul ars, exista si un motiv pentru care s-a ars, de obicei releul busit care baga tensiune f mare. Oricare ar fi problema, daca il bagi la tine ai sanse sa obtii inca un CDI ars :unsure:. Oricum, daca ajungi sa schimbi CDI-ul, verifica cu mare atentie tensiunea de alimentare si firele catre bobinele de inductie sa nu aiba izolatia roasa pe undeva si sa faca scurt cu cadrul, pentru ca astea sunt aproape singurele motive pentru care se arde un CDI.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Eu zic ca este vorba despre CDI. Asadar schimba CDI-urile intre ele si vezi daca dupa ce le schimbi va incepe sa mearga celalalt cilindru sau scoate CDI-ul bun si in locul lui pune-l pe cel prost fara a mai pune cilindrul bun. Dc. porneste inseamna ca e o problema la fisa, bobina de inductie dc. nu porneste atunci problema este 90% CDI-ul. Asfalt uscat! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifici bobina de inductie cel mai sigur , vezi daca are aceeasi rezistenta ca cealallta care merge , daca este lafel inseamna ca i buna si treci la cdi schimband cu altul bun sau daca se paote vizita circuitul imprimat si nu este impregnat cu rasina adul la noi sa l verificam

 

p.s. : daca saars bobina arede si cdi ul ,dar doar partea cu pricina

 

pe primar tre sa fie 1,8 - 2,8 Ohm

iar secundar 10 - 16 kOhm

cine sunteti "voi"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noi suntem eu si tata ,adica MARIUS si LEON, dar oricum defectul i l poti descoperi si singur ...nu trebuie sa vii cu el. deci ca sa vezi ce piesa este de vina le poti inlocui pe rand , daca inlocuiesti bobina si mere este ok, dar daca inlocuiesti cdi ul si mere ai grija ca se paote ca bobina daca este dusa sa ti arda si noul cdi , deci este mai bine de verificat bobina inainte chiar si comparand valorile cu cealalta care mere

 

 

 

 

 

daca schimba bobinele intre ele si una este arsa si o pui in cealallta parte in care este ok porneste dar dupa aprox. 30sec-1min risti sa prajesti o componenta din cdi ,deci partea buna va fi distrusa, iar daca nu se poate desface cdi ul va trebui laut altul ,concluzia este ca pana la urma oricum aflii defectul

nu sunt eu cel cu problemele de cdi si, in principiu, imi rezolv singur eeventualele defectiuni aparute pe la masini, motociclete, etc.

intrebare, cdi-ul ala nu are nici un fel de protectie la supracurent/suprasarcina/scurt?

posteaza si tu ceva scheme daca ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...