Sari la conținut

Lant


Postări Recomandate

Parerea mea ca ce isi face omu cu mina lui...Totul e sa stii. Nu am citit nicaieri de probat, ma refer la ceva sofisticat, dar una din probe e sa tragi de el unde sta asezat pe foaie in spate, si ar trebui sa nu miste mai deloc: aici intervine si uzura foii care poate amplifica acest joc, dar o foaie o apreciezi si cu ochiul atunci cind dintii au un aspect incovoiat si adinciturile dintre dinti fiind asimetrice fata de axa. Alta proba care o stiu e cu lantul scos si tinindu-l in mina intins pe lat, acesta trebuie sa aiba o incovoiere cit mai mica. In afara de defecte grave cum ar fi role saprte. Am auzit pe baieti ca exista spray pt gresare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu spray dar e o operatiune destul de complicata pt mine. Nu am decit cric lateral... si ca sa o fac ca la carte tre sa plimb moto de colo colo. In plus.. acum e tare murdar lantul asa ca nu se mai intelege om cu persoana. Cred ca trebuie un ochi de specialist. Eu nu am vazut niciodata un lant uzat.

 

Sa nu intelegeti gresit.. am facut si eu operatiunea de ungere de citeva ori.. insa m-am plictisit. Si oricum.. nu imi dau seama daca o fac bine..... as vrea sa vad macar odata la profesionisti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu lantul e o operatiune simpla.

 

Verifcare: Tragi de lant sa-l departezi de foaie fix la jumate in spate;

Daca nu se misca sau se ridica 1-2 mm-->ok, unge-l si da-i bataie

Daca se ridica de se vede juma de dinte-->incepe sa cauti un kit de lant si nu-i mai da in gura tare;

Daca se ridica de se vede un dinte intreg sau aproape :drink: -->Arunca cheile dupa dulap si nu le cauta pana nu ai alt kit sau macar lant.

 

 

Ungere pt cei cu cric lateral:

Se ridica motorul de spate pe cricul lateral in oblic , de preferat sa ai pe cineva se te ajute sa-l tina asa un minut, daca nu-->il poti salta cu un cric de masina sau o buturuga ceva bagate sub cadru in partea din spate opusa cricului lateral ; dai cu spray de peferat pe interiorul lantului exact unde se imbina zalele (de sus in jos nu lateral) , cate un jet de spray pe fiecare rand, in timp ce invarti roata cu mana sau bagata in a I-a la relanti. Dupa ungere trebuie lasata sa stea 10 min sa se fixeze sprayul, daca pleci imediat il arunca pe toate alea.

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt relatii ...... sper sa nu arunc cheile...

La serviceul ala laudat tre sa ajung si eu intr-o zi. Nu prea este in aria mea de acoperire insa nu strica niciodata un control. Unde mai pui ca asta e deja al 2-lea sezon de mers cu moto... si nu am schimbat nimic la ea. Sper sa nici nu schimb.. fie vorba intre noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi bine sa cauti in manualul de service procedura de intindere a lantului. La a mea e o procedura de imi da dureri de cap cind ma uit in ea.

Asta daca vrei sa o faci ca la carte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...