florinmotoare Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 deci cum suna si titlul,pierd uleiul pe la epurator,cam 500grame la 100km am dat jos capacul de la transmisie si am verificat sa nu cumva sa fie chiar piesa aia cu doua gauri care se invarte,lipsa,dar e bine mersi la locul ei am verificat nivelul de ulei sa nu fie prea mult,si nu e,am nivelul pe undeva intre cele doua semne de pe joja ce altceva sa mai verific?HELP! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 ...doar daca ai uzuri foarte mari in acel capac unde se invarte, si la epurator binenteles.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 carei epuratorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 (editat) mas_oyama esti de belea... e o mica piesa care daca uiti s-o "arunci" dreaqului la locul ei iti va crea MARI PROBLEME! nu-ti zic unde vine FLORIIIINEEE , vezi ca asa mi-am gripat eu un motor la Dnepr... si asta cam in 80-100 km ... un drum pana la focsani(de la ramnic)+ ceva plimbari prin oras... s-a lipit primul cuzinet de arbore... si a trebuit s-o imping 7 km pana acasa...si cand sa ajung acasa ;mai aveam ~100 metri a inceput o ploaie torentiala... aici in cazul meu au fost mai multe cauze: una este o garnitura de la baia de ulei cumparata de la GASPAR... si acum il urasc pentru "gestul" lui era dintr-un cauciuc negru si moale...care s-a "taiat" in partea dinspre cutia de viteze, si a borat si restul uleiului pe acolo...adica pe TOOAATA partea din spate a motocicletei! a doua cauza este ca am uitat sa montez epuratorul eram baut si ma "grabeam" sa ies cu motorul la plimbare... NU FACETI CA MINE: DACA LUCREZI LA MOTOCICLETA-PARTEA MECANICA SAU ORICARE PARTE , NU BETI ALCOOL! asa s-a nascut DNEPR-ul si vedeti si voi cam cum se prezinta situatia...ingineri alcoolici si a treia cauza este vina mea ca nici nu m-a durut capul sa scot burduful ala din cauciuc care face legatura dintre filtrul de aer si carburator... ERA PLIN DE ULEI "DUPA" CE M-AM RUPT DE IMPINS LA NIPRU 7 KM... vorba aia: "UNDE NU-I CAP , VAI DE PICIOARE" SFATUL MEU: NU MAI CIRCULA CU EL ASA! FA-L SI VINDE-L NIPRU NU-I MOTOR sau o fi da' n-am nimerit eu ceva OK!~ BAFTA! hai sa fiu "rezon" si sa nu mai bat campii asa aiurea... e uzura in mare in capacul in care se invarte epuratorul! nu mai stiu care e , dar trece prea mult aer+ulei pe langa el , si de-asta "mananca" ulei... practic , daca n-ar avea epurator , ORICE motor ar avea mari pierderi de putere pt. ca s-ar crea presiuni foarte mari in blocul motor , cand pistoanele ar cobora... TREBUIE SA SCHIMBI O PIESA PE UNDEVA! Editat Iunie 10, 2008 de DARK-RIDER-82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Iunie 10, 2008 Autor Share Postat Iunie 10, 2008 am inteles acum care e problema,ieri am schimbat capacul de la distributie,dar cred ca nu e de ajuns ,azi o sa schimb si epuratorul cu unul nou de pe motorul de rezerva,sa vedem ce se intampla,daca nu merge nici asa o sa fac cumva sa duc furtunul ala intr-un "recuperator de ulei" adica o sticla de plastic care va recupera uleiul,sa nu umblu cu bidonul de ulei dupa mine pe coclauri apropo ,epuratorul e o piesa care se pune in legatura cu unul din pinioanele de la distributie printr-un boltisor ,e de forma cilindrica si are doua gauri care prin rotatie deschid si inchid calea spre exterior si asa se elimina gazele din carter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 pai mah , daca ai schimbat capacul schimba si epuratorul ca e din fier , si sigur are uzura o zecime-doua de mm! si mai poti sa-i faci un fel de bucla+ o sita groasa , si uleiul se va opri "prin zona aia" si nu ti-l mai baga in cilindru! eu asa am facut si a fost OK din punctul asta de vedere... d.p.d.v. al restului de motor nu prea functiona nimic OK SA AI SPOR! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucyfire_legion Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 pana la urma care era problema?un prieten o are si el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator gabrielradulescu Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 NASOL daca a "luat-o" si motorul lui... in principiu epuratorul(piesa aia care vine pusa frumos pe axa cu came intr-un pin) are uzura mare... sau amandoua (si epuratorul si capacul de la distributie...ALA MARE PE CARE-L STIE SI-L VEDE TOATA LUMEA CAND SE UITA LA UN MOTOR DE DNEPR problema are o rezolvare simpla: o faci (cu toate costurile posibile) , si o vinzi (cu toate pierderile posibile ) SE POATE REZOLVA , nipru e motor bun eu raman la bicicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Iulie 13, 2008 Autor Share Postat Iulie 13, 2008 eu nu am rezolvat-o inca,dar am doua posibile solutii:1 merg cu el cu improvizatia de acum,inventie proprie pot spune"recuperatorul de ulei"(un pet de 250 ml atasat la furtunul ce leaga carterul de filtrul de aer,care atunci cand se umple il golesti in baia de ulei si astfel readuci nivelul la normal), 2 bucsarea capacului de distributie cu o bucsa de bronz grafitat,care are rezistenta mare la frecare si formeaza joc mai greu decat aluminiul si inlocuirea piesei de fier cu o alta facuta pe comanda,cromata dur la cota si toleranta ceruta de bucsa,altceva nu stiu ce sa fac,oricum in vara asta merg asa cu "recuperatorul" si fac pauze din 25 in 25 km pentru "recuperari" bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 (editat) e clar ca e din ajustajul de la epurator, epuratorul prin centrifugare ar trebui sa separe spuma in aer evacuat si ulei, dar nu o face ca e prea mult joc. Daca esti cuminte poate ma indur si masor cat e cota alezajului din capac. Editat Iulie 13, 2008 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Iulie 13, 2008 Autor Share Postat Iulie 13, 2008 si pentru cate beri te induri? cam asta ar fi piesa cu probleme existentiale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucyfire_legion Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 prietenul asta al meu a "scapat" mai "ieftin":sarise boltul ala de pe pinionul de la axa cu came si epuratorul se invartea de tampit,numai cand nu trebuia deschidea... tipul e din alba si nu are acces la net,va multumeste pe aceasta cale! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 NASOL si nu i-a crapat motorul de atata presiune? EU RAMAN LA BICICLETA! AZI MI-AM LUAT UNA DE DAMA & ORAS ! chiar e o diferenta fatza de MTB-uri! epuraatorul e foarte important pentru orice motor , chiar de este bugatti VEYRON! (doar electric sa nu fie bugatti-ul...) ori e kerosen? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Iulie 16, 2008 Autor Share Postat Iulie 16, 2008 si eu am rezolvat-o azi am schimbat epuratorul cu unul; gasit intr-o cutie de piese de prin casa,si e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gremlins Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 citind topicul mi-am dat seama ca poate am facut o greseala. Am scos furtunu care iese din blocu motor din filtru de aer si l-am lasat in jos printr-un filtru spre afara. Ce rol are? Sa-l bag inapoi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Iulie 21, 2008 Autor Share Postat Iulie 21, 2008 teoretic vorbind,pe acolo iese un amestec fin de ulei si aer o"ceata",sa spun asa,care ar ajuta cumva la ungerea subarului de la carburatoare, practic vorbind de cele mai multe ori,ancraseaza bujia si opreste cilindrul drept acum tu alegi,ori mergi de obicei in doua pistoane cu nipra si cumperi mai des set de reconditionare pentru carburatoare,ori te chinui cu motorul si ai grija sa cureti bine bujia cand se ancraseaza bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gremlins Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 Aleg prima varianta.Dar ma-ntreb daca suflul din bloc nu are si efect de presurizare in filtru de aer in momentul aspiratiei(pe aspiratie sufla ca vin pistoanele in bloc la unul fiind detenta la celalalt aspiratie).A incercat cineva sa conecteze la stuturile din carb.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 baga-l mah "vere" intr-o sticla de 0,5 l si leaga-l bine la gatu' sticlei... cand se umple , "faci plinul" cu ulei... in motor... sau il lasi cum era... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 (editat) pune furtunul la loc, nu strica motorului ceata aia de ulei, pana sa se ancraseze bujiile o sa-ti crape de la incins, asa ca nu-i bai. Editat Iulie 21, 2008 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.