Sari la conținut

Triumphuri in piata


gogu007
 Share

Postări Recomandate

Mda, manifestare spontana. Puteau si ei sa anunte mai bine, dar deh, atunci nu s-ar mai fi pastrat spiritul (organizatoric) mioritic. Eu am aflat absolut intamplator, trecand pe acolo, ceea ce e pacat daca tot s-au chinuit sa aduca motoare si fete...

 

Oricum, ce am vazut pe acolo: scutere, ATV-uri, cateva DragStar-uri, XT, R6 si FJR parca (nu m-am prea uitat la carenate), FZ6 Fazer, FZ6 Naked, Triumph Speed Triple, Triumph Rocket, si piesa de rezistenta (din punctul meu de vedere) un MT01.

 

Care puteti, mergeti maine pe acolo.

 

 

 

P.S. Cenaclul ideologic Mistere Misterioase prezinta 'Mirarea Zilei': de ce oare site-ul Motoland nu mentioneaza nimic despre aceasta initiativa? Asta asa, fie vorba de organizare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sdscf0875.jpg

la fata locului

 

sdscf0877.jpg

Yamaha mic

 

sdscf0880.jpg

am venit sa vedem motoare

 

sdscf0914.jpg

si ceva cruisere

 

sdscf0881.jpg

DragStar

 

sdscf0911.jpg

din nou

 

sdscf0913.jpg

tare mi-au placut semnalizatoarele...

 

sdscf0882.jpg

mi-au distras atentia

 

sdscf0883.jpg

ce sa-i faci, asta e...

 

sdscf0885.jpg

ma uit eu la motor, si ce sa vad? pe mine! era clar ceva necurat la mijloc, si nu ma refer doar la obiectivul meu care era plin de praf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspunsul meu este pentru Someone else :

 

Dragul meu, spirit mioritic ar putea fi eventual numita vesnica bascalie la care suntem mai specialisti ca orice alt popor si care nu lipseste nici din mesajul tau.

Doresc sa iti spun ca numai promovarea (in presa, radio, TV si defilari stradale) a costat peste 3000 de euro. Daca informatia nu a ajuns la tine in aceste conditii, te asigur ca este imposibil ca o informatie sa ajunga la toata lumea. Iar comertul cu motociclete nu este comparabil cu cel auto sau cel cu detergenti. Pentru noi, efortul organizatoric a fost urias dar tu nu ai de unde sa stii toate astea ; iar dupa "Mda"-ul circumspect, nici nu pari prea dispus sa-ti pui problemele altfel decat personal. Ti-as propune sa te gandesti la cateva lucruri:

1. A fost prima astfel de manifestare moto organizata vreodata in Cluj. Nici prin alte locuri nu am stiinta sa se fi intamplat lucruri asemanatoare

2. Ideea de a aduce motocicletele in strada, la indemana oricarui privitor e mult mai complicat de pus in practica decat crezi. Daca le-ai fi numarat, ai fi vazut ca erau acolo vreo 35 de motociclete, scutere si ATV-uri. Numai transportul lor (cu 4 dube, 1 camion si doua remorci) a durat 5 ore. Ca sa nu-ti mai spun de riscurile pe care el le implica si costurile aferente, avand in vedere ca Motoland nu are duba proprie, preocupata fiind sa-si cheltuie banii pe actiuni de care sa poti tu face bascalie

3. Ca tu sa te simti bine si respectat, motocicletele nu au fost ingradite in vreun fel. Am lustruit zilnic de cateva ori la ele ca ochiul tau sa nu fie deranjat de amprente, am facut fotografii gratuite pentru orice doritor, am tiparit 10.000 de flyere, am inchiriat muzica de sute de euro, am confectionat mesh-uri si bannere , podiumuri de expunere, totemuri luminoase, banda inscriptionata, am cumparat corturi, mese, scaune, am angajat 6 hostess, ne-am luptat cu primaria pentru aprobari, ne-am lasat jecmaniti de Renel, am comandat tinute personalizate, am platit chirii la domeniul public, am facut ecusoane, sepci, am hranit vreo 15 oameni (din care unii au fost angajati special pentru aceasta manifestare), am bulversat intreaga activitate a firmei pentru mai multe zile. Daca cumva iti inchipui ca profitul acopera macar o zecime din costuri, te inseli foarte tare si iti propun sa incerci si tu. Am sa-ti spun doar ca tot ce aceasta firma a castigat in ultimele sase luni s-a dus pe aceasta organizare. Dupa toate astea, ne gratulezi cu un "Mda" sceptic, pigmentat cu ironii nedisimulate. Cred ca esti prea generos ! Puteai sa mai reclami, de exemplu, ca a ploat in ambele zile si ca puteam face ceva pentru asta.

4. In ce priveste popularizarea pe sit-ul propriu, iti dau dreptate. Ultimele 4 nopti, insa, am plecat acasa la 3 dimineata iar in noaptea de dinainte nu am mai plecat deloc, ultima motocicleta am terminat-o de montat la 7:30 dimineata. Asta pentru ca sutele de complicatii cu antrepozitul vamal (singura modalitate ca tu sa poti vedea o motocicleta japoneza pe viu) s-au terminat in seara de vineri. Tu ai fi facut desigur mai bine. Iarta-ne ca existam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca m-ai luat tare - nu cred ca meritam asa un raspuns taios, dar in fine. Sunt convins ca toate astea au costat o multime de bani si de efort, insa tocmai asta era observatia mea, ca e pacat de efort daca nu are cine sa-l aprecieze. Ca eu n-am aflat, asta n-ar fi o problema mare, insa pot spune ca multi cunoscuti s-au aflat in aceeasi situatie. In definitiv nu se pune problema ca nu a fost lume; dat fiind amplasamentul, evident asta nu a fost o problema, insa ideea era ca cei intr-adevar interesati (viz. motociclistii) sa stie, ca ei sunt oricum cei care cumpara motoarele. Pentru asta se putea anunta aici pe forum, pe la intalnirile saptamanale, si prin alte locuri frecventate de noi.

 

Nu vreau sa spun prin asta ca eu stiu mai bine - nu m-am ocupat niciodata cu asa ceva, deci nu pot vorbi in cunostinta de cauza - insa asta e parerea mea, asa, de bagator de seama...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Expozitia a fost ok, motocicletele,tipele,muzica au fost toate in regula, da trebuie sa recunosc ca eu fost acolo numai dupa ce am aflat de la gogu007 de pe forum sambata de expozitie, asa ca si eu sustin parerea lui someone else ca o publicitate mai extinsa era posibila, mai ales ca un post pe forum nu costa nimic (ex: vezi baiatul cu scuterele GoPop...)

 

Ps: Rocket-ul face toti banii... :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragii mei,

Nu as vrea sa intelegeti ca ma deranjeaza criticile, observatiile. Ultima facuta de "Someone else" era chiar foarte pertinenta. Oricum eu stiu mult mai multe lucruri decat voi care vor trebui schimbate datile viitoare. Nu uitati insa cateva lucruri :

1. Publicitatea costa enorm. Am avut 10 spoturi audio pe zi, timp de vreo 5 zile. Cate trebuiau facute ? Pe cate posturi ? Ca sa nu va spun de spoturile TV care sunt exorbitante. Care este postul pe care l-ati fi ascultat voi ? Si care postul TV pe care l-ati fi urmarit ? Eu de exemplu nu ascult radio si nu ma uit la TV decat extrem de rar. Nu ies in oras decat in mare graba si foarte rar. La mine o astfel de informatie nu ar fi ajuns cu siguranta. CU caravana organizata si cu miile de flyere imprastiate, la fel cu locatia centrala eu am mizat tocmai pe un lucru care in buna masura s-a si intamplat : ca informatia sa se propage si sa ajunga la cei care cunoscutii stiu ca sunt pasionati. In plus fata de asta, nu uitati ca acolo au fost si vreo 10 scutere ; clientela lor este alta, doritorii nu fac parte dintre cei care vin la Motoland

2. Sunt nevoit sa va repet : Motoland este o firma cu 4 (patru) angajati. Nu o confundati cu vre-un Connex sau Orange si nici macar cu vre-un importator cu resurse financiare obtinute din alte surse (hartie igienica si servetele in cazul importatorului KTM-de exemplu). Pe piata moto romaneasca pana nu de mult eram SINGURA firma care traia exclusiv din motociclete si produse complementare lor. Intrebati-va cum arata iarna intr-un astfel de job, care sunt rulajele si profiturile (care, in fond, duc o firma inainte) iar eu am sa va raspund ca Marcel PETRISOR stie in acest moment minim 10 afaceri cu mult mai profitabile decat asta. Dupa 30 de ani pe doua roti si aproape un milion de kilometrii rulati am avut dorinta puternica sa nu renunt.

3. Va reamintesc ca tot lantul vanzari-profit-publicitate-vanzari, incepe totusi cu vanzarile. Aveti voi idee cum stau lucrurile in acest domeniu ? Cate motociclete noi vedeti circuland prin Cluj anul asta ? Stiti ca in comparatie cu Bucurestiul, intr-un loc ca asta trebuie sa faci eforturi de zece ori mai mari cu rezultate de zece ori mai mici ?

4. Publicitate pe forumul motociclistilor ? Poate era o idee. Nu mi-o luati in nume de rau, dar de cate ori am aruncat cate o privire aici, am gasit cu zecile injurii, chitcaieli, rasetre, ironii, bascalie. Nu cred ca ar trebui sa ne imbracam in frac atunci cand dialogam, dar a face serios si profesionist un lucru presupune sa treci de stadiul in care razi de altul. Poti sa distrugi sau poti sa construiesti. Eu am ales sa construiesc. Sunt mii de forumuri in lume, zeci dintre ele le-am vazut si eu. Sunt locurile unde, atunci cand ai nevoie gasesti o informatie, schimbi pareri. Nu batjocoresti, nu ranesti, nu jignesti. In urma cu cateva luni s-au furat doua motociclete de la Motoland iar prin bunavointa lui Dan Dobrescu ele au fost anuntate si pe forum ; stiti care a fost singura reactie notabila in FORUMUL MOTOCICLISTILOR ? "Care Motoland ? Aia cum cobori Feleacu la marginea campului ? Pai locul ala parca te invita la furat !"

5. Nu ma amagesc si stiu ca despre lucrurile bune se aude rar iar despre cele rele intotdeauna. Cineva insa ca "Someone else" (regret ca nu stiu cine esti, poate folosirea numelui propriu ne-ar face mai responsabili) care zice ca atat eu cat si angajatii mei l-am ajutat de multe ori, ar trebui sa-si aminteasca ca lucram pe rupte, de multe ori pana dupa miezul noptii pentru a face atat cat e posibil coerenta o activitate cu mii de sincope si necunoscute.

6. Nu in ultimul rand as vrea sa va amintesc ca de la nivelul lui '98 (cand mi-am cumparat o motocicleta noua din Ungaria pentru ca in Romania nu existau) cand nu puteai gasi o bujie, un litru de ulei, o placuta de frana, o anvelopa sau un filtru, sau facut pasi uriasi, determinati fie de tampiti ca noi, fie de tipi cu bani care au mirosit ca asta va ajunge curand o afacere. Vad de multe ori ca am ajuns mai pretentiosi decat occidentalii cu care eu lucrez in fiecare saptamana. Iar asta la o afacere care depaseste cu greu genunchiul broastei.

7. Multumesc pentru cuvintele bune din randurile voastre. Si multumesc in special lui Stefan Mircea BORNUZ, singurul care ne-a felicitat pentru cele doua zile pline de motociclete frumoase in piata Mihai Viteazu din Cluj, motociclete duse acolo in primul si in primul rand de dragul vostru.

 

Marcel PETRISOR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Dl Petrisor aveti dreptate...nu va suparati asa tare, mai bine va concentrati pe altceva...de exemplu ajutati-ma si pe mine sa-mi vand motorul si sa iau de la dvs triple speed ul la cere visez in fiecare noapte si zi

 

 

 

/index.php?showtopic=24047

 

ei ce ziceti? facem vreo combinatie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: Numere rosii de moto! Sa vezi ca se poate, oare cand ajunge moda si la Bucuresti? Domii politisti!!! :crack:

231283[/snapback]

Si eu am avut numere rosii ...."custom": imprimanta si laminator pt infoliere e tot ce-ti trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am avut numere rosii ...."custom": imprimanta si laminator pt infoliere e tot ce-ti trebuie.

231340[/snapback]

 

trebuia sa te faci politist :moron:, cred ca si imi luai talonul de la Husky pt decibelii care scoate .............. am mai observat o chestie ca de cand trec pe sub geamul tau ti-ai montat termopane :wink: :crack:

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...