GDan Postat Septembrie 1, 2008 Autor Share Postat Septembrie 1, 2008 Ca sa fiu auzit, mi-am luat inima in dinti, si dupa ce am incercat sa aflu cit mai multe aici am facut asta: Am inceput prin a da 12 gauri de 6 milimetri in diametru dispuse echidistant in camera D. Zgomotul s-a mai ingrosat, insa la relanti pufaia destul de nashpa. Astazi am bagat o freza si am unit doua cite doua, obtinind ceea ce ati vazut. Nu prea mi-a reusit geometria insa nu prea se vede caci e la interior. In ce priveste sunetul va pot spune ca e grozav. Cred ca se incadreaza si in limitele admise de lege. Am avut mari emotii insa se aude foarte bine. La relanti sunetul e mai gros decit inainte. Acesta se ingroasa simtitor de la 2.000-2.500 rpm. Daca nu se va incadra in limitele admise, am de gind sa-mi fac un dop demontabil care sa obtureze aceste orificii. Pina atunci ma bucur de noul sunet de MOTOR. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorad Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Ca sa fiu auzit, mi-am luat inima in dinti, si dupa ce am incercat sa aflu cit mai multe aici am facut asta: Am inceput prin a da 12 gauri de 6 milimetri in diametru dispuse echidistant in camera D. Zgomotul s-a mai ingrosat, insa la relanti pufaia destul de nashpa. Astazi am bagat o freza si am unit doua cite doua, obtinind ceea ce ati vazut. Nu prea mi-a reusit geometria insa nu prea se vede caci e la interior. In ce priveste sunetul va pot spune ca e grozav. Cred ca se incadreaza si in limitele admise de lege. Am avut mari emotii insa se aude foarte bine. La relanti sunetul e mai gros decit inainte. Acesta se ingroasa simtitor de la 2.000-2.500 rpm. Daca nu se va incadra in limitele admise, am de gind sa-mi fac un dop demontabil care sa obtureze aceste orificii. Pina atunci ma bucur de noul sunet de MOTOR. Numai bine. dupa cum se vede din foto arata destul de ok. bravo! sa speram ca vei fi mai " prezent auditiv" in trafic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Ca sa fiu auzit, mi-am luat inima in dinti, si dupa ce am incercat sa aflu cit mai multe aici am facut asta: Am inceput prin a da 12 gauri de 6 milimetri in diametru dispuse echidistant in camera D. Zgomotul s-a mai ingrosat, insa la relanti pufaia destul de nashpa. Astazi am bagat o freza si am unit doua cite doua, obtinind ceea ce ati vazut. Nu prea mi-a reusit geometria insa nu prea se vede caci e la interior. In ce priveste sunetul va pot spune ca e grozav. Cred ca se incadreaza si in limitele admise de lege. Am avut mari emotii insa se aude foarte bine. La relanti sunetul e mai gros decit inainte. Acesta se ingroasa simtitor de la 2.000-2.500 rpm. Daca nu se va incadra in limitele admise, am de gind sa-mi fac un dop demontabil care sa obtureze aceste orificii. Pina atunci ma bucur de noul sunet de MOTOR. Numai bine. e foarte simplu de facut un Db killer ...o flansa mare, in care fixezi o teava cam de 22-25 la interior, in functie de cat de tare vrei sa se auda, si cam de 10-12 cm lunga in toba, si facut un sistem prin care se poate prinde, monta si demonta foarte usor ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Oooops! Iar dai indicatii dupa ureche? Poate urmatorul LINK iti va schimba un pic "parerea", si eventual va folosi celorlalti interesati de subiect. Ride Safe! eu nici nu mai am curajul sa cetesc(stiam oricum ca nu-i prea bine pt motor).chiar azi din stocu de juma de metru al cbr ului meu am scos vreo 20 cm, deci am scurtato. am obtinut exact ce mi-am dorit. aspect frumos, mica si robusta si la sunet.....chiar nu ma asteptam, gros si destul de tare incat sa n-o mai pot porni si incalzi in spatele blocului din cauza vecinilor....sunt f multumit. cheltuiala: 1 panza flex, 1 electrod sudura , oleaca de spray negru si cu asta b'asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Ca sa fiu auzit, mi-am luat inima in dinti, si dupa ce am incercat sa aflu cit mai multe aici am facut asta:Am inceput prin a da 12 gauri de 6 milimetri in diametru dispuse echidistant in camera D. Zgomotul s-a mai ingrosat, insa la relanti pufaia destul de nashpa. Astazi am bagat o freza si am unit doua cite doua, obtinind ceea ce ati vazut. Nu prea mi-a reusit geometria insa nu prea se vede caci e la interior. In ce priveste sunetul va pot spune ca e grozav. Cred ca se incadreaza si in limitele admise de lege. Am avut mari emotii insa se aude foarte bine. La relanti sunetul e mai gros decit inainte. Acesta se ingroasa simtitor de la 2.000-2.500 rpm. Daca nu se va incadra in limitele admise, am de gind sa-mi fac un dop demontabil care sa obtureze aceste orificii. Pina atunci ma bucur de noul sunet de MOTOR. Numai bine. A influentat cu ceva mersul motorului? Se simte nevoia sa reglezi amestecul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 A influentat cu ceva mersul motorului? Se simte nevoia sa reglezi amestecul? io nu cred.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Daca nu e influentat motorul ma bag si eu Asteptam raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Daca nu e influentat motorul ma bag si eu Asteptam raspuns. azi am scoso si io la strada cu noua ''vechea noua''(adik stocu modificat) toba....1-urla de rupe, 2 nu s-a dus niciodata intr-a 5-a in 200/h, azi s-a dus lejer si urca si mai sus da nu mai aveam drum,3 pur si simplu nu s-a mai ridicat asa tare acul la apa ca inainte, 4 raspunde la fel de frumos la schimbat vitezele in turatii mari ca inainte....si 5 si cea mai mare pur si simplu nu mai simt vibratii asa mari in decelerare, sau in unele turatii constante unde cu aia stoc vibra ingrijorator (credeti-ma ca stiu sa fac diferenta in ceea ce priveste mersul motorului, e a 4-a toba pe care o schimb/modific)....sunt multumit, si de o fi sa afecteze ce poate sa ma coste? o sincronizare de carburatoare, un reglat de tacheti? cunosc motociclisti care au toba sport si au facut zeci de mii de km si n-au intampinat o problema......ride safe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Septembrie 4, 2008 Autor Share Postat Septembrie 4, 2008 A influentat cu ceva mersul motorului? Se simte nevoia sa reglezi amestecul? Nu cred ca a influentat mersul motorului. Daca te referi la cistig de putere, nu imi dau seama deoarece eu oricum nu trag prea tare de ea (6000-7000 rpm). Diferentele constau in sunetul mai gros si mai frumos (seamana in sfirsit a sunet de motor si nu de aspirator) si in miros mult, mult mai accentuat de gaze de esapament. Cineva mai experimantat zicea ca prin aceasta operatie s-ar fi imbogatit amestecul. Se poate, insa mie nu mi se pare ca miroase a benzina nearsa ci pur si simplu miros mai tare gazele. In rest, porneste la fel, merge regulat si consuma la fel. Care ar fi semnele unui amestec mai bogat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 Nu cred ca a influentat mersul motorului.Daca te referi la cistig de putere, nu imi dau seama deoarece eu oricum nu trag prea tare de ea (6000-7000 rpm). Diferentele constau in sunetul mai gros si mai frumos (seamana in sfirsit a sunet de motor si nu de aspirator) si in miros mult, mult mai accentuat de gaze de esapament. Cineva mai experimantat zicea ca prin aceasta operatie s-ar fi imbogatit amestecul. Se poate, insa mie nu mi se pare ca miroase a benzina nearsa ci pur si simplu miros mai tare gazele. In rest, porneste la fel, merge regulat si consuma la fel. Care ar fi semnele unui amestec mai bogat? bujii afumate si fum inecacios si negru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 Nu cred ca a influentat mersul motorului.Daca te referi la cistig de putere, nu imi dau seama deoarece eu oricum nu trag prea tare de ea (6000-7000 rpm). Diferentele constau in sunetul mai gros si mai frumos (seamana in sfirsit a sunet de motor si nu de aspirator) si in miros mult, mult mai accentuat de gaze de esapament. Cineva mai experimantat zicea ca prin aceasta operatie s-ar fi imbogatit amestecul. Se poate, insa mie nu mi se pare ca miroase a benzina nearsa ci pur si simplu miros mai tare gazele. In rest, porneste la fel, merge regulat si consuma la fel. Care ar fi semnele unui amestec mai bogat? M-am zapacit de tot cu amestecul ala. Pana la urma devine bogat sau sarac? Oricum, chiar daca acum e insesizabil, mersul mobrei s-ar putea sa fie mai afectat de temperaturi mai joase / altitudini mai ridicate. Ai avut vreun plan de bataie (documentat fizico-matematic-ingineresc) cu amplasarea gaurilor pentru a obtine un sunet mai gros? Sau se obtine sunet gros indiferent ce ii faci: de la scos site pana la scurtat cu totul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 M-am zapacit de tot cu amestecul ala. Pana la urma devine bogat sau sarac? Oricum, chiar daca acum e insesizabil, mersul mobrei s-ar putea sa fie mai afectat de temperaturi mai joase / altitudini mai ridicate. Ai avut vreun plan de bataie (documentat fizico-matematic-ingineresc) cu amplasarea gaurilor pentru a obtine un sunet mai gros? Sau se obtine sunet gros indiferent ce ii faci: de la scos site pana la scurtat cu totul? de obicei, teoria cu practica nu prea se potrivesc si asta ti-o spun din punct de vedere ingineresc. oricum, e mult mai simplu sa te apuci sa gauresti si sa vezi cam ce se aude decat sa te apuci sa faci km de modele matematice pentru cateva gauri. daca te joci putin cu gaurile alea, incepi sa "simti" tu modelul matematic fara sa-l scrii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Septembrie 4, 2008 Autor Share Postat Septembrie 4, 2008 (editat) bujii afumate si fum inecacios si negru. Nici vorba de fum. Sper sa fie OK. M-am zapacit de tot cu amestecul ala. Pana la urma devine bogat sau sarac? Oricum, chiar daca acum e insesizabil, mersul mobrei s-ar putea sa fie mai afectat de temperaturi mai joase / altitudini mai ridicate. Ai avut vreun plan de bataie (documentat fizico-matematic-ingineresc) cu amplasarea gaurilor pentru a obtine un sunet mai gros? Sau se obtine sunet gros indiferent ce ii faci: de la scos site pana la scurtat cu totul? Planul a fost sa aflu cite ceva de pe acest topic. Desenele de la inceput m-au luminat putin. In rest e cit se poate de logic. Am gaurit camera D in care viteza si persiunea gazelor este destul de mare. Atunci cind gaurile erau de 6 mm in diametru, curgerea devenea laminara la trecerea prin ele, prin divizarea jetului in curenti de dimensiuni mici. De aceea aparea un fisiit. Marind gaurile, curgerea turbulenta se continua in exterior si genereaza unu sunet mai gros. Nu am experienta si deci nu ma pot pronunta ca se va auzi la fel de bine la orice toba, mai ales daca nu are acelasi principiu ca la mine. Scosul sitelor face, fara doar si poate, ca toba sa se auda mai tare, insa este o operatie care presupune taierea acesteia. Scurtatul deasemenea. Gazele au tendinta de a capata o curgere laminara pe masura ce se departeaza de galeria de evacuare. Daca lungimea tobei este mai mica, este normal ca la gura acesteia zgomotul sa fie mai mare, datorita turbulentelor. In sfirsit, eu am obtinut ce am dorit cu costuri si efort minim. Studiati cu atentie constructia tobei si veti gasi calea optima pentru "imbunatatirea" acesteia. Numai bine. Editat Septembrie 4, 2008 de GDan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.