CustoMania Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 In zilele ce urmeaza o sa schimb ghidonul cu unul mai inalt, de cca 40 cm inaltime de la riser. Intrebarea mea...Unde gasesc cabluri de ambreaj, acceleratie, etc...(banuind ca daca comand unele originale, or sa fie prea scurte, fiind pt ghidonul stock). Am auzit si de varianta sa le confectionez singur cu cabluri din Obor la care sa le pun plumb in capat....Rog pe ce-i care au fost in situatia mea, sa-mi explice si mie cum au rezolvat...Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 In zilele ce urmeaza o sa schimb ghidonul cu unul mai inalt, de cca 40 cm inaltime de la riser. Intrebarea mea...Unde gasesc cabluri de ambreaj, acceleratie, etc...(banuind ca daca comand unele originale, or sa fie prea scurte, fiind pt ghidonul stock). Am auzit si de varianta sa le confectionez singur cu cabluri din Obor la care sa le pun plumb in capat....Rog pe ce-i care au fost in situatia mea, sa-mi explice si mie cum au rezolvat...Multumesc anticipat Pai cumeri camasa si cabluri mai lungi...si probabil cei de la daytona bikes iti vor putea vinde niste capeti speciali. Asa ceva se folosesc mult in ateliere sunt practice si dureaza...nu am poza sati arat despre ce vorbesc ,se monteaza pe capatul cablului si se stringe cu un surubel micut .. ..aa si cei de la customchrome au cabluri mai lungi aproape pt orce motor...numa sa sctii exact ce ai nevoie costa cam 10-15 euro cablul aici...in spania salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iunie 20, 2008 Autor Share Postat Iunie 20, 2008 Pai cumeri camasa si cabluri mai lungi...si probabil cei de la daytona bikes iti vor putea vinde niste capeti speciali. Asa ceva se folosesc mult in ateliere sunt practice si dureaza...nu am poza sati arat despre ce vorbesc ,se monteaza pe capatul cablului si se stringe cu un surubel micut .. ..aa si cei de la customchrome au cabluri mai lungi aproape pt orce motor...numa sa sctii exact ce ai nevoie costa cam 10-15 euro cablul aici...in spania salut multumesc pt raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 (editat) sau,cauti camasa cat de lunga vrei, iei o sufa,iar in capetele sufei folosesti o tija de fi 6 sau 8 o garesti transversal ii faci sanfren si gata ai o pastila.eu asa am facut la ambreiaj si nu am probleme. P.S-pastilele le cositoresti Editat Iunie 20, 2008 de cristi80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iunie 20, 2008 Autor Share Postat Iunie 20, 2008 sau,cauti camasa cat de lunga vrei, iei o sufa,iar in capetele sufei folosesti o tija de fi 6 sau 8 o garesti transversal ii faci sanfren si gata ai o pastila.eu asa am facut la ambreiaj si nu am probleme.P.S-pastilele le cositoresti Aha...am inteles . Buna si ideea asta. Ms . Tu unde ai gasit camasa de cumparat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 nu am cumparat,eu doar am reconditionat cablul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 camasa de cumparat? Camasa de cablu poti face din 2 bucati,unde se inbina pui o teava in care sa intre fest capetele si o bandajezi cu scotch de ala bun ca sa nu intre apa in cablu ca rugineste. Capete de cablu sa mai gaseau in Louis(e set de reparatie)vreo 4 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_fender Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 salutare! problema cu cablul de ambreiaj si la mine ( o problema banala, banuiesc) . s-a rupt din locul ala in care se prinde de bratul ala scurt care transmite miscarea mai departe catre discul de ambreiaj (sau ce s-a afla acolo sub motor ..e motor in V. intrebarea ar fi daca se poate face ceva cu cablul asta (banuiesc ca am pierdut doar vreo 1-2 cm din el, sau daca tre sa iau unul nou unde anume as putea gasi aici in bucuresti, ca n-as vrea sa astept 2 saptamani pana vine de la louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qaz Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Incearca la Louis in Autovit, e posibil sa gasesti pe stoc kit de reparare cabluri si sa iti faci singur unul cu care sa poti circula pana vine unul nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_fender Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Incearca la Louis in Autovit, e posibil sa gasesti pe stoc kit de reparare cabluri si sa iti faci singur unul cu care sa poti circula pana vine unul nou. merci. am aflat si eu intre timp de la darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_q Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 pe langa toate solutziile de mai sus mai e una pe care am folosit-o la a mea (tot apehanger am) Cautzi pe la atelierele de reparatii moto cabluri d-astea(acceleratie shi amb) pentru vitezane (te duci cu cablurile vechi shi ceri cu x cm mai lungi). Vitezanele au in general cabluri de ambreiaj mai lungi. Cu putin noroc, gasesti shi cablu de acceleratie. La a mea (shadow 400 cu apehanger) ambreiaju shi conducta de frana le am de la un CBX din 82, iar acceleratia am luat-o odata cu ghidonu. Ideea e ca cablurile cu capat turnat tin mai bine decat alea cu capat insurubat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.