Lt. Navarro Postat Aprilie 11, 2006 Autor Share Postat Aprilie 11, 2006 Revin p-aci... "Colierul" care se insurubeaza in blocul motor la evacuare si tine fixata teava mi se desurubeaza, a fost strans destul de tare, si iar s-a desfacut dupa fo 20-40km si da niste socuri naspa in tot ansamblul (cadru, amortizoare, bucse- sau cum le zice suportilor care tin motorul pe cadru, si toate cele) cand cotul nu e prins bine. De unde iau si eu o sticla de indicator vitezometru, ca de la vibratiile sus pomenite si "tablele" mititele care tin ansablul de "inel cromat" + garnituri + sticla(ruginite si "dezdoite" dealtfel...), m-am trezit ca mi se desfac (mai aiurea ca am apucat sa opresc, si sa sa le iau in buzunar inainte sa cada, si cand sa incerc sa le remontez mi-a cazut si s-a spart) cam 2, 3 mm mai degraba 2.5mm grosime? Anybody... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 11, 2006 Share Postat Aprilie 11, 2006 pune niste silicon termorezistent pe inelul ala, pee filet atat cat sa nu se mai desfaca usor sticla- mergi la geamgiu sa iti taie o rondela de sticla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 da 2- 3 gauri in colier si in filetul de la evacuare, da filet si baga 3 suruburi! etansezi si cu silicon si te-ai scos! de geam nu stiu ce sa zic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 is bune bujiile astea: 14NP21 (cifra termica 240) pe caldura si 14NP18 (cifra termica 225) pe racoare? sau echivalente de la alti producatori. acum e racoare sau caldura? cand fac trecerea de la un tip la altul? (la 10 grade celsius?) minskul are garnitura de chiulasa (stiu ca termenul e impropiu si ar trebui folosit doar la 4 timpi dar intelegeti la ce ma refer)? daca da din ce e facuta? klingherit, alama, otel? daca nu cu smirghel de ce granulatie (800 tind sa cred) ar trebui slefuite cele 2 suprafete pe o bucata de geam ca sa se pupe perfect si sa nu am pierderi din compresie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Aprilie 13, 2006 Autor Share Postat Aprilie 13, 2006 Si la intrebare harciogului la care caut si eu raspuns, mai adaug... ce amortizoare spate sa-i pun? Care se potrivesc, ca sa nu-i modific distanta la sol (sa ma trezesc ca-s prea mari si sa merg cu spatela mai ridicat decat fata ) ? De Ij, parca, dar de care (model)? Cam cat costa la Tunaru asa ceva? Zic de schimbat pt ca nu pot fi "reumplute" cu ulei, ca la furca ptentru ca sunt capsulate, si astea de acum sunt goale si sunt bune de instrumen de percutie cand iau o groapa (scot un sunet...) si m-arunca in sus de pe sha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 daca prin garnitura de "chiulasa" te referi la garnitura capacului, atunci poti sa-ti zic ca la voshod este din clingherit. DAR suprafetele nu sunt plane, ci intra cumva una intr-alta, contribuind astfel la etansare. tot la voshod am mers cu bujie cu cifra termica 21 si vara si iarna si n-am avut nici o problema. brisk n15yc. DAR vezi ca este un topic special pentru bujii, poate te lamuresti acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Aprilie 15, 2006 Share Postat Aprilie 15, 2006 daca prin garnitura de "chiulasa" te referi la garnitura capacului, atunci poti sa-ti zic ca la voshod este din clingherit. DAR suprafetele nu sunt plane, ci intra cumva una intr-alta, contribuind astfel la etansare. tot la voshod am mers cu bujie cu cifra termica 21 si vara si iarna si n-am avut nici o problema. brisk n15yc. DAR vezi ca este un topic special pentru bujii, poate te lamuresti acolo. ok. capacul cilindrului la mine (sau ma rog la minskul pe care incerc sa il pun pe roti) a suferit o operatie de planare pt castigarea de caluti (aiurea... ce se castiga in puterea se pierde in viatza ambielajului ). din cauza acestei modificari capacul "joaca" liber cand e pus pe cilindru (in mod normal trebuia sa stea locului, potolit) - cu motorul demontat, neprins in prezoane. acum nu mai merge oricum folosita garnitura originala . o las asa. 14NP18 mi s'a spus ca e bujia potrivita la minsk (la planeta 5 shtiu ca era bujie de vreme mai racoroasa) - astept inca sfaturi (topicul cu echivalentele de bujii nu contine nimic de minsk ) si o ultima intrebare: care este cel mai bun bec de pus in far? pt o lumina buna care sa nu imi taie din curentul pt scantei... am citit ca cel de solenza dar nu mai dau de topic nici cu searchul si intreb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 15, 2006 Share Postat Aprilie 15, 2006 ok. capacul cilindrului la mine (sau ma rog la minskul pe care incerc sa il pun pe roti) a suferit o operatie de planare pt castigarea de caluti (aiurea... ce se castiga in puterea se pierde in viatza ambielajului ). din cauza acestei modificari capacul "joaca" liber cand e pus pe cilindru (in mod normal trebuia sa stea locului, potolit) - cu motorul demontat, neprins in prezoane. acum nu mai merge oricum folosita garnitura originala . o las asa. 14NP18 mi s'a spus ca e bujia potrivita la minsk (la planeta 5 shtiu ca era bujie de vreme mai racoroasa) - astept inca sfaturi (topicul cu echivalentele de bujii nu contine nimic de minsk ) si o ultima intrebare: care este cel mai bun bec de pus in far? pt o lumina buna care sa nu imi taie din curentul pt scantei... am citit ca cel de solenza dar nu mai dau de topic nici cu searchul si intreb. la minsk circuuitul de scanteie si ala de lumini sunt complet separate obligatoriu pui bec normal de 40/45 de dacia. HAlogenele nu functioneaza in curent alternativ(prea mult) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Aprilie 17, 2006 Share Postat Aprilie 17, 2006 la minsk circuuitul de scanteie si ala de lumini sunt complet separate obligatoriu pui bec normal de 40/45 de dacia. HAlogenele nu functioneaza in curent alternativ(prea mult) ok. danke. am bagat la cap. acum alta problema. are cineva pozele cu o rezolutie mai buna din manualul de minsk?? am un minsk la saci -motorul si cutia au plecat la mester totusi pentru asamblare- si ajung sa ma intreb unde merge piesa x sau y (am dat peste niste semiluni care pana la urma am tras concluzia ca merg doar pe exteriorul amortizorului spate ) niste scheme cu diferitele elemente in sectiune, ceva... ca ma dispera neajutorarea mea in fata gramezii de fiare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Aprilie 18, 2006 Share Postat Aprilie 18, 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Aprilie 19, 2006 Share Postat Aprilie 19, 2006 poze n-am, da' am un minsk "dezbracat" in curte. daca poti tu sa pozezi piesele cu pricina sa le localizez pe minskul meu, iti pot spune unde sunt. bine, in cazul in care le dezvalui aici, sunt convins ca iti poate raspunde oricare din propritarii de minsk de p-aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Aprilie 25, 2006 Share Postat Aprilie 25, 2006 /index.php?...ndpost&p=376640 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.