Sari la conținut

Minskul MEU! (ex) posesori, sariti cu sfaturi


Lt. Navarro
 Share

Postări Recomandate

Revin p-aci...

"Colierul" care se insurubeaza in blocul motor la evacuare si tine fixata teava mi se desurubeaza, a fost strans destul de tare, si iar s-a desfacut dupa fo 20-40km si da niste socuri naspa in tot ansamblul (cadru, amortizoare, bucse- sau cum le zice suportilor care tin motorul pe cadru, si toate cele) cand cotul nu e prins bine.

 

De unde iau si eu o sticla de indicator vitezometru, ca de la vibratiile sus pomenite si "tablele" mititele care tin ansablul de "inel cromat" + garnituri + sticla(ruginite si "dezdoite" dealtfel...), m-am trezit ca mi se desfac (mai aiurea ca am apucat sa opresc, si sa sa le iau in buzunar inainte sa cada, si cand sa incerc sa le remontez mi-a cazut si s-a spart) cam 2, 3 mm mai degraba 2.5mm grosime?

 

Anybody...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 86
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator stress_L&P

da 2- 3 gauri in colier si in filetul de la evacuare, da filet si baga 3 suruburi! :angryfire: etansezi si cu silicon si te-ai scos! :goodposting: de geam nu stiu ce sa zic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

is bune bujiile astea: 14NP21 (cifra termica 240) pe caldura si 14NP18 (cifra termica 225) pe racoare? sau echivalente de la alti producatori. acum e racoare sau caldura? cand fac trecerea de la un tip la altul? (la 10 grade celsius?)

 

minskul are garnitura de chiulasa (stiu ca termenul e impropiu si ar trebui folosit doar la 4 timpi dar intelegeti la ce ma refer)? daca da din ce e facuta? klingherit, alama, otel? daca nu cu smirghel de ce granulatie (800 tind sa cred) ar trebui slefuite cele 2 suprafete pe o bucata de geam ca sa se pupe perfect si sa nu am pierderi din compresie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la intrebare harciogului la care caut si eu raspuns, mai adaug... ce amortizoare spate sa-i pun? Care se potrivesc, ca sa nu-i modific distanta la sol (sa ma trezesc ca-s prea mari si sa merg cu spatela mai ridicat decat fata :angryfire: ) ? De Ij, parca, dar de care (model)? Cam cat costa la Tunaru asa ceva?

 

Zic de schimbat pt ca nu pot fi "reumplute" cu ulei, ca la furca ptentru ca sunt capsulate, si astea de acum sunt goale si sunt bune de instrumen de percutie cand iau o groapa (scot un sunet...) si m-arunca in sus de pe sha.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca prin garnitura de "chiulasa" te referi la garnitura capacului, atunci poti sa-ti zic ca la voshod este din clingherit. DAR suprafetele nu sunt plane, ci intra cumva una intr-alta, contribuind astfel la etansare.

 

tot la voshod am mers cu bujie cu cifra termica 21 si vara si iarna si n-am avut nici o problema. brisk n15yc.

 

DAR vezi ca este un topic special pentru bujii, poate te lamuresti acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca prin garnitura de "chiulasa" te referi la garnitura capacului, atunci poti sa-ti zic ca la voshod este din clingherit. DAR suprafetele nu sunt plane, ci intra cumva una intr-alta, contribuind astfel la etansare.

 

tot la voshod am mers cu bujie cu cifra termica 21 si vara si iarna si n-am avut nici o problema. brisk n15yc.

 

DAR vezi ca este un topic special pentru bujii, poate te lamuresti acolo.

 

 

ok. capacul cilindrului la mine (sau ma rog la minskul pe care incerc sa il pun pe roti) a suferit o operatie de planare pt castigarea de caluti :angryfire: (aiurea... ce se castiga in puterea se pierde in viatza ambielajului :angryfire: ). din cauza acestei modificari capacul "joaca" liber cand e pus pe cilindru (in mod normal trebuia sa stea locului, potolit) - cu motorul demontat, neprins in prezoane. acum nu mai merge oricum folosita garnitura originala :eek: . o las asa.

 

14NP18 mi s'a spus ca e bujia potrivita la minsk (la planeta 5 shtiu ca era bujie de vreme mai racoroasa) - astept inca sfaturi (topicul cu echivalentele de bujii nu contine nimic de minsk :hurt: )

 

si o ultima intrebare: care este cel mai bun bec de pus in far? pt o lumina buna care sa nu imi taie din curentul pt scantei... am citit ca cel de solenza dar nu mai dau de topic nici cu searchul si intreb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok. capacul cilindrului la mine (sau ma rog la minskul pe care incerc sa il pun pe roti) a suferit o operatie de planare pt castigarea de caluti :angryfire: (aiurea... ce se castiga in puterea se pierde in viatza ambielajului :angryfire: ). din cauza acestei modificari capacul "joaca" liber cand e pus pe cilindru (in mod normal trebuia sa stea locului, potolit) - cu motorul demontat, neprins in prezoane. acum nu mai merge oricum folosita garnitura originala :eek: . o las asa.

 

14NP18 mi s'a spus ca e bujia potrivita la minsk (la planeta 5 shtiu ca era bujie de vreme mai racoroasa) - astept inca sfaturi (topicul cu echivalentele de bujii nu contine nimic de minsk :hurt: )

 

si o ultima intrebare: care este cel mai bun bec de pus in far? pt o lumina buna care sa nu imi taie din curentul pt scantei... am citit ca cel de solenza dar nu mai dau de topic nici cu searchul si intreb.

la minsk circuuitul de scanteie si ala de lumini sunt complet separate

obligatoriu pui bec normal de 40/45 de dacia. HAlogenele nu functioneaza in curent alternativ(prea mult)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la minsk circuuitul de scanteie si ala de lumini sunt complet separate

obligatoriu pui bec normal de 40/45 de dacia. HAlogenele nu functioneaza in curent alternativ(prea mult)

 

ok. danke. am bagat la cap.

 

acum alta problema. :angryfire:

 

are cineva pozele cu o rezolutie mai buna din manualul de minsk?? am un minsk la saci -motorul si cutia au plecat la mester totusi pentru asamblare- si ajung sa ma intreb unde merge piesa x sau y (am dat peste niste semiluni care pana la urma am tras concluzia ca merg doar pe exteriorul amortizorului spate :angryfire: )

 

niste scheme cu diferitele elemente in sectiune, ceva... ca ma dispera neajutorarea mea in fata gramezii de fiare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poze n-am, da' am un minsk "dezbracat" in curte. daca poti tu sa pozezi piesele cu pricina sa le localizez pe minskul meu, iti pot spune unde sunt.

bine, in cazul in care le dezvalui aici, sunt convins ca iti poate raspunde oricare din propritarii de minsk de p-aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...