Jump to content
Sign in to follow this  
vladut_cj

Grupul detinatorilor de Honda NSR 125

Recommended Posts

Toti cei care detin o Honda NSR 125 si nu numai sunt invitati sa posteze aici fotografii cu motoarele lor, pareri despre acestea, locuri de unde poti achizitiona piese, sfaturi pentru intretinere etc. Asfalt uscat :kali:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta-i nsr-ul meu , care il am din aprilie......despre piese nu stiu ce sa-ti spun ca nu am avut nevoie , avea demarorul defect dar l-am reparat cu un rulment( nu stiu seria ) si un set de carbuni de altenator de dacia .

Share this post


Link to post
Share on other sites
:cheers: sfat pentru tinerii de 16 ani si nu numai.cumparativa nsr de preferinta mai vechi.parereaaa mea.voi stiti.cert este ca nu ma fac altii cu nsr 98 rs 2003.nici sprint nici viteza.ba chiar am taiat un seria 5 de 150 cai pe 400m;).jar manca.cat despre defectiuni...am aproape 3000km fara absolut nimic.sunt fff fiabile si nu arata rau.nu fiti pacaliti de anul de fabricatie.astea noi arata MAI bine...asta nu inseamna ca astea vechi nu arata bine.asfalt uscat baietii :blbl: :D ...ia poze cu nsr meu...ahhh apropo imi merge 150;) :blbl: :unsure: .pretul este mai mic!!!!si e calitate.si merita...eu la 17 ani ma folosesc zilnic de el...ma distrez nu am treaba...intr'un fel imi face viata roz:) :burnout:

post-32847-1215606950_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

...super motor super senzatie nu se compara cu nimic altceva de 125...doar k nu sunt prea bune pt distante lungi in general toate in 2 timpi) de acea as vrea sa fac un schimb cu ceva in 4 timpi (honda varadero)..

post-40015-1215635167_thumb.jpg

post-40015-1215635179_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

 

Mi-am luat si eu un nsr125 de prin 92 cred.... nu am brief-ul la indemana sa ma uit exact din ce an e. E prima mea motocicleta si acum fac scoala pt cat A. Am considerat la varsta mea ca cel mai sanatos ar fi sa incep cu un motor cat mai mic macar pana "imi intru in mana". Multi prieteni motociclisti au ras de mine ca mi-am luat motor asa mic, dar prefer sa fiu prudent.... desi nu ma incadrez la categoria "tineri si nelinistiti" fiindca am aproape 30 de ani. Oricum, ca sa nu deviez de la subiect, voi reveni zilele astea cu poze. Estetic motorul nu arata foarte bine deoarece cred ca a luat ceva cazaturi la viata lui. Carenele sunt destul de zgariate si pt inceput nici nu am de gand sa le aranjez pana nu vad cum ma voi descurca cu elprin trafic. Am dat destul de putin pe el, 900 de euro, are 21kw in talon daca tin bine minte. Ocazional mi l-am mai dus pe platforma in zone "nepopulate" si m-am mai dat cu el pe-acolo. Sper ca luna asta termin scoala si o sa ne vedem pe drup. Am vazut ca 2 dintre voi sunteti din Cluj. Vreau sa va intreb daca stiti ceva mecanic bun care se baga la motoarele astea. Mai nou face o faza ciudata... cand ating 6000 rpm parca decupleaza. Asta se intampla doar in mers. Scoasa din viteza o pot tura pana la 11k rpm.

 

Numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zicea cnv ca nu-s bune motoarele in 2t la drum lung....poi parintii nostri care faceau cu mz-ul, minskul sau ij-ul drumuri super lungi cum mergeau?! si alea erau moto tot in 2t iar tehnologia era cu mult in urma celei de la motocicletele in 2t de astazi...sunt si acum mz-uri care fac drumuri lungi si oameni cu comuniste care merg peste tot cu ele....eu zic ca daca ai grija de motoreta si ea va avea grija de tine si te va duce peste tot fara pb

 

Asfalt uscat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda Nsr 1992-125cc 1100euro negociabil,neinmatriculat,toate actele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tu tre sa te lasi de pasiunea asta ca nu iti sta bine pe niciun motor..

Share this post


Link to post
Share on other sites
zicea cnv ca nu-s bune motoarele in 2t la drum lung....poi parintii nostri care faceau cu mz-ul, minskul sau ij-ul drumuri super lungi cum mergeau?! si alea erau moto tot in 2t iar tehnologia era cu mult in urma celei de la motocicletele in 2t de astazi...sunt si acum mz-uri care fac drumuri lungi si oameni cu comuniste care merg peste tot cu ele....eu zic ca daca ai grija de motoreta si ea va avea grija de tine si te va duce peste tot fara pb

 

Asfalt uscat!

Lasa ma ca atunci schimbau segmentii pe genunchi langa borna kilometrica :P) :angryfire:

Share this post


Link to post
Share on other sites
tu tre sa te lasi de pasiunea asta ca nu iti sta bine pe niciun motor..

Lasa-l ma in pace ca e gigolo omu..si ii trebuie motor pt asta...F*te omul de 3 ori pe zi si de 2 ori pe noapte..ce sa mai?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
tu tre sa te lasi de pasiunea asta ca nu iti sta bine pe niciun motor..

Nu stiam ca daca iti iei motor trebuie sa iti stea bine pe el :angryfire:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lasa-l ma in pace ca e gigolo omu..si ii trebuie motor pt asta...F*te omul de 3 ori pe zi si de 2 ori pe noapte..ce sa mai?!

 

:blbl: ;) :angryfire: :P PENAL:))

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salut!

 

Mi-am luat si eu un nsr125 de prin 92 cred.... nu am brief-ul la indemana sa ma uit exact din ce an e. E prima mea motocicleta si acum fac scoala pt cat A. Am considerat la varsta mea ca cel mai sanatos ar fi sa incep cu un motor cat mai mic macar pana "imi intru in mana". Multi prieteni motociclisti au ras de mine ca mi-am luat motor asa mic, dar prefer sa fiu prudent.... desi nu ma incadrez la categoria "tineri si nelinistiti" fiindca am aproape 30 de ani. Oricum, ca sa nu deviez de la subiect, voi reveni zilele astea cu poze. Estetic motorul nu arata foarte bine deoarece cred ca a luat ceva cazaturi la viata lui. Carenele sunt destul de zgariate si pt inceput nici nu am de gand sa le aranjez pana nu vad cum ma voi descurca cu elprin trafic. Am dat destul de putin pe el, 900 de euro, are 21kw in talon daca tin bine minte. Ocazional mi l-am mai dus pe platforma in zone "nepopulate" si m-am mai dat cu el pe-acolo. Sper ca luna asta termin scoala si o sa ne vedem pe drup. Am vazut ca 2 dintre voi sunteti din Cluj. Vreau sa va intreb daca stiti ceva mecanic bun care se baga la motoarele astea. Mai nou face o faza ciudata... cand ating 6000 rpm parca decupleaza. Asta se intampla doar in mers. Scoasa din viteza o pot tura pana la 11k rpm.

 

Numai bine!

 

Decuplarea despre care vorbesti tu e de la power valve, stai linistit ca nu e nicio problema in asta, powervalvele cupleaza dupa o anumita turatie a motorului, in cazul nsr-urilor dupa 6000rpm iar cand se intampla asta creste puterea motorului :blbl:

M-ar interesa niste piese pentru NSR-ul meu, model 98, daca cunoasteti pe cineva care aduce piese sau dezmembreaza o nsr din 98 il rog sa posteze orice informatie in legatura cu asta. Asfalt uscat si scanteie la bujii :angryfire:

 

Salut!

 

Mi-am luat si eu un nsr125 de prin 92 cred.... nu am brief-ul la indemana sa ma uit exact din ce an e. E prima mea motocicleta si acum fac scoala pt cat A. Am considerat la varsta mea ca cel mai sanatos ar fi sa incep cu un motor cat mai mic macar pana "imi intru in mana". Multi prieteni motociclisti au ras de mine ca mi-am luat motor asa mic, dar prefer sa fiu prudent.... desi nu ma incadrez la categoria "tineri si nelinistiti" fiindca am aproape 30 de ani. Oricum, ca sa nu deviez de la subiect, voi reveni zilele astea cu poze. Estetic motorul nu arata foarte bine deoarece cred ca a luat ceva cazaturi la viata lui. Carenele sunt destul de zgariate si pt inceput nici nu am de gand sa le aranjez pana nu vad cum ma voi descurca cu elprin trafic. Am dat destul de putin pe el, 900 de euro, are 21kw in talon daca tin bine minte. Ocazional mi l-am mai dus pe platforma in zone "nepopulate" si m-am mai dat cu el pe-acolo. Sper ca luna asta termin scoala si o sa ne vedem pe drup. Am vazut ca 2 dintre voi sunteti din Cluj. Vreau sa va intreb daca stiti ceva mecanic bun care se baga la motoarele astea. Mai nou face o faza ciudata... cand ating 6000 rpm parca decupleaza. Asta se intampla doar in mers. Scoasa din viteza o pot tura pana la 11k rpm.

 

Numai bine!

 

Decuplarea despre care vorbesti tu e de la power valve, stai linistit ca nu e nicio problema in asta, powervalvele cupleaza dupa o anumita turatie a motorului, in cazul nsr-urilor dupa 6000rpm iar cand se intampla asta creste puterea motorului ;)

M-ar interesa niste piese pentru NSR-ul meu, model 98, daca cunoasteti pe cineva care aduce piese sau dezmembreaza o nsr din 98 il rog sa posteze orice informatie in legatura cu asta. Asfalt uscat si scanteie la bujii :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu stiam ca daca iti iei motor trebuie sa iti stea bine pe el :angryfire:

trebuie sa ai talent cand te sui pe un motor...cand stai pe el, pozitia sa fie cat mai corecta si sa nu dai impresia de virgin care se suie prima data pe o motoreta...dar tu...nu ai niciun talent :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
trebuie sa ai talent cand te sui pe un motor...cand stai pe el, pozitia sa fie cat mai corecta si sa nu dai impresia de virgin care se suie prima data pe o motoreta...dar tu...nu ai niciun talent :angryfire:

 

Se vede ca o dai in manelarie,cu talent.

Serios?asta e nu am talent,nu's manelar.

hai sa nu mai vorbim aici ci prin pm,.scuze offtopic

Edited by Denis TM

Share this post


Link to post
Share on other sites
trebuie sa ai talent cand te sui pe un motor...cand stai pe el, pozitia sa fie cat mai corecta si sa nu dai impresia de virgin care se suie prima data pe o motoreta...dar tu...nu ai niciun talent :blbl:

 

Am deschis topicul asta cu un scop, nu ca sa te certi cu unul si cu altul, nu am nimic cu tine si nici nu te cunosc da chiar nu e topicul potrivit ca sa te certi cu unul si cu altul

on topic: astept in continuare sa postati poze cu motoarele voastre, locuri de unde se pot procura piese de schimb, sugestii de intretinere, absolut orice e legat de honda nsr 125. Asfalt uscat :angryfire:

 

trebuie sa ai talent cand te sui pe un motor...cand stai pe el, pozitia sa fie cat mai corecta si sa nu dai impresia de virgin care se suie prima data pe o motoreta...dar tu...nu ai niciun talent ;)

 

Am deschis topicul asta cu un scop, nu ca sa te certi cu unul si cu altul, nu am nimic cu tine si nici nu te cunosc da chiar nu e topicul potrivit ca sa te certi cu unul si cu altul

on topic: astept in continuare sa postati poze cu motoarele voastre, locuri de unde se pot procura piese de schimb, sugestii de intretinere, absolut orice e legat de honda nsr 125. Asfalt uscat :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
trebuie sa ai talent cand te sui pe un motor...cand stai pe el, pozitia sa fie cat mai corecta si sa nu dai impresia de virgin care se suie prima data pe o motoreta...dar tu...nu ai niciun talent :angryfire:

A scos poza cu el ma :P ...pfoaa,vroiam sa-l mai vad o data..

PS:isi ia 1100 euro pe nsr-ul ala cand nu o sa mai fie el virgin.

Edited by dOctOr

Share this post


Link to post
Share on other sites
A scos poza cu el ma :angryfire: ...pfoaa,vroiam sa-l mai vad o data..

PS:isi ia 1100 euro pe nsr-ul ala cand nu o sa mai fie el virgin.

=)))) adica niciodata ?

Denis TM: nu o dau in manele, ca sa ai talent la ceva nu inseamna ca tre sa fi manelist..dar tu esti prea prost ca sa intelegi..nu stiu de ce te mai agiti ca si-asa nu o sa iti iei vreodata o motocicleta...gata ultimul post pe topicul asta :P

 

PS: mai sunt vreo 5 topicuri despre NSR puteai sa ceri si acolo detalii

Edited by 69WRX

Share this post


Link to post
Share on other sites
=)))) adica niciodata ?

Denis TM: nu o dau in manele, ca sa ai talent la ceva nu inseamna ca tre sa fi manelist..dar tu esti prea prost ca sa intelegi..nu stiu de ce te mai agiti ca si-asa nu o sa iti iei vreodata o motocicleta...gata ultimul post pe topicul asta :angryfire:

 

PS: mai sunt vreo 5 topicuri despre NSR puteai sa ceri si acolo detalii

Nu am deschis topicul asta ca sa iti dai in cap cu cineva sau sa te certi. Stiu ca ma sunt topicuri legate despre NSR dar nici unul nu aduce ceva concret in afara de datele tehince ale acesteia si cateva comparatii cu RS-ul de 125. Topicul e deschis si pentru a fi o sectiune cu fotografiile voastre si asa cum am mai spus in celelalte posturi absolut orice tine de nsr 125 e bine venit, asa ca sincer voi cei care va certati ati cam intrat pe topicul gresit, probabil ca vreti sa aveti cat mai multe posturi sau ce? Dati-va frate in cap pe PM nu aici

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cateva poze din iesirile de astazi.

ps:NSR-ul a fost a unei italienci care la trantit pe jos,si dupa la vandut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"din iesirile de astazi"

 

ai condus tu ? sau ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cateva poze din iesirile de astazi.

ps:NSR-ul a fost a unei italienci care la trantit pe jos,si dupa la vandut.

Ti-ai luat Nsr ma ? Parca voiai sa iti iei Rs 2006

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vand sau dezmembrez eu NSR-ul . An 2004. Carenat. Inmatriculat.

In stare de functionare. Cu carenele sparte dar complete. Pret intreg 500 Euro.

 

Pentru cine e interesat : dati PM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...