Sari la conținut

Grupul detinatorilor de Honda NSR 125


Postări Recomandate

am si eu o problema:( atunci cand accelerez mai brusc moare motorul la orice turatie, daca accelerez usor pana la 6000 de turatii nu urca mai mult, tinde sa moara. sa fie de la carburator? trebuie sa il curat? pana acum urca si peste 6000 de turatii dar acum nu mai urca si moare cand o turez mai repede :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 609
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am si eu o problema:( atunci cand accelerez mai brusc moare motorul la orice turatie, daca accelerez usor pana la 6000 de turatii nu urca mai mult, tinde sa moara. sa fie de la carburator? trebuie sa il curat? pana acum urca si peste 6000 de turatii dar acum nu mai urca si moare cand o turez mai repede :goodposting:

aceasi problema o am si eu dar numai cand e rece motorul

dupa cam 30 de min isi revine la normal

eu cred ca e de la carburator(stiu sigur ca trebuie sa il curat)

cand am cumparat motocicleta am inecat-o de vreo 3 ori din cauza asta (daca se ineaca in toba miroase a benzina)

pur si simplu ii da benzina dar nu o aprinde

poate e si de la bujii

incerca sa te uiti la bujiie (iti trebuie cheie de 21 ca eu mi-am cumparat si de 16 si de 18 :agree: )

daca e neagra rau poti sa o cureti cu o pila de unghii (e mai subtire si incape intre borne)

dar sa te duci sa iti cumperi una nou (BR9ECS sau BR10ES dar neaparat cu cap detasabil)

 

si din cate am inteles cea mai mare problema a NSR-urilor e cutia de viteze

cica toate componentele din ea sunt de plastic

acum nu stiu sigur ca nu am desfacut-o

dar trebuie sa fiu atent, cand e cald afara si scade vascozitatea uleiului(cred) gasesc 2,3 picaturi sub motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceasi problema o am si eu dar numai cand e rece motorul

dupa cam 30 de min isi revine la normal

eu cred ca e de la carburator(stiu sigur ca trebuie sa il curat)

cand am cumparat motocicleta am inecat-o de vreo 3 ori din cauza asta (daca se ineaca in toba miroase a benzina)

pur si simplu ii da benzina dar nu o aprinde

poate e si de la bujii

incerca sa te uiti la bujiie (iti trebuie cheie de 21 ca eu mi-am cumparat si de 16 si de 18 :goodposting: )

daca e neagra rau poti sa o cureti cu o pila de unghii (e mai subtire si incape intre borne)

dar sa te duci sa iti cumperi una nou (BR9ECS sau BR10ES dar neaparat cu cap detasabil)

 

si din cate am inteles cea mai mare problema a NSR-urilor e cutia de viteze

cica toate componentele din ea sunt de plastic

acum nu stiu sigur ca nu am desfacut-o

dar trebuie sa fiu atent, cand e cald afara si scade vascozitatea uleiului(cred) gasesc 2,3 picaturi sub motor

pai si la mine tot cand e rece se ineaca. nu stiu daca se ineaca si cand se incalzeste ca nu am mai mers cu el de cand a inceput sa faca fazele astea.

 

cred ca o sa ii cumpar si o bujie ca e cam innegrita. cat ma ajunge o bujie din asta?

 

picaturi de ulei de ulei nu am gasit sub motor decat de la pompa de ulei ca se scurge de la un furtunas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am probleme cu nsr-ul cand e frig afara, e normal ,e un 2T :goodposting: porneste, cu socul la maxim sta pe la 2000 ture , o las 5-10 minute sa se incalzeasca putin , pun socu' la loc, accelerez putin , bag a 1-a si vreo 2 minute nu urca mai mult de ~5500 ture. dupa care merge normal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am probleme cu nsr-ul cand e frig afara, e normal ,e un 2T :agree: porneste, cu socul la maxim sta pe la 2000 ture , o las 5-10 minute sa se incalzeasca putin , pun socu' la loc, accelerez putin , bag a 1-a si vreo 2 minute nu urca mai mult de ~5500 ture. dupa care merge normal

daca accelerezi mai puternic iti moare motorul? asta e cea mai nasoala faza :goodposting:

azi am desfacut carburatorul maine ma pun sa il curat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca accelerezi mai puternic iti moare motorul? asta e cea mai nasoala faza :goodposting:

azi am desfacut carburatorul maine ma pun sa il curat

 

da si la mine moare...

cu cat trag mai mult de acceleratie cu atat scad mai rau turatia

 

eu cred ca e de la carburator

la mine mi-a mancat o bujiie in 3 saptamani

 

ai grija cum ii cureti carburatorul, ca nu e chiar asa usor

stiu ca dupa ce il cureti trebuie sa il pui pe niste ceasuri sa il reglezi ca lumea

inca o data nu ma pricep

 

cat despre cutia de viteze, asa mi-a spus tipu respectiv...

acum daca m-a mintit va mint si eu pe voi

dar cand o duc la el sa imi schimbe uleiul chiar o sa ma uit sa vad

 

ahh si bujia m-a dus undeva la 30 ron la magazinul de la cotroceni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am probleme cu nsr-ul cand e frig afara, e normal ,e un 2T :goodposting: porneste, cu socul la maxim sta pe la 2000 ture , o las 5-10 minute sa se incalzeasca putin , pun socu' la loc, accelerez putin , bag a 1-a si vreo 2 minute nu urca mai mult de ~5500 ture. dupa care merge normal

 

 

dak dupa "2 minute" merge normal incearca sa incalzesti bine motorul inainte de fiecare plecare eu asa fac si nu am nici o problema...dak il incalzesti inainte de plecare si il conduci cu grija (sa nu iti bati joc de el) nu o sa ai probleme si oricum orice motor ii recomandat sa fie incalzit inainte de plecare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stii , cand ploua si sunt 10 grade afara nu prea ai cum sa stai vreo 5 minute inainte de plecare.. si nu pot sa stau in fata scolii 20 minute pana se incalzeste calumea... plec usor , merg in 4-5000 ture vreo 3 minute, si abia dupaia pot sa ii dau blana :goodposting:

Editat de frN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stii , cand ploua si sunt 10 grade afara nu prea ai cum sa stai vreo 5 minute inainte de plecare.. si nu pot sa stau in fata scolii 20 minute pana se incalzeste calumea... plec usor , merg in 4-5000 ture vreo 3 minute, si abia dupaia pot sa ii dau blana :goodposting:

 

Eu cand plec de la servici o las vreo 2 minute

problema e ca incepe sa arda din ulei si scoate in fum infernal

iar cand ai o parcare semi inchisa cine trece pe langa tine se uita k la dacia 1300 din '69

 

am inteles ca exista si ulei 2T no smoke...

da nu stiu nici producatorul si nici de unde sa imi cumpar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand plec de la servici o las vreo 2 minute

problema e ca incepe sa arda din ulei si scoate in fum infernal

iar cand ai o parcare semi inchisa cine trece pe langa tine se uita k la dacia 1300 din '69

 

am inteles ca exista si ulei 2T no smoke...

da nu stiu nici producatorul si nici de unde sa imi cumpar...

cateva uleiuri motul au chestia asta no smoke, dar nu stiu daca chiar nu mai scoate fum.

Editat de chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cateva uleiuri motul au chestia asta no smoke, dar nu stiu daca chiar nu mai scoate fum.

 

acum ca mi-ai zis de Motul am gasit uleiul Motul 710 2T

 

http://www.motozone.ro/magazin-online/ulei...-710-2t-1l.html

 

un tip zicea pe un forum de afara ca nu ii mai scoate fum vizibil ...

acum asa o fi...

 

ca tot am ajuns la capitolul asta

voi cat de des completati recipientul de ulei de amestec?

ca eu nu stiu cat aveam cand am cumparat motorul in recipient...

de curand i-am pus o sticla de 1 litru toata...

nu de alta dar am avut surpriza sa aflu ca mai am foarte putin...

 

si alta intrebare...

 

ultimele 2 plinuri in loc sa ii pun benzina cu cifra octanica 95 am pus 99

are ceva? sau poate sa pateasca ceva nasol motorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ai un LED rosu care se aprinde cand mai e putin ulei, nu stiu exact cat.

eu pierd ulei pe la furtunul de la ulei acolo unde intra in rezervor si cand am scos uleiul s-a aprins beculetul :)

 

asta e bine...

 

acum am o problema mai mare

in timp ce veneam de la servici pe drum s-a oprit motorul

si nici ca am mai putut sa il pornesc...

 

m-am chinuit ce m-am chinuit si mi-am dat seama ca toba miroase a benzina...

deci am si inecat motorul... :goodposting: :agree: :kiss: :)

si nici nu m-am straduit prea tare (adica nu am bagat mana in gaz decat o data cand incercam sa o pornesc)

 

ma duc maine cu o bujie sa vad daca reusesc sa il pornesc...

ceea ce nu inteleg e de ce s-a oprit

mergeam deja de vreo jumatate de ora deci nu cred ca mai era problema de care vb mai devreme cu incalzitu' motorului

nu a dat nici un semn inainte ca scade in turatii

eram in treapta a 3-a si pur si simplu s-a oprit motorul...

 

de abia astept sa o trag pe dreapta sa bag niste bani in ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut .... in primavara .. vara vreau sa imi iau si eu un 125 .... cam cat costa un nsr 125 mai nou ... (2004 pe putin) .. care sa si traga in jur de 150-160 .. ? si cam care ar fi viteza de croaziera ?

multumesc ..

Editat de life_is_random33
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut .... in primavara .. vara vreau sa imi iau si eu un 125 .... cam cat costa un nsr 125 mai nou ... (2004 pe putin) .. care sa si traga in jur de 150-160 .. ? si cam care ar fi viteza de croaziera ?

multumesc ..

nsr nu se mai fabrica din 2001 2002

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut .... in primavara .. vara vreau sa imi iau si eu un 125 .... cam cat costa un nsr 125 mai nou ... (2004 pe putin) .. care sa si traga in jur de 150-160 .. ? si cam care ar fi viteza de croaziera ?

multumesc ..

sa traga 150 160 ce ? cauciuc pe spate? :goodposting: :agree:

 

astazi am curatat carburatorul

am pus o alta bujie si merge ceva mai bine, nu am apucat sa merg de cat vreo 5 minute, sa vad cum se comporta zilele astea dupa ce se incalzeste

in curand o sa ii cumpar si o bujie ca momentan am alta decat cea originala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e bine...

 

acum am o problema mai mare

in timp ce veneam de la servici pe drum s-a oprit motorul

si nici ca am mai putut sa il pornesc...

 

m-am chinuit ce m-am chinuit si mi-am dat seama ca toba miroase a benzina...

deci am si inecat motorul... :goodposting: :agree: :kiss: :)

si nici nu m-am straduit prea tare (adica nu am bagat mana in gaz decat o data cand incercam sa o pornesc)

 

ma duc maine cu o bujie sa vad daca reusesc sa il pornesc...

ceea ce nu inteleg e de ce s-a oprit

mergeam deja de vreo jumatate de ora deci nu cred ca mai era problema de care vb mai devreme cu incalzitu' motorului

nu a dat nici un semn inainte ca scade in turatii

eram in treapta a 3-a si pur si simplu s-a oprit motorul...

 

de abia astept sa o trag pe dreapta sa bag niste bani in ea

Alt set motor prietene :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alt set motor prietene :))

 

da.... de asta mi-e frica...

am vorbit cu tipul care ma ajuta cu motorul si mi-a zis ca e foarte posibil sa fie de la uleiul de amestec pe care l-am folosit pana acum...

 

o singura data am completat uleiul

 

acum am gasit fraza asta pe un site din afara

"discutia despre uleiuri este ca si discutia despre politica, fiecare are alt punct de vedere..."

dar o sa intreb oricum...

 

voi in NSR-uri, ce ulei de 2 timpi folositi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da.... de asta mi-e frica...

am vorbit cu tipul care ma ajuta cu motorul si mi-a zis ca e foarte posibil sa fie de la uleiul de amestec pe care l-am folosit pana acum...

 

o singura data am completat uleiul

 

acum am gasit fraza asta pe un site din afara

"discutia despre uleiuri este ca si discutia despre politica, fiecare are alt punct de vedere..."

dar o sa intreb oricum...

 

voi in NSR-uri, ce ulei de 2 timpi folositi?

Ideea e sa folosesti ulei full sintetic.

 

Daca ai completat o singura data uleiu si nu ti s-a aprins becul de ulei (ori a fost becu striact) si ai ramas fara ulei ori a cazut pompa de apa sau de ulei.

Editat de CostinALN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da.... de asta mi-e frica...

am vorbit cu tipul care ma ajuta cu motorul si mi-a zis ca e foarte posibil sa fie de la uleiul de amestec pe care l-am folosit pana acum...

 

o singura data am completat uleiul

 

acum am gasit fraza asta pe un site din afara

"discutia despre uleiuri este ca si discutia despre politica, fiecare are alt punct de vedere..."

dar o sa intreb oricum...

 

voi in NSR-uri, ce ulei de 2 timpi folositi?

ce ulei i-ai pus?

ma gandeam sa ii pun de data asta motul 710

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ulei i-ai pus?

ma gandeam sa ii pun de data asta motul 710

 

nu stiu ce ulei i-am pus

ca l-am cumparat in graba de la o benzinarie Mol

sigur era de 2 timpi ca m-am uitat si scria racing pe el...

 

acum stiu despre ce led e vorba

e pe cadranul de la kilometraj

ala nu s-a aprins niciodata

dar nici vasul in care sta uleiul nu a fost niciodata gol

cand l-am completat erau vreo 2 degete de ulei acolo

 

mie tipul asta mi-a recomandat castrol 927 de acum incolo

pe unele site-uri de afara ziceau astia ca e cam vascos

si ca functioneaza bine la temperaturi mai inalte

 

acum sa vad care e verdictul luni cand se ocupa de motocicleta...

 

oricum mi-am cumparat de la el un filtru de aer sport pentru ea

de abia astept sa o aud... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...