Sari la conținut

Probleme Suzuki Rf 600


Postări Recomandate

cauta manualul ... nimeni nu are de unde sa stie exact cum si unde vine sonda la motorul tau ...

La motoarele cu racire pe apa din cate stiu eu temperatura trebuie sa fie undeva la 40* C pentru o functionare eficienta a motorului, dar aceasta temperatura poate creste in functie de durata si mai ales modul e functionare al agregatului :kiss:

cauta manualul ... nimeni nu are de unde sa stie exact cum si unde vine sonda la motorul tau ...

La motoarele cu racire pe apa din cate stiu eu temperatura trebuie sa fie undeva la 40* C pentru o functionare eficienta a motorului(cand pleci de pe loc, dimineatza de exemplu, la prima pornire), dar aceasta temperatura poate creste in functie de durata si mai ales modul e functionare al agregatului :D

 

E vina mea aici ca am uitat sa specific asta ... @dani31 te-as ruga sa nu ma mai faci pusti ca nu mai sunt un drac fara minte, cel putin asa tind ca cred

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 53
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pai atunci de ce nu-ti scoti tu termostatul de pe motor si sa-l inlocuieasti cu unul care deschide la 40 de grade ? Si pe urma sa ne spui cum merge si cat consuma.

 

Durata de functionare nu este relevanta pentru ca si daca mergi 10 km si daca mergi 1000 de km motorul va avea aceeasi temperatura din cauza termostatului care deschide sau inchide circuitul spre radiator.

 

Cat despre modul de functionare daca te referi la regimul de turatii iarasi nu este relevant. Singura diferenta va fi ca termostatul va sta deschis mai mult timp dar va pastra aceeasi temperatura in motor si anume VALOAREA PENTRU CARE A FOST CREAT.

 

Singura variabila este temperatura ambianta in care lucreaza motorul, care poate face ca radiatorul si ventilatorul sa nu faca fata si motorul sa se supraincalzeasca dar toti ne ferim de aceasta situatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Termostatul ajuta motorul sa ajunga cat mai repede la temperatura de regim,reducand consumul si mai ales uzura interna a motorului !!

Japonezele sant facute sa lucreze aproape de 100 grade,mai mult fata de unele conserve(ex:Dacia la 95 deja e cam mult,camion la 90,etc).

Editat de A-L-E-X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Vizitator lznicu
La motoarele cu racire pe apa din cate stiu eu temperatura trebuie sa fie undeva la 40* C pentru o functionare eficienta a motorului, dar aceasta temperatura poate creste in functie de durata si mai ales modul e functionare al agregatului ;)

 

:scratch: :kali: :D :crack: :peace: :lol: :lol: :lol: ;)

 

Si parca ziceai ca profesorii tai sunt @bogdanawo si @belbody?!

 

 

PS: Avand in vedere ca am spus ca nu mai intru pe sectiunea de service imi cer scuze fata de ceilalti useri dar nu m-am putut abtine si promit sa nu mai intru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...