Sari la conținut

ALEX-CRUISER

Super Membru
  • Număr conținut

    1.766
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://nu am
  • Yahoo
    nu am
  • Skype
    nu am

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    BUCURESTI
  • Carnet moto din
    1989
  • Motocicleta
    Nu mai este,dar microbul rezista.....
  • Club
    CHOPERISTILOR SINGURATICI

Informații profil

  • Motociclete detinute
    MOBRA,JAWA,IJ PLANETA,SUZUKI DR 650,SUZUKI TL 1000 R,Suzuki Intruder M800

Vizitatori Recenți Profil

5.646 citiri profil

ALEX-CRUISER's Achievements

  1. Nu se compara ocolul pamantului,prin tot felul de zone,mai mult sau mai putin civilizate,cu sau fara drumuri practicabile cu aceeasi km facuti prin Europa.... Dar in alta ordine de idei,felicitari Domnului Constantin pentru pasiunea sa de a merge pe moto la o varsta inaintata,de a munci inca,cand altii de 20 ani nu isi gasesc "chemarea"catre un loc de munca. Multa sanatate !
  2. Citeste si pe aici daca nu ai facut inca acest lucru.
  3. Am vazut eu un Mercedes Actros cand aproviziona un magazin Lidl din Bucuresti. Mi-a sarit in ochi numarul de inmatriculare de culoare verde. Mai se cumpara,am vazut,dubite mici pe la unele firme mari pt curierat,livrare mancare...etc Dar poate au oferte speciale de pret ca sa le vada lumea la lucru pe strada si sa se duca vestea.
  4. Din cauza vitezei am incurcat galeriile. Sa verifici in galeria de evacuare,nu in admisie ,cum am scris mai sus. Orice sistem de alimentare cu injectie are una sau mai multe sonde Lambda.
  5. Nu cred ca are legatura bordul "made in China"cu aprinderea martorului "Check Engine" Banuiesc ca la pornire cand pui contactul se aprind si se sting toate becurile din bord inainte de a porni motorul ?? Am avut o problema asemanatoare la un Logan 1,4 benzina,mergea bine,dupa 30-45 min,nu se mai accelera,daca tineam acceleratia la podea,dadea rateuri,trosnea,facea ca toti dracii motorul. Daca il reporneam,isi revenea,mai mergea 5-10 min si iar il facea. Problema era de la o sonda Lambda,din galeria de admisie,i-am scos mufa,statea CheckEngine aprins,dar mergea fara probleme,era la vanzare...asa am si vandut-o.. PS:incearca sa scrii aici mai corect si detaliat....
  6. Dat fiind ca este motor in 2 timpi,functionarea indelungata la relanti,chiar si putin turat iese din discutie. Deci: 1.Ulei amestec bun. 6. Mers ușor pe loc drept fără turație mare sau sarcină grea,dar nu neaparat cu tr.1 sau 2,in functie de teren poti merge si mai repede pt ca ajuta motorul la racire,dar sa nu mergi subturat. Evita turatiile mari in primele ore de functionare. Preferabil sa fie racoare afara,tot pt.racire. Oprire pt.racire numai daca exista simptome de calare. "Si bine înțeles o săptămână două mers cu grijă fără turații în exces fără sarcini grele"--Corect !
  7. Fara scule si fara minim de cunostinte nu faci nimic. Platina o fi ea curata,dar trebuie si bine reglata. Pe acolo mai e un condensator. Trebuie sa vina curent in bobina,bateria sa fie incarcata….etc
  8. A intrat in Greva spontana,doar e si ea angajata . Nu te mai vrea ca esti in tabara termicelor,o vorbesti de rau….etc Cotetul ala de 20 ani a fost facut cu simt de raspundere si mandrie pt.emblema pe care o poarta.
  9. Toti cei care vand moto sau auto,”le moare vaca” cand te duci cu vreo problema la garantie. La Iveco,de exemplu furtunele de cauciuc nu au decat un an garantie. Restul componentelor au 2 ani,dar garantia poate fi anulata din cauza folosirii unor lichide necorespunzatoare…..no comment.
  10. Turometrul nu arata bine,posibil din cauza schimbarii CDI-ului,din cate stiu de pe acolo isi ia impulsurile pt.turometru. Cand ajunge pe rosu,dupa urechea mea ,in realitate nu ai mai mult de 5000 rpm.
  11. Aoleu,mama,ce făcuși nene,nu ai citit nimic pe aci si ai intrat direct fluierand in biserică
  12. O parte din raspunsul la problema,l-ai dat singur....carburatorul.. Daca merge mai bine cu altul,clar celalant era cu probleme,asa cum ai zis si tu,curgea benzina din el,ai grija ca poate mai faci si vreo belea pt 112 .... Ca sa "pui la punct"un motor cu carburator,se iau in calcul mai multe: 1. amestecul carburant livrat de carburator,nivel dat de plutitor,jiglere in buna stare,curatare interioara,membrane de cauciuc...etc 2.aprinderea acelui amestec,adica bujie buna si potrivita,fise care nu "fura"curent,bobina care sa dea acel curent. 3.compresia ,daca dupa rezolvarea celor de mai sus,tot nu porneste bine sau porneste greu si scoate fum albastru. 4.joc la supape-culbutori daca compresia este mica,daca acel joc este ok,inseamna un segmenti uzati,problema care poate se rezolva temporar cu segmentare(carpeala) sau cu reparatie capitala a ansamblului cilindru-piston-segmenti,lucru care este foarte costisitor si nu se merita.
  13. Io cand oi fi bogat tare pa persoana fizica,imi iau un Muscle Car de ala American,6000 benzina,cu carburatorul scos prin capota,dimineata dupa ora 8 ridic capota,o pornesc,imi pun masuta de camping langa ea si imi beau cafeaua care vibreza da la unda de soc a celor 4 tobe de sub masina.
  14. E una misto pe Olx,dar e la Timisoara…..700 km….pana in 6000 €….
  15. Feisbuc ne a suflat si lada de bere ,nu se multumeste cu meleoanele de dolari. Ps:arata misto motorul in combinatia aia de culori. Spor la treaba.
×
×
  • Creează nouă...