Sari la conținut

Vitezane 600cc Vs 1000cc


RaceTuning
 Share

Daca v-ati lua speed mai nou de 6 ani ce ati alege?  

565 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Eu am 600 RR din 2003 si m-am dat pe un R6 din 2006. Mi s-a parut mult mai sportiva, si implicit mult mai brutala. Nu stiu, poate doar mi s-a parut, insa nu cred..

Nu ti s-a parut. Diferentele sunt notabile si prapastia dintre generatii adanca. Greu de comparat, cand la fiecare 2 ani are loc cate o ®evolutie in lumea sportbike. R6 2006 are destule kg in minus si cativa CP in plus fata de prima generatie 600RR, care avea destule minusuri...cel mai notabil fiind totusi la bicicleta, respectiv lipsa unei furci upside-down :P inexplicabil!!!

De aceea, cred eu, merita comparate modelele din aceiasi ani, pentru a vedea cum a abordat fiecare constructor piata. fiecare marca, cu farmecul si atuurile sale; pana una alta, noi oricum cumparam ce ne place. Nu cred ca un fan adevarat Kawasaki, de exemplu, ar trece pe un Suzuki sa zicem doar pentru ca anul acesta Zx6-le e mai slab cotat de profesionisti decat gsx-r600. Vorbim pur ipotetic aici. Va astepta pana la anul, cand cu siguranta va sosi revansa kawasaki....si tot asa....in final, motoare slabe la clasele ss si sbk nu se mai fac demult. Doar foarte bune si exceptionale..... :makeout:

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 173
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Stiu ca nu e supersportiva dar eu m-am pricopsit cu un Suzuki Bandit de 1200 dupa ce unica predecesoare fusese o Aprilia Pegaso de 650. OOOOOOOOOOOOOOO :P Ma simt asa de bine pe ea incat nu vad o explicatie logica pentru care as vrea vreodata sa cobor la 600. Adevarul e ca e cam brutala dar cu pasi mici supravietuim fiecarei zile!

 

Ai vrea 600 in cazul in care mergi des sa te dai la rupere pe serpentine si n-ai chef sa dea aia cu polizoare de 600 ture in jurul tau in timp ce incerci sa mergi tare. :makeout: Nu generalizez. Aici vb de B6 si B12. 1200le e de mers drept daca l compari cu 600le.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiai ca de la xenon castigi 4-5 cai garantat, practic sparge aerul

Sa nu mai vb de neoane sau alte beculete care fac motocicleta extrem de aerodinamica

 

:scratch:

 

Da, da stii ca pierzi la accelerari pt ca se ingreuneaza monopostu nu? :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, da stii ca pierzi la accelerari pt ca se ingreuneaza monopostu nu? :peace:

 

Ba da voi sunte-ti chiar nesimtiti...n-ati vazut niciunu Torque sau Biker Boyz...?Necunoscatorilor :scratch:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:kali: :D :crack: ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am ales Suzuki GSX-R 600 k8, f manevrabil si foarte ascultatoare... amortizorul de ghidon mi se pare destul de bun si cauciucurile cu care vine- bridgestone pe ploaie, asfalt udat cu stropitoarea nu sunt foarte bune... prima impresie, pe frane sta bine.

Editat de iuliano
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo ne bucuram ca iti place gsxr 600 2008

Ba tu te oftici ca nu si-a luat pocnitoarea aia de zx6 2008 urata cu spume pe care dac-o vezi noaptea nu mai dormi o saptamana de spaima :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da...si ala e urat......noroc ca in 2005-2006 l-au facut pe al meu e cel mai frumos :bounce:

 

 

Am votat kawasaki 600, iar modelul 2007-2008 nu mi se pare deloc urat deasta l-am si ales.

Dc .vorbim de urat sa spunem ZX 10 2007-2008.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza cu manevrabilitatea unui 600 pe langa un 750 sau chiar 1000 ss e aceeasi prosteala ca si diferentza de viteza maxima intre un 600, 750 sau 1000 si utilitatea acesteia pe drumuri publice...adica la maxim 109kmph reali cat ai voie p-afara( ca autostrazi practic n-avem :rock: .....avem tot atatea cat circuite) si un 750 si un 1000 chiar si un 1100-1200 sau hayabusa sunt practic la fel de usor de manevrat......atata ca, cu acestea din urma ai cai destui si-n ture mai mici :bounce:

....faza asta mi-a spus-o recent cineva care a mers cu mult mai multe vitezane decat multi speed-isti.....ma gandeam eu ca-i cam asa, dar acuma mi s-a confirmat si de cineva mai specialist :D

Oricum pt cineva de statura mai mica(sub 1.70 si 70 de kile) probabil ca-i mai bun 600-le, dar pt unu care are 1.85-1.90 sunt convins ca mult mai bine ii sta pe ceva de la 750cc in sus, iar pt cei peste 1.90 nici pe sport-turer mare nu cred ca stau prea bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Pe langa consum...manevrabilitate intretinere........Romania ,si cost , este la inceputul si in plina floare a fenomenului moto...Si din aceste aspecte adaugandu-se k multi incepatori sunt totusi constienti aleg ceva de 600.........Cat despre viteza sunt apropiate....Stiind k sunt limitate la 299km/h....la cele de 1000 si una de 600 atinge aprox , max 280...Cei care cred k in Romania nu sunt drumuri de astfel viteze ...pot afla k se fac si astfel de "recorduri" pe drumurile patriei cum e acel clip cu un Kawasaki cu 299 prin serpentine...parerea mea....... :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa consum...manevrabilitate intretinere........Romania ,si cost , este la inceputul si in plina floare a fenomenului moto...Si din aceste aspecte adaugandu-se k multi incepatori sunt totusi constienti aleg ceva de 600.........Cat despre viteza sunt apropiate....Stiind k sunt limitate la 299km/h....la cele de 1000 si una de 600 atinge aprox , max 280...Cei care cred k in Romania nu sunt drumuri de astfel viteze ...pot afla k se fac si astfel de "recorduri" pe drumurile patriei cum e acel clip cu un Kawasaki cu 299 prin serpentine...parerea mea....... :rock:

 

Eh....limitatorul se mai si poate scoate :)

Oricum eu nu mi-as lua o motocicleta/masina limitata in veci din principiul ca prin limitarea respectiva clientu e indirect jignit(mai pe romaneste e facut prost)......si sa mai dau si vo 10-20 de E pt softul pt limitare :bounce: ....prosteala pe fatza ce mai, ca oricum real putzine motociclete prind 290 daramite 300....

.....ooooo da ii mare diferentza intre un accident la 290 la ora si unul la 305 :P .....mai ales la motociclete :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
M-am mirat si eu de reactia lui, recunosc, si am pus pe seama glumei restul de warn-uri in urma citirii logului, ca d-aia am murit de ras

Ma gandesc ca ati avut vrodata ceva de impartit si a fost subiectiv atunci cand poate ai calcat pe bec, astfel intrecand si el masura...

Si totusi sa nu fim rai, pt ca uite...eu in ani de stat pe forum(il citesc de prin 2004) am cam inceput sa cunosc lumea, si fiind obiectiv, nici tu si nici el nu mi-ati dat impresia de oameni care merita ocoliti.Pe Stres il cunosc de mult de pe forum dar si in realitate, si iti spun acum sincer ca este in realitate un om foarte ok, care ajuta si cu sfaturi pertinente, dar si un bun amic cu care crede-ma te intelegi la o bere/distractie...Si daca vorbeste uneori de sus, in general de mecanica, poate vb ca e felul lui de a fi, dar se pricepe pe bune la motociclism, mai ales la mecanica si tuning, deci pe treaba cu moto chiar e un om in care altii se pot baza in a-i cere sfatul si a primi un sfat bun Deci nu e chiar un om de nimic...

 

Asa ca mai bine va linistiti si va impacati, si uitandu-ma la nickul tau, sunt sigur ca v-ati intelege pe tema tuningului.

 

Si acum am fost strict obiectiv...nu zic ca n-a gresit poate abuzand de warnuiala, pt ca ma uitam la diferenta de timp dintre avertismente, dar vreau sa incerc sa fac ca spiritele sa nu se incinga si sa nu se ajunga la raca serioasa intre niste oameni care de exemplu mie imi par amandoi ok, oameni care ar putea sa se inteleaga bine pe subiectul moto...

 

PS: de la warnurile de ni le dadeam la caterinca intre noi(moderatorii) atunci cand eram pe Urban n-am mai vazut un warn log care sa ma amuze asa copios precum al tau Tare, recunosc...cred ca esti unic pe forumu asta in acest moment, ar trebui sa te mandresti cu asta :D

 

Faza e ca el asa de infailibil se credea(parca era buricul pamantului mecanicii si dadea cu tifla, si vb de prea sus, ca nici cu prajina nu-i ajungeai la nas, de parca el ii prepara motorul de cursa a lui Rossi si Ferrariul lui Schumi :lol:) incat nici macar nu sa recunoasca ca a gresit, ci sa accepte ca nu a cuprins toate aspectele unei situatii. Concret era vb de consumul unui speed de 600 vs unuia de 900-1000 si +1000, la care el sustinea generalizand ca un 600 consuma cu 10-20% mai mult decat un miar; la care eu ii ziceam ca in situatia de mers "batraneste" si mai mult am zis legal si la consum, 600-le ia mai putin cu aprox 5-10%; la care el cu un orgoliu tzaranesc zicea ca nu se mai oboseste sa-mi explice si mie ca oricum 600 ia mai mult decat miarul. Eu atunci intr-adevar l-am luat putin peste picior(nu-i nimik personal, o fac si cu clienti necunoscatori care cred ca stiu o treaba) si i-am zis ca atunci ar trebui sa avem motoare de oras de la 1000 in sus, si masini cu motoare de la 2000 in sus iar Hummerul ar trebui sa fie masina economica de oras :banana:

Treaba cea mai ciudata e ca atunci max 2 useri daca m-au sustinut(totusi pe el cred ca nici unu) si acuma cand am zis in topicul facut de mine recent cu "de ce 600cmc clasa ss" cand am zis ca in regim racing de 200-250kmph 600-le consuma mai mult decat miarul, au aparut vre-o 3 care au zis ca consuma tot mai mult miarul.....acuma eu ce sa mai inteleg, mai ales ca nu am avut 600ss sa merg racing cu el ca sa vad care e faza si sa compar macar cu +1000 :cheers:

Eu n-am nimik cu el, si m-as impaca cu el, daca ar cobora cu mandria macar la un nivel apropiat de al meu :lol:

Mesaj completat

Cat despre warn.....din fericire nu mai sunt unic.....am revenit la vechiul 10%.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Faza e ca el asa de infailibil se credea(parca era buricul pamantului mecanicii si dadea cu tifla, si vb de prea sus, ca nici cu prajina nu-i ajungeai la nas, de parca el ii prepara motorul de cursa a lui Rossi si Ferrariul lui Schumi :lol:) incat nici macar nu sa recunoasca ca a gresit, ci sa accepte ca nu a cuprins toate aspectele unei situatii. Concret era vb de consumul unui speed de 600 vs unuia de 900-1000 si +1000, la care el sustinea generalizand ca un 600 consuma cu 10-20% mai mult decat un miar; la care eu ii ziceam ca in situatia de mers "batraneste" si mai mult am zis legal si la consum, 600-le ia mai putin cu aprox 5-10%; la care el cu un orgoliu tzaranesc zicea ca nu se mai oboseste sa-mi explice si mie ca oricum 600 ia mai mult decat miarul. Eu atunci intr-adevar l-am luat putin peste picior(nu-i nimik personal, o fac si cu clienti necunoscatori care cred ca stiu o treaba) si i-am zis ca atunci ar trebui sa avem motoare de oras de la 1000 in sus, si masini cu motoare de la 2000 in sus iar Hummerul ar trebui sa fie masina economica de oras :D

Treaba cea mai ciudata e ca atunci max 2 useri daca m-au sustinut(totusi pe el cred ca nici unu) si acuma cand am zis in topicul facut de mine recent cu "de ce 600cmc clasa ss" cand am zis ca in regim racing de 200-250kmph 600-le consuma mai mult decat miarul, au aparut vre-o 3 care au zis ca consuma tot mai mult miarul.....acuma eu ce sa mai inteleg, mai ales ca nu am avut 600ss sa merg racing cu el ca sa vad care e faza si sa compar macar cu +1000 :cheers:

Eu n-am nimik cu el, si m-as impaca cu el, daca ar cobora cu mandria macar la un nivel apropiat de al meu :lol:

Mesaj completat

Cat despre warn.....din fericire nu mai sunt unic.....am revenit la vechiul 10%.....

 

 

era vorba de motoare eficente, nu de motoare neaparat fiabile multi, multi km. inca imi mai sustin parerea. aprilia mille ia 6% la viteza medie (are computer de bord care tine minte viteza medie) de 132-143 (depinde de calatorie dar sub 130 nu cobor decat rar, plus opriri, indiferent ca sunt de o tigara sau de un semafor, tot franezi destul de mult si accelerezi destul de mult, ca doar esti la drum, nu la curse) pe cand rf-ul in acelasi stil de mers ia cam 8-9. asta afara. crede-ma, ambele sunt reglate cum trebuie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era vorba de motoare eficente, nu de motoare neaparat fiabile multi, multi km. inca imi mai sustin parerea. aprilia mille ia 6% la viteza medie (are computer de bord care tine minte viteza medie) de 132-143 (depinde de calatorie dar sub 130 nu cobor decat rar, plus opriri, indiferent ca sunt de o tigara sau de un semafor, tot franezi destul de mult si accelerezi destul de mult, ca doar esti la drum, nu la curse) pe cand rf-ul in acelasi stil de mers ia cam 8-9. asta afara. crede-ma, ambele sunt reglate cum trebuie...

 

Discutia asta e cam offtopic pe-aici.....trebuia purtata in alta parte, in topicul respectiv;)

Oricum te cred ca la acelas mod de mers cum ai zis mai sus consuma ambele(desi stiu cine a avut rf600 si-i lua 7 in medie la mers sportiv, da marog....), pt ca:

1. Pt acelas nivel de mers nu esti in aceleasi ture, cu 600-le fiind cu 50% mai turat

2. Pt ca hai sa fim serioasi, rf-ul e un model vechi si implicit motorul e mai ineficient decat mille de la aprilia

faza era ca, daca vrei poti scoate un consum mai bun cu 600-le decat cu miarul, dar numai la mers chinuit, anume in treptele 1-2-3 prin oras cu 600, unde pt calcatura miarului nu poti schimba mai sus de 2 la acesta :cheers:

Oricum diferenta aia mica de consum nu merita sa mai facem in continuare offtopic! Daca continuam nush daca nu o sa mai plece din membrii....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutia asta e cam offtopic pe-aici.....trebuia purtata in alta parte, in topicul respectiv;)

Oricum te cred ca la acelas mod de mers cum ai zis mai sus consuma ambele(desi stiu cine a avut rf600 si-i lua 7 in medie la mers sportiv, da marog....), pt ca:

1. Pt acelas nivel de mers nu esti in aceleasi ture, cu 600-le fiind cu 50% mai turat

2. Pt ca hai sa fim serioasi, rf-ul e un model vechi si implicit motorul e mai ineficient decat mille de la aprilia

faza era ca, daca vrei poti scoate un consum mai bun cu 600-le decat cu miarul, dar numai la mers chinuit, anume in treptele 1-2-3 prin oras cu 600, unde pt calcatura miarului nu poti schimba mai sus de 2 la acesta :lol:

Oricum diferenta aia mica de consum nu merita sa mai facem in continuare offtopic! Daca continuam nush daca nu o sa mai plece din membrii....

Discutia am mutat-o aici, daca tot vorbiti despre modele 600 vs modele 1000, in speranta ca poate va iesi o discutie faina, si mai ales, utila :D

Asadar, continuati va rog, dar cu bun simt, si nu va mai atacati asa in urma unor contraziceri, incat sa va suparati sau sa va vorbiti urat...

 

:lol:

 

Deci, dupa aproape 2 ani de zile, cu scuzele de rigoare....UP

 

Ontopic: votat sub 600, alta marca....cele mai putine voturi :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...