Nechifor Solitaru' Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 Asta ca sa nu aud de supermoto cu motor de exc. Da ce are ? Nu uita că treaba asta cu supermoto s-a inventat pentru curse, factor distracție 100%. Cînd s-a inventat conceptul oamenii nu se gîndeau că se va ajunge să faci piața cu ele sau să mergi la mare cu pasager Eu am avut EXC supermoto, Âşi acum am Husaberg. Pot să-ți spun că la Husaberg, cel puțin, motorul pentru SM Âşi cel de enduro sînt identice (inclusiv rapoartele din cutie), diferă doar cel de cross, dacă nu mă înÂşel. Diferența între modelele SM Âşi enduro (vorbim de fabrică, nu DIY) stau în roți, suspensii, frînă față Âşi lungimea basculei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogd_and Postat Iulie 15, 2008 Autor Share Postat Iulie 15, 2008 misto, s-a spart colivia si s-au incalecat rolele, nu? nu chiar.. pur si simplu e blocat bratul ambielajului la imbinarea aceea ce asigura mobilitatea ... nu stiu exact termenii tehnici.. banuiesc ca nu se mai poate repara .. deja am comandat unu nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 (editat) Cred ca problema e ca ai mers cu ea prea turata si prea mult timp. Nu ti-ai dat seama ca iti curgea ulei? Sau doar picura?Oricum, cred ca nu aveai indicator de temperatura la ulei (ca deh e mobra Redi tu Reising, si ar fi incurcat-o greutatea celor 2 fire in plus), ca daca ti se aprindea beculetul ala insemna ca temperatura crescuse nepermis de mult si iti puteai da seama ca ai mai putin ulei decat trebuie. Eu cand i-am intrebat pe-aia de la KTM de ce-i tot timpul service-ul plin mi-au zis ca: "pen'ca's multe dom'le"! De castigat se castiga super bine, dar e si mult de munca. Si aici e problema. Ma tu nu ai avut bani de ktm si acum te comporti ca un baietel care a fost refuzat de o fata si o face curva,panarama etc Ce sa zic ghinion cumulat cu delasare si putina stupiditate. Ai scurgeri de ulei?incerci sa le rezolvi inainte sa te rezove ia pe tine cum in cazul de fata s-a si intamplat.Bafta la reparatie si data viitoare sa fi mai atent pe nivelu de ulei daca tot sti ca ai scurgeri. sindromul ktm este acela ca daca iti iei unu, merge bine si e ok, atata timp cat il ingrijesti mai bine decat iti ingrijesti copilul sunt motoare ok, dar pretentioase... bogdane, din ce-mi aduc eu aminte, parca pedala nu actioneaza direct ambielajul...lucreaza pe ambreiaj, ala fiind cuplat de ambielaj prin pinioane dintate...a trecut peste un an, si am cam uitat cum e exact smecheria(aveam si poze din timpul dezmembrarii, dar s-a belit hdd-u si le-am pierdut...erau pas cu pas ) bun deci, eu am o vaga banuiala...buba renumita la ktm este ungerea...are fantele de ungere care fac legatura dintre ambielaj si cutie, prea mici...daca a fost forjat in tinerete, nu i s-a facut schimbul de ulei asa cum e indicat(adica pana in 5000 daca se merge normal si la cateva ore daca se merge in regim de hard enduro/cross), si filtrul nu i s-a schimbat....exista mereu riscu sa faca poc ambielajul... eu am patit-o cu pilitura...surubul ala magnetic care strange pilitura n-a mai facut fata, filtrul nu fusese schimbat de catre imbecilul de proprietar, si gaurelele pt ungere fiind prea mici, ghiciti voi cum a mers motorul ala, cu ungere la ambielaj, nema... pagubele au fost: colivia si biela distruse, si segmentul de ungere...spre bucuria lui....in alt caz, asemanator, aproape identic, am constatat piston scos cu lingurita din motor, facut bucati... sper sa nu fie asta, dar cum a zis ca e blocat total cand incearca sa dea la pedala, la asta m-am gandit...sa speram ca nu-i asa... motoru de ktm, neintretinut corespunzator, aduce pe lume multa pilitura sfat pt initiator: daca tot desfaci motoru, alezeaza gaurile alea, sa nu mai existe riscu sa se infunde au...acu am vazut da un AAAU d-ala grav nu stiu daca e indicat sa largesti acele gauri pt ca pierzi presiune mai astept pareri Editat Iulie 15, 2008 de icv45 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catul Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 (editat) nu chiar.. pur si simplu e blocat bratul ambielajului la imbinarea aceea ce asigura mobilitatea ... nu stiu exact termenii tehnici.. banuiesc ca nu se mai poate repara .. deja am comandat unu nou ti-a busit colivia, cum zice bogdan... se poate face operatiunea, da e mai complicat....trebuie scos boltu ala de acolo, pusa alta colivie...tre incins bine, sa umblii cu el la cald...daca biela e ok, poti sa il tii ca piesa de schimb nu-l arunca nu stiu daca e indicat sa largesti acele gauri pt ca pierzi presiune mai astept pareri cel mai indicat e sa verifici des surubu ala magnetic, si sa scoti mereu pilitura, daca ea exista...sa faci si schimbu de ulei mai des, si asta cu tot cu filtru...altfel, incep bataile, intai mici, pana ajung la batai de zici ca tragi dupa tine 100 de conserve legate in spate Editat Iulie 15, 2008 de catul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 (editat) Ma tu nu ai avut bani de ktm si acum te comporti ca un baietel care a fost refuzat de o fata si o face curva,panarama etc Tu confunzi lucrurile grav prietene. Ba chiar aceiasi baieti din service ma tot stresau cu "dom'le la banii astia iti luai KTM bun destul de nou si cu putini km, nu rapandula de Suzuki" . Doar ca eu nu am ales KTM in cunostinta de cauza. Deoarece pentru unii este mai importanta fiabilitatea si intretinerea nepretentioasa si rara decat performanta si blestemul KTM. In exemplul tau, e ca si cum m-as simti refuzat de o curva de fata, care oricum nu m-a interesat niciodata. Posturile mele de pe topicul asta sunt un fel de haz de necaz, nu trebuie sa te simti atacat, mai ales ca nu se compara EXC cu LC4. In ultimul timp au aparut multe topicuri cu KTM-uri cu probleme, si de aceea am zis sa arunc si eu o gluma doua. Ai sa vezi ca in afara de celebrul "Suzuki GS 500 - o mare teapa", restul motoarelor explodate/blocate/calate de pe forumul asta sunt portocalii. Ei bine, mai e un XT care a luat foc, dar ala nu se pune. P.S. Stii cat a dat pe mobra prietenul nostru cu SXV-ul? Ca vad ca totul e despre bani; crezi ca el nu a avut bani de KTM? Si ai retinut cam cat la suta merge si cat la suta sta in service mobra aia? Editat Iulie 16, 2008 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catul Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 (editat) Ai sa vezi ca in afara de celebrul "Suzuki GS 500 - o mare teapa", restul motoarelor explodate/blocate/calate de pe forumul asta sunt portocalii. asa cum acolo nu era vina motorului, ca proprietaru mersese cu ulei "asteapta" in motoru de la gs, nici la acele ktm-uri nu pot spune ca s-au stricat ele singure...tot intretinerea, bat-o vina... trebuie sa fie constient un om care isi ia ktm, ca, asa cum spui, este performant, dar, pretentios...necesita multa atentie PS: in romania e o paine buna de mancat pt serviceul de ktm Editat Iulie 16, 2008 de catul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.