Sari la conținut

Probleme pornire


Postări Recomandate

Problema mare:

am desfacut motorul( ceva probleme despre care am mai scris, )verificat segmenti, camasa, totul OK...

Dar nu vrea nicicum sa porneasca la buton. A pornit de vreo 2-3 ori, dar dupa ceva incercari lungi...Impins, in schimb, porneste in max 1 metru si fara viteza prea mare...

Ma gandesc ca poate e de la aer/carburator, ceva pe acolo,desi nu am umblat..

Dati-mi o idee !

 

Sau poate compresia? dar dupa ce porneste, totul e OK.Sta la relanti, de tras trage, nu as avea ce sa-i reprosez...nu stiu de unde vine problema cu pornirea la buton. Bateria e buna, demarorul invarte OK....

 

:birthday:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. verifica daca ai scanteie la bujii cand dai la buton.Scoti o fisa si bagi alta bijie in ea si o pui la masa.

2.daca ai scanteie, verifici compresia.

3.daca ai compresie buna, nu ramane decat o curatzare temeinica a carburatoarelor si reglarea lor cu vacumetre

P.S. eu cred ca nu ai scanteie cand dai la demaror...si io am patit-o.E din cauza celui de-al doilea senzor, care da scanteie numai cand e actionat demarorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am patzit asta cand aveam bateria slaba... Avea putzina putere shi o folosea pe toata sa invarta demaroru' shi nu mai avea destula ca sa dea shi scanteie... eventual incearca inainte de toate sa pui pe el o baterie mai tzpana... ia curent de la o mashina sau de la alt motor shi vezi daca porneshte asha....

 

 

DDC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. verifica daca ai scanteie la bujii cand dai la buton.Scoti o fisa si bagi alta bijie in ea si o pui la masa.

2.daca ai scanteie, verifici compresia.

3.daca ai compresie buna, nu ramane decat o curatzare temeinica a carburatoarelor si reglarea lor cu vacumetre

P.S. eu cred ca nu ai scanteie cand dai la demaror...si io am patit-o.E din cauza celui de-al doilea senzor, care da scanteie numai cand e actionat demarorul.

206250[/snapback]

 

Pai Gilera Eaglet e monocilindru de 50cc in 2timpi. Nu e d-ala cu multe fise si carburatoare. Masuratul compresiei si reglatul cu vacuum-meter nu prea ajuta.

 

Dar la punctul 1. si in P.S. adevar graiesti... miroase a problema electrica. Trebuie verificata scanteia, astfel:

- cu alta bujie, si cea actuala pe pozitie, nu din comoditate ci pentru ca motorul sa opuna rezistenta demarorului;

- la loc intunecos (garaj) ca la soare nu vezi nimic, chiar daca ai scanteie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi incerc si treaba asta..ar fi bine sa fie doar de la baterie...

In cazul in care nici cu baterie de tractor nu are scanteie, ce as putea sa-i fac?

Nu am desfacut partea electrica, habar n-am de unde ar veni problema.Banui ca o bobina de inductie, ceva....oricum, cam nasol...dar sper sa fie doar bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca auzi ca da motorul peste cap, inseamna ca ai o problema electrica. Daca se aude doar un harait(dar motorul nu fac o tura completa), inseamna ca ai bateria descarcata si demarorul nu are destula putere.

Sfatul meu: incarca sau inlocuieste bateria si vezi pe urma daca mai e cazul sa desfaci firele sa verifici electricul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate ieri nu am ajuns sa fac proba asta.Dupa ce am plecat de la munca am fost la un interviu ( :birthday: ) , apoi la o terasa cu 2 colegi si am ajuns acasa pe la ora 22.Cum la 5:30 trebuia sa fiu la servici, a picat varianta. Dar azi incerc.

De invartit, invarte motorul complet, nu doar "incearca"...sper sa fie doar de la scanteie si sa se rezolve rapid.....

Vesti - diseara !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema rezolvata !

 

Bateria era de vina. Acum porneste boboc.Intre timp, a venit si fostul proprietar din Germania si mi-a adus segmenti si garnituri noi noute, probabil le voi schimba, dar merge bine si asa.

Multam celor care m-au sfatuit, mi-a prins f bine si am rezolvat problema. :birthday:

 

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

am lasat-o vreo 2 saptamani nemiscata ca avea nevoie de un service. ieri am dus-o la service dar a pornit doar impinsa desi bateria era ok si invartea bine

 

mecanicul de acolo mi-a spus ca asa se intampla daca sta mult neclintita. asa e? daca are injectie electronica nu inteleg ce legatura are cu statul...

 

am vazut pe alte topice ca se recomanda pornirea impinsa in treapta 2. de ce 2 si nu 1?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...