Sari la conținut

Probleme Scuter - Intrerupe Intr-o Anumita Plaja De Ture


mugurg
 Share

Postări Recomandate

Practic am scris deja... Motor minarelli aer, carburator de 21 delorto, soc manual, kit malossi 70cc, toba sport arrow, filtru aer malossi, rolele variator originale de 6,7gr.

 

Problema pe scurt: sta la relanti perfect, cand plec insa de pe loc demareaza de rupe asfalt, dar daca vreau sa merg cu el incet slabe sanse. Intr-o anumita plaja de turatie (oarecum mica plaja) motorul partzaie si plesneste si merge complet alandala, nu o turatie frumos rotunda.Practic imi e imposibil sa merg cu el la turele alea.

 

Cum trece de pragul ala rupe asfalt...dar nu ma incanta ca am nevoie sa merg si cu 20Km/h nu doar de la 40 in sus :kiss:

Multumesc pt orice sfat, o sa verific tot ce imi spuneti.

 

P.S. Am incercat deja cu 4 bujii dintre care una denso si una NGK iridium (chiar si una de dacie) si simptomul e absolut identic cu oricare as incerca.Am incercat si cu alta toba, si cu alt filtru de aer. la fel...

 

Pana sa montez kitul de 70cc nu facea asa, mergea rotund la orice turatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e problema de asta...clar probleme sunt din: role, filtru aer si din arcurile mici de la ambreiaj. Asa imi face si mie, asa face un scuter "nervos". Asta inseamna tuning. Daca mai adaugam si toba e clar. Mie asa imi face cu rolele de demaraj(4 gr), iar cu cele stock, 5.5 gr merge constant (oarecum) desi influenteaza si filtrul si arcurile de care ziceam. Pune arcuri mai moi, filtru stock si role mai grele (pentru ca sigur nu sunt de 6.7 gr, se poate sa se fi tocit)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, incerc sa va raspund la toti..

inclin sa cred ca e din carburatie si asta fiindca nu a reglat nimeni carburatorul ala. Cum e din cutie, asa e si la mine pe scuter. Pe de alta parte, daca tin scuterul la ture mici sigur gasesc bujia uda. Daca merg tare cu el, trag brusc pe dreapta si o dau jos, arata ca din filme. caramizie si uscata...

 

Variatorul: este perfect fara dare. Am un kit polini speed control dar nu imi e bun mie. E pt aprilia, malaguti si MBK booster. Daca incerc sa pun la mine variatorul ala, nu merge, imi trebe un variator pt ax mai gros.

Rolele: normale de 6,7 gr cantarite de mine una cate una. Complet netocite.

 

Rolly: nu este nimic din "turatia mecanica" ci dintr-o partzaiala care iti pot garanta in proportie de 99% ca este vorba de cum se aprinde (sau nu) amestecul carburant. Nu este o variatie "mecanica"...si cum am mai scris deja, am incercat deja si cu filtrul stock...

Editat de mugurg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci regleaza carburatorul...eu ti-am zis, asa face si la mine, pe mine nu ma deranjeaza, doar ca eu am schimbat mai multe piese de o data. daca ai filtru si sport trebuie reglat si mai bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca trebe sa platesc pe cineva sa vina sa il regleze ca HABAR NU AM CUM :kiss:

Sau cum ar trebuie sa fie cuiul? La a cata treapta? Macar detalii ca la prosti sa incerc sa il reglez?

Editat de mugurg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca trebe sa platesc pe cineva sa vina sa il regleze ca HABAR NU AM CUM :kiss:

Sau cum ar trebuie sa fie cuiul? La a cata treapta? Macar detalii ca la prosti sa incerc sa il reglez?

vezi ca este un topic despre reglarea carbului,simplu de inteles si facut....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema asemanatoare am si eu, insa i-am marit putin avansul (putin mai mult, ca relanti-ul era la 3000 de ture) si pe la 4000-4500 tot dadea in nas. din ce am observat, face faza asta la 1000-1500 peste turatia de relanti. in fine, inca nu ma deranjeaza partea asta momentan :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clodius, este sigur o problema de amestec. Trebe sa fie ceva din sectiunea "tranzitorie" intre circuitul de relanti al carburatorului si cel de sarcina. Niciodata o problema de la role nu se va putea repercuta in felul in care se aprinde amestecul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca trebe sa platesc pe cineva sa vina sa il regleze ca HABAR NU AM CUM :kiss:

Sau cum ar trebuie sa fie cuiul? La a cata treapta? Macar detalii ca la prosti sa incerc sa il reglez?

Incearca sa dai surubul de aer mai inapoi,desfa-l vreo 3-4 fileturi...Daca nu,mareste jiglorul de benzina cu un burghiu de 1mm...sau schimba-l cu unul mai mare :D

Editat de dOctOr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa dai surubul de aer mai inapoi,desfa-l vreo 3-4 fileturi...Daca nu,mareste jiglorul de benzina cu un burghiu de 1mm...sau schimba-l cu unul mai mare :kiss:

 

 

drum bun tralalala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o iau in ordine:

- pe jiglorul la carb Dell'orto scrie 72

- saiba la cui era pe penultima pozitie de sus in jos. Adica pozitia 4 din 5 cate are cuiul.

 

- pe jiglorul la carb Mikuni scrie 47,5

- saiba la cui era pe pozitia 2 de sus in jos. Are tot 5 pozitii.

 

Carburatorul meu vechi (Mikuni fiind al motorului de 50cc) nu reuseste sa mearga sub nici o forma cu kitul de 70 oriunde as pune eu saiba la cui si orice reglaje as face la amestec/aer. Cred ca pur si simplu nu i da destula benzina pt cei 70cc jiglorul ala. Asa ca am pus Dell'Orto la loc.

 

Dupa toate testele facute de mine (si am incercat toate natiile de setari) , cel mai rotund mers (si relanti la fel) l-am obtinut cu saiba pusa pe prima pozitie de sus, surubul la amestec fiind desfacut exact o tura si aerul reglat (dupa ce s-a incalzit motorul) pana cand toarce la relanti perfect . Acum reusesc sa merg cu 15-20km/h chiar frumos. Inca mai face niste "ruperi" mici pe la 10km/h dar nu e nici pe departe asa de rau ca pana acum. Iar daca ma asez mai in spate pe sa si bag brusc mana in gaz, se ridica pe o roata.

 

 

Ce am inteles eu dupa ce am citit vreo 5 ore: Reglajul perfect al starii tranzitorii dintre circuitul de relanti si circuitul principal (atunci cand practic incepe accelerarea), se face printr-o selectie a jiglorului coroborata cu un cui la care unghiul de conicitate sa se potriveasca perfect cu jiglorul ales, astfel incat la parasirea starii de mers in gol sa se suprapuna deja amestec dat de circuitul principal. Cum eu nu am alt set de cuie si alte jigloare, cred ca asta e tot ce pot eu obtine pentru moment.

 

Multumesc tuturor pentru sfaturi.

Editat de mugurg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Practic am scris deja... Motor minarelli aer, carburator de 21 delorto, soc manual, kit malossi 70cc, toba sport arrow, filtru aer malossi, rolele variator originale de 6,7gr.

 

Problema pe scurt: sta la relanti perfect, cand plec insa de pe loc demareaza de rupe asfalt, dar daca vreau sa merg cu el incet slabe sanse. Intr-o anumita plaja de turatie (oarecum mica plaja) motorul partzaie si plesneste si merge complet alandala, nu o turatie frumos rotunda.Practic imi e imposibil sa merg cu el la turele alea.

 

Cum trece de pragul ala rupe asfalt...dar nu ma incanta ca am nevoie sa merg si cu 20Km/h nu doar de la 40 in sus :kiss:

Multumesc pt orice sfat, o sa verific tot ce imi spuneti.

 

P.S. Am incercat deja cu 4 bujii dintre care una denso si una NGK iridium (chiar si una de dacie) si simptomul e absolut identic cu oricare as incerca.Am incercat si cu alta toba, si cu alt filtru de aer. la fel...

 

Pana sa montez kitul de 70cc nu facea asa, mergea rotund la orice turatie.

 

Frate nu stiu ce sa iti zic....si io de curand am achizitionat un scuter total diferit dar cu o problema similara. Este vorba e o Aprilia RS 50 2007 setul original 49 cmc racire apa.....si intre 3000-5000 zici ca se ineaca si scoate un zgomot ciudat de parca tot asa "partait" zici ca tuseste de parca vrea dar nu poate eh de la 5000 5500 in sus trage de rupe.....m-am dus in service la reprezentata si a zis ca e normal pt un 49 in 2T sa faca asa...cik toate au un "prag mort" si sa nu imi fag griji....bine ca io pot sa evit problema ca am 6 viteze cu ambreaj la fel ca la un moto mare... si o tin turata peste 5000 din ambreaj...deci in concluzie cik e normal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un document PDF (de la CLodius) in care se explica extrem de detaliat ce este cu acel "partait" care apare zona de tranzitie a carburatorului. Cu cat reusesti din reglaje (acolo zice sa incerci cu un set complet de cuie si unul de jigloare) sa faci trecerea perfecta de la regimul de relanti la cel principal (acolo scrie la aprox 1/4 din cursa acceleratiei) cu atat mai ingusta va fi zona in care face asa, sau nu va fi deloc.

Editat de mugurg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un document PDF (de la CLodius) in care se explica extrem de detaliat ce este cu acel "partait" care apare zona de tranzitie a carburatorului. Cu cat reusesti din reglaje (acolo zice sa incerci cu un set complet de cuie si unul de jigloare) sa faci trecerea perfecta de la regimul de relanti la cel principal (acolo scrie la aprox 1/4 din cursa acceleratiei) cu atat mai ingusta va fi zona in care face asa, sau nu va fi deloc.

 

pai ataseaza-l in post sau pune-l aici, daca nu e kilometric.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, la ala ma refeream Clodius, si ma refeream ca l-am luat dintr-un post pus de tine. Nu stiu daca la ora 3 noaptea mai stateam sa vad cine le-a adunat pe toate. Am multumit frumos si m-am pus pe citit...

 

Pus inapoi carb de 16, majorat jiglor pe la vreo 72, reglat la gramada si merge pe toata plaja de turatii fara sa mai partzaie. De unde deduc ca tot de la carb era...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 12 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...