Sari la conținut

foaie de clingherit


Postări Recomandate

O data cu desfacere motorului, tb sa-i inlocuiesc garniturile.

In special, cea dintre cartere, care e rupta.

 

Am auzit ca un material bun pt asa ceva e clingheritul, dar nu reusesc sa gasesc.

Am intrebat in mai multe locuri (depozite de materiale) si nimeni nu stia nimic.

 

Am reusit pana la urma sa gasesc un atelier pe Aurel Vlaicu dar "mesteru" de acolo nici nu vrea sa auda sa-mi vanda o foaie, vrea sa ma duc cu motorul ca sa faca el garnitura.

 

Eu as prefera sa iau o foaie, ca sa am si pentru viitor (asta pe langa faptul ca-mi place sa fac lucrurile cu mana mea .....oups, sa nu se interpreteze gresit. nu chiar toate lucrurile :crack: ).

 

Aveti idee unde gasesc foi de clingherit?

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gasesti de toate in Obor. Cu arcuri e "Arcman" care numai asta vinde, daca il gasesti la post :crack: Clingherit gasesti de la 0,5 mm la peste 1mm.

Mare atentie sa nu pui intre cartere clingherit mai gros sau mai subtire decat originalul, strici distantele in cutie si :crack: . La fel sub cilindri un clingherit prea gros iti scade raportul de compresie.

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, am gasit in Obor, merci de hint! :crack:

 

Garnitura "originala" cred ca e un fel de carton, deci nu prea originala. s-a si rupt destul de usor. Am luat clingherit mai subtire (de 0,5 sau 1, nu-mi dau seama, ca aveau doar 2 dimensiuni - subtire sau gros) si cred ca o sa mearga.

 

Cu arcuri vechi erau multi acolo, dar nu am gasit unul exact la fel (nici nu ma asteptam). Am luat unul de acelasi diametru, si o sa incerc sa-l decalesc si sa-l prelucrez.

 

Daca nu, duminica hop si eu in vitan!

 

As mai incerca varianta cu sudatul celui vechi, daca gasesc un atelier ce face sudura in argon. :-?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu arcuri vechi erau multi acolo, dar nu am gasit unul exact la fel (nici nu ma asteptam). Am luat unul de acelasi diametru, si o sa incerc sa-l decalesc si sa-l prelucrez.

 

Daca nu, duminica hop si eu in vitan!

 

As mai incerca varianta cu sudatul celui vechi, daca gasesc un atelier ce face sudura in argon.  :-?

211041[/snapback]

nu te juca cu decalit si sudat ca nu tine. vezi in tarc ca era unul care facea arcuri la comanda, in zona aia in care sunt aia cu piese sh de masina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ticolino, vezi ca exista si se practica garniturile din "carton" foarte subtiri ... intreaba un voshodist care-i treaba cu garnitura aia, sa nu fie prea gros clingheritul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e, ii fac upgrade inseamna. il "tunez" :crack:

 

garnitura existenta e destul de groasa, in nici un gaz mai subtire decat clingheritul meu. zic eu acuma, cand inca nu am ajuns acasa :crack:

 

carton..... din experienta mea se taseaza si se face ca hartia in zona de caldura mare (in dreptul pistonului), deci o sa isi modifice grosimea inegal in timp (in zona cv o sa se umfle de la ulei). clingheritul cred ca tine mai bine. sper.

 

acum cu arcul... nu e o chestie critica, adica arcul ala nu este permanent in tensiune. se tensioneaza doar cand apesi pedala, cat dureaza asta? 1-2 secunde? totusi e nasol daca se rupe, mare noroc am avut ca nu a cazut bucata jos intre rotile cv pe la 80 la ora printr-un pasaj :crack:

 

@zidu: unde e "tzarcul" cu piese sh de masina? eu stiu doar zona de "bricolaj", adica unde sunt aia cu scule, tevi, suruburi, etc.

 

@draku, merci, o sa incerc sa-l reperez duminica daca nu rezolv pana atunci. e in zona de motociclisti, nu?

Editat de ticolino
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre ticolino, nu te ambala cu tuningul, mai ... acea garnitura e confectionata din hirtie tehnica, rezistenta la uleiuri si umiditate, care nu se deformeaza, nu se umfla, nu face nica ... e o garnitura ca oricare alta, e plin Fiatul meu de astfel de "cartoane". Io as pune sublerul/micrometrul pe ele, nu m-as increde in simtul vazului ... de fapt, as incerca sa gasesc un set de garnituri noi si as lua 2 (seturi).

 

PS: La unele versiuni de motor de Dacia 1300 garniturile de etansare intre baza camasilor si carter sint tot de "carton".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: La unele versiuni de motor de Dacia 1300 garniturile de etansare intre baza camasilor si carter sint tot de "carton".

211245[/snapback]

 

hartie bre, de diferite grosimi (0,xx mm), cu ajutorul lor reglandu-se inaltimea camasilor fata de bloc

deci, sunt rezistente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...