RougeDart Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 (editat) Salutare....in week-end plec in austria pentru o luna,si vreau NEAPARAT sa-mi iau roti supermoto pt KTM 620 SC 1998 si nush ce marimi pot sa-mi iau....sunt mai multe?Care sunt ideale?Furca mea este normala,nu este upside down...in rest pt roti ce tre sa-mi mai iau?Vreau sa cumpar doar ce este necesar,nu vreau nush ce aspect....deci...doar ce am nevoie 100%!!!Furca vreau sa ramana...cum e cu franele....tre sa skimb cva?Va rog dati-mi detalii exacte si sigure pt ca ma bazez pe ce imi spuneti voi,o sa scriu pe o foaie de hatie si tot cu ea dupa mine....deci....nu ma pacaliti...dak nu stiti sigur,lasati-i pe cei care sunt siguri sa posteze....ms mult,tot timpul m-ati ajutat.....distractie placuta pe vibratoare....kTm rulzzz...aici o poza cu "the beast"...sa fiu sigur ca stiti despre ce e vorba.. Editat Iulie 14, 2008 de RougeDart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 Salutare....in week-end plec in austria pentru o luna,si vreau NEAPARAT sa-mi iau roti supermoto pt KTM 620 SC 1998 si nush ce marimi pot sa-mi iau....sunt mai multe?Care sunt ideale?Furca mea este normala,nu este upside down...in rest pt roti ce tre sa-mi mai iau?Vreau sa cumpar doar ce este necesar,nu vreau nush ce aspect....deci...doar ce am nevoie 100%!!!Furca vreau sa ramana...cum e cu franele....tre sa skimb cva?Va rog dati-mi detalii exacte si sigure pt ca ma bazez pe ce imi spuneti voi,o sa scriu pe o foaie de hatie si tot cu ea dupa mine....deci....nu ma pacaliti...dak nu stiti sigur,lasati-i pe cei care sunt siguri sa posteze....ms mult,tot timpul m-ati ajutat.....distractie placuta pe vibratoare....kTm rulzzz...aici o poza cu "the beast"...sa fiu sigur ca stiti despre ce e vorba.. Rotile de supermoto sunt pe 17" si au discul de frana mai mare in diametru.Trebuie sa iei si un distantier intre amortizor si etrierul de fata. Am un kit de roti supermoto de vanzare la 800 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 astea au fost ale mele.. in fine ..ca sa iti iei roti din austria cel mai bine iei si certificatul,fiindca la lc4 sunt cel putin pe fata 2 modele diferite de prindere(difera diametrul axului pe fata)sau mai simplu masori diametrul axului(exista si kit-uri de adaptoare de la un diam la altul)..mai trebuie si un alt sistem de fixare al etrierului ptr disc de frana de supermoto pe fata..in rest pe spate se potriveste fara nici o modificare)cea mai buna solutie este sa iti iei totusi unul second din tara,fiindca nou te rupe de parale.. daca totusi vrei nou vezi ca un magazin ktm relativ ieftin este in viena pe maria-hilfenstrasse(bagi pe gps)..de acolo fac valcenii cumparaturi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RougeDart Postat Iulie 15, 2008 Autor Share Postat Iulie 15, 2008 ok....ms...pai nu vreau sa iau nou....cred ca pana la urma o sa-mi iau doar rotile din austria.....si restu o sa-mi iau de la noi,sa fiu sigur ca nu gresesc....ms pt kitul de 800 de euro...din austria il iau la 300-400.....de asta imi iau de-acolo.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 problema nu sunt rotile ci dimensiunea axului fata: 620sc are diametrul axului fata 17mm iar exc-urile si lc4 2002-2007 sau smc/smr au diametre de 20-24 mm asa ca fi atent la ce cumperi. discul de fata de 320 s-ar putea sa iti dea batai de cap pt ca depinde de modelul furcii: wp sau kayaba>>>>suportul de etrier nu se potriveste de la una la alta. asa ca pune mana pe subler si afla toate detaliile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RougeDart Postat Iulie 15, 2008 Autor Share Postat Iulie 15, 2008 hmmm...deci nu-i kiar asa simplu..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 io vreau doar cercurile de supermoto!! are cineva asa ceva, vreau sa le pun pe un dr 350!!! multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 pai stii sigur ca se potrivesc de la ktm??daca da pur si simplu se comanda la un dealer portocaliu,daca nu are pe stoc termen de livrare e oricum maxim o saptamana.. ok....ms...pai nu vreau sa iau nou....cred ca pana la urma o sa-mi iau doar rotile din austria.....si restu o sa-mi iau de la noi,sa fiu sigur ca nu gresesc....ms pt kitul de 800 de euro...din austria il iau la 300-400.....de asta imi iau de-acolo.... esti super tare daca le iei asa de ieftin,eu am luat rotile alea din austria(cautand si eu second si bineinteles ca nu am gasit)si m-au costat aproape 60 de milioane cu lant portocaliu,pinion de supermoto spate si gume ..cumpara mai multe seturi si vinde-le aici..faci afacere.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RougeDart Postat Iulie 16, 2008 Autor Share Postat Iulie 16, 2008 Stau o luna acolo,stiu germana,cunosc orasul,timp o sa am pt cautat....nu vreau noi,de asta nu am ce cauta pe la portocalii la reprezentante....nu dau mai mult de 500 pe ele.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 daca sunt de ktm merg, eu personal pe lc4 2004 am roti de 525 exc am facut niste bucsi la strung si sunt deacolo a si a mai trebuit sa intorc cauciucu pe spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 daca sunt de ktm merg, eu personal pe lc4 2004 am roti de 525 exc am facut niste bucsi la strung si sunt deacoloa si a mai trebuit sa intorc cauciucu pe spate si eu am avut pe un lc4 640 tot roti de supermoto de 525 ..bucsi la strungar(30 lei)..si cred ca si acum circula noul proprietar cu ele..pe fata am pastrat discul de enduro si nu as mai fost nevoie de suport nou de etrier.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 da merge ca lc4 are discu de 300 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 da merge ca lc4 are discu de 300 drept sa iti spun au trecut cativa ani de atunci si mai multe motoare prin mana mea..sunt sigur ca am facut bucis la strungar,cu treaba cu frana nu comentez ca s-ar putea sa fi pus disc de lc4.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 la 3-4 sute mai ai un client ... aÂş vrea Âşi eu o pereche Âşi le modific puțin ca să le pun pe Husaberg ... ... (mi-ar folosi ca să pun pe ele cauciucurile de ploaie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iulie 23, 2020 Share Postat Iulie 23, 2020 Exista diferente intre producatorii europeni ( KTM, HUSKY ) si cei japonezi ( Kawa, 'Onda, Yamaha ) la capitolul compatibilitate roti SM? Eu vreau sa cumpar niste roti pentru KX450F 2016, variante pe net sunt destule 4-5 anunturi pe OLX dar nu stiu daca toate se potrivesc. In afara de a le proba fizic pe motocicleta exista niste chestii tipice de compatibilitate intre rotile SM pt modele EU sau modele JAPAN? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Iulie 23, 2020 Share Postat Iulie 23, 2020 (editat) Acum 39 minute, Bigfoot a spus: Exista diferente intre producatorii europeni ( KTM, HUSKY ) si cei japonezi ( Kawa, 'Onda, Yamaha ) la capitolul compatibilitate roti SM? Eu vreau sa cumpar niste roti pentru KX450F 2016, variante pe net sunt destule 4-5 anunturi pe OLX dar nu stiu daca toate se potrivesc. In afara de a le proba fizic pe motocicleta exista niste chestii tipice de compatibilitate intre rotile SM pt modele EU sau modele JAPAN? conteaza groximea axului si latimea butucului cata vreme noua roata are diametrul interior acelasi sau mai mare, si latimea butucului aceeasi sau mai mica cu cea veche, se rezolva din distantiere la strung daca le vrei la fix, cred ca sunt pe 20mm fata/25 mm spate la tine (dar masoara) 20 de mm pe fata inseamna cam orice japoneza dupa 2000 (pana acum cativa ani, prin 2018-2019 au trecut la 22) si ktm-uri intre 99 si 2003 (dupa au trecut la 26 si acum vreo 2 ani la 22) 25 de mm pe spate inseamna cam orice japoneza (cu toate ca parca erau si niste ktm/husqvarna cu 25, nu mai stiu regula) da un search cu "model an axle diameter" pe google inainte, sau mai bine, cauta codul piesei ca uneori scrie roti supermoto bune de japoneze gasesti la cm-uri asta daca vrei roti cu spite, la alealalte nu stiu nimic Editat Iulie 23, 2020 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iulie 23, 2020 Share Postat Iulie 23, 2020 Acum 7 minute, prafrau a spus: conteaza groximea axului si latimea butucului cata vreme noua roata are diametrul interior acelasi sau mai mare, si latimea butucului aceeasi sau mai mica cu cea veche, se rezolva din distantiere la strung daca le vrei la fix, cred ca sunt pe 20mm fata/spate la tine (dar masoara) 20 de mm pe fata inseamna cam orice japoneza dupa 2000 (pana acum cativa ani, prin 2018-2019 au trecut la 22 parca) si ktm-uri intre 99 si 2003 parca (dupa au trecut la 26 si acum vreo 2 ani parca la 22) 20 de mm pe spate inseamna cam orice japonez sau european (cu toate ca parca erau si niste ktm-uri cu 25, nu mai stiu regula) asta daca vrei roti cu spite, la alealalte nu stiu nimic Multumesc frumos. Deci trebuie pana la urma sa iau remorca si sa le probez exact la fata locului. Am pus ochii pe asta https://www.olx.ro/oferta/roti-supermoto-IDdylKI.html motocicleta celui din anunt este Yamaha WR450F 2011. Intrebarea mea importanta este legata si de adaptorul de frana fata. Observ ca in anunt este un disc de frana mica pe roata aceasta. Proprietarul a zis ca nu are adaptor ca e plug and play, ceea ce pare plauzibil penru ca discul de pe roata fata este mic fata de unul de 320mm. Bine acum na sa zicem ca pot cumpara un adaptor am vazut cam 300ron sau daca nu, pot lua un disc de 270mm exact cat are roata de cross. Apropo, aveti idee cat costa sa fie adaugat setul de roti pe 17' in talon si carte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Iulie 23, 2020 Share Postat Iulie 23, 2020 chiar nu are sens sa te cari cu motorul, demonteaza rotile, masoara grosimea axului la subler si latimea butucului ar trebui sa se potriveasca totusi, japonezii folosesc toti aceleasi furci pentru frana, neaparat disc de 320 si adaptor, franele sunt jumatate din distractie pe ea legal nu poti adauga setul in carte fiindca nu iese cu ele din fabrica in nici o varianta, reprezentanta nu iti poate da dovada de omologare altfel, cunosti pe cineva la reprezentanta care face un mic fals, cunosti pe cineva la rar care face modificarea in carte (si o introduce sau nu si in sistemul informatic) sau apelezi la un samsar care cunoaste pe cineva la rar si se rezolva la fel oricum, la accidente usoare nu te intreaba nimeni de nimic, la alea grave nu stiu daca iti mai pasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.