stulewa Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 dupa musaios am pus in practica ce am aflat la spalatoria unde ne intalneam cu totii sa ne deznamolim. cineva mi-a aruncat o pastila: du-te si incearca cu un 2t ce nu puteai sa urci cu 4t. zis si facut si...SURPRESAS eu inpatimitul 4t ma gandesc sa scot 2t-ul la bataie pt ca mi-au iesit niste faze cu un 200 de am ramas paf si surpriza a fost ca am vazut abia acasa ca aveam foaie de 48 si pinion de 14 Alta treaba interesanta: Mani avea pe motoreta<300exc-e>un butonas, e si cica butonasul ala modifica curba de avans si potoleste bestia, o transforma intr-un tractoras docil care nu mai fuge de sub tine una doua. ce stiti despre asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 (editat) dupa musaios am pus in practica ce am aflat la spalatoria unde ne intalneam cu totii sa ne deznamolim. cineva mi-a aruncat o pastila: du-te si incearca cu un 2t ce nu puteai sa urci cu 4t. zis si facut si...SURPRESAS eu inpatimitul 4t ma gandesc sa scot 2t-ul la bataie pt ca mi-au iesit niste faze cu un 200 de am ramas paf si surpriza a fost ca am vazut abia acasa ca aveam foaie de 48 si pinion de 14 Alta treaba interesanta: Mani avea pe motoreta<300exc-e>un butonas, e si cica butonasul ala modifica curba de avans si potoleste bestia, o transforma intr-un tractoras docil care nu mai fuge de sub tine una doua. ce stiti despre asta? Si eu iau tigaie bai ca am imbatranit si nu mai pot sa trag de a mea. 2t se simt incredibil de usoare dupa ce te dai jos dupa 4t. unii spun ca s-ar putea sa nu ma inteleg cu 2t cum m-am inteles cu 4t ... dar daca nu incerc o sa raman tot timpul cu o intrebare in creier: "Dar daca imi era mai usor cu 2t?". Asa ca la mine decizia e luata - cum depasesc perioada asta (putin dificila dpdv financiar) vand agregatu si iau 300 sau 250. Toate 300-le de la KTM au switch-ul ala de unde poti sa te sucesti - cuplu mai jos pentru enduro sau power pentru cei care se bat cu cronometrul. Tehnic habar nu am cum functioneza dar nici nu ma intereseaza prea tare . Toti baietii de la SM aveau si alte rezonatoare ruginite la tigaile lor cu acelasi scop - cuplu mai bun. Punem si noi Editat Iulie 15, 2008 de Soso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 se numeste "map switch" e "plug and play" schimba curba de acceleratie de pe "performance" pe "soft", am impresia ca scoate peste 10 cai, e f misto la bucati tehnice/noroaie nu mai rupe asa usor aderenta, e pur si simplu un buton cu on/off si recomand sa nu luati de la ktm ca ff mare si scump. @ionut73 daca te gandesti la modelul 250/300 nou sfatul meu e sa-ti iei factory racing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 (editat) Moz, Pai zii si de unde se ia un astfel de buton. Spune tot! Legat de factory racing - la momentul respectiv o sa vad ce primesc in plus la factory de diferenta aia de bani. Sunt multe lucruri la factory care nu iti trebuiesc. Trebuie socotit cu creionul pe hartie. Ca si la modelele SixDays Editat Iulie 15, 2008 de Soso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 fratilor io am un ktm sx 250 cmc 56 cp motorul il am nou de cateva zile bagat set nou dar am set de competitie intr-un sg segment si vreau sa stiu cam ct timp tine un astfel de set tinand cont ca nu ia forja mare la mine maxim la jumate aceleratia si nu constant asa usurel si ce ulei sa folosesc si cam ct sa bag la litru ca sa il tin cat mai mult astept un raspuns va-s fi foarte recunoscator! 2 t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 (editat) sixdaysu e factory racing, asta nou are rezervor de culoare alba, e misto ca vezi prin el cata benzina mai ai protectie motor din plastic sau carbon nu stiu sigur la 4t vine si cu ventilator shaua are buzunar, in care se pune foaia cu timpii de concurs nu mai stai sa cauti prin buzunare sau camelback handguards backgound alb la condita si far pt nr concurs sxs triple clamps prinderi ghidon PHDS nu mai vibreaza asa tare si nici nu-ti rupi mana cand iei un bolovan cu roata fata la viteze mari (asta e f important parerea mea, vreau si eu sa-mi iau insa nu se potriveste pe triple clampurile stock si trebuie se potriveste doar pe sxs) protectii radiator protectii cadru am inteles dar nu stiu sigur, ca si arcurile sunt purin mai tari foaia pe spate e aluminiu + otel case guard pipa racing +8% performance (aia care rugineste:)) ) si final racing care am impreia ca e cu 30% mai usoara si mousse-uri diferenta de pret e undeva la 700 euro intre normal si sixdays cam at stiu eu daca mai e ceva va rog completati Editat Iulie 15, 2008 de moz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 Pare sa merite aia 700e in plus avand in vedere ca accesorile separat bat de cateva ori banii aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 fratilor io am un ktm sx 250 cmc 56 cp motorul il am nou de cateva zile bagat set nou dar am set de competitie intr-un sg segment si vreau sa stiu cam ct timp tine un astfel de set tinand cont ca nu ia forja mare la mine maxim la jumate aceleratia si nu constant asa usurel si ce ulei sa folosesc si cam ct sa bag la litru ca sa il tin cat mai mult astept un raspuns va-s fi foarte recunoscator! 2 t raspund si eu la ce am inteles eu bag motul 8000 off road e scump dar am inteles ca e cel mai bun, o varianta mai ieftina e putoline tot pt offroad, un prieten doar putolinr foloseste si a facut peste 10000km de hard enduro fara sa schimbe nimic in motor, iti recoman sa si folosesti pt cutia de viteze "putoline 2 stroke transmission oil", motorexul e... raport ulei/benzina, eu bag 1:50 (adica 20 ml/1litru de benzina)daca stai cu mana in gaz mult baga 1:40 (25 ml/1l benz) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 da am inteles la cuite nu e treaba am deja bagat ulei bun dar vreau sa stiu pt motor in amestec deci cam 25 grame si putoline marca ca sa ma tian mai mult deci nu uitati e 2 timpi!!!nu 4 daca io fac 10000 de km sunt super bucuros dar vam spus k nu in forja si am setul de 3 zile pus nou !!!multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 cartea cat iti recomanda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 io nu am acte nic la el dar cred k in jur de 25 oricum iau putoline cum miai sugerat si bag cam 25 oricum nu ia fosrja mare dar sa fie ca sa tina satul deci am set de competitie intr-un sg segment ala tine daca il ingrijesc asa cum am zis nu??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 Moz, Pai zii si de unde se ia un astfel de buton. Spune tot! mai eu am luat de la ktm, arata de parca am o caramida pe ghidon si de foate mult ori nu-ti dai seama dace e on sau off alta varianta e sa foslosesti butonul semnalizarea spre exemplu(am vazut ca la 4t o folositi pt ventilator la 2t nu ai nevoie de asa ceva) si presupun ca nu numai ktm face buton on/off ce se prinde pe ghidon inca o chestie misto la el e ca nu trebuie opresti motorul ca sa schimbi de pe performance pe soft sau invers si 200 exc e o varianta pt hard enduro are 97 kg ,poate ne spune cineva cum e, oricum intre 250 si 300 tot 300 as alege greutatea e aceeas daca ii scoti e-starterul, are mai mult cuplu, nu trebuie tinut chiar asa de turat ca un 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 care stiti ce ulei tre sa bag la un ktm sx 250 in amestec motor nou cu set de competitie??Care e cel mai bun pt el??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 (editat) Si eu iau tigaie bai ca am imbatranit si nu mai pot sa trag de a mea. 2t se simt incredibil de usoare dupa ce te dai jos dupa 4t.... cand mi-am luat exc 250 multi prieteni mi-au zis: "in sfarsit ti-a venit mintea la cap!"..oare la ce se refereau? ca am ktm sau ca e 2T? inclin spre prima varianta sfatuieste-te si cu Lucian de la Pitesti...am inteles ca vrea sa-si ia 200 exc...oare de ce? , iar intre-timp, cand mai iesim la o tura iti mai dau motoreta mea cu placere la zonele grele unde nu pot sa urc cu 2T ca la Campulung de ex. si ca sa nu fiu pe langa topic, am ales 2T pt. ca si eu sunt cam batran si nu mai mai tine spatele sa trag de vaka(a se citi 4T ) de prin rape. prefer sa pierd la capitolul cuplu de tractor si sa castige spatele meu obosit. Editat Iulie 16, 2008 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 @ moz - mda ... sunt destul de multe pentru banii aia. Cu toate ca ma indoiesc ca au si mousse-uri. @catam - o sa vorbesc si cu Luci. Si mie mi-e putin frica de 300 - trage cam tare si eu sunt cam varza cu conditia fizica. Dar pana iau mai vorbesc cu unu altu, ma mai dau cu una ... mai vedem. care cumperi un 450 EXC? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 fratilor ct tine un set de competie pe un ktm 250 sx???????2 timpi la kilometri ma refer dar nu forja foarte mare mers moderat maxim 50 km pe saptamana!!!(maxim)cu ulei motul 800 t2 off road??????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 fratilor ct tine un set de competie pe un ktm 250 sx???????2 timpi la kilometri ma refer dar nu forja foarte mare mers moderat maxim 50 km pe saptamana!!!(maxim)cu ulei motul 800 t2 off road??????? Soso, hai ca ai clienti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 @ moz - mda ... sunt destul de multe pentru banii aia. Cu toate ca ma indoiesc ca au si mousse-uri. ai dreptate nu stiu de unde am auzit de moussuri scrie aici exact are motocicleta: http://www.isde2008.gr/web/fileadmin/pdf/bike_order_KTM.pdf Si mie mi-e putin frica de 300 - trage cam tare si eu sunt cam varza cu conditia fizica. stai linistit ca te obijnuiesti cu 300le, la mine a fost prima motoreta si (consider eu) ma tin de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 fratilor ct tine un set de competie pe un ktm 250 sx???????2 timpi la kilometri ma refer dar nu forja foarte mare mers moderat maxim 50 km pe saptamana!!!(maxim)cu ulei motul 800 t2 off road???????care vinzi uleiul asta????motul 800 2t off road Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 stai linistit ca te obijnuiesti cu 300le, la mine a fost prima motoreta si (consider eu) ma tin de ea da ma dar eu nu am talentu tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 (editat) am gasit mai multe despre modificarea caracteristicilor de putere/cuplu in owner manual. Pentru curiosi, gasiti owner manual aici http://www.ktm.at/300-EXC.32.0.html?&d...Hash=dcbf8829e1 si detaliile de care vorbeam la paginile 46-48. Ei spun acolo ca se poate modifica igniyion curve o data prin acel switch si a doua oara prin niste arcuri. E detaliat totul acolo. Insa eu inteleg ca aceste reglaje sunt valabile pentru toata gama EXC 2t de la KTM. Asa e? Editat Iulie 16, 2008 de ionut73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 mie nu-mi raspundeti nici unu va rog???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 (editat) sunt arcurile de la power valve, primesti 3 arcuri (verde, galben, rosu) cu motocicleta si influenteaza cum deschide PVul, cel verde (eu pe asta il am monentan ) lasa PVu sa deschida de la 5500rpm si e deschis total la 8300rpm (asta e pentru noroie), galben si rosu sunt mai agresive. eu am folosit la inceput limitatorul de pe cablu de acceleratie, e o bucata din aluminiu care nu te lasa sa deschizi total acceleratia, partea frumoasa e ca poti sa tai cate putin din limitator pana te obijnuiesti cu motorul Editat Iulie 16, 2008 de moz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 (editat) mie nu-mi raspundeti nici unu va rog???? Mai omule ,dupa cum am vazut ,MOZ ti-a raspuns cat se poate de clar ,tu ce anume nu pricepi ? Nu poate nimeni sa-ti zica tie cati km o sa te tina setul ala al tau " de competitie intr-un singur segment " pentru ca depinde de mai multi factori . Cat despre ulei ,cauta Vanzari / Piese de schimb si vei gasi pe cineva sa-ti aduca,desi poti sa vezi si alte tipuri de ulei pentru 2t ,ala de-l foloseste MOZ e pentru un KTM nou si e scump tata ,pe cand al tau e destul de vechi ,undeva pana in 1988 ,din cate cunosc eu,asa ca poti linistit sa bagi si altfel de ulei ....Acuma tu decizi...dar incearca sa cauti pe net ,ca e plin doar sa ai rabdare si vei gasi tot ce te intereseaza.. Bafta la cautat !! Editat Iulie 16, 2008 de challenger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 da ma dar eu nu am talentu tau nici macar nu stii cum merg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.