ZIDU' Postat Iulie 29, 2005 Share Postat Iulie 29, 2005 LA rece merge corect ambreiajul, dar dupa 15-20 e km in afara localitatii incepe sa patineze in vitezele 3 si 4 intr-un stil ciudat peste 80. sunt stranse egal, la acelasi nivel, ambreiajul e reglat, etc Banuiala mea e ca otelul e decalit si cand se incalzeste nu mai asigura presiunea necesara. Din ce naiba pot sa le fac, de la ce pot sa le iau, sau unde gasesc unele noi? Stiu ca la tunaru nu prea sunt de gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iulie 30, 2005 Share Postat Iulie 30, 2005 Teoretic din ce zici asa pare sa fie ca sunt decalite dar pana nu le verifici nu poti sa stii exact. Le scoti pe astea si le mai intinzi sau daca ai loc bagi o saiba in capul arcurilor. Dar cel mai bine le masori le intinzi si apoi le comprimi si iar le masori daca revin la dimensiunea initiala sunt decalite si poti sa le arunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 30, 2005 Autor Share Postat Iulie 30, 2005 Teoretic din ce zici asa pare sa fie ca sunt decalite dar pana nu le verifici nu poti sa stii exact. Le scoti pe astea si le mai intinzi sau daca ai loc bagi o saiba in capul arcurilor. Dar cel mai bine le masori le intinzi si apoi le comprimi si iar le masori daca revin la dimensiunea initiala sunt decalite si poti sa le arunci. 213106[/snapback] nu pot sa abuzez de ele in stilul asta, sunt singurele care le am si daca le belesc ca vara nu s-a terminat. Daca le intind sau le strang tot nu le modific constanta elastica si nu rezolv nimic in plus fata de ceea ce face o strangere mai sanatoasa a piulitelor. Ideal ar fi unele noi sau facute, dar nu prea stiu de unde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iulie 30, 2005 Share Postat Iulie 30, 2005 nu pot sa abuzez de ele in stilul asta, sunt singurele care le am si daca le belesc ca vara nu s-a terminat. Daca le intind sau le strang tot nu le modific constanta elastica si nu rezolv nimic in plus fata de ceea ce face o strangere mai sanatoasa a piulitelor. Ideal ar fi unele noi sau facute, dar nu prea stiu de unde 213110[/snapback] Atunci vezi ca este un nene cu o nepra cu ataj parca in targ si numai arcuri face din ce sarma si ce diametre vrei tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 30, 2005 Autor Share Postat Iulie 30, 2005 Atunci vezi ca este un nene cu o nepra cu ataj parca in targ si numai arcuri face din ce sarma si ce diametre vrei tu. 213114[/snapback] il stiu si cred ca o sa ii fac o vizita. DAr sunt arcuri si arcuri, materiale si materiale. Sper sa aiba ceva care sa tina la variatiile de temperatura din cutia de viteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 31, 2005 Share Postat Iulie 31, 2005 Beleaua Ijului, reglajul ambreiajului...mai strange un pic suruburile Placa trebuie sa fie inaltata egal pe circumferinta. Nu trage de arcuri ca isi revin repede, nu baga nici seibi. Bai oricum arcuri mai bune decat alea de festival nu sunt la Ij. S-or fi lasat dupa atata timp,daca s-au lasat la mine la Planeta si le-am schimbat cu de-alea vechi... Arcurile noi au 8 spire, alea vechi au 9 sau 10 spire. Ar fi bine sa iti faci o mica rezerva de arcuri. Acu pe caldura asta baga un T140 valvolina de Petrotel ,daca vrei o poti combina cu T90. Dar daca problema ta ar fi subtierea uleiul atunci din contra placile ar angrena putin si cu ambreiajul tras... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 31, 2005 Share Postat Iulie 31, 2005 reglajul ambreiajului noaptea si dimineata la drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 31, 2005 Autor Share Postat Iulie 31, 2005 @aleko - am strans arcurile suficient, reglajul e facut calumea, DAr nu se simte o intarire a manetei de ambreiaj decat la rece. Cand ajunge la temperatura de regim devine moale, deci se inmoaie arcurile. Daca au muuuuulti ani de lucru or fi cedat si ele saracele, chiar daca au fost bune la viata lor. Stiu ca nu rezolv nimic cu saibe sau cu intins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iulie 31, 2005 Share Postat Iulie 31, 2005 reglaj la cald ...altfel nu o sa o scoti la capat cu el eu asa ii faceam. cand era motorul rece trebuia sa ma traga cu ambreiajul strans la maxim , iar cand se incalzea oleaca uleiul era perfect . arcurile se strang ma maxim si sa ai grija ca fie exercite o presiune egala . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.