gabi_tro Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Sunt incepator si vreau un Kawasaki Zxr 400. Am auzit ca e destul de buna pt incepatori, nu e nici foarte scumpa, toate bune si frumoase, dar am auzit si ca nu prea s ar gasi piese pt ea e adevarat? K nici sa o iau si sa stau cu ea pe bara daca nu gasesc o piesa cand se strica nu mi covine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Cine ti-a zis ca nu se gasesc piese? 'Baietii' ? Se gasesc piese, motoreta e frumoasa si e si buna pentru un incepator! Succes la achizitionare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Iulie 18, 2008 Autor Share Postat Iulie 18, 2008 multumesc, chiar poate imi dai un sfat unde sa caut, in afara de bike shop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Daca e model de Japonia..rar gasesti piese...si oricum daca gasesti astepti o gramada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Iulie 18, 2008 Autor Share Postat Iulie 18, 2008 sa inteleg ca sunt doua modele, sau mai multe? ca toata lumea vorbeste de model Japonia :-?? si m ar mai fi interesat care sunt diferentele de la modelul din 96 fata de cel din 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladSpeed Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 din cate stiue eu sunt vreo 3 modele...japonia ( 180 km/h pe bord ) , europa (240 km/h pe bord ) si mai e de SUA (bordul in mile ) ... piese gasesti , dar sa stii ca sunt destul de scumpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...