Sari la conținut

Ce Sa Imi Aleg?tre' Sa Aleg, Ma Ajutati?


SAT
 Share

Postări Recomandate

Am 1.94 si 96 kg., vreo 1,000 km. de soft enduro pe un Suzuki DR 350 pe care tocmai l-am vandut.

 

As vrea sa-mi iau altceva si am ajuns la baraj intre KTM 400 EXC si SUZUKI 400 DRZ.

 

Din cauza timpului limitat nu ma vad pe viitor un endurist de frunte al tarii, asa ca voi dori sa ma bucur de frumusetile naturii pe trasee doar putin mai dificile decat drumurile forestiere, alegerea intre cele doua capre nefiind determinata de costurile de intretinere ci de fiabilitate, in primul rand(un must have:pornire la buton!).

 

Ma ajutati cu un sfat, pls.?

 

Merci,

C.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca.... vrei sa faci un pic mai mult hard enduro si sa iti petreci timpul liber pe coclauri, alege KTM

 

 

daca.... vrei sa faci un enduro mai soft si sa iesi cu mobra si la km(multi) suzi :crack:

 

 

parerea mea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

ti se va potivi perfect un drz 400 E..crede-ma,nu mai incerca sa cauti alte solutii,motorul asta te va satisface pe deplin:costuri mici intretinere,fiabilitate excelenta motor si telescoape,pornire la buton,posibilitate adaptare roti SM,sea generoasa..etc etc..ideala ptr genul de enduro pe care ti-l doresti..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Tu vrei sa alegi intre exc 400 si dr-z 400. DR-Z - ul, daca e varianta "DR-Z 400 Ea" te ajuta mai mult decat ktm-ul. Daca e varianta "DR-Z 400 Sa" te incurca pt ca ii tarasti burta pe drum (a se citi ca are suspensia spate mai moale, deci garda mai mica).

 

Eu as alege mai degraba intre KTM 450 EXC, cu rezervor de 13 litri si Honda CRF 450. Si dintre toate as alege Honda CRF 450 pt ca are cauciucul spate de 110, mult mai util la noroi si iarba dect 140-ul exc-ului de 450. Si este mult mai fiabila.

 

In ceea ce priveste confortul seii... totul e o iluzie. Motocicletele astea au seile oricum, dar numai confortabile NU.

 

Pozele sunt in ordinea a ceea ce am scris.

post-9333-1218631830_thumb.jpg

post-9333-1218631848_thumb.jpg

post-9333-1218631858_thumb.jpg

post-9333-1218631870_thumb.jpg

post-9333-1218631932_thumb.jpg

Editat de cturturica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Eu as alege mai degraba intre KTM 450 EXC, cu rezervor de 13 litri si Honda CRF 450. Si dintre toate as alege Honda CRF 450 pt ca are cauciucul spate de 110, mult mai util la noroi si iarba dect 140-ul exc-ului de 450. Si este mult mai fiabila. "

 

...eu am 110/100 spate pe EXC450,cu muss-e :cheers: ...

Editat de csocso
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Eu as alege mai degraba intre KTM 450 EXC, cu rezervor de 13 litri si Honda CRF 450. Si dintre toate as alege Honda CRF 450 pt ca are cauciucul spate de 110, mult mai util la noroi si iarba dect 140-ul exc-ului de 450. Si este mult mai fiabila. "

 

...eu am 110/100 spate pe EXC450,cu muss-e :cheers: ...

Pianul tau ti-l pui unde vrei, iar pe motorul tau pui ce cauciucuri vrei... eu faceam o comparatie tinand cont de recomandarile producatorilor, ca cica sunt gandite de niste ingineri pe baza unor studii, teste, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pianul tau ti-l pui unde vrei, iar pe motorul tau pui ce cauciucuri vrei... eu faceam o comparatie tinand cont de recomandarile producatorilor, ca cica sunt gandite de niste ingineri pe baza unor studii, teste, etc...

[/quote

Am muss-uri de un timp, de-aia mi-am pus cauciuc mai mic,s-a mai vorbit despre asta...dar esential e ca omul sa poata alege(bine)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu vrei sa alegi intre exc 400 si dr-z 400. DR-Z - ul, daca e varianta "DR-Z 400 Ea" te ajuta mai mult decat ktm-ul. Daca e varianta "DR-Z 400 Sa" te incurca pt ca ii tarasti burta pe drum (a se citi ca are suspensia spate mai moale, deci garda mai mica).

eu nu am auzit pana acum de variantele Ea si Sa la drz stiu ca exista doar SM si E(10 cai mai mult ca SM)..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg de ce dau astia tot timpul 42 de cai si la DRZ E, si la DRZ S & SM. E-ul are alt alezaj si alta cursa, si parca alta compresie. In carti mai vechi, E-ul era dat cu 52 de cai.

Care e adevarul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti se va potivi perfect un drz 400 E..crede-ma,nu mai incerca sa cauti alte solutii,motorul asta te va satisface pe deplin:costuri mici intretinere,fiabilitate excelenta motor si telescoape,pornire la buton,posibilitate adaptare roti SM,sea generoasa..etc etc..ideala ptr genul de enduro pe care ti-l doresti..

stiu ca nu e aici locul, dar aici am dat de tine :cheers:

am un prieten care cauta oxtaruri 42.lasa-mi te rog nr tau de tel pe id:martinez_lt ca sa te poata gasi si vorbi cu tine.

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
io am drz 400e si fac si hard cu el, e super motorul dar mai greu decat exc, al meu are 49 cp

 

As vrea sa merg si eu cu un E intr-o zi sa vad daca e vreo diferenta. Motorul ar trebui sa fie de E si la mine, doar ca in carte apar 42 de cai. Ca sa nu mai zic cati or fi in realitate (pe Dyno), ca au facut niste baieti niste experimente de mi-a cazut falca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...