Sari la conținut

400 EXC vs 450 EXC vs 525 EXC


Postări Recomandate

Salutare prieteni,

 

Am visat azi-noapte ca urc tare o panta abrupta plina de pietre si noroi si motorul de sub mine trage bine, e usor si supermanevrabil :crack: Spatele fuge in toate partile dar impinge bine motorul; crampoanele mari se agatza super bine. Mai tarziu o scap pe jos de cateva ori si o ridic foarte repede fara sa-mi incordezi toti muschii. :crack: Cred ca e un semn - trebuie sa vand vaca si sa-mi iau un hard enduro. :crack:

 

Daca va fi sa fie, va fi una din lista de mai sus. Diferentele intre ele sunt doar la motoare si la cutii. In rest sunt la fel (cel putin asa stiu eu).

 

Vreau si eu pareri pro/ contra de la cei care au asa ceva sau de la cei care s-au dat cu asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 68
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ionut, stii ca eu am un 400 EXC si sunt super multzumit de el.

 

Are putere suficienta, te scoate de oriunde, si este in acelasi timp docila. Se ridica pe o roata numai atunci cand vreau eu si trage bine de jos pana sus in ture. Cred ca este motocicleta ideala pentru incepatori si pentru trecerea spre avansatzi in hard-enduro. Revista Moto-Verte o dadea anul trecut ca "Motocicleta enduro a anului!"

 

M-am dat si pe 450, care in principiu are putere ceva mai mare, dar eu nu am simtit diferenta (ce-i drept ca nici nu sunt expert...). M-am dat impreuna cu amici pe 450 si pe 525, si pe unde au mers ei, am mers si eu. Fara sa raman in urma.

 

Dezavantaje (dealtfel valabile pentru toate motoarele hard-enduro):

 

- nu poti sa faci ture lungi, ca te dor toate alea;

- este aproape imposibil sa iei bagaj (cort, sac de dormit) cu tine, ca sa poti face tura de 2 zile;

- nu poti sa iei pasager;

- trebuie remorca sa potzi ajunge la munte.

 

Ca sa faci sport, tras de fiare in mijlocul naturii, e ideala. Pentru plimbare nu prea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa faci sport, tras de fiare in mijlocul naturii, e ideala. Pentru plimbare nu prea.

217116[/snapback]

 

Cred ca mai mult sport faceam cu vaca asta. Ideea e ca vreau sa ma distrez mai mult. O sa-mi iau si remorca.

 

Merge si tura de 2 zile - poti sa dormi la cabana/pensiune. chiloti, sosete, tricou si periuta de dinti pot sa car si in rucsac.

 

Inca ma mai gandesc. Sincer, in momentul asta inclin catre 525. Nu vad de ce mi-ar strica ceva cai in plus la aceeasi bani si aceeasi greutate - ar fi ceva avantaje:

- mergi mai lejer pe pasaje de legatura (drum drept)

- ai mai mult cuplu in pante

- nu trebuie sa schimbi vitezele asa de des ca la 400/450

- trage mult mai bine in nisip

 

Mai vedem. Deocamdata ma bucur de asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e Dragos si eu am un 525 MXC si e bestial, are putere foarte mare cu care inca nu m-am obisnuit si avind in vedere si kilile mele putine m-am dat de pamint cu el de citeva ori. Am avut o Cagiva Elefant de 350 34CP si se simte foarte tare diferenta, dar intre 400, 450 si 525 chiar nu prea se simte diferenta de putere doar daca te stii foarte bine. Initial am vrut sa-mi iau 450 EXC dar n-am gasit la momentul potrivit, diferenta fata de 525 este doar de ceva cai in plus pe care inca nu stiu cum sa-i folosesc asa cum trebuie, poate in viitorul apropiat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge si tura de 2 zile - poti sa dormi la cabana/pensiune. chiloti, sosete, tricou si periuta de dinti pot sa car si in rucsac.

asta as vrea si eu sa fac... dar ramane pentru la anu'

 

- mergi mai lejer pe pasaje de legatura (drum drept)

- ai mai mult cuplu in pante

- nu trebuie sa schimbi vitezele asa de des ca la 400/450

- trage mult mai bine in nisip

217390[/snapback]

 

Am mers cu 400-le 110-120 km/h pe asfalt, lejer. Ca viteza de croaziera pe "pasaje de legatura" oricum nu mergi mai mult de 70-80 km/h, iar diferenta dintre motoare nu se simte.

 

Daca panta e foarte abrupta, chiar si pe 400 ai mari probleme sa nu cazi pe spate, nicidecum ca ti-ar lipsi cuplul. Cred insa ca pericolul sa tragi o "lumanare" este mult mai mare pe 525, a carui putere e mai greu de stapanit.

 

In teren, cam singurele schimbari de viteza pe care le faci sunt din intaia in a doua si inapoi. La fel la orice motor.

 

Nu stiu ce intelegi prin "trage mai bine in nisip", ca eu m-am dat cu un 250 pe nisip si chiar si ala tragea suficient.

 

Eu nu sunt partizanul lui 525, are putere ca la balamuc si la cea mai mica greseala esti pe o roata. Am vazut multe trante intamplate din cauza ca la o piatra, un hop, calaretzul a miscat mana pe acceleratie si instantaneu s-a trezit in aer.

 

Pe la inceputul lui Septembrie eu o sa reiau activitatea de renovare la mansarda casei socrilor de la Caciulata. Motorul meu e acolo si eu n-am inca voie sa ma ating de el, din cauza piciorului. Daca vrei, vino intr-un week-end si fa o tura, sa vezi cum e. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei, vino intr-un week-end si fa o tura, sa vezi cum e.  :crack:

217480[/snapback]

 

Merci de invitatie. O sa vin sigur :D

 

Cat despre putere, cred ca la inceput o sa fie o problema, insa la al 2-lea sezon o sa ma bucur tare de ea. Si sa nu uitam ca am 100 kg!!! Si dupa cum se vede treba sunt mici sanse sa scad sub suta :blbl: Merg degeaba la sala daca mananc ca porku!

Incerc sa ma dau si cu un 525 pana la sfarsitul anului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragos are dreptate .. un 400 e ideal pt. un incepator . eu am un exc 525 si daca ar fi sa il dau mi`as lua un 400 nu mai mult sau ceva cross 250 4t.

 

Asta de 525 te omoara la maini... trebuie sa fi tot concentrat... etc are prea multa putere si nu o poti folosi pe toata .. te solicita prea tare daca esti incepator si iti dispare chefu de distracite cand vezi ca esti epuizat.

Cu schimbatu viztezelor si la asta schimbi mult ca si la 400/450.

 

Acum nu am vrut sa zic ca nu e o moto faina.. e foarte misto.. :D da pt un incepator ceva mai mic e mai bun.

 

Asta e motoru..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragos are dreptate .. un 400 e ideal pt. un incepator . eu am un exc 525 si daca ar fi sa il dau mi`as lua un 400 nu mai mult sau ceva cross 250 4t.

 

Asta de 525 te omoara la maini... trebuie sa fi tot concentrat... etc are prea multa putere si nu o poti folosi pe toata .. te solicita prea tare daca esti incepator si iti dispare chefu de distracite cand vezi ca esti epuizat.

Cu schimbatu viztezelor si la asta schimbi mult ca si la 400/450.

 

Acum nu am vrut sa zic ca nu e o moto faina.. e foarte misto.. :crack:  da  pt un incepator ceva mai mic e mai bun.

 

Asta e motoru..

217500[/snapback]

 

Pit,

Sa-l stapanesti sanatos! Astept sa ne dam la anu :D

Sunt un om cu capul pe umeri si nu cred ca o sa trag ca nebunu' de gaz.

 

Mai astept pareri ... pana la iarna .... deocamdata nu ma grabesc... :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt 100 kg de pilot si viteze mai mari de croaziera "za bigar za betar". Cuplul este si el mai mare - dar si vibratiile. La mine pe nisip 525 e super mai ales in varianta desert racing (cu electroventilator si cu rezervor mai mare de benzina). La munte pe pietre este totusi prea brutal. strici cauciucul repede si arunci spre cei din spate la greu....XR-ul meu (de 400) este excelent pt munte dar la nisip mi-ar trebui ceva mai tare... poate un 525. Chiar si la noroi merge mai bine decat un 525 pe mana unui incepator - trage mai de jos si nu intri in patinaj prea repede.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt.  "adevaratul"  Hard Enduro incearca si un 2 timpi.vei fi surprins.

218987[/snapback]

 

Merci,

2 timpi iese din discutie: as vrea sa merg si la rally raid si am nevoie de viteza, cuplu, autonomie.

Va fi una din cele de mai sus cu rezervor de 13 l

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut KTM 520 sx si acum am 450 sx. Diferenta intre ele este puterea si atat.

Un 525 te oboseste mult prea tare fata de 450 si te dai de trei ori mai mult cu unu de 450. 400 prea slab, 525 prea tare, deci ce ramane !!!! KTM 450 !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut KTM 520 sx si acum am 450 sx. Diferenta intre ele este puterea si atat.

Un  525 te oboseste mult prea tare fata de 450 si te dai de trei ori mai mult cu unu de 450. 400 prea slab, 525 prea tare, deci ce ramane !!!! KTM 450 !!!!

221361[/snapback]

 

Merci pt raspuns Speed! Cam asta aud in ultimul timp.

 

@ Nixon: astea din ultimii ani au ambreiaj hidraulic si nu mai sunt probleme cu cablurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ioane, exc e mai moale decat sx.eu as zic e ca iti e suficient 450, dar diferenta de bani e prea mica sa nu iei 525.in afara de asta, diferenta de cuplu cred eu ca te ajuta mai ales acolo unde e mai greu si turatia e mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ioane, exc e mai moale decat sx.eu as zic e ca iti e suficient 450, dar diferenta de bani e prea mica sa nu iei 525.in afara de asta, diferenta de cuplu cred eu ca te ajuta mai ales acolo unde e mai greu si turatia e mica.

222838[/snapback]

 

Bine ai revenit printre noi mah!

EXC e f bun. Nu vreau SX - fara lumini, 4 viteze, fara e-start, roata de 19 pe spate - nu bun!

Si eu inclin catre 525 ... dar niciodata nu stii cum apare o oferta bnuna de 450 :D. Stai sa o vand pe asta ... deocamdata tocmai bag in ea vreo 250 E (ulei + filtre, filtru aer, placutze fata, cauciucuri noi si o revizie cap-coada cu vaselina multa, reglaj supape, strans spitze, verificat totul cm cu cm)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ionut, cand zici ca nu esti nebun sa tragi tare de gaz, se vede ca esti incepator in hard-enduro.Sa nu crezi ca altii au cazut ca au vrut sa traga de gaz, pur si simplu in situatii grele tragi de gaz cand nu trebuie.

Si atunci un 525 nu te iarta.

Si eu iti recomand 450 EXC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu iti recomand tot 450, eu am de 525 si ma oboseste tare de tot chiar ma gindesc sa-l schimb sau sa incerc sa-i reduc din putere vreo 10 cai pina ma obisnuiesc cu el, inca sint incepator si toata lumea zice am un motor prea tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu iti recomand tot 450, eu am de 525 si ma oboseste tare de tot chiar ma gindesc sa-l schimb sau sa incerc sa-i reduc din putere vreo 10 cai pina ma obisnuiesc cu el, inca sint incepator si toata lumea zice am un motor prea tare.

225683[/snapback]

dar nu te ai gandit ca poate nu e bine sa ti cumperi 525 , CA INCEPATOR???????orice motor te oboseste daca esti incepator, asa ca unul dintre cele mai rele+incepator e o alegere naspa.de curiozitate, ce motorete ai avut inainte sa treci la 525?

ioane, repet.alege 525, dar daca ar pica oferta buna de 450 go for it! 520 e prea vechi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ioane, repet.alege 525, dar daca ar pica oferta buna de 450 go  for it!  520 e prea vechi?

226281[/snapback]

 

Mi-ai citit gandurile :rusinica: Daca o iau de noua iau 525. E prea mica diferenta de bani. Daca iau SH merge si un 450 sau 520.

Pana la sfarsitul sezonului sper sa apuc sa ma si dau si cu un 525.

 

Multumesc tuturor pentru pareri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-ai citit gandurile  Daca o iau de noua iau 525. E prea mica diferenta de bani. Daca iau SH merge si un 450 sau 520.

Pana la sfarsitul sezonului sper sa apuc sa ma si dau si cu un 525.

 

Multumesc tuturor pentru pareri.

 

Vezi ca am pus anuntu cu EXC 525 pe pro-bike la vanzari enduro daca te intereseaza. e pe pagina 2 cred. din 2004 si multe opionale. :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...