Sari la conținut

400 EXC vs 450 EXC vs 525 EXC


Postări Recomandate

Merci Okesz si Pit.

Inca nu am pus-o inca la vanzare pe a mea. Parca nu imi vine sa ma despart de ea :rusinica: Am mers w/e asta cu cauciucuri de cross pe oriunde am vrut eu - de la drumuri de taf inecate in namol pana la vf omu! Singura problema e ca acum am febra in fiecare muschi din corp :unsure:

Dupa ce o vand o sa scanez atent piata. Oricum, o sa iau una care se vinde cu factura - fac leasing pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 68
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Parca nu imi vine sa ma despart de ea  Am mers w/e asta cu cauciucuri de cross pe oriunde am vrut eu - de la drumuri de taf inecate in namol pana la vf omu

 

pana la omu mergi cu scuteru :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la omu mergi cu scuteru  :crack:

229338[/snapback]

 

Poate cand o sa faca KTM-ul scutere :crack: Mai Razvane, nu suntem toti asa de meseriasi ca tine, dar sa stii ca ne dam silinta :moron:

Eu nu cred ca sunt multi care au urcat acolo cu un motor de 156 kg + benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cred ca sunt multi care au urcat acolo cu un motor de 156 kg + benzina.

230536[/snapback]

 

Hai, ca nu e greu deloc :crack: O plimbare usoara de duminica, nimic mai mult :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate cand o sa faca KTM-ul scutere  Mai Razvane, nu suntem toti asa de meseriasi ca tine, dar sa stii ca ne dam silinta 

Eu nu cred ca sunt multi care au urcat acolo cu un motor de 156 kg + benzina.

 

stiu .. e mult de exersat sa ajungi asa bun :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

ACUM PE CĂND TE-AI HOTĂRĂT...pt. începători EU zic că un 250 ar fi DESTUL. Dacă tot vrei PORTOCALĂ de ce nu iei un SX 250, 4T ? Faci un upgrade pt. far si rezervor !!!

EU aÂş alegeCRF250X...

 

Crosserele ies din discutie - vreau ceva inmatriculabil.

250 in 4 timpi o sa-mi ramana mica repede. Si m-am saturat de vanzari/cumparari :haha:

Vreau sa ma dau si la rally raid si 250 4T e prea mica. Sunt si destul de maricel (1,90m/ 100 kg).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crosserele ies din discutie - vreau ceva inmatriculabil.

250 in 4 timpi o sa-mi ramana mica repede. Si m-am saturat de vanzari/cumparari :D

Vreau sa ma dau si la rally raid si 250 4T e prea mica. Sunt si destul de maricel (1,90m/ 100 kg).

250-urile sunt mai uÂşoare, mai manevrabile... Mai bine să-ți 'rămână MIC' decât să nu-l stăpâneÂşti...STEP BY STEP...aÂşa se învață. Eu aÂşa aÂş face dacă mi-aÂş permite...WRf-u Âşi CRFx-u sunt înmatriculabile, dar...VAMA :haha: .....Âşi nu uita că poți jongla din transmisie. Kiar nu se poate rezolva cu SX-u ăsta nou să-i faci acte ??? sau EXC-u de 250...mobră, adikă numai bun pt. noi.

Dacă e să fie RACING...Âşi îți permiți...ia unu mai mic pt. început !!!

Recunosc că dacă aÂş fi avut bani, poate, Âşi eu m-aÂş fi înghesuit la unu mare Âşi tare..., dar acum nu regret că am luat BĂÂŞINA de DRZ...văd la prietenii cu EXC-uri, care se dau la fel de prost ca Âşi mine: băÂşina urcă...portocalele urcă ÎN COPACI(dacă au aderență) - mâine o să-ți pun ceva poze să te convingi...Âşi cu cămilaXL(are cuplu) mă cățăram mai bine...dar suspensiile-VAI.

TREBUIE SĂ FI profesor SĂ POĂI STĂPĂNII 450-u(apropo eu Âştiam -din poveÂşti- că 450 este mai BRUTAL decât 525) aÂşa să fie ???

 

Oricum, tot 450 o să-ti iei...eu îti urez să-l ÎNBLĂNZEÂŞTI cât mai repede Âşi fără prea multe touchdown-uri.

 

D-l din poză(cel din stânga) este peste SUTĂ Âşi se folosea de wr 250 foarte bine...cel puțin până a fătat...

post-7883-1133349033_thumb.jpg

post-7883-1133351076_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

250-urile sunt mai uÂşoare, mai manevrabile... Mai bine să-ți 'rămână MIC' decât să nu-l stăpâneÂşti...STEP BY STEP...aÂşa se învață. Eu aÂşa aÂş face dacă mi-aÂş permite...WRf-u Âşi CRFx-u sunt înmatriculabile, dar...VAMA :haha: .....Âşi nu uita că poți jongla din transmisie. Kiar nu se poate rezolva cu SX-u ăsta nou să-i faci acte ??? sau EXC-u de 250...mobră, adikă numai bun pt. noi.

Dacă e să fie RACING...Âşi îți permiți...ia unu mai mic pt. început !!!

Recunosc că dacă aÂş fi avut bani, poate, Âşi eu m-aÂş fi înghesuit la unu mare Âşi tare..., dar acum nu regret că am luat BĂÂŞINA de DRZ...văd la prietenii cu EXC-uri, care se dau la fel de prost ca Âşi mine: băÂşina urcă...portocalele urcă ÎN COPACI(dacă au aderență) - mâine o să-ți pun ceva poze să te convingi...Âşi cu cămilaXL(are cuplu) mă cățăram mai bine...dar suspensiile-VAI.

TREBUIE SĂ FI profesor SĂ POĂI STĂPĂNII 450-u(apropo eu Âştiam -din poveÂşti- că 450 este mai BRUTAL decât 525) aÂşa să fie ???

 

Oricum, tot 450 o să-ti iei...eu îti urez să-l ÎNBLĂNZEÂŞTI cât mai repede Âşi fără prea multe touchdown-uri.

 

D-l din poză(cel din stânga) este peste SUTĂ Âşi se folosea de wr 250 foarte bine...cel puțin până a fătat...

 

Merci de sfaturi :D

Deocamdata o sa iau 450. Mai vedem dupa aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TREBUIE SĂ FI profesor SĂ POĂI STĂPĂNII 450-u(apropo eu Âştiam -din poveÂşti- că 450 este mai BRUTAL decât 525) aÂşa să fie ???

 

Oricum, tot 450 o să-ti iei...eu îti urez să-l ÎNBLĂNZEÂŞTI cât mai repede Âşi fără prea multe touchdown-uri.

 

dece esti asa speriat de 450/525 ? il mai speri si pe ionut.. :D

treaba e ca tre sa fi antrenat/forta sa nu te lase mainile .. ca puterea poti sa o controlezi din gaz. mai nasol e cand obosesti si nu mai ai simt si concentrare.. atunci orice greseala poate fi urmata de cazatura

:haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dece esti asa speriat de 450/525 ?

ei...vorbesc Âşi eu ca un începător...din auzite :D , dar pt. a stăpâni 450-u din gaz pe cățărări trebuie să ai ceva experiență. DE CE să te lupti cu un ARMĂSAR NĂRĂVAÂŞ când poți alege un ponei pe măsura ta ?

PAS cu PAS... :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..., dar acum nu regret că am luat BĂÂŞINA de DRZ...văd la prietenii cu EXC-uri, care se dau la fel de prost ca Âşi mine: băÂşina urcă...portocalele urcă ÎN COPACI(dacă au aderență) - mâine o să-ți pun ceva poze să te convingi...Âşi cu cămilaXL(are cuplu) mă cățăram mai bine...dar suspensiile-VAI.

TREBUIE SĂ FI profesor SĂ POĂI STĂPĂNII 450-u(apropo eu Âştiam -din poveÂşti- că 450 este mai BRUTAL decât 525) aÂşa să fie ???

 

Oricum, tot 450 o să-ti iei...eu îti urez să-l ÎNBLĂNZEÂŞTI cât mai repede Âşi fără prea multe touchdown-uri.

 

D-l din poză(cel din stânga) este peste SUTĂ Âşi se folosea de wr 250 foarte bine...cel puțin până a fătat...

 

Sa nu-ti para rau ca ti-ai luat DRZ, daca nu e S atunci nu e "basina", poate trebuie putin "destupat". Daca esti incepator asa cum declari, atunci este exact ce-ti trebuie. Drz este un motor f fain pt padure si are o suspensie super pt mers pe piatra si radacini, ridica fata fara probleme, este subtire intre picioare, ergonomie moderna, frine bune, in rest ce mai vrei? Este unul din Ungaria care mai vine prin nationalul nostru de enduro , merge pe DRZ, sa-l vezi cum bate cu "basina" gramada de exc sau alte alea.

450 EXC brutal? sa fim seriosi, poate in varianta SX, 525 EXC poate fi brutal daca e "destupat". Brutal poate fi intr-adevar un 2 timpi.

WR 250, care e cauza pt care a fatat? citi km avea? ulei de calitate si filtru schimbat la timp? a verificat vreodata jocul la supape? daca da, se incadra variatia in 15% fata de valoarea initiala (nou)? lantul de distributie a fost schimbat anual (20 euro)? sint chiar curios cum a reusit sa-l omoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu-ti para rau ca ti-ai luat DRZ,

Este unul din Ungaria care mai vine prin nationalul nostru de enduro , merge pe DRZ, sa-l vezi cum bate cu "basina" gramada de exc sau alte alea.

450 EXC brutal? sa fim seriosi, poate in varianta SX, 525 EXC poate fi brutal daca e "destupat". Brutal poate fi intr-adevar un 2 timpi.

WR 250, care e cauza pt care a fatat? citi km avea? ulei de calitate si filtru schimbat la timp? a verificat vreodata jocul la supape? daca da, se incadra variatia in 15% fata de valoarea initiala (nou)? lantul de distributie a fost schimbat anual (20 euro)? sint chiar curios cum a reusit sa-l omoare.

MULĂUMESC pt. că mi-ai lăudat gălbejita...

450=BRUTAL pt. ÎNCEPĂTORI...DACĂ AI EXPERIENĂĂ te dai bine cu orice motor...

L-am văzut pe MihaiXVENTURE cum merge cu ...TRANSALP-ul :D ...apropo, enduristul maghiar a fost la SăliÂşte-Sibiu în iunie ? Am văzut 2 DRZ-uri în marea portocalie...poate era el !!!

La WR 250 i-a sărit ceva Âşurubel de pe la stator(sau aÂşa ceva) Âşi huruia ca trenul. A fost remorcat, seara am rezolvat problema Âşi a doua zi a continuat pe tarla :haha:

MĂ DUC SĂ BAG O TURĂ că văd că s-a oprit ploiu !!!

post-7883-1133439744_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu va e cu suparare o sa spun si parerea mea si a unui prieten care m-a indemnat sa-mi iau din prima exc 525.

Sunt incepator in ale motoarelor si tipul m-a sfatuit sa-mi iau un motor mai puternic pt ca acolo unde nu stiu eu ma ajuta motorul prin suplimentul de putere. Asta pot sa confirm si eu dupa ce m-am dat cu el in sensul ca au fost momente cand m-am dat si cand eram pe vreo panta mai serioasa si nu mi-a dat prin cap sa ytrtag de gaz mai din timp portocala ma asculta cuminte si avea destula energie sa urce.

In paralel tipul avea un 450 exc si el stia sa-l struneasca mult mai bine si stia sa-l urce in ture din timp dar eu :haha:.

O alta faza cand m-a ajutat diferenta de putere a fost la o trecere printr-un vad la care mi-a fost frica sa-i dau mult gaz ca era noroi si dupa trecere era o curba si mi-eara ca alunec. Eu dupa ce am trecut prin noroi nu m-am simtit sigur sa iau curba, am tras de gaz si am urcat drept pe un tapsan mai abrupt din marginea drumului. ABSOLUT nici o problema, moto a raspuns frumos si a urcat beton.(Asta poate sa o confirme si altii care erau pe acolo si au vazut) ce e drept ca aveam si cauciucuri destul de noi.

De asta zic ca uneori un motor mai puternic te scoate el de unde nu stii sa iesi.

Diferenta de oboseala pe care ar induce-o nu este o problema pt mine intrucat nu ma dau la competitii unde sa conteze daca esti putin mai obosit ca celalalt si faci o gresala si pierzi n secunde. Oricum daca mergi la enduro o sa obosesti...

 

Sper sa ma scuze cei mai experimentati dar asta este parerea unui incepator in speranta ca o sa foloseasca altui incepator.

 

Salutari si bere,

Alex.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alex, eu nu mai sunt chiar incepator:

- am tras un an de o aprilia pegaso prin toate noroaiele (amortizor spate rupt, ambreiaj prajit and stuff)

- anul asta am facut enduro cu KTM Adventure; de cand am descoperit cauciucurile de cross :D nu am ezitat sa ma bag pe oriunde. M-am descurcat cu vaca destul de onorabil.

Cred ca dupa 1-2 weekenduri cu EXC o sa ma obisnuiesc f repede cu ea.

 

ramane 450 :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...