Sari la conținut

Green_Alex

Membru
  • Număr conținut

    208
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    uneori nici eu nu ma gasesc
  • Motocicleta
    800gs

Vizitatori Recenți Profil

534 citiri profil

Green_Alex's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare tuturor, de cand am luat GS-ul am ramas cu gandul la 690. Acum as vrea sa corectez decizia de acum 4 ani si sa trec la un 690. E cineva din Bucuresti care ar putea sa vina cu ea sa facem o plimbarica sa-mi lamuresc si eu niste intrebari? O zi buna, Alex
  2. Multumesc pentru raspunsuri, am comandat JMT ca parea mai usoara .... sper sa fie ok la frig, ei se lauda ca e ok pana la -5. Mai jos nu am de gand sa merg...om vedea.
  3. Salut, are cineva o ideie ce baterie mai usoara (decat cea OEM) pentru 800GS se poate gasi rezonabil de repede (cam o saptamana) in Romania? Si eventual si de unde daca se poate. Multumesc, Alex
  4. Mi s-a intamplat o dubiosenie ieri si sunt curios daca a mai patit cineva. In timpul unei sesiuni de ceva offroad, in care mergeam cu ABS-ul oprit, maria sa a decis sa treaca pe "default off", cu de la sine putere. Mi-am dat seama dupa ce am terminat si am alimentat ca ramanea becul pornit. daca apasam pe butonul de ABS se activa si all ok, dar daca opream motorul pornea iarasi cu el oprit. Am vazut pe Advrider ca au avut si altii problema asta si la unii (ca si la mine) s-a rezolvat tinand butonul de ABS apasat cand am pus contactul. Faza este ca daca incerci sa faci asta din nou nu trece inapoi pe default off si mi-ar placea ca atunci cand sunt in off sa nu mai trebuiasca sa opresc de fiecare data cand pornesc motorul absu'. Aveti careva vreo ideie cum s-a intamplat minunea si cum s-ar putea repeta?
  5. Green_Alex

    X-LITE - Discutii Generale

    Are cineva ideie de unde as putea sa cumpar un pinlock pentru X551?
  6. Din ce vad acolo pe site nu e chiar pentru Gentlemen pare mai mult pentru hipstereala. Fara sa afirm ca ar fi ceva rau...nu ma incadrez.
  7. Avea Vali Chefani dar pe la curtea de arges parca era. Vorbeste si vezi...
  8. Pe cat de greu de inteles este pentru unii, exista alti oameni carora le place sa surubareasca. Chiar daca inseamna mai mult timp, mai mult umblat si uneori chiar mai multi bani decat varianta de cumparat, pentru ei faptul ca au facut lucrul cu mana lor este mult mai important. De la astfel de oameni a plecat si merge inainte curentul custom adevarat. Omul a cerut un sfat tehnic, ar avea de castigat mult mai multi daca topicurile s-ar rezuma la aspectele tehnice si mai putin la "da de ce?"-uri si "nu o sa mearga."
  9. Aceeasi dilema am avut si eu si am mers pe Wirth. Problema este ca nu gasesc asa ceva pentru spate asa ca o sa merg tot pe hyperpro. Acum daca gasesti o oferta sa le iei impreuna (fata+spate) si sa ajungi la un pret decent s-ar putea sa te apropii cu ambele hyperpro de versiunea Wirth+Hyperpro. Daca ai putintica rabdare poate ajung sa facem comparatia cu xtrblack si vom putea sa-ti dam si un feedback, desi mi-e ca s-ar putea sa mai dureze pana instalez eu si spatele.
  10. Salutare tuturor, Donez cateva lucruri ramase prin beci in stare buna: Cuptor cu microunde LG Alimentare 110v (model pentru america). Instalatie de lumini de craciun cu alimentare 110v Fluturasi de prindere pentru profile rigips (din tabla) Un motor de aspirator LG cu alimentare 110 Momentan nu am poze dar cred ca maine reusesc sa fac. Prefer cu predare in Bucuresti ca nu cred ca merita puse la curier (sunt valori mici)
  11. Pai cam vreo 7-800lei cu totul parca. Ideea ca am luat si alte piese atunci, placute and stuff si nu mai stiu calculul exact, dar cam asa. Arcurile sunt 100 eur, ce mai pui ulei si manopera daca nu te apuci tu sa desfaci. dar merita.. problema este ca wirth nu fac si arc pentru spate si aici mai caut o solutie. Pe spate, deocamdata nu am gasit decat varianta de la hyperpro dar mi se pare cam scumpa. mai sap
  12. In lipsa de informatii si dovezi clare am ales sa merg pe versiunea mai ieftina:arcuri progresive de la Wirth. whoaaa ce diferenta fata de stock. Pana acum am testat doar pe asfalt de diverse calitati si pe un offroad light, dar whoooooaaa, diferenta de la cer la pamant. Cat (cuvant urat) era de greu sa puna din fabrica asa ceva pe motocicleta???? Acum dupa ce le-am pus si eu pe astea as fi curios sa facem un comparativ sa vedem cat de diferit se comporta, desi ma gandesc ca diferenta ar putea fi si din cantitatea/tipul de ulei din furca). Doar sa gasesc sa schimb si pe spate ca am pus pana acum doar pe fata.
  13. Pai pozele alea aratau motorul echipand versiunea Duke anuntata sa iasa prima (poate chiar anul asta). Legatura ar fi ca aventurierul ar avea acelasi motor care vedem ca exista. Intradevar greutatea aia ar cam fi greutatea "uda" a lui 690, cu un singur cilindru...ar fi ceva sa fie dry weight pentru bicilindru. Nu se vede mare lucru in poza asta noua dar la cat de mare (lat) pare scutul as zice ca acolo sunt 2 cilindrii....speculatii la o samanta.
  14. Asta ar merge misto si pe offroad, niste drumuri din alea de camp pline de praf...de generic
×
×
  • Creează nouă...